Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 133
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#376 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Roger »

Ty polske komenty jsou prihodne, kdyz si predstavim polske ridice... jeste jsem nepotkal zadneho, co by jel slusne, neohrozoval nebo neriskoval...
Mam zkusenost ze vzdy kdyz na silnici uvidim znacku z PL, tak na to auto davam vic bacha a vyplatilo se mi to. Ty manevry byvaji necekane, nepredvidatelne a snazim se byt od nich co nejdal. Ano vsude jsou spatni ridici, ale opravdu se mi zda, ze nejvic co vidim u nas na silnicich je z PL, ma jeste nekdo stejny pocit?
Timto zdravim polske ridice!
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

honza_S60
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 192
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
Bydliště: Praha 4

#377 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od honza_S60 »

Roger píše: Mam zkusenost ze vzdy kdyz na silnici uvidim znacku z PL, tak na to auto davam vic bacha a vyplatilo se mi to. Ty manevry byvaji necekane, nepredvidatelne a snazim se byt od nich co nejdal. Ano vsude jsou spatni ridici, ale opravdu se mi zda, ze nejvic co vidim u nas na silnicich je z PL, ma jeste nekdo stejny pocit?
Timto zdravim polske ridice!
:-D jj, některé národy mají prostě kulturně a lidsky do Evropy dál než geograficky.

Při nedávné cestě do Chorvatska jsme byli svědky opravdu dramatických karambolů polských řidičů, včetně třeba couvání na dálnici od mýtné brány pryč a podobně :-) Kličkování (zřejmě jízda bez držení) o tom ani nemluvím. Technický stav vozidel taky kapitola sama pro sebe.
Asi tak, jako když se naše family jela v r. 1990 poprvé podívat do Rakouska Wartburgem. Koukali na nás asi podobně :-)

Třeba u nás v severních čechách si zase dáváme pozor na SPZ MExxxx (Mělník),
tam nemají příliš složitou infrastrukturu a zpravidla neumí řešit "městské" dopravní situace, jako je jízda z pruhu do pruhu, parkování obecně, nebo rozjíždění se na světlech....
Je to takový tradiční stereotyp, který se zamozřejmě nezakládá na pravdě, ale říká se to :-)
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#378 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jarek.krizan »

Ve švédsku je na silnicích až neskutečná pohoda, kterou narušují je řidiči z PL. Dokonce i češi tam jezdí slušně.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 132
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#379 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Deshi »

Když jsem, byl v Táboře a postavili tam kousek od sebe 2 kruháče se dvěma pruhy, tak byl dost velkej mazec tam jezdit, protože místňáci naprosto na pruhy kašlali a jezdili si z kraje na střed a zpátky, jak kdyby byl kruháč jen pro ně :roll: :roll:

Srovnalo se to až po mnoha kruháčových muchlanicích :palec: (a že jich tam bylo :mrgreen: :mrgreen: )

A co se týče východních Čech - dávám si bach na značky začínající RK.. :cry:

A jinak mě dost často se.ou řidiči ze sousedního Slovenska - nechci urážet zde přítomné, ale spousta Slováků jezdí doslova a do písmene jako dobytek - plná, dvojitá - to je jedno :evil: dost často to jsou ochcáfkáři, prasaťáci a podobné. :ziv:
Volvo z SK jsem ještě nepotkal
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

honza_S60
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 192
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
Bydliště: Praha 4

#380 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od honza_S60 »

Deshi píše: A jinak mě dost často se.ou řidiči ze sousedního Slovenska - nechci urážet zde přítomné, ale spousta Slováků jezdí doslova a do písmene jako dobytek - plná, dvojitá - to je jedno :evil: dost často to jsou ochcáfkáři, prasaťáci a podobné. :ziv:
Volvo z SK jsem ještě nepotkal
Protože je to stejná sorta oktávkářů, jaky ti v ČR. Jsou to obchoďáci, co jedou za den Bratislava - Praha a zpět a tak to valej, co to dá. A nebo jsou to starý šlupky s 5 figurama v monterkách uvnitř, který jedou do čech na stavbu a ty taky jezděj všude stejně, ať je to čech nebo slovák. Běžný výletníci ze Slovenska nebo studenti, kteří zůstali v Praze jezdí většinou slušně.
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 300
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Vůz: C 70

#381 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LADA11 »

Jedna čerstvá byl sem tam u toho 1. naštěstí jenom lehká zranění....ovšem důkaz toho, že i když jedeš dle předpisů tak to neznamená že se ti nic nemůže stát...ten RRover trefil čelně Tranzita kterej mu to strčil přímo před čumák protože nezvládnul přetíženej vozejk... :evil:
_________________
Volv

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 242
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dobříš / Brno
Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
Bydliště: Dobříš / Brno
Kontaktovat uživatele:

#382 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Bobes »

k tomu tranzitu: možná ani nemusel bejt přeloženej jako blbě vyváženej. Dost podobnej karambol jsem si sám před pár lety zavinil, naštěstí tehdy nic v protisměru nejelo. Skončil jsem kolmo k silnici ve škarpě a vozejk mne přeletěl a přistál vedle mne. Krom rozbitých mlhovek, zadních světel a urvané kliky + promáčklých dveří se nic a hlavně nikomu nestalo. (teda krom toho že od té doby jezdím zatraceně opatrně)
Ono opravdu stačí málo: špatně vyváženej vozejk, lehkej zadek auta, malej hup a hned se ti celá souprava vlní v rytmu samby, a když je někdo tele jako já a ještě dupne na brzdu tak je výsledek jasnej.
edit: jel jsem něco málo přez 50 kmph (akorát jsem začal zrychlovat na konci obce)
Naposledy upravil(a) Bobes dne 28 srp 2008 20:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 300
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Vůz: C 70

#383 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LADA11 »

jj bobeši to je možná příčina....jenom těch balíků dřeva se tam válelo 3 ks...a tranzit byl vzadu prázdnej takže rozložení váhy hrálo velmi důležitou roli.... jednou sem takhle nalozil vozejk drevem za formana až mi to zvedlo zadní kola do vzduchu... :mrgreen:
_________________
Volv

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#384 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od petr´S »

LADA11 píše:jj bobeši to je možná příčina....jenom těch balíků dřeva se tam válelo 3 ks...a tranzit byl vzadu prázdnej takže rozložení váhy hrálo velmi důležitou roli.... jednou sem takhle nalozil vozejk drevem za formana až mi to zvedlo zadní kola do vzduchu... :mrgreen:
jel jsem kolem toho dneska 3x, jediný co mě překvapilo bylo, jak schnilej ten tranzit pod slupkou je...strašný auto. Jel jsem ve 3/4 na 12 do lípy nic, za 15 min zpátky a už byly sanity, policajci i hasiči, to byl fofr, chválím.... :palec:
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 300
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Vůz: C 70

#385 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LADA11 »

Peto uprav si cas ve volviku, presne v 11,26 sem volal 112....kde si me vyslechli a pak 1 minutu me spojovali se zachrankou z CL, kde jsem jim to musel cely zopakovat...nechapu v cem je rychlejsi centralni system... :?: Pak mi zpatky volali hasiči kde to přesně je.... :!: Jo a normálně by to bylo průjezdný jedním pruhem, kdyby Vorlíček postavil sanitku doprava tam kde stali hasiči a další 2 sanitky a ne že sní ucpe celou silnici aby se tvořily kolony.... :shock:
_________________
Volv

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#386 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tnemec »

LADA11 píše:Jedna čerstvá byl sem tam u toho 1. naštěstí jenom lehká zranění....ovšem důkaz toho, že i když jedeš dle předpisů tak to neznamená že se ti nic nemůže stát...ten RRover trefil čelně Tranzita kterej mu to strčil přímo před čumák protože nezvládnul přetíženej vozejk... :evil:
Ten Transit je moc hezky rozebranej :-) A vypadá pěkně prohnilej...

No nicméně mě se tohle stalo s Patrolem a velice přetíženým vlekem na německý dálnici... Chytlo to rytmus a a pak už jsem jenom koukal, jak na mě juká vozejk do pravýho a do levýho zrcátka... měl jsem k dispozici celkem 3 pruhy včetně odstavného a stačily mi jen tak tak... kolegové, co jeli za náma říkali, že vozejk měl kola ve vzduchu zhruba metr (což krz zrcátka i tak vypadalo) a Patrol prej tak 20-30 čísel... Byli jsme tak 1 Nm od toho, abychom se tam vyváleli... Hezká Kobra 11, z vozejku nám vyletěl kufr se samolepkama a letákama, rozsekal se a poctil celé okolí...

Tímto zpětně děkuji za pohotovost všem, co jeli okolo, když jsem viděl, jak všichni brzdí, až se jim od pneumatik kouří, tak mi nebylo dobře... jeden kamión udělal tak 10m černý čáry...

A k příčině? extrémně špatný vozejk navíc extrémně přeložený... plus řidičská chyba na mý straně (nedal jsem si pozor na rychlost, rozkývalo se mi to asi v 95 km/h. A musím říct, že je to nejhorší zážitek, který jsem kdy měl... ten pocit bezmoci, kdy auto jelo tu vlnovku naprosto bez závislosti na mé vůli (jen jsem horko těžko mírnil amplitudu), byl opravdu odporný...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 51
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#387 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hroch32 »

LADA11 píše:...sem volal 112....kde si me vyslechli a pak 1 minutu me spojovali se zachrankou z CL, kde jsem jim to musel cely zopakovat...nechapu v cem je rychlejsi centralni system... :?: ...
Tak ono 112 je údajně hlavně pro cizince, našinci by měli volat klasická stará čísla.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#388 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jou81 »

hroch32 píše:Tak ono 112 je údajně hlavně pro cizince, našinci by měli volat klasická stará čísla.
Tak to slyším poprvé a podle mě to je pikačovina... 112 je sice přebraná z EU ale postupně nahrazuje klasický zvlášť čísla, nehledě na to jestli volá Koch nebo Drewid /mimochodem právě dnes má kulatých 1300 pikačovin ve fóru 8) / :palec:
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#389 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od koch »

jou81 píše:nehledě na to jestli volá Koch nebo Drewid
presne tak, bez ohladu na to ci vola cudzinec alebo buzerant 8)

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#390 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od drewid »

Náhodou já už jsem si na pobyt v jiné zemi zvykl 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#391 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od petr´S »

LADA11 píše:Peto uprav si cas ve volviku, presne v 11,26 sem volal 112....kde si me vyslechli a pak 1 minutu me spojovali se zachrankou z CL, kde jsem jim to musel cely zopakovat...nechapu v cem je rychlejsi centralni system... :?: Pak mi zpatky volali hasiči kde to přesně je.... :!: Jo a normálně by to bylo průjezdný jedním pruhem, kdyby Vorlíček postavil sanitku doprava tam kde stali hasiči a další 2 sanitky a ne že sní ucpe celou silnici aby se tvořily kolony.... :shock:
nj letěl jsem do obi abych byl na oběd zpátky, možná to bylo u chlup dřív, každopádně díky bohu že netrefil mě:) ten novej landrover byl zmuchlanej hodně nepěkně :?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 51
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#392 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hroch32 »

jou81 píše:
hroch32 píše:Tak ono 112 je údajně hlavně pro cizince, našinci by měli volat klasická stará čísla.
Tak to slyším poprvé a podle mě to je pikačovina... 112 je sice přebraná z EU ale postupně nahrazuje klasický zvlášť čísla, nehledě na to jestli volá Koch nebo Drewid /mimochodem právě dnes má kulatých 1300 pikačovin ve fóru 8) / :palec:
Postupné nahrazování byl plán, od kterého se z logických důvodů ustoupilo. V tomhle případě bylo volání 112 asi oprávněné, neb bylo třeba záchranky, hasičů i policie. Ale pokud člověk potřebuje pouze jednu složku, je lepší volat přímo ji. Operátor na 112 není v přímém spojení s konkrétními složkami, z čehož pak právě pramení ono hledání apod.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#393 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Sibr »

petr S60 píše:ten novej landrover byl zmuchlanej hodně nepěkně :?
To novej bych dal do uvozovek 8)
Nový je datem výroby a palubní deskou z Discovery a pár maličkostma jinak je to ta stará známá konstrukce která je jaksi pro dnešní standard bezpečnosti dosti OUT :D
Ale škoda ho...
A Transit nezklamal :mrgreen: shnilej až do morku rámu...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#394 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od petr´S »

Sibr píše:
petr S60 píše:ten novej landrover byl zmuchlanej hodně nepěkně :?
To novej bych dal do uvozovek 8)
Nový je datem výroby a palubní deskou z Discovery a pár maličkostma jinak je to ta stará známá konstrukce která je jaksi pro dnešní standard bezpečnosti dosti OUT :D
Ale škoda ho...
A Transit nezklamal :mrgreen: shnilej až do morku rámu...
:mrgreen: defender byl předváděčka od dordy a na dveřích měl nápis: nový land rover
jinak defender strašný, uvažoval jsem o jeho koupi, ale žádný rejd, pro zapojení uzávěrky se musí vyšlapovat spojka, prostě do terénu naprosto hrozný a na silnici ještě o kus horší, tranzit no comment, spotřební zboží
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#395 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jarek.krizan »

Právě tenhle klasický Defender je pro terén nejvhodnější, alespoň ty starší, kde bylo všechno krásně manuální, robustnost a jednoduchost. Prostě něco jako původní Wrangler.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#396 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dali »

Sibr píše: Nový je datem výroby a palubní deskou z Discovery a pár maličkostma
Jednou z maličkostí je 4 válcovej motor z Transita, kterej nahradil 5válec TD5, čímž je pro mě nejnovější defík zase o kus míň zajímavej. Jinak, jestli je něco z dnešní produkce poctivej offroad do drsných podmínek tak Defender, a pracovní řada Landcruiserů. Dost solidní dojem ve mně taky vždycky budil MB G-Klasse, tam ale asi záleží na roce výroby...

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#397 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od VanThomas »

dali píše: Jednou z maličkostí je 4 válcovej motor z Transita, kterej nahradil 5válec TD5, čímž je pro mě nejnovější defík zase o kus míň zajímavej. Jinak, jestli je něco z dnešní produkce poctivej offroad do drsných podmínek tak Defender, a pracovní řada Landcruiserů. Dost solidní dojem ve mně taky vždycky budil MB G-Klasse, tam ale asi záleží na roce výroby...
možná ještě Patrol (netušim co s tim spáchali v poslední době) a hodně se mi líbil Suzuki Samurai, to vozítko se nezdá, v terénu nezmar...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#398 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od petr´S »

jarek.krizan píše:Právě tenhle klasický Defender je pro terén nejvhodnější, alespoň ty starší, kde bylo všechno krásně manuální, robustnost a jednoduchost. Prostě něco jako původní Wrangler.
a jezdil jsi s tím, nebo o tom jen četl? ono teoreticky je samozřejmě koncepce defendru super, ale rejd má jako S60 a technika na úrovni Uaze. Vnitřní zpracování strašný - nebo alespoň neúměrný k ceně..
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 51
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#399 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hroch32 »

Tak tak, Defender je (nebo ještě nedavno byl) jeden z mála poctivých off-roadů, ne hračka pro bohaté. Do výčtu bych přidal Suzuki Jimmy, minimálně první generace projela věci, že jsem čuměl - holt malé a lehké autí s vysokým podvozkem.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 51
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#400 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hroch32 »

petr S60 píše:
jarek.krizan píše:Právě tenhle klasický Defender je pro terén nejvhodnější, alespoň ty starší, kde bylo všechno krásně manuální, robustnost a jednoduchost. Prostě něco jako původní Wrangler.
a jezdil jsi s tím, nebo o tom jen četl? ono teoreticky je samozřejmě koncepce defendru super, ale rejd má jako S60 a technika na úrovni Uaze. Vnitřní zpracování strašný - nebo alespoň neúměrný k ceně..
Jezdil. Rejd si nějak neuvědomuju. Kvalita zpracování nebyla u LandRoverů nikdy dobrá, teda možná po válce že to za něco stálo, ale anglický auto s dobrym dílenskym zpracovánim je hudba minulosti (a dost dávné; RR sem netahejte :lol: ). To ale nic nemění na tom, že Defender (ale i Discovery) dokáží projet mnohem víc, než všelijaké takyoffroady, co si pořizují bohatší spoluobčané jako prestižní vozítka (nic proti tomu). S čímpa se jezdilo Camel Trophy? S Defendrem, a mělo to svůj důvod ;-)
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“