Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 50
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
#1 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Zdravím všechny nadšence do značky Volvo. Nedávno jsem se stal majitelem Volva XC70, mého prvního vozu této značky. Už před koupí jsem si tu pročetl mnohé rady a poznatky a tak se teď podělím o kousek, který jsem sehnal. A že to nebylo jednoduché a plné kompromisů.
Je to tedy Volvo XC70 D5 SUMUM 136kw r.v. 2006 v automatu(:/), šedá metalíza a béžový interiér s dřevěnými doplňky.
V tuhle chvíli má najeto 258tis. má samozřejmě spoustu detailů na doladění. Z těch větších věcí trochu zlobí převodovka a řekl bych, že i servo. Jako nezkušený, jsem to při koupi neobjevil
Je to tedy Volvo XC70 D5 SUMUM 136kw r.v. 2006 v automatu(:/), šedá metalíza a béžový interiér s dřevěnými doplňky.
V tuhle chvíli má najeto 258tis. má samozřejmě spoustu detailů na doladění. Z těch větších věcí trochu zlobí převodovka a řekl bych, že i servo. Jako nezkušený, jsem to při koupi neobjevil
Naposledy upravil(a) Martin.N dne 12 říj 2022 19:16, celkem upraveno 1 x.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#2 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Pěknej kousek!
Tak ať dělá jen radost
Tak ať dělá jen radost
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1356
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#3 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
To je ta za 179k?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 50
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
#4 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Ano je, víš k ní něco víc?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1356
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#5 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Ne, jen že inzerát visí ještě na bazoši.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 50
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
#6 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Jj a to už je nějaká doba, co jsem to přivezl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#7 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Ahoj.
Gratuluji k pěknému povozu. Jen mně zajímá,co je pojem "trochu zlobí převodovka"?
To mně trochu zaráží u takové ceny. Jinak přeji mnoho šťastných kilometrů.
Gratuluji k pěknému povozu. Jen mně zajímá,co je pojem "trochu zlobí převodovka"?
To mně trochu zaráží u takové ceny. Jinak přeji mnoho šťastných kilometrů.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 50
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
#8 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Ahoj, po ohřátí to občas při přeřazení a pomalé jízdě cukne, 3-4 někdy 4-5.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 50
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
#9 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Od koupi mělo zrcátko u spolujezdce vůli, a tak jsem hledal zda a jak je možné opravit. Bohužel jsem nenašel ani jak demontovat sklo. Navíc mi na vrakovišti bylo řečeno, že budou v háji ozubená kolečka na motorku sklápění, či ulámané další části. Ale za 3,5 tisíce tam nějaké najdou. Nakonec mi to nedalo a pustil jsem se do rozebrání. Nejdéle mi trvalo než jsem pochopil, jak na tu demontáž skla, pak už to šlo rychle.
Po kompletní rozborce jsem stále nenašel zdroj vůle. Nakonec jsem vycvaknul krytku nejspíš teploměru (??) zespodu ramena zrcátka, tam našel dva šrouby, dotáhl je a zrcátko bylo opravené. Takže celé rozebírání takřka zbytečné. Na druhou stranu příště budu už vědět, jak na to.
Po kompletní rozborce jsem stále nenašel zdroj vůle. Nakonec jsem vycvaknul krytku nejspíš teploměru (??) zespodu ramena zrcátka, tam našel dva šrouby, dotáhl je a zrcátko bylo opravené. Takže celé rozebírání takřka zbytečné. Na druhou stranu příště budu už vědět, jak na to.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1356
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#10 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Tak se mi to líbí. Hezky si najít příčinu problému a opravit si to sám. To je pocit k nezaplacení.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#11 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Taková oprava vždycky potěší... A když to tak vidim, je možný vyměnit zrcátko s přísvitem za obyč. bez nějakejch složitejch úprav? Ten přísvit by se mě líbil...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 50
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
#12 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Nevím jak je to s přípravou na napájení, ale pak už by měla stačit jen půlka plastového krytu zrcátka s tím světýlkem a vyměnit se stávajícím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 50
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
#13 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Jelikož se mi nezdála odezva volantu, respektive projev posilovače, rozhodl jsem se k prvnímu kroku ke zlepšení. Z načerpaných vědomostí ze zdejších příspěvků vyšlo najevo, že první krok je proprání a výměna kapaliny.
Objednal jsem tedy 3l Ravenolu SSF a plechovku BG 108 k tomu. A zašel do obchodu s nádobím pro marinovací jehlu
Začal jsem už týden před výměnou tím, že jsem na víčko nádržky přidělal neodymové magnety.
Při výměně jsem nejdříve odsál kapalinu z nádobky, nádobku vytáhl a vyčistil.
Také jsem se zde dočetl, že nádobky později praskají a je dobré ji preventivně vyměnit. To jsem ale nakonec neudělal, to třeba příště, snad nebudu litovat. Poté jsem nádobky vrátil připojil pouze silnější hadici, ucpal nádobku místo připojení slabší hadice, tu jsem nastrčil do pet láhve.
Dolil jsem čistou kapalinu do nádobky a šel točit volantem, pak ještě párkrát dolil a točil. Tak jak je to zde popsané už nesčetněkrát. Asi to bylo celé zbytečné, ta kapalina byla ještě celkem ve formě, no co. Následně jsem vrátil slabší hadici k nádobce a dolil BG 108. Takhle jsem s tím najel pák kilometrů (do 100) a druhý den jsem šel znovu čistit.
To znamená stejný příběh znovu, vysátí, vyčistění nádobky, napojení slabší hadice do petky a dolévání a točení volantem.
Po tom co už mi přišla vytékající kapalina dostatečně čistá jsem vrátil hadici zpět nalil správnou hladinu a prohlásil akci za ukončenou.
Mám pocit, že se posilovač nyní chová lépe, není to ale žádný extra rozdíl. Nemám žádné porovnání, takže netuším, zda je ta takto ok.
Objednal jsem tedy 3l Ravenolu SSF a plechovku BG 108 k tomu. A zašel do obchodu s nádobím pro marinovací jehlu
Začal jsem už týden před výměnou tím, že jsem na víčko nádržky přidělal neodymové magnety.
Při výměně jsem nejdříve odsál kapalinu z nádobky, nádobku vytáhl a vyčistil.
Také jsem se zde dočetl, že nádobky později praskají a je dobré ji preventivně vyměnit. To jsem ale nakonec neudělal, to třeba příště, snad nebudu litovat. Poté jsem nádobky vrátil připojil pouze silnější hadici, ucpal nádobku místo připojení slabší hadice, tu jsem nastrčil do pet láhve.
Dolil jsem čistou kapalinu do nádobky a šel točit volantem, pak ještě párkrát dolil a točil. Tak jak je to zde popsané už nesčetněkrát. Asi to bylo celé zbytečné, ta kapalina byla ještě celkem ve formě, no co. Následně jsem vrátil slabší hadici k nádobce a dolil BG 108. Takhle jsem s tím najel pák kilometrů (do 100) a druhý den jsem šel znovu čistit.
To znamená stejný příběh znovu, vysátí, vyčistění nádobky, napojení slabší hadice do petky a dolévání a točení volantem.
Po tom co už mi přišla vytékající kapalina dostatečně čistá jsem vrátil hadici zpět nalil správnou hladinu a prohlásil akci za ukončenou.
Mám pocit, že se posilovač nyní chová lépe, není to ale žádný extra rozdíl. Nemám žádné porovnání, takže netuším, zda je ta takto ok.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#14 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Spise nez na posilovac bych se zameril na kloubek rizeni, take je zde xkrat popsano.
Nicmene vymena kapaliny provedena precizne a rozhodne se to neztrati. Dobra prace!
Nicmene vymena kapaliny provedena precizne a rozhodne se to neztrati. Dobra prace!
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#15 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Větší stříkačky mají v lékárně.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
A nebo v sexshopu, na klystýr.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#19 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Ja mel P2 a obe mely problem s kloubkem. S60tka 2x..
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#20 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
P3 je problem v rizeni a take muze byt v kloubku, P2 ma problem s kloubkem…neni pravidlo, ale prevazne to tak byva.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 50
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
#21 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Tak na to kouknu, díky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 50
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
#22 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
O víkendu jsem zkontroloval ten kloubek. Jen jsem odpojil volantovou tyč od kloubku a demontoval manžetu. Kloubek se hýbal naprosto hladce, tak jsem ho jen přimazal a vše vrátil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 50
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
#23 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Dlouho se mi v kabině ozývalo drnčení vycházející z prostoru před spolujezdcem. Dělo se tak většinou při s zařazeném D či R a stáním na místě, když má agregát větší vibrace. Ale nemohl jsem najít zdroj, dlouho jsem si myslel, že je to pod přístrojovkou. Taky už jsem chtěl kupovat nový silentbloky pod motor (což bude i tak pomalu potřeba). Dneska jsem tomu nakonec přišel na kloub. Zvuk vycházel od jednoho silentbloku na rámu pod motorem, konkrétně ten na pravé straně za motorem. Když jsem pod to vlezl, zjistil jsem, že šroub co vede skrz silentblok je dost povolený. Po utažení drnčení samozřejmě přestalo.
Pak už jen malý tuning
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 50
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
#24 Martin.N - Grafitová XC70 D5 136kw MY2006
Po delší době přidám nějaké novinky.
Nové obutí. Na zkoušku jsem dal černý plastidip a docela se mi to líbí. Na fotce to ale tak nevynikne. Pořídil jsem "nové" tažné, prošlo rychlou renovací a už je na autě.
Nové obutí. Na zkoušku jsem dal černý plastidip a docela se mi to líbí. Na fotce to ale tak nevynikne. Pořídil jsem "nové" tažné, prošlo rychlou renovací a už je na autě.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek