Konzervace popraskaneho laku a kitu

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
kubavlc
Offline
Příspěvky: 265
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: praha/kladno/kdyně

Konzervace popraskaneho laku a kitu

Příspěvek od kubavlc »

Ahoj, tak pohrebak je evidentne kdysi bouranej na levou zadni...vzhledem k tomu, ze pro poradnou opravu to bude asi vyzadovat vyndat to velke okno, rad bych to ted alespon nejak zakonzervoval, nez to odpada uplne.Nema s tim nekdo zkusenosti?Napadlo me to nechat vyschnout/vysusit a do tech mezer vmestnat nejakou pryskyrici, nebo neco podobneho.Diky za napady
K
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6211
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Konzervace popraskaneho laku a kitu

Příspěvek od python.p »

To bude slušná sochařina...

Odbrousit, konzervovat, plnič, lak?
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

kubavlc
Offline
Příspěvky: 265
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: praha/kladno/kdyně

Konzervace popraskaneho laku a kitu

Příspěvek od kubavlc »

Ja mel spis na mysli, jestli by nestacilo vyplnit ty mezirky a dostat neco pod ty kusy laku, ktery jsou odfoukly a drzej tam vlastne nejakou svoji silou vule.Nejde mi uplne o vizualni vjem, spis aby to neodpadalo uplne.Samozrejme chapu, ze to je takovy polovicaty reseni a stejne se asi nakonec dostanu k tomu, ze to bude muset k doktorovi na vetsi zasah...
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6211
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Konzervace popraskaneho laku a kitu

Příspěvek od python.p »

Víš jak to bude vypadat podtím?

To bych to radši omlátil, vzal šmirglem a nechal klidně natřený Hammerite. Páč když to "uděláš" nějak tak to pod tím bude dál hnít a to snad nechceš ne?
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

kubavlc
Offline
Příspěvky: 265
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: praha/kladno/kdyně

Konzervace popraskaneho laku a kitu

Příspěvek od kubavlc »

Jo, mas pravdu...jen jsem to zkousel ))
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Konzervace popraskaneho laku a kitu

Příspěvek od Urvanej »

Zakrytím nic nevyřešíš, protože pokud tam zůstane vzduchová mezera a to zůstane, tak to bude hnít dál, viz python.p nade mnou.
Muj postup by byl: Flexa, dráťák a až na kov, přetřít brunoxem, cáknout základem a pak černým vrchem, případně ještě lakem, pokud je to metla. Proč tolik vrstev? Kvůli trvanlivosti ochrany.
Bude to pak hnusný, bude. Přestane to hnít? Jo, pokud nebudeš jezdit v soli, tak máš na 5 let pokoj. Ale musíš oloupat všechno, co je odfouklý a všude, kde jsou mezery mezi kovem a kitem.
Druhá možnost je zamezit změnám teploty a vlhkosti tam, kde auto parkuje, aby se k tomu nic nedostávalo. Tzn. ideálně podzemní garáž, pořádně ohřát místa třeba horkovzduškou, aby to vyschlo a silikonem + přelepit izolačkou, aby si přístup vzduchu ztížil. Ale to je ultra prasácký řešení, jehož přínos je diskutabilní, ale jistý je, že neuškodí. :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6211
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Konzervace popraskaneho laku a kitu

Příspěvek od python.p »

Jojo takhle jsem to psal hned ze startu, ale protože jsem línej, tak je tu i líná verze. :D
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1676
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Konzervace popraskaneho laku a kitu

Příspěvek od labanos »

Případně auto dát do nějaké velkého pytle, vysát vzduch a naplnit nějakým plynem a hermeticky uzavřit :-D
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Zpět na „Jak co opravit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé