Problem s klimou v70
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
#1 Problem s klimou v70
Nevite nekdo jak nejsnadneji vymontovat kompresor klimy na v70 awd? Motor 2,5 turbo 142kW... Mam tam moc velkou mezeru na elekromagnetu a vypina se..... Dik moc za rady...
_________________
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring
#2 Problem s klimou v70
jak mezeru jak jsi na to přišel??? Nebude spíš problem jinde?? O takové závadě jsem snad nikdy neslyšel....losik.m píše:Nevite nekdo jak nejsnadneji vymontovat kompresor klimy na v70 awd? Motor 2,5 turbo 142kW... Mam tam moc velkou mezeru na elekromagnetu a vypina se..... Dik moc za rady...
_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#3 Problem s klimou v70
El.mag. spojka má předepsanou vůli . Pokud je větší, blbne klima. Ale už se to tu někde vysvětlovalo, zkus vyhledat pře Googla na tomto fóru.mikis píše:jak mezeru jak jsi na to přišel??? Nebude spíš problem jinde?? O takové závadě jsem snad nikdy neslyšel....losik.m píše:Nevite nekdo jak nejsnadneji vymontovat kompresor klimy na v70 awd? Motor 2,5 turbo 142kW... Mam tam moc velkou mezeru na elekromagnetu a vypina se..... Dik moc za rady...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4
zastav se za Jarkem maš to kousek ten ti to upraví i bez vyndani kompresoru...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#5 Problem s klimou v70
jo tak neříkám že neexistuje ale spíš se mi to zdálo nepravděpodobné, zajímalo mě jak na to přišel... změřil?? nebo jak?? nebo jenom dedukce??Jarda S40 píše:El.mag. spojka má předepsanou vůli . Pokud je větší, blbne klima. Ale už se to tu někde vysvětlovalo, zkus vyhledat pře Googla na tomto fóru.mikis píše:
jak mezeru jak jsi na to přišel??? Nebude spíš problem jinde?? O takové závadě jsem snad nikdy neslyšel....
ze zkušenosti(ne moc velké) vím že je spíš problem v chladivu a odepínání díky tlaku nízký sání /vysoký výtlak atd atd pravděpodobnějších příčin než je tahle je hodně. hned vyndavat komoresor se mi zdá zbytečný... právě mě zajímalo jaká diagnostika k tomuto závěru vedla.
_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
#6
a to je druhá věc, je li něco možné štelovat tak proč to nezkusit na autě viď marromarra píše:zastav se za Jarkem maš to kousek ten ti to upraví i bez vyndani kompresoru...
_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7
čas jsou peníze ikdyž z moji huby to zní asi blbě...mikis píše:a to je druhá věc, je li něco možné štelovat tak proč to nezkusit na autě viď marromarra píše:zastav se za Jarkem maš to kousek ten ti to upraví i bez vyndani kompresoru...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9
no vod toho tě maj na moravě nééé ..jarek.krizan píše:Chyba může být jedno i druhé. Nejdříve je nutné zjistit příčinu.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#10
marra píše:no vod toho tě maj na moravě nééé ..jarek.krizan píše:Chyba může být jedno i druhé. Nejdříve je nutné zjistit příčinu.
Máš pravdu samozřejmě.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#11
Na tu mezeru sem dosel tim ze jsem to porovnal s jinou v70, a tam ta mezera byla min 2x mensi nez mam ja..... Kdyby to slo opravit na aute tak by to bylo super......
_________________
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#12
no já vám nevím...
když se cívka spojky vybudí a spojí se řemenice s kompresorem, tak už to zůstane seplý tak dlouho, dokud půjde do cívky proud - na to nemá mezera vliv, co?
vycházím z losíkova sdělení:"...vypíná se". Když se vypíná, tak se taky zapíná :?:
když se cívka spojky vybudí a spojí se řemenice s kompresorem, tak už to zůstane seplý tak dlouho, dokud půjde do cívky proud - na to nemá mezera vliv, co?
vycházím z losíkova sdělení:"...vypíná se". Když se vypíná, tak se taky zapíná :?:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#13
Možná se budeš divit, ale mezera má vliv. Myslí že by se našlo už dost lidí co to můžou potvrdit. Vím že to nevypadá vůbec logicky, ale čím větší mezera, tím častější rozepínání při změně otáček.standa píše:no já vám nevím...
když se cívka spojky vybudí a spojí se řemenice s kompresorem, tak už to zůstane seplý tak dlouho, dokud půjde do cívky proud - na to nemá mezera vliv, co?
vycházím z losíkova sdělení:"...vypíná se". Když se vypíná, tak se taky zapíná :?:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#14
no jo, ale když je spojka seplá, tak je mezera nulová :arrow: to se snad teda může točit jak chce, nééé???
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#15
souhlasil bych se standou, když cívka dokáže překonat mezeru a přitáhne spojku na řemenici, tak pak už je při kontaktu síla mnohonásobně větší...zkrátka tomu nevěřím... ale nic proti, když se to tím zpraví....standa píše:no jo, ale když je spojka seplá, tak je mezera nulová :arrow: to se snad teda může točit jak chce, nééé???
_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
#16
prave kdyz je mezera velka tak spojka nesepne a nebo sepne, ale vratne pruziny maji v tu chvili za nasledek, ze spojka ma snahu prokluzovat.... v kazdem pripade mezera se nastavuje tusim 0,3-0,5 za maximum je povazovano 0,7mmmikis píše:souhlasil bych se standou, když cívka dokáže překonat mezeru a přitáhne spojku na řemenici, tak pak už je při kontaktu síla mnohonásobně větší...zkrátka tomu nevěřím... ale nic proti, když se to tím zpraví....standa píše:no jo, ale když je spojka seplá, tak je mezera nulová :arrow: to se snad teda může točit jak chce, nééé???
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#17
tak tak , ještě bych doplnil travexe, to má pak za následek spálení magnetické spojky.travex píše:prave kdyz je mezera velka tak spojka nesepne a nebo sepne, ale vratne pruziny maji v tu chvili za nasledek, ze spojka ma snahu prokluzovat.... v kazdem pripade mezera se nastavuje tusim 0,3-0,5 za maximum je povazovano 0,7mmmikis píše:
souhlasil bych se standou, když cívka dokáže překonat mezeru a přitáhne spojku na řemenici, tak pak už je při kontaktu síla mnohonásobně větší...zkrátka tomu nevěřím... ale nic proti, když se to tím zpraví....
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#18
Kdyz zapnu klimu, spojka sepne, a drzi .. Jakmile ale pridam vic plynu tak rozepne a uz nema silu sepnout zpet..... Napeti do el. magnetu jde po celou dobu..... Mezeru tam mam tak 1mm... Coz je urcite hodne....
_________________
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring
#19
mezera 1mm je sakra spratne, vule ma byt (viz vyse)losik.m píše:Kdyz zapnu klimu, spojka sepne, a drzi .. Jakmile ale pridam vic plynu tak rozepne a uz nema silu sepnout zpet..... Napeti do el. magnetu jde po celou dobu..... Mezeru tam mam tak 1mm... Coz je urcite hodne....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#20
Svatá pravda velebnosti. Marra pošteloval a klima klimuje. Velká vůle je spatně.jarek.krizan píše:Možná se budeš divit, ale mezera má vliv. Myslí že by se našlo už dost lidí co to můžou potvrdit. Vím že to nevypadá vůbec logicky, ale čím větší mezera, tím častější rozepínání při změně otáček.standa píše:no já vám nevím...
když se cívka spojky vybudí a spojí se řemenice s kompresorem, tak už to zůstane seplý tak dlouho, dokud půjde do cívky proud - na to nemá mezera vliv, co?
vycházím z losíkova sdělení:"...vypíná se". Když se vypíná, tak se taky zapíná :?:
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek