XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#1 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Nerad zakládám další téma na asi podobné které tu už bude, ale dělám to pro přehlednost a lepší vyřešení, fakt už mi to leze na nervy!
Sednu do studeného auta, nebo předehřátého bufíkem, nastaveno 23 stupňů na AUTO režim. Rozjedu se...a začne mi studený fičák na nohy. A neklidní se. Chladí s klimou i bez a primárně na nohy nejvíc.
Když si s tím pohraju a snížím úroveň větráku, zvednu teplotu, dám ofuk nahoru bez nohou, za chvíli začne topit, ale ne hned...trvá to.
Pak to můžu klidně vrátit i na nohy a už topí i nohy.
Můžu klidně i dát AUTO a už to jede normálně. Ale jakmile pohnu s teplotou klidně i nahoru, třeba na 25, začne foukat víc, logicky, ale studený vzduch! Nelogicky
Klapky přes Vidu srovnané několikrát, přes ní i manuálně krásně cítit a vnímat kudy fouká a zavírá a otevírá, klapky směřující do výdechů jedou správně.
Na čidlech teploty které všechny mě napadly taky žádné anomálie.
Co to sakra může být?
Najdu ve Vidě nějaký "master reset" nebo něco v tom smyslu? Přijde mi to jako nějaká sofwarovina.
Nebo je nějaká "klapka" směšující studený a teplý vzduch nějak rozumně dostupná pro kontrolu?
Už mě to neba, mám nové tlumiče, volant, řadičku, bufík...to auto má všechny předpoklady pro královské pohodlí, ale díky tomuhle v něm prostě komfort není.
Sednu do studeného auta, nebo předehřátého bufíkem, nastaveno 23 stupňů na AUTO režim. Rozjedu se...a začne mi studený fičák na nohy. A neklidní se. Chladí s klimou i bez a primárně na nohy nejvíc.
Když si s tím pohraju a snížím úroveň větráku, zvednu teplotu, dám ofuk nahoru bez nohou, za chvíli začne topit, ale ne hned...trvá to.
Pak to můžu klidně vrátit i na nohy a už topí i nohy.
Můžu klidně i dát AUTO a už to jede normálně. Ale jakmile pohnu s teplotou klidně i nahoru, třeba na 25, začne foukat víc, logicky, ale studený vzduch! Nelogicky
Klapky přes Vidu srovnané několikrát, přes ní i manuálně krásně cítit a vnímat kudy fouká a zavírá a otevírá, klapky směřující do výdechů jedou správně.
Na čidlech teploty které všechny mě napadly taky žádné anomálie.
Co to sakra může být?
Najdu ve Vidě nějaký "master reset" nebo něco v tom smyslu? Přijde mi to jako nějaká sofwarovina.
Nebo je nějaká "klapka" směšující studený a teplý vzduch nějak rozumně dostupná pro kontrolu?
Už mě to neba, mám nové tlumiče, volant, řadičku, bufík...to auto má všechny předpoklady pro královské pohodlí, ale díky tomuhle v něm prostě komfort není.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2942
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
a co radiator? není ucpaný? ať už zvenku nebo zevnitř?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#3 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Netuším.
Ale výměna chladicí kapaliny, klima náplň, vše proběhlo.
Když topí tak topí. Klidně hodně. Jen ho donutit.
Ale možná mám vyníka!
Vzpomněl jsem si na BT modul a za jízdy nasázel různá teplotní čidla.
Venku 7 stupňů. Auto vychladlé lehce.
A teplota nasávaného vzduchu hned od začátku 18 stupňů... Rozjezd a jízda stoupne na 23 třeba. Klidná jízda po rovině návrat k 20. Za obcí nebo kopce třeba 25 stupňů. Dlouhá klidná obec spadne k 15.
A klima na to, zda se, reaguje. I když samozřejmě se zpožděním, takže se ty vlny nekryjí přímo. Ale dalo by se...
Co to je za čidlo? Kde je? V sání někde?
Ale výměna chladicí kapaliny, klima náplň, vše proběhlo.
Když topí tak topí. Klidně hodně. Jen ho donutit.
Ale možná mám vyníka!
Vzpomněl jsem si na BT modul a za jízdy nasázel různá teplotní čidla.
Venku 7 stupňů. Auto vychladlé lehce.
A teplota nasávaného vzduchu hned od začátku 18 stupňů... Rozjezd a jízda stoupne na 23 třeba. Klidná jízda po rovině návrat k 20. Za obcí nebo kopce třeba 25 stupňů. Dlouhá klidná obec spadne k 15.
A klima na to, zda se, reaguje. I když samozřejmě se zpožděním, takže se ty vlny nekryjí přímo. Ale dalo by se...
Co to je za čidlo? Kde je? V sání někde?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 424
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#4 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Možná to s tím nesouvisí, ale já jsem měl podobný problém. Jen s tím rozdílem, že mi studený vzduch foukal i nahoru a hlavně při nočních jízdách ve vlhkém vzduchu. V autorizáku mi řekli, že mám vadné čidlo vlhkosti vzduchu (někde za vnitřním zpětným zrcátkem). Asi auto chtělo odmlžovat přední sklo. Řešil jsem to krátkodobým nastavením teploty na high, za chvíli se to srovnalo. Teď už v noci moc nejezdím a auto se už chová normálně, žádné návaly studeného vzduchu se nekonají.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#5 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Taky možná cesta...
Zkusím někde najít jestli ukazuje hodnoty.
Teď bych se ale zaměřil na tu teplotu nasávaného vzduchu.
Pokud to není hodnota jen pro motor a je mu "jedno" že má o pár stupňů víc protože se hřeje v mot. prostoru a jednotka s tím počítá. Pak by to mohl být viník.
Zkusím někde najít jestli ukazuje hodnoty.
Teď bych se ale zaměřil na tu teplotu nasávaného vzduchu.
Pokud to není hodnota jen pro motor a je mu "jedno" že má o pár stupňů víc protože se hřeje v mot. prostoru a jednotka s tím počítá. Pak by to mohl být viník.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#6 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Tak pokud jsi koukal na teplotu nasávaného vzduchu, tak samozřejmě tam lítá podle toho, jak zrovna tlačí turbo, ale zase jsi psal podle mě až příliš nízké hodnoty teploty (pokud teda nejezdíš nějakou ekorallye) . S nastavením klimy by nemělo mít nic společného.
Musel bys hodnoty z teplotních čidel klimy sledovat ve Vidě. Tam by se mohl objevit viník.
Musel bys hodnoty z teplotních čidel klimy sledovat ve Vidě. Tam by se mohl objevit viník.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#7 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Taky si právě myslím, že by to správně nemělo mít nic společného, ale čert ví z čeho všeho ty klímy počítají.
Nízké... Tak rychle se nejelo, to je pravda, a žádná dálka.
Budu to sledovat víc. Večer pojedu delší dobu.
Nebo nějaký tip co si tam nasázet v CarScanneru za hodnoty?
Teplotu uvnitř auta mi neukazuje. Vida ano. za stojícího auta žádná abnormalita. A navíc vnitřní čidlo v palubce je po výměně už jako první.
Nízké... Tak rychle se nejelo, to je pravda, a žádná dálka.
Budu to sledovat víc. Večer pojedu delší dobu.
Nebo nějaký tip co si tam nasázet v CarScanneru za hodnoty?
Teplotu uvnitř auta mi neukazuje. Vida ano. za stojícího auta žádná abnormalita. A navíc vnitřní čidlo v palubce je po výměně už jako první.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#8 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Tak za jízdy se teplota nasávaného chová pořád stejně, i hodnoty. Mám zaslepený a vypnutý EGR, možná proto tak nízké hodnoty. tím lépe pro motor.
Ale ta klima!
Když ji nějak ukecám a ustálím třeba na 26 že topí s 1/4 ventilátorem, tak ji po třeba 10 minutách zkusím dát AUTO a vlažný vánek.
Když ji zvednu teplotu, začne foukat, ale pořád jen vlažně, když to vydržím třeba 10 minut, najednou začne lehce topit, na dalších cca 10 minut, pak 5 minut chladí aby začala zase topit víc.
Blázinec.
Normálně začínám mít pocit, že jsem měl smůlu na vadné čidlo teploty které jsem měnil a nebo mi tam něco zkratuje a nebo je jiný problém.
Vlhkostní mi smysl nedává moc, protože v tom případě by klima směřovala vzduch hlavně na okna. Ale to ona nedělá.
A je klidně schopna foukat víc nohy.
Uvítáme jakékoliv typy na co se kde podívat...nebo co najít ve Vidě.
Ale ta klima!
Když ji nějak ukecám a ustálím třeba na 26 že topí s 1/4 ventilátorem, tak ji po třeba 10 minutách zkusím dát AUTO a vlažný vánek.
Když ji zvednu teplotu, začne foukat, ale pořád jen vlažně, když to vydržím třeba 10 minut, najednou začne lehce topit, na dalších cca 10 minut, pak 5 minut chladí aby začala zase topit víc.
Blázinec.
Normálně začínám mít pocit, že jsem měl smůlu na vadné čidlo teploty které jsem měnil a nebo mi tam něco zkratuje a nebo je jiný problém.
Vlhkostní mi smysl nedává moc, protože v tom případě by klima směřovala vzduch hlavně na okna. Ale to ona nedělá.
A je klidně schopna foukat víc nohy.
Uvítáme jakékoliv typy na co se kde podívat...nebo co najít ve Vidě.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Prostě Vidu na klín a koukat co se děje za jízdy s teplotou v interiéru.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#10 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Asi jooo.
Ještě mě napadlo zkusit jen odvzdušnit systém. Mechanik mi měnil kapalinu a podle mě to nedělal.
Kde jak nejlépe po domácku?
Ještě mě napadlo zkusit jen odvzdušnit systém. Mechanik mi měnil kapalinu a podle mě to nedělal.
Kde jak nejlépe po domácku?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4986
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#11 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Kde jakou kapalinu? Jako v klimě?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Voda se odvzdušní sama, žádný odvzdušňovací šroubek tam není.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#13 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Tak vezmu Vidu na klín a uvidíme.
Co si tam mám nasázet všechno za hodnoty?
Co si tam mám nasázet všechno za hodnoty?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Teplotu interiéru, poloha různých klapek.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#15 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Tak díky nejspíš vadné pojistce zapalovače Vida na klíně neproběhla (starý noťas už je bez baterie).
Ale po jízdě bych teď vážně docela vsadil na to vlhkostní url čidlo.
Kde je? V zrcátku přímo? Dá se tam vlézt?
Ale po jízdě bych teď vážně docela vsadil na to vlhkostní url čidlo.
Kde je? V zrcátku přímo? Dá se tam vlézt?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#16 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Je v zrcátku, pokud ho vůbec máš (není u všech modelů).
Mrkni taky co ukazuje to "solární" čidlo uprostřed palubovky pod oknem.
Mrkni taky co ukazuje to "solární" čidlo uprostřed palubovky pod oknem.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#17 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Solární je asi fuk. to už jsem zkoušel v létě a nebyl efekt. Kromě tlumení přístrojů.
Ale vlhkostní mám.
Narychlo jako nápad nalezeno na cestu z Dresden páskou a zda se, že klima funguje tak, jak by člověk očekával. Nechci to zakřiknout.
Ale vlhkostní mám.
Narychlo jako nápad nalezeno na cestu z Dresden páskou a zda se, že klima funguje tak, jak by člověk očekával. Nechci to zakřiknout.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#18 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
A já si právě troufnu říct že ten sluníčkovej na to má taky dost vliv. Minimálně na rychlost větráku.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#19 XC70 P3 - klima/ventilace - chladí a hřeje jak chce
Jenže já ten problém mám, měl jsem, nezávisle na denní době a slunečním svitu...den nebo noc, bez rozdílu.
Už to řeším dlouho, tohle jsem zkoušel už na jaře, vlhkostní taky zalepit, ale nejvíc pomohla výměna teplotního.
Zdá se ale teď, že i to vlhkostní to má za sebou.
Přelepení vážně pomohlo. Zdá se.
Auto stálo doteď víc jak měsíc u mechanika venku (čekalo na repas Four-C - mimochodem úžasný výsledek) tak možná v tom vlhkém počasí dostalo poslední ránu.
Uvidíme. Zkusím jezdit se zalepeným a mezitím zjistit jak k němu vlézt a jak případně vyměnit a za kolik, ať to mám cajk.
Už to řeším dlouho, tohle jsem zkoušel už na jaře, vlhkostní taky zalepit, ale nejvíc pomohla výměna teplotního.
Zdá se ale teď, že i to vlhkostní to má za sebou.
Přelepení vážně pomohlo. Zdá se.
Auto stálo doteď víc jak měsíc u mechanika venku (čekalo na repas Four-C - mimochodem úžasný výsledek) tak možná v tom vlhkém počasí dostalo poslední ránu.
Uvidíme. Zkusím jezdit se zalepeným a mezitím zjistit jak k němu vlézt a jak případně vyměnit a za kolik, ať to mám cajk.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek