850 TDI - skubani motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#1 850 TDI - skubani motoru
Ahoj,
posledni dobou pozoruju pri stupdenem TDI ze auto pri lehci noze na plynu dost skube. Haze to celym autem. po ohrati toto skubani zmizi, ale pro zmenu se objevi jine, ktere nastava jen pouze v urcitem useku otacek cca 2200-2600 a jen pri malem plynu. kdyz treba chci jet po meste 50tkou a jen solicham na rovine plyn, pri akceleraci nebo do kopce pri vetsim seslapnuti plynu je to v poradku.
Muze to souviset?
Napada me:
1] vstrik
2] komprese
2] neco na cerpadle - nejak vybrousena draha snimace v cerpadle?
3] problem na plynovem pedale (vyjezdena draha) - toi by ale nevysvetlovalo studene skubani a zaroven by to podle me skubalo i pri jinych otacka a stejne poloze plynu.
Celkove mi prijde auto line, do nejakych 2500 ot jde strasne bidne za plynem.
Diky za nazory kterym smerem se vydat a co zkouknout.
posledni dobou pozoruju pri stupdenem TDI ze auto pri lehci noze na plynu dost skube. Haze to celym autem. po ohrati toto skubani zmizi, ale pro zmenu se objevi jine, ktere nastava jen pouze v urcitem useku otacek cca 2200-2600 a jen pri malem plynu. kdyz treba chci jet po meste 50tkou a jen solicham na rovine plyn, pri akceleraci nebo do kopce pri vetsim seslapnuti plynu je to v poradku.
Muze to souviset?
Napada me:
1] vstrik
2] komprese
2] neco na cerpadle - nejak vybrousena draha snimace v cerpadle?
3] problem na plynovem pedale (vyjezdena draha) - toi by ale nevysvetlovalo studene skubani a zaroven by to podle me skubalo i pri jinych otacka a stejne poloze plynu.
Celkove mi prijde auto line, do nejakych 2500 ot jde strasne bidne za plynem.
Diky za nazory kterym smerem se vydat a co zkouknout.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 39
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Plzen/Vejprnice
- Vůz: 1997 V70 TDI
#2 850 TDI - skubani motoru
u techhle nasich starejch vozidel to uz muze byt cokoli .
K tvojemu seznamu bych pridal klidne i vahu vzduchu, ale klidne taky jenom blbej snimac otacek
Viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=936041#p936041
K tvojemu seznamu bych pridal klidne i vahu vzduchu, ale klidne taky jenom blbej snimac otacek
Viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=936041#p936041
_________________
Blue V70 TDI (D5252T) '97
White VW LT 35 2.5 TDI DoKa '99
Bylo:
Black V70 TDI (D5252T) '97
Silver SAAB 9000 CD 2.0T '89
Blue V70 TDI (D5252T) '97
White VW LT 35 2.5 TDI DoKa '99
Bylo:
Black V70 TDI (D5252T) '97
Silver SAAB 9000 CD 2.0T '89
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#3 850 TDI - skubani motoru
Diky za odkaz na topic, hledal jsem, ale nic sem nenasel, supert.
dela to presne jak popisuje zdena, skube to pri ustalene jizde kolem 50tky na trojku. zkusim tedy zkouknout davku nafty.
celkove mi prijde ze auto dost smrdi jako stary avie i na volnobehu, nenavede to nekoho k necemu?
dela to presne jak popisuje zdena, skube to pri ustalene jizde kolem 50tky na trojku. zkusim tedy zkouknout davku nafty.
celkove mi prijde ze auto dost smrdi jako stary avie i na volnobehu, nenavede to nekoho k necemu?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4 850 TDI - skubani motoru
na D24TIC mi to dělaly silentbloky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#5 850 TDI - skubani motoru
silentbloky? dob rej typ, ty jsou hotovy, protoze motor lezi na dorazu prevodovky...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#6 850 TDI - skubani motoru
jo tak přesně utrženej silentblok převodovky mi to dělal, ale na devítce čili RWD
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#7 850 TDI - skubani motoru
dobra hypoteza, zkusim zjistit. diky
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 76
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: 850 TDI manuál, černá
- Bydliště: Praha, Jihlava
#8 850 TDI - skubani motoru
Neco podobneho mi to delalo take. Byl problém v kabeláži k řídícímu vstřiku. U konektoru byl prakticky uklepanej kabel, páč když mne měnili vstřikovací čerpadlo nenasunuli konktor na takovej ten držák. Konektor tam vlastní vahou plandal a tahal za kabeláž.. Při studeném motoru, při rozjezdu, nebo nízkých otáčkách to cukalo, jak popisuješ. Ještě bych zkontrooval kabeláž k čerpadlu, jeden kabel jde na jehlu, ten to nebude, ale ty zbylé dva by to mohly dělat (ale to by nejspíš svítila chyba motoru).
_________________
Volvo 850 TDI Estate, 1996, black (Negrita)
Saab 9-5 2,3t SportCombi, 2006, silver (brejlovec)
Trabant 601 S limousine, 1989, papyrus (Liběna)
Volvo 850 TDI Estate, 1996, black (Negrita)
Saab 9-5 2,3t SportCombi, 2006, silver (brejlovec)
Trabant 601 S limousine, 1989, papyrus (Liběna)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#9 850 TDI - skubani motoru
Tak probehla kontrola predvstriku a korekci.
VolFCR ukazuje predvstrik jak lita od -0.5 po 0.6, takze vlastne nevim, mozn aho kousek zkusim soupnout vic do minusu.
Co me ale desi vic jsou korekce na vstrikach: Co si o tom mysli mistni guru na TDI?
ten druhej valec me mirne znepokojuje. Co to muze byt, kapajici vstrik?
VolFCR ukazuje predvstrik jak lita od -0.5 po 0.6, takze vlastne nevim, mozn aho kousek zkusim soupnout vic do minusu.
Co me ale desi vic jsou korekce na vstrikach: Co si o tom mysli mistni guru na TDI?
ten druhej valec me mirne znepokojuje. Co to muze byt, kapajici vstrik?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#10 850 TDI - skubani motoru
Už je to všechno utahaný a vodlítaný
Můžeš udělat repas vštřiků nebo alespoň jejich vyčištění a hlavně seřízení.
Třeba u mě to dělalo rozdíly (cca 0,5) i po výměně trysek a seřízení. Nevím úplně jak se tyhle korekce počítaj a co na ně má vliv, ale asi na to má vliv i stav čerpadla (?)...
Jakou máš dávku nafty?
Můžeš udělat repas vštřiků nebo alespoň jejich vyčištění a hlavně seřízení.
Třeba u mě to dělalo rozdíly (cca 0,5) i po výměně trysek a seřízení. Nevím úplně jak se tyhle korekce počítaj a co na ně má vliv, ale asi na to má vliv i stav čerpadla (?)...
Jakou máš dávku nafty?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#11 850 TDI - skubani motoru
Davka na volnobeh s vypnutim vsech el. Spotrebicu je cca 4,5.
Jako tech 0,5 me nejak netanktuje, spis me vadi ze ten druhej valec ma -2,5 ze proste je o rad vejs....
Daji se prohodit bateiky mezi valci? Ze bych zkusil treba prohodit 1 a 2 vstrik jestli se korekce posune? Abych zjistil jeatli za to muze cerpadlo nebo vstrik nebo neco ve valci (komprese atd)?
Jako tech 0,5 me nejak netanktuje, spis me vadi ze ten druhej valec ma -2,5 ze proste je o rad vejs....
Daji se prohodit bateiky mezi valci? Ze bych zkusil treba prohodit 1 a 2 vstrik jestli se korekce posune? Abych zjistil jeatli za to muze cerpadlo nebo vstrik nebo neco ve valci (komprese atd)?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#12 850 TDI - skubani motoru
Můžeš
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#13 850 TDI - skubani motoru
je tam nejaky riziko, treba ze mi potom neco nebude tesnit nebo tak? je to ted jediny pojizdny auto a nemuzu si moc dovolit ho vyradit z provozu
Diky.
Diky.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#14 850 TDI - skubani motoru
Ja bych ty hodnoty nebral vazne, pokud chces opravdu overit vstriky tak jedine na stolici
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#15 850 TDI - skubani motoru
Jsou mezi vstřikem a kebulí měděný podložky, ale myslím že to přežijou...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#16 850 TDI - skubani motoru
Ahoj, souhlasím s Ondrou, ty korekce jsou spíš orientační, měl jsem na S70 novej dvouhmoťák, hydroštely a vstřiky po repasi a stejně tam byly dost vysoký hodnoty.
Hlavně bacha na to, že ta korekce mimo se většinou týká válce, který vstřikuje před a po tom s rozhozenou korekcí. Vyškolilo mě to na D5, tam jsem nakonec musel vyměnit dva vstřikovače. Chová se to zvláštně, pokud ten jeden válec nedá dostatečné zrychlení, tak jednotka zvětší dávku do dalšího, ale pokud to přežene, tak zase ubere do toho následujícího a takhle se to rozháže celý podle pořadí vsřikování do válců.
Hlavně bacha na to, že ta korekce mimo se většinou týká válce, který vstřikuje před a po tom s rozhozenou korekcí. Vyškolilo mě to na D5, tam jsem nakonec musel vyměnit dva vstřikovače. Chová se to zvláštně, pokud ten jeden válec nedá dostatečné zrychlení, tak jednotka zvětší dávku do dalšího, ale pokud to přežene, tak zase ubere do toho následujícího a takhle se to rozháže celý podle pořadí vsřikování do válců.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#17 850 TDI - skubani motoru
Tak dneska jsem se na to skubani zameril a vsiml jsi ,ze pokud je motor v modu skubani, neuveritelne kouri . pridam trosku plyn a kour zmizi, uberuy zmizi, ale v tom modu kdy to skube je to jako dymovnice.
Prisuzuju to tedy, ne ze by to delal silentblok, ale ze proste nektery valec(valce) vynechavaji a nepali.\
To muze byt tedy asi cerpadlem, vstrikama nebo kompresi. Zkusim vymenit vstriky za jine jestli se to zlepsi. Ma to smysl?
Prisuzuju to tedy, ne ze by to delal silentblok, ale ze proste nektery valec(valce) vynechavaji a nepali.\
To muze byt tedy asi cerpadlem, vstrikama nebo kompresi. Zkusim vymenit vstriky za jine jestli se to zlepsi. Ma to smysl?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#18 850 TDI - skubani motoru
v jakým stavu máš EGR?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1146
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#19 850 TDI - skubani motoru
Mně se stávalo, že auto cukalo při záběru na spojce při nízké teplotě motoru. Ale netuším čím to bylo, letos to nedělá.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#20 850 TDI - skubani motoru
Netusim, jak to poznam? nikdyz sem s im nic nedelal. Myslis, zkusit vycisiti? Predpokladam, ze zaslepenej neni. DTC nehlasi nic.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#21 850 TDI - skubani motoru
Co váha vzduchu, když by byla v té oblasti vychozená? Kouknul bych se jaké z ní jdou při tom cukání/kouření hodnoty.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#22 850 TDI - skubani motoru
Dobrej tip, podivam se do volFCR jestli z toho neco vykoukam. Copak kdyz ji odpojim? Predpokladam, ze jednotka si s odpojenou vahou poradi,m pojede podle nejaky nouzovy mapy a bude na tom videt jestli to skube i tak nebo ne. Dokazu tim vyloucit chybu vahy?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#23 850 TDI - skubani motoru
Jo, váha vzduchu, taky může být. Klidně odpoj, pojede v sice v nouzi a rozsvítí lambádu ale mohlo by to napovědět.
Kdyžtak:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=46000
Kdyžtak:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=46000
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#24 850 TDI - skubani motoru
Tak hodnoty vahy na.diag se mi.nezdaji. jako by se sekaji. Zvysuji se otacky motoru a hodnota je stejna pak skoci nekam dolu a pak.stoupa. takze o vikendu si dam rozborku.
Kazdopadne pri odpojene vaze to skube taky i kdyz mi prijde ze vyrazne mene.
Kazdopadne pri odpojene vaze to skube taky i kdyz mi prijde ze vyrazne mene.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 155
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70, M66, B5254T6
#25 850 TDI - skubani motoru
850 zaslepený egr nehlásí, to dělali až V70I, myslím, že od 99+.
Hulící a smrdící Bublinu vyřešila výměna váhy vzduchu, mě tedy dělala sépii při startu a při pořádném přidání po delší klidné jízdě/courání po městě.
Kdyby jsi chtěl konzultaci, tak doporučím místního Oldu (DaveLister007), ten řešil spousty záhad na chrochtech. Pošlu číslo SZ, moc sem nechodí.
Hulící a smrdící Bublinu vyřešila výměna váhy vzduchu, mě tedy dělala sépii při startu a při pořádném přidání po delší klidné jízdě/courání po městě.
Kdyby jsi chtěl konzultaci, tak doporučím místního Oldu (DaveLister007), ten řešil spousty záhad na chrochtech. Pošlu číslo SZ, moc sem nechodí.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek