
Určitě jsem chtěl jen sedana a když jsem uviděl tohle, po nějakém vyjednávání na místě bylo hotovo. Zajsoft mi suše sdělil, že jsem tu cenu měl stáhnout ještě o 10 tis. No, možná ...
Kastle je ve skvělém stavu, agregáty, podvozek, převodovka, diferák vypadají v cajku.
Pro mne velké plus, že to je na veteránských papírech - POV je za 400,- Kč na rok + se nemusí platit dálniční známka. A já to mám jako veterána - jezdit s tím budu jen pro parádu a potěšení.
Samosebou to má i nějaké nedostatky:
- spojka zabírá úplně nahoře, ještě neklouže, mám koupený přítlačák (díky Petře), lamelu a ložisko. Výměna snad příští týden.
- nefunguje ostřikovač stěračů - asi v čudu motůrek čerpadla - opraveno
- nejdou hodiny v přístrojovce
- zaseknutý zámek kastlíku u spolujezdce (už jsem vypáčil, budu potřebovat jiný zámek

- za studena servo moc neservuje, po zahřátí se to zlepší, snad pomůže proplach
- jsou olámané/popraskané některé plastíky v interiéru
- ventilátor běží jen v poloze 5 (asi je v čudu předřadný odpor) - zkoušel to někdo opravit/obejít?
- je hnusná stropnice - má to šíbr. Vypadá to, že je hlavně nějaká špinavá - ušmouraná.
- chybí mi origo zvedák a klíč na kola - pokud nekdo máte, rád koupím
- je tam neorigo rádio - rád bych CR-905 nebo CR-802
Když se bude dělat spojka, nechám vyměnit olej v převodovce a v diferáku a taky rozvody (byly dělány před 90 tis. km).
Drobné mechanické věci se pokusím dělat sám, ale nejsem na to moc vybaven (o to víc se na to těším).
Parkovat bude zatím devítka venku, koupil jsem na ní krycí plachtu na zimu. V garáži si hoví Ascona - té by počasí ublížilo víc.
Budu všem vděčný za odpovědi na mé otázky, jsem v této kategorii absolutní nováček.
A pár fotek: