Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1841
Registrován: 19 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LukášM »

zoid píše: No já ti nevím... Kolik je na městský speciálce na Barumce opravdových rally fans? Ano, jsou tam, pálej rachejtle, řvou, chlastaj, mávaj vlajkama, dělají show. Opilci následně dělají problémy. tyto showmani další dny polehávají po okolí erzet a nevědí co se děje. asi to přinese peníze, ale dle mě toto není rally. Pokud je nutná show pro sponzory, tak aspoň ve formě Sosnový, to je nejšťastnější řešení. Další okruhy co se u nás jezdí jsou Ćínov a výstaviště na Krumlově, a hodnota těchto okruhů pro rally je dle mě nulová. Nejsem si jist jestli je rally populárnější když dělá tyhle šaškárny a dá-li se vůbec mluvit o rally. Cesta je dělat kvalitní záznamy a živé přenosy. A je třeba snížit cenu rally nářadí a obnovit logiku celého závodění. Agresivita některých fans je daná tím že nechoděj na rally, ale se vyblbnout. Podhoubí těchto fans jsou městské speciálky. Chodím sledovat rally na místa odlehlá a tam potkávám víceméně rozumné lidi i pořadatele, tam duch rally přetrvává... Dramatičnost a kvalita rally (a tím i zájem o ni) jde ruku v ruce s kvalitou posádek a cenovou dostupností techniky...
F1 nesleduji, ale domnívám se že městské okruhy jsou potřeba protože se někdo radil s Bleskem MekQvínem...
:good: Co se týče F1 a městských okruhů, tak tam se jedná převážně o pokračování v historii závodů, kdy tradice je již několik desítek let. Jinak rally patří do lesů a do luk, má to své jedinečné kouzlo :)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

kV8ba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 449
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od kV8ba »

https://www.youtube.com/user/CarCrashCompilation

Neskutečný co se v tom Rusku děje na cestách :shock:
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

selap
Offline
Příspěvky: 1305
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od selap »

kV8ba píše:https://www.youtube.com/user/CarCrashCompilation

Neskutečný co se v tom Rusku děje na cestách :shock:
A myslíš že v českých luzích a hájích bys podobné video nesestříhal?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

cuhan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 829
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od cuhan »

_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14006
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od raolsa »

http://www.tyden.cz/rubriky/sport/motorismus/smrt-na-barum-rallye-auto-bylo-nejspis-v-poradku_244854.html

Dneska ráno jsem se dozvěděl, že to byl kamarád, který tam zůstal. Pořád se z toho nemůžu vzpamatovat. Takový dobrý člověk. :cry: Dělal technika u hasičů, tzn. staral se jim o vybavení a auta.
Kdysi dávno jsme spolu uspořádali výlet pro děcka na kolech až do jižních čech. Jeli jsme to 5 dní i s doprovodným vozidlem. Nejmladšímu účastníku bylo 5 let. :good:
Chjo. :cry:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4084
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dali »

Celkem nářez:

Pokud by někdo dokázal v tý změti azbuky dekódovat jak dopad řidič z FHčka, celkem by mě to zajímalo.... Případně link na fotky jak to celý vypadalo, když se to dokutálelo....

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9944
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hajnej »

raolsa píše:http://www.tyden.cz/rubriky/sport/motorismus/smrt-na-barum-rallye-auto-bylo-nejspis-v-poradku_244854.html

Dneska ráno jsem se dozvěděl, že to byl kamarád, který tam zůstal. Pořád se z toho nemůžu vzpamatovat. Takový dobrý člověk. :cry: Dělal technika u hasičů, tzn. staral se jim o vybavení a auta.
Kdysi dávno jsme spolu uspořádali výlet pro děcka na kolech až do jižních čech. Jeli jsme to 5 dní i s doprovodným vozidlem. Nejmladšímu účastníku bylo 5 let. :good:
Chjo. :cry:
tyjo. tak tohle je fakt blbý
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Návštěvník

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Návštěvník »

dali píše:Pokud by někdo dokázal v tý změti azbuky dekódovat jak dopad řidič z FHčka, celkem by mě to zajímalo.... Případně link na fotky jak to celý vypadalo, když se to dokutálelo....
Google translátor napsal tohle
Podle norského tisku, minulou neděli v jednom z namrzlých silnicích v obci Leyrford (Nordland hrabství) uvízl kamion z Lotyšska. Řidič volat o pomoc, byl vzat do vleku firmy Falck. Ale při tažení těžkých auto smyk a spadla z útesu, tažení a záchranné truck. Řidič se podařilo vyskočit z záchranářů z kokpitu jen sekundu před pádem. Druhý řidič několikrát obrátil spolu s náklaďákem. Byl nalezen svíral v rozbité kabině. Muž utrpěl zlomenou ruku a žebra.
Když se Ti nelíbí bukvy tak tady to máš v latince :)
http://de.euronews.com/2012/04/02/lkw-stuerzt-60-meter-tief-fahrer-ueberlebt/

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 595
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od L4W »

_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Lachtan »

L4W píše:XC90 vs Cessna - 1:0
S tím skóre bych byl opatrný, zatímco XC je na kastli, tak Cessna bude za měsíc-dva létat 8)

Jinak:

1) chyba pilota - on si má hlídat zda má volný plac na přistání
2) chyba pilota - je tam víc jak 1km dlouhá dráha, takže není sebemenší důvod sedat hned na práh dráhy. Navíc je tam vyznačená místní úprava "posunutý prách dráhy" o 120 m od začátku asfaltu - tzn že pilot musí přistávat až za toto značení !!!
3) chyba pilota - před práhem dráhy (začátkem asfaltu) je terén zvednutý o 15 metrů - takhle kopírovat terén "na finále" je hodně špatný nápad, to že jenom "zakopnul" o auto je lepší varianta toho co se mohlo stát...
4) chyba dispečera na věži (pokud tam nějaký byl) - jestliže pilot dává finále,tak měl kotrolovat "volnou" dráhu a ve chvíli kdy tam vjelo to auto,tak měl dát okamžitě pilotovi negativ a opakovat
5) chyba řidiče - na jeho obhajobu nutno říct, že STOP značení je pofidérní a díky tomu nestandardnímu finále, co tam předváděl ten "umělec" a terénu před drahou, měl pouze minimální šanci to letadlo vidět...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2372
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jarek.krizan »

No jo, ale třeba to byl takový pilot jak já a byl rád že se nějak dostal vůbec na pevnou zem :lol:
Kdyby na něj alespoň mávl ten s tou kamerou, tak by si třeba všimnul.
Ve vzduchu už je to jak na silnici, taky se tam plácá kdo má ruky a nohy. :D
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 595
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od L4W »

Lachtan píše: S tím skóre bych byl opatrný, zatímco XC je na kastli, tak Cessna bude za měsíc-dva létat 8)
To je mozny, ale jelikoz volvo zustalo narozdil od cessny provozuschopny, pripsal jsem vitevstvi domacimu tymu :)

Pilot byl podle vseho novacek, papiry mel jen ctyry tydny. Takhle si asi svoje prvni samostatny pristani nepredstavoval.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Lachtan »

V tom Volvu měl sakra kliku, že ten podvozek nezasáhl přední okno - to by byl mrtvý...

jestli jsem to dobře pochopil, tak měl pilotní papíry (byť 4 týdny), což znamená, že v sóle už musel nalétat x-desítek startů a pěkných pár hodin, jinými slovy, jeho první sólo to nebylo...

To spíš věděl, že jej manželka natáčí, tak se chtěl předvést jaký je "kabrňák"... :%)
To, že se na létání raději vykašlal, je asi dobře - s takovým přístupem by mohl dopadnou jako pár mých kamarádů - až pod zem 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

GDPR_user

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od GDPR_user »

docela mne překvapilo,že to ta cesna ustála.Čekal bych,že po zavadění půjde čumákem do země.

Shockey

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Shockey »

Lachtan: no možná je to trochu jinak

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 595
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od L4W »

Aha, takze jeste papiry ani nemel. Moje chyba :oops:
Jinak to znaceni na silnici ktera se krizi s pristavaci drahou je vazne dost zoufaly, cekal bych trochu vyraznejsi upozorneni.
Obrázek
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Lachtan »

Shockey píše:Lachtan: no možná je to trochu jinak
Vycházel jsem z předchozích zveřejněných informací, že je čerstvým držitelem pilotního průkazu.

Nicméně jej to vůbec neomlouvá - podle všech platných regulí byl (i coby pilotní žák) osoba zodpovědná za bezpečné provedení letu a to nedokázal.

Jeho největším prohřeškem bylo, že přistával "krátký" - v místě kde narazil do XCčka měl mít o 10-15 m větší výšku !!! :evil: Měl přistávat o 120 m dál !!! :evil:
I kdyby tam vůbec žádná stopka nebyla, tak by se nemělo nic stát i kdyby tam projížděl kamion - i tak by ho letadlo mělo míjet o 10 výškových metrů!

Tenhle pilot totiž přistával ne na začátek dráhy, ale víc jak 100 metrů !!! PŘED !!! dráhou !!!




Letišť jako je tohle, že je silnice hned u dráhy je mraky, namátkou ně napadá letiště v Hořovicích ( http://www.mapy.cz/s/5CoU ) tam je též posunutý prách dráhy, a auta tam bez problémů jezdí bez ohledu na letecký provoz!!!


BTW - jestli to byl pilotní žák na svém prvním sóle, tak už vůbec nechápu, že včas nezakročil jeho instruktor, který zcela určitě s ním byl na spojení... :%)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Airbus380
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 15 roků
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Airbus380 »

Dost drsné video s nehodami. Nejhorší asi ta ve 4:20....http://www.loupak.cz/video/auto-moto/13046-blbci-za-volantem-nehody-13-dil
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

RobertH
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: S80 2.5T 06 manual

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od RobertH »

To Lachtan :
naprosto souhlasím. Je to podobné jako v Jihlavě. Dráha je dost dlouhá i pro daleko větší letadla a s lehoučkou cessnou, která může přistávat tak někde mezi 110-120 km/h (v rukou dobrého pilota i méně) musí zastavit i když dosedne za polovinou dráhy.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual

Dony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 659
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Chrudim
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dony »

Tak já vám sem taky přihodim jak skončilo moje první auto. :unknown: Dneska je to presne 5 let, krk cejtim pořád,ale toho už se nezbavim. V 90 km/h sem projíždel zatáčku, to místo bylo namrzlý, dostal jsem smyk zadní napravy dostal jsem se do protismeru a do mě to pustila paní s fungl novym passatem. Ve Ventu zbyla na svem místě akorat řidičova sedačka.....Pri narazu jsem vylitnul okynkem spolujezdce: Pneumotorax, 4 žebra, kliční kost, tržný rány, bezvědomý. Paní se naštestí nic nestalo, jen otlačeniny od Bagu. Passat předek na bago škoda necely 3 kila, naštestí sem měl Kooperativu..... Jo je to hned, nikomu to nepřeju.......

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3189
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

hezky, byl jsi připoutaný ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Dony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 659
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Chrudim
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dony »

Ne, proto jsem vylytnul oknem spolujezdce, jinak by to možná bylo horší a nebo lepší, to nikdo neví...
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3189
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od doktor »

Doufám, že slavíš i ty druhý narozky. :wink:

A taky všichni ti, co s tebou nebyli v autě.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Dony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 659
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Chrudim
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dony »

doktor píše:Doufám, že slavíš i ty druhý narozky. :wink:

A taky všichni ti, co s tebou nebyli v autě.
Slavim, prave mam Plzen v ruce :D :D
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

Airbus380
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 15 roků
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Airbus380 »

No každopádně si měl štěstí. Ale myslím, že byl by si připoutaný dopadlo to pro tebe asi lepé. To místo řidiče se zdá neporušený. No být někdo s tebou v autě a hlavně na zadních sedadlech už je asi ve dřevě. Tak hodně kilometrů bez nehody :)
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé