Zimní starty

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Online
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 133
Registrován: 2 roky 10 měsíců
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo XC60

#1 Zimní starty

Příspěvek od S.O.B »

XC 60 mám od léta a tak jsem strašně zvědavý na starty naftového seveřana v mrazech :x U minulého auta s naftovou japonskou dvadvojkou jsem prostě v - 18 C nejel. Takže pochlubte se jaké už máte kdo zkušenosti? Pomůže aditivum, silnější baterka, předzimní výměna filtru...?

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Zimní starty

Příspěvek od raolsa »

Zapneš bufíka a startuješ jako v létě. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5185
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#3 Zimní starty

Příspěvek od Warcz »

Do hlubokých mrazu pomůže hlavně plná nádrž pak se nesráží v nádrži voda, která ucpe palivový filtr. To je za mě základ.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Online
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 133
Registrován: 2 roky 10 měsíců
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo XC60

#4 Zimní starty

Příspěvek od S.O.B »

raolsa píše: 23 pro 2021 19:58 Zapneš bufíka a startuješ jako v létě. :D
Kéž by.. nemám

Mirabilia
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1316
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Prysk
Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off

#5 Zimní starty

Příspěvek od Mirabilia »

raolsa píše: 23 pro 2021 19:58 Zapneš bufíka a startuješ jako v létě. :D
...má pravdu, předsedo :D :D
Jinak taky funguje, za předpokladu, že je baterka tlustá a v kondici, nažhavit a nestartovat, nažhavit znovu a startovat. Za extrémních krůtů i 3x žhavit a pak start.

powl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 685
Registrován: 3 roky 9 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

#6 Zimní starty

Příspěvek od powl »

Mirabilia píše: 23 pro 2021 21:00
raolsa píše: 23 pro 2021 19:58 Zapneš bufíka a startuješ jako v létě. :D
...má pravdu, předsedo :D :D
Jinak taky funguje, za předpokladu, že je baterka tlustá a v kondici, nažhavit a nestartovat, nažhavit znovu a startovat. Za extrémních krůtů i 3x žhavit a pak start.


todle sem nikdy nepochopil jakej ma efekt...auto stejne zhavi dal i po tom co kontrolka zhaveni uz zhasla
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5136
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#7 Zimní starty

Příspěvek od Jakub Svoboda »

palivák máš nový, tak tam nalej VIF a neřeš, obal paliváku je vyhřívaný. :wink:
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Online
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 133
Registrován: 2 roky 10 měsíců
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo XC60

#8 Zimní starty

Příspěvek od S.O.B »

Jasný. VIF na zimu dávám. Jen jsem se tak chtěl zeptat, co od toho můžu čekat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1039
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#9 Zimní starty

Příspěvek od Tom0 »

TankOno + VIF, baterka co tam patří, každé dva roky před zimou výměna paliváku, jinak vše původní včetně žhaviček, dnes už najeto přes 300 a pořád to chytá krásně zima nezima.

Moje video tři roky zpět a -18°C v Tatrách po celonočním mrazu.

_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#10 Zimní starty

Příspěvek od kamov »

-7C, 2,5 tdi - V70 vrak, start po par dnoch, kabelaz k zhavicom neni, no vif, chyti po 5-6 sekundach tocenia. Mrak dymu. Odpajam baterku od kontaktov.
Druhe tdi 503 000 km, v dobrom stave chyta hned.
Přílohy
WhatsApp Image 2021-12-24 at 13.57.06.jpeg
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#11 Zimní starty

Příspěvek od nebel »

Mirabilia píše: 23 pro 2021 21:00 todle sem nikdy nepochopil jakej ma efekt...auto stejne zhavi dal i po tom co kontrolka zhaveni uz zhasla
Nevím jak u nových kár, ale u 940 s D24 jde za mínusových teplot dobře poznat rozdíl, jestli jsem před startem žhavil jednou, nebo dvakrát.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“