V70II 136kw vysoká kouřivost
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
V70II 136kw vysoká kouřivost
Ahoj,
potřebuji poradit s D5, kterou jsem kupoval jako nepojízdnou. Dávala se nová hlava repasované vstřiky apod. Při demontáži DPF se zjistilo, že je totálně neprůchozí, tak se pro účely diagnostiky problému dalo na auto DPF s dírou a kouřivost je naprosto šílená. Auto jede naprosto normálně akorát je za mnou oblak dýmu. Vida nehlásí žádnou chybu, také všechny parametry jsou naprosto předpisové) a bylo vyměněno nebo vyzkoušeno a adaptováno snad již úplně vše (čidla na liště, EGR, klapka, regulace turba, ověřena těsnost sání, váha vzduchu, nastavení rozvodů). Po tom co jsem včera otevřel téma tohoto auta na FB mi hodně lidí psalo o staré naftě, ale tam mi přijde, že by auto mělo nevyrovnaný chod. Jediné čeho jsem si všiml je, že na 5. válci je o něco menší rychlost (cca 20rpm na volnoběh, zkoušel jsem i s jiným vyzkoušeným vstřikem a . Což mě přivádí na myšlenku s kompresí na jednom válci ta mi ovšem při složení auta vyšla naprosto vyrovnaná na všech válcích a srovnatelná s jinými D5, které mám (zítra budu pro jistotu měřit znovu), ale nejde ani voda do oleje ani do spaliny do kliky.
Budu rád za jakékoliv nasměrování než sundám hlavu.
potřebuji poradit s D5, kterou jsem kupoval jako nepojízdnou. Dávala se nová hlava repasované vstřiky apod. Při demontáži DPF se zjistilo, že je totálně neprůchozí, tak se pro účely diagnostiky problému dalo na auto DPF s dírou a kouřivost je naprosto šílená. Auto jede naprosto normálně akorát je za mnou oblak dýmu. Vida nehlásí žádnou chybu, také všechny parametry jsou naprosto předpisové) a bylo vyměněno nebo vyzkoušeno a adaptováno snad již úplně vše (čidla na liště, EGR, klapka, regulace turba, ověřena těsnost sání, váha vzduchu, nastavení rozvodů). Po tom co jsem včera otevřel téma tohoto auta na FB mi hodně lidí psalo o staré naftě, ale tam mi přijde, že by auto mělo nevyrovnaný chod. Jediné čeho jsem si všiml je, že na 5. válci je o něco menší rychlost (cca 20rpm na volnoběh, zkoušel jsem i s jiným vyzkoušeným vstřikem a . Což mě přivádí na myšlenku s kompresí na jednom válci ta mi ovšem při složení auta vyšla naprosto vyrovnaná na všech válcích a srovnatelná s jinými D5, které mám (zítra budu pro jistotu měřit znovu), ale nejde ani voda do oleje ani do spaliny do kliky.
Budu rád za jakékoliv nasměrování než sundám hlavu.
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Příspěvky: 885
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
V70II 136kw vysoká kouřivost
jakou barvou to kouri?
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 655
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
V70II 136kw vysoká kouřivost
A není "jen" zanesený výfuk sazema a teď je vyhazuješ ven?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
V70II 136kw vysoká kouřivost
Kouří černě je to nespálená nafta resp bohatá směs bych řekl. Teď jsem zkontroloval rozvody a změřil tlaky a vše je v pohodě.
Není to jen výfuk protože jsem vyndal čidlo teploty na katu a tam odsud jdou nové a nové saze.
Jediné co mě teď ještě napadlo je čidlo tlaku na cooleru, které ovšem vypadá podle parametrů že by mělo být naprosto v pořádku.
Také jsem vyloučil turbo víceméně jelikož to dělá i na volnoběh.
Není to jen výfuk protože jsem vyndal čidlo teploty na katu a tam odsud jdou nové a nové saze.
Jediné co mě teď ještě napadlo je čidlo tlaku na cooleru, které ovšem vypadá podle parametrů že by mělo být naprosto v pořádku.
Také jsem vyloučil turbo víceméně jelikož to dělá i na volnoběh.
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
V70II 136kw vysoká kouřivost
Tak dnešní zjištění je, že v naftě je vzduch resp taková pěna. U plováku za řidičem je nádrž úplně plná a nedostal jsem se ještě k tomu vyndat opěradla zadních sedaček a kouknout k čerpadlu. Každopádně to vypadá že čerpadlo z nějakého důvodu saje vzduch, ale může to zapříčinit černý dým? Saze by měly být primárně kvůli tomu že je tam moc nafty ne (i když on to možná doreguluje). Každopádně nevím úplně přesně jak se vyndavaji zadní sedačky. Mám čekat nějakou vtipnost jako u V70I?
Díky

Díky
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
V70II 136kw vysoká kouřivost
Díra v IC.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14362
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70II 136kw vysoká kouřivost
Jak píše Urvanej, udělej test těsnosti sání, někde bude díra.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V70II 136kw vysoká kouřivost
A už jsme zase u toho. Jednoduchej a průkaznej test, kterej není schopen žádnej autoservis udělat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6288
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
V70II 136kw vysoká kouřivost
Servis ne, ale šikovný člověk to zvládne sám. Zavařovačka, vata, odporový drát, glycerin, kompresor a pár minut. 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pohjola
V70II 136kw vysoká kouřivost
Když píše, že to dělá i na volnoběh, tak je možné únik tlaku ze sání víceméně vyloučit. Při volnoběhu je v sání spíš podtlak. Navíc tyhle motory při nestabilním tlaku už poměrně spolehlivě padaly do nouzáku. Každopádně to vypadá na nějakou mechanickou příčinu, setkal jsem se například s ohnutým ventilem, nebo teoreticky nějak ucpané sání. Když by tam šlo málo nafty, tak by to spíš ztrácelo výkon, nebo opět padalo do nouze. Kouřivost je naopak nedostatek vzduchu.
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
V70II 136kw vysoká kouřivost
Mimo to jsem dělal test těsnosti a tlak to docela drželo.
Včera jsem měřil ty tlaky takže ohnutý ventil bych vyloučil notabene hlava se dávala dělaná.
Ale spíš bych to viděl na tu naftu jelikož dělá takové bublinky a není jich tolik, aby udělaly kapsu, která bude stlačitelná natolik, že se ty vstriky zavzdusni. Vím že je to taková skoro až kacířská myšlenka, ale v případě že by vzduch nějaký byl a bylo ho tolik že čerpadlo ho zvládne stlačit na dostatek tlaku jakože na liště ukazuje 350atm, tak při tomhle tlaku už by mohl být ten vzduch kapalný.
Úvahu s málem vzduchu jsem měl taky, pak mě ještě napadlo že kdyby bylo toho trochu vzduchu v naftě tak jestli by tam ty regulace nedostaly více nafty, která by pak nebyla schopna hořet.
Málo vzduchu by to muselo být jedině na sacích ventilech které ale byly vyndané a vrácené a zkoušel jsem i test, že jsem dal hadici na víko sání a rovnou do váhy vzduchu. Nezměnil se průtok v livedatech ani projev motoru a váha vzduchu ukazuje okolo těch 50kg/h na volnoběh jak když takhle bypasnu celý vedení i když je normálně zapojené vedení vzduchu.
Včera jsem měřil ty tlaky takže ohnutý ventil bych vyloučil notabene hlava se dávala dělaná.
Ale spíš bych to viděl na tu naftu jelikož dělá takové bublinky a není jich tolik, aby udělaly kapsu, která bude stlačitelná natolik, že se ty vstriky zavzdusni. Vím že je to taková skoro až kacířská myšlenka, ale v případě že by vzduch nějaký byl a bylo ho tolik že čerpadlo ho zvládne stlačit na dostatek tlaku jakože na liště ukazuje 350atm, tak při tomhle tlaku už by mohl být ten vzduch kapalný.
Úvahu s málem vzduchu jsem měl taky, pak mě ještě napadlo že kdyby bylo toho trochu vzduchu v naftě tak jestli by tam ty regulace nedostaly více nafty, která by pak nebyla schopna hořet.
Málo vzduchu by to muselo být jedině na sacích ventilech které ale byly vyndané a vrácené a zkoušel jsem i test, že jsem dal hadici na víko sání a rovnou do váhy vzduchu. Nezměnil se průtok v livedatech ani projev motoru a váha vzduchu ukazuje okolo těch 50kg/h na volnoběh jak když takhle bypasnu celý vedení i když je normálně zapojené vedení vzduchu.
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pohjola
V70II 136kw vysoká kouřivost
Už jsem myslím viděl hodně aut, ale kapalný vzduch slyším prvně. Pořád se člověk něco dovídá.
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
V70II 136kw vysoká kouřivost
Tak při 350atm muze být ten vzduch kapalný. Hlavně si jinak nedokážu moc vysvětlit že jsou v systému bubliny a na liště je správný tlak.
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
V70II 136kw vysoká kouřivost
Ale asi to je blbost. Jenže tonoucí se stébla chytá a fyzikálně by to možný bylo za určitých podmínek.
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
V70II 136kw vysoká kouřivost
Ne, nebylo, kapalný vzduch za běžný teploty nelze, ani při 100Mbar. Ta veličina, která tohle zakazuje, je kritická teplota.
Vzduch ve vstřikách by nezpůsobil moc paliva. Přepadový test vstřiků si zkoušel?
Vzduch ve vstřikách by nezpůsobil moc paliva. Přepadový test vstřiků si zkoušel?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
V70II 136kw vysoká kouřivost
Praveze zkoušel a ten vychází dobře, ale nafta prostě pění, což si úplně moc neumím vysvětlit jinak než že je v ní vzduch, ale pak nechápu že motor normálně startuje jede a všechno.
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Příspěvky: 885
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
V70II 136kw vysoká kouřivost
predtim to bylo potkany? jestli jo, nemuze od toho byt spatne nastavena (pootocena) remenice vacky proti vacce?
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: v50
V70II 136kw vysoká kouřivost
Jestli to kouři černě tak moc nafty a malo vzduchu
-
Offline
- Příspěvky: 71
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mnichovice
- Vůz: S80 05' D5, XC70 06' D5, V70 05' D5 AWD
V70II 136kw vysoká kouřivost
Já měl prasklé silentbloky na motoru. Technickou to neprošlo kvůli kouřivosti, ale do černého kouře to teda nešlo.
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Detva
- Vůz: S60 D5 2002
V70II 136kw vysoká kouřivost
Ahoj. Vyriešil si problém?
_________________
S60 D5 2002 AT, chip stage 2 D5T5 :)
S60 D5 2002 AT, chip stage 2 D5T5 :)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: xtomo