zoid píše: No já ti nevím... Kolik je na městský speciálce na Barumce opravdových rally fans? Ano, jsou tam, pálej rachejtle, řvou, chlastaj, mávaj vlajkama, dělají show. Opilci následně dělají problémy. tyto showmani další dny polehávají po okolí erzet a nevědí co se děje. asi to přinese peníze, ale dle mě toto není rally. Pokud je nutná show pro sponzory, tak aspoň ve formě Sosnový, to je nejšťastnější řešení. Další okruhy co se u nás jezdí jsou Ćínov a výstaviště na Krumlově, a hodnota těchto okruhů pro rally je dle mě nulová. Nejsem si jist jestli je rally populárnější když dělá tyhle šaškárny a dá-li se vůbec mluvit o rally. Cesta je dělat kvalitní záznamy a živé přenosy. A je třeba snížit cenu rally nářadí a obnovit logiku celého závodění. Agresivita některých fans je daná tím že nechoděj na rally, ale se vyblbnout. Podhoubí těchto fans jsou městské speciálky. Chodím sledovat rally na místa odlehlá a tam potkávám víceméně rozumné lidi i pořadatele, tam duch rally přetrvává... Dramatičnost a kvalita rally (a tím i zájem o ni) jde ruku v ruce s kvalitou posádek a cenovou dostupností techniky...
F1 nesleduji, ale domnívám se že městské okruhy jsou potřeba protože se někdo radil s Bleskem MekQvínem...
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
A myslíš že v českých luzích a hájích bys podobné video nesestříhal?kV8ba píše:https://www.youtube.com/user/CarCrashCompilation
Neskutečný co se v tom Rusku děje na cestách
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 827
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14685
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
http://www.tyden.cz/rubriky/sport/motorismus/smrt-na-barum-rallye-auto-bylo-nejspis-v-poradku_244854.html
Dneska ráno jsem se dozvěděl, že to byl kamarád, který tam zůstal. Pořád se z toho nemůžu vzpamatovat. Takový dobrý člověk.
Dělal technika u hasičů, tzn. staral se jim o vybavení a auta.
Kdysi dávno jsme spolu uspořádali výlet pro děcka na kolech až do jižních čech. Jeli jsme to 5 dní i s doprovodným vozidlem. Nejmladšímu účastníku bylo 5 let.
Chjo.
Dneska ráno jsem se dozvěděl, že to byl kamarád, který tam zůstal. Pořád se z toho nemůžu vzpamatovat. Takový dobrý člověk.
Kdysi dávno jsme spolu uspořádali výlet pro děcka na kolech až do jižních čech. Jeli jsme to 5 dní i s doprovodným vozidlem. Nejmladšímu účastníku bylo 5 let.
Chjo.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Celkem nářez:
Pokud by někdo dokázal v tý změti azbuky dekódovat jak dopad řidič z FHčka, celkem by mě to zajímalo.... Případně link na fotky jak to celý vypadalo, když se to dokutálelo....
Pokud by někdo dokázal v tý změti azbuky dekódovat jak dopad řidič z FHčka, celkem by mě to zajímalo.... Případně link na fotky jak to celý vypadalo, když se to dokutálelo....
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10041
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
tyjo. tak tohle je fakt blbýraolsa píše:http://www.tyden.cz/rubriky/sport/motorismus/smrt-na-barum-rallye-auto-bylo-nejspis-v-poradku_244854.html
Dneska ráno jsem se dozvěděl, že to byl kamarád, který tam zůstal. Pořád se z toho nemůžu vzpamatovat. Takový dobrý člověk.Dělal technika u hasičů, tzn. staral se jim o vybavení a auta.
Kdysi dávno jsme spolu uspořádali výlet pro děcka na kolech až do jižních čech. Jeli jsme to 5 dní i s doprovodným vozidlem. Nejmladšímu účastníku bylo 5 let.![]()
Chjo.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Google translátor napsal tohledali píše:Pokud by někdo dokázal v tý změti azbuky dekódovat jak dopad řidič z FHčka, celkem by mě to zajímalo.... Případně link na fotky jak to celý vypadalo, když se to dokutálelo....
Když se Ti nelíbí bukvy tak tady to máš v latincePodle norského tisku, minulou neděli v jednom z namrzlých silnicích v obci Leyrford (Nordland hrabství) uvízl kamion z Lotyšska. Řidič volat o pomoc, byl vzat do vleku firmy Falck. Ale při tažení těžkých auto smyk a spadla z útesu, tažení a záchranné truck. Řidič se podařilo vyskočit z záchranářů z kokpitu jen sekundu před pádem. Druhý řidič několikrát obrátil spolu s náklaďákem. Byl nalezen svíral v rozbité kabině. Muž utrpěl zlomenou ruku a žebra.
http://de.euronews.com/2012/04/02/lkw-stuerzt-60-meter-tief-fahrer-ueberlebt/
-
Offline
- Příspěvky: 591
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5173
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
S tím skóre bych byl opatrný, zatímco XC je na kastli, tak Cessna bude za měsíc-dva létatL4W píše:XC90 vs Cessna - 1:0
Jinak:
1) chyba pilota - on si má hlídat zda má volný plac na přistání
2) chyba pilota - je tam víc jak 1km dlouhá dráha, takže není sebemenší důvod sedat hned na práh dráhy. Navíc je tam vyznačená místní úprava "posunutý prách dráhy" o 120 m od začátku asfaltu - tzn že pilot musí přistávat až za toto značení !!!
3) chyba pilota - před práhem dráhy (začátkem asfaltu) je terén zvednutý o 15 metrů - takhle kopírovat terén "na finále" je hodně špatný nápad, to že jenom "zakopnul" o auto je lepší varianta toho co se mohlo stát...
4) chyba dispečera na věži (pokud tam nějaký byl) - jestliže pilot dává finále,tak měl kotrolovat "volnou" dráhu a ve chvíli kdy tam vjelo to auto,tak měl dát okamžitě pilotovi negativ a opakovat
5) chyba řidiče - na jeho obhajobu nutno říct, že STOP značení je pofidérní a díky tomu nestandardnímu finále, co tam předváděl ten "umělec" a terénu před drahou, měl pouze minimální šanci to letadlo vidět...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No jo, ale třeba to byl takový pilot jak já a byl rád že se nějak dostal vůbec na pevnou zem
Kdyby na něj alespoň mávl ten s tou kamerou, tak by si třeba všimnul.
Ve vzduchu už je to jak na silnici, taky se tam plácá kdo má ruky a nohy.
Kdyby na něj alespoň mávl ten s tou kamerou, tak by si třeba všimnul.
Ve vzduchu už je to jak na silnici, taky se tam plácá kdo má ruky a nohy.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 591
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To je mozny, ale jelikoz volvo zustalo narozdil od cessny provozuschopny, pripsal jsem vitevstvi domacimu tymuLachtan píše: S tím skóre bych byl opatrný, zatímco XC je na kastli, tak Cessna bude za měsíc-dva létat![]()
Pilot byl podle vseho novacek, papiry mel jen ctyry tydny. Takhle si asi svoje prvni samostatny pristani nepredstavoval.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5173
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
V tom Volvu měl sakra kliku, že ten podvozek nezasáhl přední okno - to by byl mrtvý...
jestli jsem to dobře pochopil, tak měl pilotní papíry (byť 4 týdny), což znamená, že v sóle už musel nalétat x-desítek startů a pěkných pár hodin, jinými slovy, jeho první sólo to nebylo...
To spíš věděl, že jej manželka natáčí, tak se chtěl předvést jaký je "kabrňák"...
To, že se na létání raději vykašlal, je asi dobře - s takovým přístupem by mohl dopadnou jako pár mých kamarádů - až pod zem
jestli jsem to dobře pochopil, tak měl pilotní papíry (byť 4 týdny), což znamená, že v sóle už musel nalétat x-desítek startů a pěkných pár hodin, jinými slovy, jeho první sólo to nebylo...
To spíš věděl, že jej manželka natáčí, tak se chtěl předvést jaký je "kabrňák"...
To, že se na létání raději vykašlal, je asi dobře - s takovým přístupem by mohl dopadnou jako pár mých kamarádů - až pod zem
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
docela mne překvapilo,že to ta cesna ustála.Čekal bych,že po zavadění půjde čumákem do země.
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Lachtan: no možná je to trochu jinak
-
Offline
- Příspěvky: 591
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Aha, takze jeste papiry ani nemel. Moje chyba
Jinak to znaceni na silnici ktera se krizi s pristavaci drahou je vazne dost zoufaly, cekal bych trochu vyraznejsi upozorneni.

Jinak to znaceni na silnici ktera se krizi s pristavaci drahou je vazne dost zoufaly, cekal bych trochu vyraznejsi upozorneni.

_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5173
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Vycházel jsem z předchozích zveřejněných informací, že je čerstvým držitelem pilotního průkazu.Shockey píše:Lachtan: no možná je to trochu jinak
Nicméně jej to vůbec neomlouvá - podle všech platných regulí byl (i coby pilotní žák) osoba zodpovědná za bezpečné provedení letu a to nedokázal.
Jeho největším prohřeškem bylo, že přistával "krátký" - v místě kde narazil do XCčka měl mít o 10-15 m větší výšku !!!
I kdyby tam vůbec žádná stopka nebyla, tak by se nemělo nic stát i kdyby tam projížděl kamion - i tak by ho letadlo mělo míjet o 10 výškových metrů!
Tenhle pilot totiž přistával ne na začátek dráhy, ale víc jak 100 metrů !!! PŘED !!! dráhou !!!
Letišť jako je tohle, že je silnice hned u dráhy je mraky, namátkou ně napadá letiště v Hořovicích ( http://www.mapy.cz/s/5CoU ) tam je též posunutý prách dráhy, a auta tam bez problémů jezdí bez ohledu na letecký provoz!!!
BTW - jestli to byl pilotní žák na svém prvním sóle, tak už vůbec nechápu, že včas nezakročil jeho instruktor, který zcela určitě s ním byl na spojení...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 725
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Dost drsné video s nehodami. Nejhorší asi ta ve 4:20....http://www.loupak.cz/video/auto-moto/13046-blbci-za-volantem-nehody-13-dil
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvky: 207
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To Lachtan :
naprosto souhlasím. Je to podobné jako v Jihlavě. Dráha je dost dlouhá i pro daleko větší letadla a s lehoučkou cessnou, která může přistávat tak někde mezi 110-120 km/h (v rukou dobrého pilota i méně) musí zastavit i když dosedne za polovinou dráhy.
naprosto souhlasím. Je to podobné jako v Jihlavě. Dráha je dost dlouhá i pro daleko větší letadla a s lehoučkou cessnou, která může přistávat tak někde mezi 110-120 km/h (v rukou dobrého pilota i méně) musí zastavit i když dosedne za polovinou dráhy.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak já vám sem taky přihodim jak skončilo moje první auto.
Dneska je to presne 5 let, krk cejtim pořád,ale toho už se nezbavim. V 90 km/h sem projíždel zatáčku, to místo bylo namrzlý, dostal jsem smyk zadní napravy dostal jsem se do protismeru a do mě to pustila paní s fungl novym passatem. Ve Ventu zbyla na svem místě akorat řidičova sedačka.....Pri narazu jsem vylitnul okynkem spolujezdce: Pneumotorax, 4 žebra, kliční kost, tržný rány, bezvědomý. Paní se naštestí nic nestalo, jen otlačeniny od Bagu. Passat předek na bago škoda necely 3 kila, naštestí sem měl Kooperativu..... Jo je to hned, nikomu to nepřeju.......




-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
hezky, byl jsi připoutaný ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ne, proto jsem vylytnul oknem spolujezdce, jinak by to možná bylo horší a nebo lepší, to nikdo neví...
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Doufám, že slavíš i ty druhý narozky.
A taky všichni ti, co s tebou nebyli v autě.
A taky všichni ti, co s tebou nebyli v autě.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Slavim, prave mam Plzen v rucedoktor píše:Doufám, že slavíš i ty druhý narozky.![]()
A taky všichni ti, co s tebou nebyli v autě.
-
Offline
- Příspěvky: 725
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No každopádně si měl štěstí. Ale myslím, že byl by si připoutaný dopadlo to pro tebe asi lepé. To místo řidiče se zdá neporušený. No být někdo s tebou v autě a hlavně na zadních sedadlech už je asi ve dřevě. Tak hodně kilometrů bez nehody 
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]
