Problem s klimou v70

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
This topic is 13 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
losik.m
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 63
Registrován: 12 pro 2006 17:12
Bydliště: Blansko

Problem s klimou v70

Příspěvek od losik.m »

Nevite nekdo jak nejsnadneji vymontovat kompresor klimy na v70 awd? Motor 2,5 turbo 142kW... Mam tam moc velkou mezeru na elekromagnetu a vypina se..... Dik moc za rady...
_________________
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 07 bře 2006 23:44
Bydliště: Praha

Re: Problem s klimou v70

Příspěvek od mikis »

losik.m píše:Nevite nekdo jak nejsnadneji vymontovat kompresor klimy na v70 awd? Motor 2,5 turbo 142kW... Mam tam moc velkou mezeru na elekromagnetu a vypina se..... Dik moc za rady...
jak mezeru jak jsi na to přišel??? Nebude spíš problem jinde?? O takové závadě jsem snad nikdy neslyšel....
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Problem s klimou v70

Příspěvek od Jarda S40 »

mikis píše:
losik.m píše:Nevite nekdo jak nejsnadneji vymontovat kompresor klimy na v70 awd? Motor 2,5 turbo 142kW... Mam tam moc velkou mezeru na elekromagnetu a vypina se..... Dik moc za rady...
jak mezeru jak jsi na to přišel??? Nebude spíš problem jinde?? O takové závadě jsem snad nikdy neslyšel....
El.mag. spojka má předepsanou vůli . Pokud je větší, blbne klima. Ale už se to tu někde vysvětlovalo, zkus vyhledat pře Googla na tomto fóru.

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 27 lis 2004 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

zastav se za Jarkem maš to kousek ten ti to upraví i bez vyndani kompresoru...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 07 bře 2006 23:44
Bydliště: Praha

Re: Problem s klimou v70

Příspěvek od mikis »

Jarda S40 píše:
mikis píše:
jak mezeru jak jsi na to přišel??? Nebude spíš problem jinde?? O takové závadě jsem snad nikdy neslyšel....
El.mag. spojka má předepsanou vůli . Pokud je větší, blbne klima. Ale už se to tu někde vysvětlovalo, zkus vyhledat pře Googla na tomto fóru.
jo tak neříkám že neexistuje ale spíš se mi to zdálo nepravděpodobné, zajímalo mě jak na to přišel... změřil?? nebo jak?? nebo jenom dedukce??

ze zkušenosti(ne moc velké) vím že je spíš problem v chladivu a odepínání díky tlaku nízký sání /vysoký výtlak atd atd pravděpodobnějších příčin než je tahle je hodně. hned vyndavat komoresor se mi zdá zbytečný... právě mě zajímalo jaká diagnostika k tomuto závěru vedla.
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 07 bře 2006 23:44
Bydliště: Praha

Příspěvek od mikis »

marra píše:zastav se za Jarkem maš to kousek ten ti to upraví i bez vyndani kompresoru...
a to je druhá věc, je li něco možné štelovat tak proč to nezkusit na autě 8) viď marro :wink:
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 27 lis 2004 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

mikis píše:
marra píše:zastav se za Jarkem maš to kousek ten ti to upraví i bez vyndani kompresoru...
a to je druhá věc, je li něco možné štelovat tak proč to nezkusit na autě 8) viď marro :wink:
čas jsou peníze ikdyž z moji huby to zní asi blbě... :wink:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Chyba může být jedno i druhé. Nejdříve je nutné zjistit příčinu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 27 lis 2004 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

jarek.krizan píše:Chyba může být jedno i druhé. Nejdříve je nutné zjistit příčinu.
no vod toho tě maj na moravě nééé ..
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

marra píše:
jarek.krizan píše:Chyba může být jedno i druhé. Nejdříve je nutné zjistit příčinu.
no vod toho tě maj na moravě nééé ..

Máš pravdu samozřejmě.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

losik.m
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 63
Registrován: 12 pro 2006 17:12
Bydliště: Blansko

Příspěvek od losik.m »

Na tu mezeru sem dosel tim ze jsem to porovnal s jinou v70, a tam ta mezera byla min 2x mensi nez mam ja..... Kdyby to slo opravit na aute tak by to bylo super......
_________________
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2035
Registrován: 07 kvě 2004 21:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

no já vám nevím...

když se cívka spojky vybudí a spojí se řemenice s kompresorem, tak už to zůstane seplý tak dlouho, dokud půjde do cívky proud - na to nemá mezera vliv, co?

vycházím z losíkova sdělení:"...vypíná se". Když se vypíná, tak se taky zapíná :?:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

standa píše:no já vám nevím...

když se cívka spojky vybudí a spojí se řemenice s kompresorem, tak už to zůstane seplý tak dlouho, dokud půjde do cívky proud - na to nemá mezera vliv, co?

vycházím z losíkova sdělení:"...vypíná se". Když se vypíná, tak se taky zapíná :?:
Možná se budeš divit, ale mezera má vliv. Myslí že by se našlo už dost lidí co to můžou potvrdit. Vím že to nevypadá vůbec logicky, ale čím větší mezera, tím častější rozepínání při změně otáček.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2035
Registrován: 07 kvě 2004 21:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

no jo, ale když je spojka seplá, tak je mezera nulová :arrow: to se snad teda může točit jak chce, nééé???
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 07 bře 2006 23:44
Bydliště: Praha

Příspěvek od mikis »

standa píše:no jo, ale když je spojka seplá, tak je mezera nulová :arrow: to se snad teda může točit jak chce, nééé???
souhlasil bych se standou, když cívka dokáže překonat mezeru a přitáhne spojku na řemenici, tak pak už je při kontaktu síla mnohonásobně větší...zkrátka tomu nevěřím... ale nic proti, když se to tím zpraví.... :wink:
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

mikis píše:
standa píše:no jo, ale když je spojka seplá, tak je mezera nulová :arrow: to se snad teda může točit jak chce, nééé???
souhlasil bych se standou, když cívka dokáže překonat mezeru a přitáhne spojku na řemenici, tak pak už je při kontaktu síla mnohonásobně větší...zkrátka tomu nevěřím... ale nic proti, když se to tím zpraví.... :wink:
prave kdyz je mezera velka tak spojka nesepne a nebo sepne, ale vratne pruziny maji v tu chvili za nasledek, ze spojka ma snahu prokluzovat.... v kazdem pripade mezera se nastavuje tusim 0,3-0,5 za maximum je povazovano 0,7mm
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

travex píše:
mikis píše:
souhlasil bych se standou, když cívka dokáže překonat mezeru a přitáhne spojku na řemenici, tak pak už je při kontaktu síla mnohonásobně větší...zkrátka tomu nevěřím... ale nic proti, když se to tím zpraví.... :wink:
prave kdyz je mezera velka tak spojka nesepne a nebo sepne, ale vratne pruziny maji v tu chvili za nasledek, ze spojka ma snahu prokluzovat.... v kazdem pripade mezera se nastavuje tusim 0,3-0,5 za maximum je povazovano 0,7mm
tak tak , ještě bych doplnil travexe, to má pak za následek spálení magnetické spojky.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

losik.m
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 63
Registrován: 12 pro 2006 17:12
Bydliště: Blansko

Příspěvek od losik.m »

Kdyz zapnu klimu, spojka sepne, a drzi .. Jakmile ale pridam vic plynu tak rozepne a uz nema silu sepnout zpet..... Napeti do el. magnetu jde po celou dobu..... Mezeru tam mam tak 1mm... Coz je urcite hodne....
_________________
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

losik.m píše:Kdyz zapnu klimu, spojka sepne, a drzi .. Jakmile ale pridam vic plynu tak rozepne a uz nema silu sepnout zpet..... Napeti do el. magnetu jde po celou dobu..... Mezeru tam mam tak 1mm... Coz je urcite hodne....
mezera 1mm je sakra spratne, vule ma byt (viz vyse)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7936
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

jarek.krizan píše:
standa píše:no já vám nevím...

když se cívka spojky vybudí a spojí se řemenice s kompresorem, tak už to zůstane seplý tak dlouho, dokud půjde do cívky proud - na to nemá mezera vliv, co?

vycházím z losíkova sdělení:"...vypíná se". Když se vypíná, tak se taky zapíná :?:
Možná se budeš divit, ale mezera má vliv. Myslí že by se našlo už dost lidí co to můžou potvrdit. Vím že to nevypadá vůbec logicky, ale čím větší mezera, tím častější rozepínání při změně otáček.
Svatá pravda velebnosti. Marra pošteloval a klima klimuje. Velká vůle je spatně.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98
This topic is 13 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Jak co opravit???“