4st. automat repase,oprava
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 9 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: Volvo S70, 2.4T, 142kw, 98
4st. automat repase,oprava
Zdravím všechny. Nevíte o někom,kdo v ČR dělá opravy,nebo repase 4st.automatu, co se dával do Volva S70,RV 98? Potřeboval bych poradit. Díky za všechny rozumný odpovědi.
-
Offline
- Příspěvky: 3286
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplice
4st. automat repase,oprava
Včera jsem se dozvěděl, že David Patočka letos definitivně ukončil opravy 4q.
Nevím tedy o nikom. kdo by se dal doporučit.
Nevím tedy o nikom. kdo by se dal doporučit.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
4st. automat repase,oprava
Ano, je to pravda.
Převodovky AW 50-42 LE jsme opravovali poměrně dlouho, přestože jejich pětistupňové nástupce 55-50 a 55-51 už jsme 5 let neopravovali.
Bylo to způsobeno tím, že na starý 4Q automat byly k dostání ještě původní staré díly, hlavně originální pouzdra o velikosti 21,5 mm. Ocel/bronz.
Novější 5Q převodovky mají průměr pouzder 22 mm, které už byly dříve nahrazeny celobronzovými odpadky z Asie, které nelze použít.
A bohužel v loňském roce už došly kvalitní pouzdra, spojkové lamely jsou v neodpovídajících rozměrech, rozvaděče už jsou pouze repasované
a to dosti bídně, a hydroměniče už pravděpodobně nikdo zodpovědně udělat neumí.
Uběhlo mnoho let a serie výroby dílů do těchto převodovek se natolik ztenčila, že to dělá někdo na koleně a je to katastrofa.
Není možné si objednávat experimentálně díly podle obrázků z USA, Japonska, Španělska apod. , aby jste je všechny nakonec vyházeli pro
mizernou kvalitu.
Je mi jasné, že se tady najde mnoho odborníků vyvracejících moje tvrzení, ale to nic nezmění na faktu, že to už dělat nebudeme.
Všichni máte svoje práva a právo na kvalitní opravu se zárukou, ale my ji nejsme schopni v případě zmetkových dílů poskytnout.
Takže bohužel.....
Převodovky AW 50-42 LE jsme opravovali poměrně dlouho, přestože jejich pětistupňové nástupce 55-50 a 55-51 už jsme 5 let neopravovali.
Bylo to způsobeno tím, že na starý 4Q automat byly k dostání ještě původní staré díly, hlavně originální pouzdra o velikosti 21,5 mm. Ocel/bronz.
Novější 5Q převodovky mají průměr pouzder 22 mm, které už byly dříve nahrazeny celobronzovými odpadky z Asie, které nelze použít.
A bohužel v loňském roce už došly kvalitní pouzdra, spojkové lamely jsou v neodpovídajících rozměrech, rozvaděče už jsou pouze repasované
a to dosti bídně, a hydroměniče už pravděpodobně nikdo zodpovědně udělat neumí.
Uběhlo mnoho let a serie výroby dílů do těchto převodovek se natolik ztenčila, že to dělá někdo na koleně a je to katastrofa.
Není možné si objednávat experimentálně díly podle obrázků z USA, Japonska, Španělska apod. , aby jste je všechny nakonec vyházeli pro
mizernou kvalitu.
Je mi jasné, že se tady najde mnoho odborníků vyvracejících moje tvrzení, ale to nic nezmění na faktu, že to už dělat nebudeme.
Všichni máte svoje práva a právo na kvalitní opravu se zárukou, ale my ji nejsme schopni v případě zmetkových dílů poskytnout.
Takže bohužel.....
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 6288
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
4st. automat repase,oprava
A ty slavný 55-50 a 55-51 jsou tedy po problémech rovnou na vyhození, nebo se tady najde někdo kdo to dělá?
Případně dá se to ještě třeba nějak zachránit když to řadí a člověk chce aby to ještě řadilo - klidně bez záruky.
Případně dá se to ještě třeba nějak zachránit když to řadí a člověk chce aby to ještě řadilo - klidně bez záruky.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé