Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 133
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#376 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ty polske komenty jsou prihodne, kdyz si predstavim polske ridice... jeste jsem nepotkal zadneho, co by jel slusne, neohrozoval nebo neriskoval...
Mam zkusenost ze vzdy kdyz na silnici uvidim znacku z PL, tak na to auto davam vic bacha a vyplatilo se mi to. Ty manevry byvaji necekane, nepredvidatelne a snazim se byt od nich co nejdal. Ano vsude jsou spatni ridici, ale opravdu se mi zda, ze nejvic co vidim u nas na silnicich je z PL, ma jeste nekdo stejny pocit?
Timto zdravim polske ridice!
Mam zkusenost ze vzdy kdyz na silnici uvidim znacku z PL, tak na to auto davam vic bacha a vyplatilo se mi to. Ty manevry byvaji necekane, nepredvidatelne a snazim se byt od nich co nejdal. Ano vsude jsou spatni ridici, ale opravdu se mi zda, ze nejvic co vidim u nas na silnicich je z PL, ma jeste nekdo stejny pocit?
Timto zdravim polske ridice!
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 192
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
- Bydliště: Praha 4
#377 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jj, některé národy mají prostě kulturně a lidsky do Evropy dál než geograficky.Roger píše: Mam zkusenost ze vzdy kdyz na silnici uvidim znacku z PL, tak na to auto davam vic bacha a vyplatilo se mi to. Ty manevry byvaji necekane, nepredvidatelne a snazim se byt od nich co nejdal. Ano vsude jsou spatni ridici, ale opravdu se mi zda, ze nejvic co vidim u nas na silnicich je z PL, ma jeste nekdo stejny pocit?
Timto zdravim polske ridice!
Při nedávné cestě do Chorvatska jsme byli svědky opravdu dramatických karambolů polských řidičů, včetně třeba couvání na dálnici od mýtné brány pryč a podobně Kličkování (zřejmě jízda bez držení) o tom ani nemluvím. Technický stav vozidel taky kapitola sama pro sebe.
Asi tak, jako když se naše family jela v r. 1990 poprvé podívat do Rakouska Wartburgem. Koukali na nás asi podobně
Třeba u nás v severních čechách si zase dáváme pozor na SPZ MExxxx (Mělník),
tam nemají příliš složitou infrastrukturu a zpravidla neumí řešit "městské" dopravní situace, jako je jízda z pruhu do pruhu, parkování obecně, nebo rozjíždění se na světlech....
Je to takový tradiční stereotyp, který se zamozřejmě nezakládá na pravdě, ale říká se to
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#378 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ve švédsku je na silnicích až neskutečná pohoda, kterou narušují je řidiči z PL. Dokonce i češi tam jezdí slušně.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 132
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#379 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Když jsem, byl v Táboře a postavili tam kousek od sebe 2 kruháče se dvěma pruhy, tak byl dost velkej mazec tam jezdit, protože místňáci naprosto na pruhy kašlali a jezdili si z kraje na střed a zpátky, jak kdyby byl kruháč jen pro ně
Srovnalo se to až po mnoha kruháčových muchlanicích (a že jich tam bylo )
A co se týče východních Čech - dávám si bach na značky začínající RK..
A jinak mě dost často se.ou řidiči ze sousedního Slovenska - nechci urážet zde přítomné, ale spousta Slováků jezdí doslova a do písmene jako dobytek - plná, dvojitá - to je jedno dost často to jsou ochcáfkáři, prasaťáci a podobné. :ziv:
Volvo z SK jsem ještě nepotkal
Srovnalo se to až po mnoha kruháčových muchlanicích (a že jich tam bylo )
A co se týče východních Čech - dávám si bach na značky začínající RK..
A jinak mě dost často se.ou řidiči ze sousedního Slovenska - nechci urážet zde přítomné, ale spousta Slováků jezdí doslova a do písmene jako dobytek - plná, dvojitá - to je jedno dost často to jsou ochcáfkáři, prasaťáci a podobné. :ziv:
Volvo z SK jsem ještě nepotkal
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 192
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
- Bydliště: Praha 4
#380 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Protože je to stejná sorta oktávkářů, jaky ti v ČR. Jsou to obchoďáci, co jedou za den Bratislava - Praha a zpět a tak to valej, co to dá. A nebo jsou to starý šlupky s 5 figurama v monterkách uvnitř, který jedou do čech na stavbu a ty taky jezděj všude stejně, ať je to čech nebo slovák. Běžný výletníci ze Slovenska nebo studenti, kteří zůstali v Praze jezdí většinou slušně.Deshi píše: A jinak mě dost často se.ou řidiči ze sousedního Slovenska - nechci urážet zde přítomné, ale spousta Slováků jezdí doslova a do písmene jako dobytek - plná, dvojitá - to je jedno dost často to jsou ochcáfkáři, prasaťáci a podobné. :ziv:
Volvo z SK jsem ještě nepotkal
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
#381 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jedna čerstvá byl sem tam u toho 1. naštěstí jenom lehká zranění....ovšem důkaz toho, že i když jedeš dle předpisů tak to neznamená že se ti nic nemůže stát...ten RRover trefil čelně Tranzita kterej mu to strčil přímo před čumák protože nezvládnul přetíženej vozejk...
_________________
Volv
Volv
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 241
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#382 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
k tomu tranzitu: možná ani nemusel bejt přeloženej jako blbě vyváženej. Dost podobnej karambol jsem si sám před pár lety zavinil, naštěstí tehdy nic v protisměru nejelo. Skončil jsem kolmo k silnici ve škarpě a vozejk mne přeletěl a přistál vedle mne. Krom rozbitých mlhovek, zadních světel a urvané kliky + promáčklých dveří se nic a hlavně nikomu nestalo. (teda krom toho že od té doby jezdím zatraceně opatrně)
Ono opravdu stačí málo: špatně vyváženej vozejk, lehkej zadek auta, malej hup a hned se ti celá souprava vlní v rytmu samby, a když je někdo tele jako já a ještě dupne na brzdu tak je výsledek jasnej.
edit: jel jsem něco málo přez 50 kmph (akorát jsem začal zrychlovat na konci obce)
Ono opravdu stačí málo: špatně vyváženej vozejk, lehkej zadek auta, malej hup a hned se ti celá souprava vlní v rytmu samby, a když je někdo tele jako já a ještě dupne na brzdu tak je výsledek jasnej.
edit: jel jsem něco málo přez 50 kmph (akorát jsem začal zrychlovat na konci obce)
Naposledy upravil(a) Bobes dne 28 srp 2008 20:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
#383 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jj bobeši to je možná příčina....jenom těch balíků dřeva se tam válelo 3 ks...a tranzit byl vzadu prázdnej takže rozložení váhy hrálo velmi důležitou roli.... jednou sem takhle nalozil vozejk drevem za formana až mi to zvedlo zadní kola do vzduchu...
_________________
Volv
Volv
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#384 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jel jsem kolem toho dneska 3x, jediný co mě překvapilo bylo, jak schnilej ten tranzit pod slupkou je...strašný auto. Jel jsem ve 3/4 na 12 do lípy nic, za 15 min zpátky a už byly sanity, policajci i hasiči, to byl fofr, chválím....LADA11 píše:jj bobeši to je možná příčina....jenom těch balíků dřeva se tam válelo 3 ks...a tranzit byl vzadu prázdnej takže rozložení váhy hrálo velmi důležitou roli.... jednou sem takhle nalozil vozejk drevem za formana až mi to zvedlo zadní kola do vzduchu...
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
#385 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Peto uprav si cas ve volviku, presne v 11,26 sem volal 112....kde si me vyslechli a pak 1 minutu me spojovali se zachrankou z CL, kde jsem jim to musel cely zopakovat...nechapu v cem je rychlejsi centralni system... :?: Pak mi zpatky volali hasiči kde to přesně je.... :!: Jo a normálně by to bylo průjezdný jedním pruhem, kdyby Vorlíček postavil sanitku doprava tam kde stali hasiči a další 2 sanitky a ne že sní ucpe celou silnici aby se tvořily kolony....
_________________
Volv
Volv
#386 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ten Transit je moc hezky rozebranej A vypadá pěkně prohnilej...LADA11 píše:Jedna čerstvá byl sem tam u toho 1. naštěstí jenom lehká zranění....ovšem důkaz toho, že i když jedeš dle předpisů tak to neznamená že se ti nic nemůže stát...ten RRover trefil čelně Tranzita kterej mu to strčil přímo před čumák protože nezvládnul přetíženej vozejk...
No nicméně mě se tohle stalo s Patrolem a velice přetíženým vlekem na německý dálnici... Chytlo to rytmus a a pak už jsem jenom koukal, jak na mě juká vozejk do pravýho a do levýho zrcátka... měl jsem k dispozici celkem 3 pruhy včetně odstavného a stačily mi jen tak tak... kolegové, co jeli za náma říkali, že vozejk měl kola ve vzduchu zhruba metr (což krz zrcátka i tak vypadalo) a Patrol prej tak 20-30 čísel... Byli jsme tak 1 Nm od toho, abychom se tam vyváleli... Hezká Kobra 11, z vozejku nám vyletěl kufr se samolepkama a letákama, rozsekal se a poctil celé okolí...
Tímto zpětně děkuji za pohotovost všem, co jeli okolo, když jsem viděl, jak všichni brzdí, až se jim od pneumatik kouří, tak mi nebylo dobře... jeden kamión udělal tak 10m černý čáry...
A k příčině? extrémně špatný vozejk navíc extrémně přeložený... plus řidičská chyba na mý straně (nedal jsem si pozor na rychlost, rozkývalo se mi to asi v 95 km/h. A musím říct, že je to nejhorší zážitek, který jsem kdy měl... ten pocit bezmoci, kdy auto jelo tu vlnovku naprosto bez závislosti na mé vůli (jen jsem horko těžko mírnil amplitudu), byl opravdu odporný...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#387 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak ono 112 je údajně hlavně pro cizince, našinci by měli volat klasická stará čísla.LADA11 píše:...sem volal 112....kde si me vyslechli a pak 1 minutu me spojovali se zachrankou z CL, kde jsem jim to musel cely zopakovat...nechapu v cem je rychlejsi centralni system... :?: ...
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#388 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak to slyším poprvé a podle mě to je pikačovina... 112 je sice přebraná z EU ale postupně nahrazuje klasický zvlášť čísla, nehledě na to jestli volá Koch nebo Drewid /mimochodem právě dnes má kulatých 1300 pikačovin ve fóru /hroch32 píše:Tak ono 112 je údajně hlavně pro cizince, našinci by měli volat klasická stará čísla.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#389 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
presne tak, bez ohladu na to ci vola cudzinec alebo buzerantjou81 píše:nehledě na to jestli volá Koch nebo Drewid
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#390 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Náhodou já už jsem si na pobyt v jiné zemi zvykl
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#391 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
nj letěl jsem do obi abych byl na oběd zpátky, možná to bylo u chlup dřív, každopádně díky bohu že netrefil mě:) ten novej landrover byl zmuchlanej hodně nepěkně :?LADA11 píše:Peto uprav si cas ve volviku, presne v 11,26 sem volal 112....kde si me vyslechli a pak 1 minutu me spojovali se zachrankou z CL, kde jsem jim to musel cely zopakovat...nechapu v cem je rychlejsi centralni system... :?: Pak mi zpatky volali hasiči kde to přesně je.... :!: Jo a normálně by to bylo průjezdný jedním pruhem, kdyby Vorlíček postavil sanitku doprava tam kde stali hasiči a další 2 sanitky a ne že sní ucpe celou silnici aby se tvořily kolony....
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#392 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Postupné nahrazování byl plán, od kterého se z logických důvodů ustoupilo. V tomhle případě bylo volání 112 asi oprávněné, neb bylo třeba záchranky, hasičů i policie. Ale pokud člověk potřebuje pouze jednu složku, je lepší volat přímo ji. Operátor na 112 není v přímém spojení s konkrétními složkami, z čehož pak právě pramení ono hledání apod.jou81 píše:Tak to slyším poprvé a podle mě to je pikačovina... 112 je sice přebraná z EU ale postupně nahrazuje klasický zvlášť čísla, nehledě na to jestli volá Koch nebo Drewid /mimochodem právě dnes má kulatých 1300 pikačovin ve fóru /hroch32 píše:Tak ono 112 je údajně hlavně pro cizince, našinci by měli volat klasická stará čísla.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#393 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To novej bych dal do uvozovekpetr S60 píše:ten novej landrover byl zmuchlanej hodně nepěkně :?
Nový je datem výroby a palubní deskou z Discovery a pár maličkostma jinak je to ta stará známá konstrukce která je jaksi pro dnešní standard bezpečnosti dosti OUT
Ale škoda ho...
A Transit nezklamal shnilej až do morku rámu...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#394 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
defender byl předváděčka od dordy a na dveřích měl nápis: nový land roverSibr píše:To novej bych dal do uvozovekpetr S60 píše:ten novej landrover byl zmuchlanej hodně nepěkně :?
Nový je datem výroby a palubní deskou z Discovery a pár maličkostma jinak je to ta stará známá konstrukce která je jaksi pro dnešní standard bezpečnosti dosti OUT
Ale škoda ho...
A Transit nezklamal shnilej až do morku rámu...
jinak defender strašný, uvažoval jsem o jeho koupi, ale žádný rejd, pro zapojení uzávěrky se musí vyšlapovat spojka, prostě do terénu naprosto hrozný a na silnici ještě o kus horší, tranzit no comment, spotřební zboží
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#395 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Právě tenhle klasický Defender je pro terén nejvhodnější, alespoň ty starší, kde bylo všechno krásně manuální, robustnost a jednoduchost. Prostě něco jako původní Wrangler.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#396 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jednou z maličkostí je 4 válcovej motor z Transita, kterej nahradil 5válec TD5, čímž je pro mě nejnovější defík zase o kus míň zajímavej. Jinak, jestli je něco z dnešní produkce poctivej offroad do drsných podmínek tak Defender, a pracovní řada Landcruiserů. Dost solidní dojem ve mně taky vždycky budil MB G-Klasse, tam ale asi záleží na roce výroby...Sibr píše: Nový je datem výroby a palubní deskou z Discovery a pár maličkostma
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#397 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
možná ještě Patrol (netušim co s tim spáchali v poslední době) a hodně se mi líbil Suzuki Samurai, to vozítko se nezdá, v terénu nezmar...dali píše: Jednou z maličkostí je 4 válcovej motor z Transita, kterej nahradil 5válec TD5, čímž je pro mě nejnovější defík zase o kus míň zajímavej. Jinak, jestli je něco z dnešní produkce poctivej offroad do drsných podmínek tak Defender, a pracovní řada Landcruiserů. Dost solidní dojem ve mně taky vždycky budil MB G-Klasse, tam ale asi záleží na roce výroby...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#398 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
a jezdil jsi s tím, nebo o tom jen četl? ono teoreticky je samozřejmě koncepce defendru super, ale rejd má jako S60 a technika na úrovni Uaze. Vnitřní zpracování strašný - nebo alespoň neúměrný k ceně..jarek.krizan píše:Právě tenhle klasický Defender je pro terén nejvhodnější, alespoň ty starší, kde bylo všechno krásně manuální, robustnost a jednoduchost. Prostě něco jako původní Wrangler.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#399 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak tak, Defender je (nebo ještě nedavno byl) jeden z mála poctivých off-roadů, ne hračka pro bohaté. Do výčtu bych přidal Suzuki Jimmy, minimálně první generace projela věci, že jsem čuměl - holt malé a lehké autí s vysokým podvozkem.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#400 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jezdil. Rejd si nějak neuvědomuju. Kvalita zpracování nebyla u LandRoverů nikdy dobrá, teda možná po válce že to za něco stálo, ale anglický auto s dobrym dílenskym zpracovánim je hudba minulosti (a dost dávné; RR sem netahejte ). To ale nic nemění na tom, že Defender (ale i Discovery) dokáží projet mnohem víc, než všelijaké takyoffroady, co si pořizují bohatší spoluobčané jako prestižní vozítka (nic proti tomu). S čímpa se jezdilo Camel Trophy? S Defendrem, a mělo to svůj důvodpetr S60 píše:a jezdil jsi s tím, nebo o tom jen četl? ono teoreticky je samozřejmě koncepce defendru super, ale rejd má jako S60 a technika na úrovni Uaze. Vnitřní zpracování strašný - nebo alespoň neúměrný k ceně..jarek.krizan píše:Právě tenhle klasický Defender je pro terén nejvhodnější, alespoň ty starší, kde bylo všechno krásně manuální, robustnost a jednoduchost. Prostě něco jako původní Wrangler.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 2252 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 5 Odpovědi
- 491 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 10 Odpovědi
- 1517 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza
-
- 1 Odpovědi
- 501 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bakly
-
- 12 Odpovědi
- 983 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MikeEM