Kluci tady jsou mnohem zkušenější, a tak se jen nesměle přidám, protože zrovna s tímhle jsem se teď "vycukal"
Zkusil bych to postupně (jak píšou):
- vyloučit kamínek
- vyjet se
studenými kotouči pár (třeba 20 km) kilometrů ideálně BEZ jakéhokoli brždění (dálnice) a porovnat teploty na nápravě *)
*) On ten rozdíl se pak umocňuje, když člověk jenom lehounce přibržďuje, tak ta přidřená strana začíná brzdit první a je horká oproti té straně, která se "fláká". Naopak při intenzivním brždění je ten rozdíl relativně malý, protože se zapojují všechna kola a jsou podstatně vyšší teploty. Proto ideálně první test bez brždění. Dle toho postupovat dále.
PS: řešil jsem zadní brzdy, ale na předku mám na levém kole asi 50-60° bez brždění a na pravém takových ani ne 40°. Zlehka přibrzdím, ošklivě to píská, přibrzdím více a zmizí to. Tedy to samé. Teprve budu řešit, není to tak urgent, vzadu to bylo podstatně horší.