
Zimní starty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
Zimní starty
XC 60 mám od léta a tak jsem strašně zvědavý na starty naftového seveřana v mrazech
U minulého auta s naftovou japonskou dvadvojkou jsem prostě v - 18 C nejel. Takže pochlubte se jaké už máte kdo zkušenosti? Pomůže aditivum, silnější baterka, předzimní výměna filtru...?

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14269
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zimní starty
Zapneš bufíka a startuješ jako v létě. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5733
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zimní starty
Do hlubokých mrazu pomůže hlavně plná nádrž pak se nesráží v nádrži voda, která ucpe palivový filtr. To je za mě základ.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
Zimní starty
Kéž by.. nemám
-
Offline
- Příspěvky: 1448
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Prysk
- Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off
Zimní starty
...má pravdu, předsedo


Jinak taky funguje, za předpokladu, že je baterka tlustá a v kondici, nažhavit a nestartovat, nažhavit znovu a startovat. Za extrémních krůtů i 3x žhavit a pak start.
-
Offline
- Příspěvky: 847
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Zimní starty
todle sem nikdy nepochopil jakej ma efekt...auto stejne zhavi dal i po tom co kontrolka zhaveni uz zhasla
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 5815
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Zimní starty
palivák máš nový, tak tam nalej VIF a neřeš, obal paliváku je vyhřívaný. 

-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
Zimní starty
Jasný. VIF na zimu dávám. Jen jsem se tak chtěl zeptat, co od toho můžu čekat
-
Offline
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Zimní starty
TankOno + VIF, baterka co tam patří, každé dva roky před zimou výměna paliváku, jinak vše původní včetně žhaviček, dnes už najeto přes 300 a pořád to chytá krásně zima nezima.
Moje video tři roky zpět a -18°C v Tatrách po celonočním mrazu.
https://www.youtube.com/watch?v=RCRd5bDVJCw
Moje video tři roky zpět a -18°C v Tatrách po celonočním mrazu.
https://www.youtube.com/watch?v=RCRd5bDVJCw
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 558
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Zimní starty
-7C, 2,5 tdi - V70 vrak, start po par dnoch, kabelaz k zhavicom neni, no vif, chyti po 5-6 sekundach tocenia. Mrak dymu. Odpajam baterku od kontaktov.
Druhe tdi 503 000 km, v dobrom stave chyta hned.
Druhe tdi 503 000 km, v dobrom stave chyta hned.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Zimní starty
Nevím jak u nových kár, ale u 940 s D24 jde za mínusových teplot dobře poznat rozdíl, jestli jsem před startem žhavil jednou, nebo dvakrát.Mirabilia píše: 23 pro 2021 21:00 todle sem nikdy nepochopil jakej ma efekt...auto stejne zhavi dal i po tom co kontrolka zhaveni uz zhasla
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: PetrHP