Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Nejnovější Volva od roku 2015/16
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5919
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#51 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Haben »

Naucis se jako ja automaticky vypnout hned po startu, ma to-li teda tlacitko jako Ovce III
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 744
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#52 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Jasper »

Je to vlakno jeste k necemu? Neporidil si nakonec tazatel toho Scouta? Ja mam za branou v90 a Octavia...nevim poradove cislo a zatim musim rici,ze je to mozna i jedno. On tam je totiz posun od Octavia I az po Octavia X nula...A to cista. Je to,fakt tragicke auto se zohlednenim porizovaci ceny...Jednim slovem,tragedie. A podtrzeno mou motorizaci 1,5 CNG....Muzu ho vyuzivat pro soukrome ucely,ale i do obchodu radeji vytahnu v90...Takze jeste jednou a naposledy. Tyhle dva vozy netreba porovnavat a sahnout jednoznacne po Volvu. PS: Soupni ten dotaz a Skocnaforum.cz...Co ti tam napisi fandove rozcepejreneho kohouta nebo slepice...ci co to vlastne je🤣👎
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

Shockey

#53 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Shockey »

Jasper: tomu, cos napsal, prece nemuzes sam ani verit. To je naprosta zaslepenost a zaujatost....
A navic ses tim degradoval prave na uroven tech "skodovkaru" 😎

Jsou tu trochu zavadejici informace:
- predchozi generace Oktavky rozhodne nestala 400K. Mel jsem firemni 3. generaci (rv 2019), 1,6 nafta, automat, ledky, navi, vyhrivany sedacky, volant, R18 kola atd. Cena 650K.
- infotainment u 4. generace ma nedoreseny problemy (staci update v servisu). Ale ze by treba Sensus (mam XC70 2016) byl nejak rychlejsi, tak to ani nahodou!
- mam 195 cm, za me si v Oktavce sedne chlap 180 cm bez problemu. V XC70 ani nahodou, to samy V90.
- to, ze jsou po kazdym startu zapnuty asistenti, ktery nechci, to je darek pomatencu z EU a bude se to driv nebo pozdeji tykat vsech aut. U O. IV to vypnout jde v infotainmentu, ale musi se to delat po kazdym startu. Jde to obejit upravou SW jako u Volva, ale je to proti zaruce. U auta na operak bych to ani nezkousel, casem si zvyknete a vypinate automaticky. Dalsi nastaveni jde pres Skoda Connect, pak si to auto pamatuje a neni potreba se tim zdrzovat.

Je jasny, ze pokud dostanete firemni auto v zakladu, protoze vetsina sefu/majitelu, nevidi duvod, proc by se zamestnanec mel citit komfortne, tak s tim mate problem a je to to nejhorsi auto na svete.
A kdyz je to Skodovka, tim lip. My mame prece Volva, kdo je vic? (ironie)

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1290
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#54 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od xSam »

Ja mam octavku v podstate na vrcholu modelove rady, je to auto skoro za 1,2 mio..
Celkove se jedna o dobre auto a generacni rozdily jsou tedy markantni.
Ja mam naftu 147Kw a to auto umi byt opravdu, ale opravdu hodne rychle. Je pohodlne, komfortni a se svymi 191 cm se v nem citim dobre.
Co to auto zabiji je infotainment, prikazy EU ohledne asistentu a naprosto doprasenej, debilni infotainment a proste prehnana cena za veskerou nadstardadni vybavu a cenu auta samotnou. Ani ja z vybavy nemam zdaleko vsechno, nebo vetsinu.
Sam bych si to nekoupil, jsou podle me zajimavejsi volby ale ani urcite to neni tragedie, ani nahodou.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1290
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#55 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od xSam »

shockey, ve skoda connect jde vypnout nejakej asistent?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#56 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od mr1 »

Naše trojka 1,6 opravdu stála něco malinko přes 4 kila. Vím to, nabeton. Taky měla například vzadu švihadla, a jen dva - a hodně příšerně hrající repráčky. Plastové dveře... Hnus, který jsem jinde neviděl. Já teda tvrdím, a se mnou i ostatní dva kolegové, že ten rozdíl mezi trojkou a čtverkou rozhodně není nijak znát. Pominuli všechny ty elektronické nesmysly a display, tak vůbec nevím, jestli jedu ve trojce, nebo ve čtverce. Chová se to stejně, a náš motor 2l 110kw prostě nejede... Snad je to jen nějak omezené, nevím.... Místa v tom mám opravdu málo, ale pravda - krom s80 a v90 a xc90 (z Volva), je pro mě malé skoro všechno. V mondeu sedím jak v konzervě... To už raději tu ovci.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#57 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Tomas78 »

@mr1: to se mi nějak nezdá ta recenze, že by to bylo tak špatný :-) (nepočítám dotykové ovládání, to mi vadí obecně).

Nafťák se musí rozjezdit, dej mu nějaké km. Kdysi jsem nafasoval poolovou 1.6 TDi O2 do osobního používání s pár tisíci km najeto, tak to byla zdechlina. Když to šlo, tak jsem tomu na rozjezdu naložil (samozřejmě zahřátý olej, ne překračovat rychlost, jen svižný rozjezd). A jak se to rozjezdilo, už se s tím mohlo jezdit krásně piánko, auto pružné, tiché a spadla spotřeba.

K motoru: měl jsem OIII 2.0 TDi a ta jezdila fakt dobře, ale Ty už máš novější generaci.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#58 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od mr1 »

Vážně nevím.... Třeba je to nějak sw bloknutý, na první km. Nemám vážně důvod lhát. Nejsem si schopen ani vybavit, jestli se ta 1,6 taky musela nějak rozjezdit. U feldy si to pamatuji - ta byla mrtvá. Po pár tisících se to už dalo. Snad se to probere. Říkal mi ale kolega, co má tuto 110kw v golfu, že mu jede krásně, a že se svezl i s tou naší novou 110, a že to byl hrozný šok. Tak pořád doufám, že je něco špatně.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#59 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od hajnej »

Měli jsme chvíli golfa 110kw DSG a jelo to jak sviň. S novou Octou ale nemám srovnání.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5009
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#60 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od python.p »

Jop, 110kW v Superbu a nejelo to úplně zle...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#61 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od mr1 »

To jsem rád. To znamená jen jedno - něco je u nás špatně. Buď se to rozjede, nebo je to nějak SW bloknutý. Jinak asi dobrý. Na služebák se ani nic lepšího moc čekat nedá. Můžeme být rádi, že nemáme nějakýho rapida. Akorát - těšil jsem se na ten motor, a bylo to prostě hrozný zklamání. Tak tedy - budu vám věřit, a doufat, že to bude lepší. Já nemám potřebu nějak volvo vyzdvihovat, proti škodovce. Nebo proti čemukoli. Dívám se na to asi dost kriticky, ale stejně jako na všechny auta. Z interiéru posledních volvozidel rozhodně nakáču metr do výšky. Stejně tak z prostoru. A co je asi nehorší - docela mě mrzí, kolik kritiky už jsem na techniku a spolehlivost nových volv slyšel/četl. Jen musím vážně z novu opakavat - ten násrůst ceny mezi trojkou a čtverkou zkrátka neumím opodstatnit. Řídí se to stejně, prostor je stejný, hlučnost je stejná... ano - ledky jsou asi fajn, ano - dvoulitr se možná rozjede, ano - máme větší display (za mě je to k ničemu), ano - máme ten digitální kokpit (za mě zase k ničemu), ano - nějaké asistenty (za mě nefunkční a k ničemu). Jsou to takový blbosti. Například keyless sem nepochopil. Na klikách jsou ty prolisy, který pro mě symbolizují keyless (o trojky to tak bylo ne?). Nefunguje to. Otevřít i zavřít se to musí s klíče (s ovládačky). Pak další blbost. Starej klíč prostě nacpeš do zámku, nastartuješ a jedeš. Co s tímto klíčem? Zabere zase nějakej držák na kafe... No, já nevím, jak to napsat. Já bych si prostě za tři čtvretě místa koupil určitě něco jinýho, ačkoli design vnějšku i interiéru je mi rozhodně mnohem milejší, než kdejaká korea nebo francouz.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1290
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#62 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od xSam »

Keyless u me funguje naprosto spolehlive a lepe nez u OIII, konecne jsou senzory i na zadnich dverich.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#63 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Tomas78 »

@mr1: tak dej vědět, jestli jsi na něco přišel s motorem. Zajímavé. Já O2 1.6 TDI, pak O3 1.6 TDi, pak O3 FL 2.0TDi. Vždy výbava Style, ale s tím 2-litrem s AdBlue to bylo opravdu příjemné auto. Tenhle motor se VW povedl. Pružný (i při naloženém autě), tichý oproti 1.6 TDi nepatrný nárůst spotřeby. Zamáčknul jsem slzu, když jsem ho vracel ;-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#64 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Tomas78 »

ADD: nová Volva jsou fajn (opravdu příjemný auta), ale taky mám obavy ze spolehlivosti. Počítám, že za dva až 3 roky budu auto měnit a je otázka do čeho jít. Zatím pozoruji a trošku sbírám informace, uvidíme. Zase na druhou stranu, ono ani P3 není vzor spolehlivosti ;-)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#65 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od hajnej »

xSam píše: 07 bře 2022 09:44 Keyless u me funguje naprosto spolehlive a lepe nez u OIII, konecne jsou senzory i na zadnich dverich.
Na P3 mám keyless na všech dveřích a neumím si představit mít to jenom u řidiče.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5919
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#66 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Haben »

zvykneš si, u OIII to mám keyless na řidičových a spolujezdcových dveří + kufr a stačí to.
Když si jde sednout dítě dozadu, stejně nemá klíček v kapse, tak musím na dveře hňápnout první já. A dozadu dávám věci pokaždé, ale otevřu nejdříve vepředu, hodím si dovnitř telefon a pak dávám bundu dozadu.
jinak potvrzuji, že na OIII ne vždy keyless zafunguje, jen z cca ze 70%. NA C30 mi fungoval 100% spolehlivě.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Shockey

#67 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Shockey »

xSam píše: 06 bře 2022 13:54 shockey, ve skoda connect jde vypnout nejakej asistent?
Ty povinný kurvitka (start/stop, line asistent) asi ne, ale pak jde udělat personalizace na klíček, kde si auto nastavíš. Ale musí to být aktivovaný přes Connect.
Line Asistenta jsem si dal do menu jednoho budíku, po nastartování jsem to na dvě kliknutí vypnul.

mr1: to musíš mít nějaký páteční kus, jak píše xSam, keyless funguje perfektně. Zkus vyměnit baterku nebo použít jiný klíček, pokud je slabší baterka, keyless nefunguje a chová se to jak píšeš. A klíč ti určitě nebude zabírat místo na kafe, ten můžeš mít v kapse 8)

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#68 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od mr1 »

Pánové, je tu funglovka. Nemůže být vymlácený klíček. A druhý je na firmě, 200km od nás. No asi nemáme keyless, jen bezklíčové startování. Což nějak nechápu. Máme na firmě teď tři tyto nové ovce. Schválně jsem to obvolal. A všichni to mají stejně... - myslím s tím klíčem. Ostatní jeden má nějakou slabší (80kw)? nevím... jeden má toho 2l 110 taky, a taky je zklamaný. Musí tam být háček. Zjistíme to.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Shockey

#69 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Shockey »

mr1: ale ta "funglovka" mohla stát rok v kopřivách a čekat na čip :D Novou Oktavku 1.5 TSI jsem měl asi dva měsíce od asistence, ale je fakt, že jsem si teď uvědomil, že měla prolisy na klikách, ale otvírat jsem musel klíčkem. Startování už bylo na čudl, tzn. keyless.
Takže asi dávají tyhle kliky na všechny auta, ale plnohodnotný keyless mají jen ti, co si ho připlatí.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#70 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od mr1 »

Tak to bude... To je to poslední. Za mě fakt nechápu, co na tom stojí sedmpade... nechápu! Asi se budu muset svéz nějakou tou dachnou, aby si mi ovce zdála hajlevl. No, pořád to srovnávám s tou trojkou. A jen ten rozdíl nevidím. V ceně je to raketa.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#71 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Tomas78 »

Předpokládám, že to máš na operák. "Moje" O3 tehdy taky stála ceníkově hodně, dost možná kolem 700 000,- CZK (měla ještě tažný), ale pak jsem se pídil po ceně kvůli daním a je to HOOODNĚ velký rozdíl - ceníková cena versus nákupní pro leasingovku. Ty jsou na cenách, o kterých se nám ani nezdá.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#72 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od mr1 »

Já to nevím, jak to platí. Kolega a "ředitel detašovaného pracoviště", který s tím jezdí nejvíce - a má to i v osobním užívání to uvidí na výplatnici, tu částku... víme jak to je. Ale s tím se u nás nedělají tajnosti, jen jsem se na to neptal. Vím, že ta naše trojak stále něco přes ty 4 kila. Ale - opravdu to byla úplná socka! Ale fakt holátka, že větší asi nešlo. Tohle nám říkalnáš nákupčí, že se to blíží těm 750. Tak já nevím.... no, ale pozor - ta trojka byla kupována téměř sedm let nazpět. To taky dělá nějaký kačáky. Těžko říct, doba je jiná. Dnes jsou ty ceny asi jinde. No, za mě to pořád platí. Vážně v tom nevidím extra rozdíl.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1010
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#73 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Tomas78 »

Mrkni na strženou částku a z té dopočítáš zpětně vstupní cenu auto pro daňové účely. Leasingová firma objedná stejné auto v X-kusech a má veliké množstevní slevy. Což ale zase znamená, že je problém jakákoli odchylka oproti "jejich" specifikaci. Já platil kolem 1 700,- Kč / měsíc za OIII 2.0 TDi Style. Mělo to navíc tažné, možná i adaptivní tempomat byl nadstandard, už nevím.

Ono člověk na tu cenu nesmí koukat z pohledu "soukromého" člověka, to se málokteré auto vyplatí. Kdysi jsem koukal na statistiky a drtivou většinu Octávií kupují firmy, soukromé osoby pouze zlomek. Při nákupu na firmu už je to zajímavé a to auto je fajn a hlavně několik let totálně bez starostí. My vraceli po 4 letech nebo 150 000km. Nikdy žádný problém. *)

Celkově koncern VW nemá špatná auta (ale taky je třeba se některým motorům vyhnout) a i Škodovka je velmi slušná.

*) je však třeba vzít v úvahu relativní jednoduchost auta (vzadu klika, standardně bez 4x4, manuál)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#74 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od hajnej »

mr1 píše: 07 bře 2022 10:49 No asi nemáme keyless, jen bezklíčové startování. Což nějak nechápu.
Dělám v branži automotive.
Zapalovací skříňka/zámek je kus železa, kterej je drahej na výrobu a přepravu a zvyšuje hmotnost vozidla. Výhodnější je čudlík, co dává povel startéru.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Shockey

#75 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout

Příspěvek od Shockey »

Tomas78: nemusi nic dopocitavat. Pokud ma auto i na soukromy ucely, mel by spravne mit od firmy smlouvu a tam uvedenou specifikaci s cenu vc. DPH, ze ktere se to pocita.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S/V/XC 90; V/XC 60“