Jelikož se mi nezdála odezva volantu, respektive projev posilovače, rozhodl jsem se k prvnímu kroku ke zlepšení. Z načerpaných vědomostí ze zdejších příspěvků vyšlo najevo, že první krok je proprání a výměna kapaliny.
Objednal jsem tedy 3l Ravenolu SSF a plechovku BG 108 k tomu. A zašel do obchodu s nádobím pro marinovací jehlu
Začal jsem už týden před výměnou tím, že jsem na víčko nádržky přidělal neodymové magnety.
Při výměně jsem nejdříve odsál kapalinu z nádobky, nádobku vytáhl a vyčistil.
Také jsem se zde dočetl, že nádobky později praskají a je dobré ji preventivně vyměnit. To jsem ale nakonec neudělal, to třeba příště, snad nebudu litovat.
1667825923425.jpg
1667825923403.jpg
Poté jsem nádobky vrátil připojil pouze silnější hadici, ucpal nádobku místo připojení slabší hadice, tu jsem nastrčil do pet láhve.
Dolil jsem čistou kapalinu do nádobky a šel točit volantem, pak ještě párkrát dolil a točil. Tak jak je to zde popsané už nesčetněkrát.
1667825923353.jpg
Asi to bylo celé zbytečné, ta kapalina byla ještě celkem ve formě, no co.
1667825923329.jpg
Následně jsem vrátil slabší hadici k nádobce a dolil BG 108.
1667825923300.jpg
Takhle jsem s tím najel pák kilometrů (do 100) a druhý den jsem šel znovu čistit.
To znamená stejný příběh znovu, vysátí, vyčistění nádobky, napojení slabší hadice do petky a dolévání a točení volantem.
Po tom co už mi přišla vytékající kapalina dostatečně čistá jsem vrátil hadici zpět nalil správnou hladinu a prohlásil akci za ukončenou.
Mám pocit, že se posilovač nyní chová lépe, není to ale žádný extra rozdíl. Nemám žádné porovnání, takže netuším, zda je ta takto ok.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.