Zimní starty
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#1 Zimní starty
XC 60 mám od léta a tak jsem strašně zvědavý na starty naftového seveřana v mrazech U minulého auta s naftovou japonskou dvadvojkou jsem prostě v - 18 C nejel. Takže pochlubte se jaké už máte kdo zkušenosti? Pomůže aditivum, silnější baterka, předzimní výměna filtru...?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Zimní starty
Zapneš bufíka a startuješ jako v létě.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3 Zimní starty
Do hlubokých mrazu pomůže hlavně plná nádrž pak se nesráží v nádrži voda, která ucpe palivový filtr. To je za mě základ.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 685
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#6 Zimní starty
todle sem nikdy nepochopil jakej ma efekt...auto stejne zhavi dal i po tom co kontrolka zhaveni uz zhasla
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#7 Zimní starty
palivák máš nový, tak tam nalej VIF a neřeš, obal paliváku je vyhřívaný.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#8 Zimní starty
Jasný. VIF na zimu dávám. Jen jsem se tak chtěl zeptat, co od toho můžu čekat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#9 Zimní starty
TankOno + VIF, baterka co tam patří, každé dva roky před zimou výměna paliváku, jinak vše původní včetně žhaviček, dnes už najeto přes 300 a pořád to chytá krásně zima nezima.
Moje video tři roky zpět a -18°C v Tatrách po celonočním mrazu.
Moje video tři roky zpět a -18°C v Tatrách po celonočním mrazu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#10 Zimní starty
-7C, 2,5 tdi - V70 vrak, start po par dnoch, kabelaz k zhavicom neni, no vif, chyti po 5-6 sekundach tocenia. Mrak dymu. Odpajam baterku od kontaktov.
Druhe tdi 503 000 km, v dobrom stave chyta hned.
Druhe tdi 503 000 km, v dobrom stave chyta hned.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 879
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#11 Zimní starty
Nevím jak u nových kár, ale u 940 s D24 jde za mínusových teplot dobře poznat rozdíl, jestli jsem před startem žhavil jednou, nebo dvakrát.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek