od jedného štartu začal motor cvakať, tak ako kov o kov. Tak som sa rozhodol vymeniť hydroštely, čo však problém nevyriešilo. Už keď som nahodil rozvodový remeň a pretočil som ručne motorom, všimol som si, že každú druhú otáčku kľukového hriadeľa, čo je jedna otáčka vačkového hriadeľa to klepne. Asi tak ako keď sa na kus kovu pustí oceľová gulička tak z centimetra. Nezáležalo na rýchlosti otáčania, intenzita klepnutia bola rovnaká aj pri extrémne pomalom otáčaní a vždy v konkrétnej polohe vačkového hriadeľa. Po viacerých pretočeniach to nejako ustalo tak som to zložil, ale pri naštartovaní to počuť dosť intenzívne.
Neskôr zhodím znova veko a natočím video každého ventilu pri pretáčaní.
Ďakujem vopred za akúkoľvek radu.
Fotka toho moc nepovie...
