Protože zájemce o díly si to rozmyslel, tak dávám celé auto tak jak je se vším co k tomu mám. Podle AVček je kaput těsnění pod hlavou, ale nerozebírali to. Automat je starý pětikvalt AW55-50 a řadí velmi pěkně. Upřímně čekal jsem, že to první vzdá převodovka než motor.
Motorizace: 184KW 330Nm B5234T2
Modelový rok: 2002
Tacho: 346.000 Km, skutečné
Výbava:
- Vyhřívané sedačky
- Střešní okno
- Telefon
- Navigace
- Nezávislé topení s dálkovým ovládáním
- 7-místná varianta, sedačky v kufru (zapsáno v TP)
- Tempomat
- Skleněné xenony
- Rádio s TV HU-803
- Automatická klima
- Tažné na 1800 kg
Něco z historie:
- Původ z Německa
- My máme auto od roku 2016
- menší ťukanec na čumák, kdy se měnila světla, kapota, blatníky a nárazník
- Auto servisováno do poslední chvíle pečlivě. Víc asi na dotaz.
- Určeno na díly / likvidaci / opravu
- Motor tlakuje do vody a žere vodu = těsnění pod hlavou
- Vynechává posilovač
- Vestavná navigace RTI nefunguje, má vytaženou pojistku
- Je tam kosmetika, blatník promáčklý a na kufru praská opravené místo po kolizi s popelnicí
- Zimní R16 205/60
- Letní R17 225/45
- Obě sady jsou origo Volvo disky a jsou součástí prodeje.