georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
georg
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 128
Registrován: 17 roků
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo V60 D4 '14
Participant x 1

#1 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od georg »

Po něčem takovém jsem už koukal před více než 20ti lety - volví sedan se zvednutou prdelí :Yahoo!: .
Určitě jsem chtěl jen sedana a když jsem uviděl tohle, po nějakém vyjednávání na místě bylo hotovo. Zajsoft mi suše sdělil, že jsem tu cenu měl stáhnout ještě o 10 tis. No, možná ...
Kastle je ve skvělém stavu, agregáty, podvozek, převodovka, diferák vypadají v cajku.
Pro mne velké plus, že to je na veteránských papírech - POV je za 400,- Kč na rok + se nemusí platit dálniční známka. A já to mám jako veterána - jezdit s tím budu jen pro parádu a potěšení.
Samosebou to má i nějaké nedostatky:
- spojka zabírá úplně nahoře, ještě neklouže, mám koupený přítlačák (díky Petře), lamelu a ložisko. Výměna snad příští týden.
- nefunguje ostřikovač stěračů - asi v čudu motůrek čerpadla - opraveno
- nejdou hodiny v přístrojovce
- zaseknutý zámek kastlíku u spolujezdce (už jsem vypáčil, budu potřebovat jiný zámek :( )
- za studena servo moc neservuje, po zahřátí se to zlepší, snad pomůže proplach
- jsou olámané/popraskané některé plastíky v interiéru
- ventilátor běží jen v poloze 5 (asi je v čudu předřadný odpor) - zkoušel to někdo opravit/obejít?
- je hnusná stropnice - má to šíbr. Vypadá to, že je hlavně nějaká špinavá - ušmouraná.
- chybí mi origo zvedák a klíč na kola - pokud nekdo máte, rád koupím
- je tam neorigo rádio - rád bych CR-905 nebo CR-802

Když se bude dělat spojka, nechám vyměnit olej v převodovce a v diferáku a taky rozvody (byly dělány před 90 tis. km).
Drobné mechanické věci se pokusím dělat sám, ale nejsem na to moc vybaven (o to víc se na to těším).
Parkovat bude zatím devítka venku, koupil jsem na ní krycí plachtu na zimu. V garáži si hoví Ascona - té by počasí ublížilo víc.

Budu všem vděčný za odpovědi na mé otázky, jsem v této kategorii absolutní nováček.

A pár fotek:
DSC04114.JPG
DSC04115.JPG
DSC04116.JPG
DSC04117.JPG
DSC04118.JPG
DSC04119.JPG
DSC04120.JPG
DSC04121.JPG
DSC04122.JPG
Naposledy upravil(a) georg dne 02 pro 2021 20:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od Ondra. »

Hoj myslim ze hever najdu, jinak gratulace, jinej uzivatel to tady popisoval jak vrak :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

georg
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 128
Registrován: 17 roků
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo V60 D4 '14
Participant x 1

#3 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od georg »

Ano, je to ono. Sned je vidět, jakej to je vrak.
Jinak se rád někdy zastavím - předběžně mám domluvenou zastávku u Uřvanýho, jen nevím, kdy to klapne. Můžeš mi, Ondro, prozradit (třebas i do SZ), kde je VRZČ? Pro ten hever bych se stavil právě s devítkou. A díky.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od Ondra. »

7 km od urvanyho :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#5 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od Nimrod »

plachtu na auto venku?! nepřijde mi to rozumné...
spojkový pedál na m46 mi zabírá prostě hodně vysoko i když je nová spojka... myslím si, že je to vlastnost, ne chyba. m47 to bude mít logicky zcela stejně
jinak gratuluji, vypadá takhle moc pěkně
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

georg
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 128
Registrován: 17 roků
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo V60 D4 '14
Participant x 1

#6 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od georg »

Nimrode, nemám žádnou zkušenost s plachtováním auta na zimu. Ale když nechám stát auto na zámkovce a zaplachtuji jej, je to horší, než kdybych to nechal jen tak? Pořídil jsem tuto plachtu:
https://www.autodoplnky-obchod.cz/plachta-na-auto-volvo-s60-2000-proti-kroupam/
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#7 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od Haben »

Plachtu jsem chtel taky, ale couvl jsem z toho. Muze se to pod tim rosit a potit, nebude to vetrat.
Kdyz na auto bude prset, tak mu to nevadi. Vadi mu hlavne sul z vozovky.
Proto jsem ja nechal komplet nastrikat voskem podvozek a na karoserii nanesl vosk.
Na jare chci udelat pristresek na chate.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1201
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#8 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od Blade »

Plachta ve venkovnim pouziti vhodna max pro kratke vyuziti jako napr. boure, kroupy apod.
Jinak spise skodi, auto pod ni vhlne a nevetra, navic pohyby latky skodi laku a prinaseji mu drobne skrabanecky. Plachta se pouziva spise v garazich kde tyto vlivy nehrozi.

georg
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 128
Registrován: 17 roků
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo V60 D4 '14
Participant x 1

#9 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od georg »

Díky za názory - nechám tedy devítku napospas počasí a nebudu ji dávat pod plachtu.
Dnes jsem se pokoušel dostat k čerpadlu ostřikovačů. Věnoval jsem tomu tak 30 - 40 minut (dokud bylo vidět). Nijak jsem nepokročil. Je to tak, že budu muset vyndat filtrbox a taky tu válcovou věc vedle nádržky? Až potom se dostanu k čerpadýlku?
Našel jsem tohle:
https://automedik.cz/vodni-cerpadlo-ostrikovace-cisteni-skel-era-465039

Edit: Našel jsem si video a už je mi jasné, jak vyndám nádržku. Ale je mi divné, že by byly v čudu obě čerpadla. Vyzkouším je na 12V a pokud budou vrčet, chyba bude "po cestě"
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 881
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#10 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od vityjan »

Tak tam strč hlavu a někdo ti pustí ostřik, čerpadlo musíš slyšet...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

georg
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 128
Registrován: 17 roků
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo V60 D4 '14
Participant x 1

#11 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od georg »

K nádržce jsem se dostal, nevyndával jsem ji. Byla plná kapaliny - tzn. že není prasklá. Připojil jsem 12V na čerpadýlko a nic. Vytáh jsem ho sikovkama, přebytečná kapalina vytekla. Mám objednané nové čerpadýlko. Jen jsem koukal, že mám nějako socku verzi - čerpadlo je tam jen jedno a nemá to signalizaci hladiny kapaliny.
A co je ten černý válec u nádžky?
nádržka ostřikovače.jpg
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#12 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od Urvanej »

To nemáš socku verzi, ale sedana, ten měl jen jedno čerpadlo. To druhý se cpalo do tý černý ucpávky a bylo na zadní okno :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

georg
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 128
Registrován: 17 roků
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo V60 D4 '14
Participant x 1

#13 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od georg »

Žádám zkušenější o radu - demontoval jsem přístrojovku za účelem opravy hodin (nefungují). Povedlo se, jen nevím, jestli zapojím správně všechny konektory - snad se nedají zaměnit :-). Teď k těm hodinám - mám je venku, a mám je zkusit připojit na 12V, jestli půjdou? Jsou tam 3 piny, na svorkovnici v autě jsou zapojeny jen 2 dráty. Jak nejlépe poznám, jestli jsou v čudu hodiny, nebo jen do nich nejde šťáva?
Ještě doplním, že nastavování hodin je přes tlačítka - vedle ztlumování podsvícení přístrojovky - ale na hodiny to nijak nereaguje.
Díky za případnou radu.
IMG_20211202_204236.jpg
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#14 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od Urvanej »

Hele já si to z hlavy nepamatuju, ale vím, že jsem to napájení řešil stopováním drátů na tišťáku, protože do hodin jde tvrdý + i -.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

georg
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 128
Registrován: 17 roků
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo V60 D4 '14
Participant x 1

#15 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od georg »

Když do hodin pustím 12V, nijak nereagují. Odpájel jsem i ten panel s elektronikou (na hodinách), zkoušel proměřovat, ale na elektroniku nejsem. Není tam nic viditelně odpálené.
Neměl by někdo hodiny na prodej? Potřebuji ty bez štelovacího kolíku - elektrické nastavování.
hodiny1.jpg
hodiny2.jpg
přístrojovka.jpg
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#16 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od Urvanej »

Po hodinách se ti podívám, ale musíš se mi připomínat a nesmíš spěchat, až po novym roce.
Jinak s tou nádobkou jsem kecal, dole na foto je nádobka z kombíka. Ta zátka jak ses ptal je od čidla, který bylo jen v některých verzích.
Jo a ten černej kontejner vedle nádržky, jak ses ptal, je nádobka s uhlím, odvětrání nádrže.
Přílohy
IMG_3283.JPG
IMG_3283.JPG (39.07 KiB) Zobrazeno 435 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

georg
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 128
Registrován: 17 roků
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo V60 D4 '14
Participant x 1

#17 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od georg »

Ahoj, neměl by někdo wiring diagram na napájení hodin k této přístrojovce? Zkontroloval jsem pojistku, ta je v cajku, ale do konektoru k hodinám nejde napětí. Budu muset po drátech a moc by mi pomohlo, odkud kam vedou. Tady mají hodiny svůj samostatný konektor - štelování je pomocí tlačítek (vedle regulace podsvícení).
Díky.
přístrojovka.jpg
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#18 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od Ondra. »

Pripomen se mi vecer. Wiring diagram ti poslu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

georg
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 128
Registrován: 17 roků
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo V60 D4 '14
Participant x 1

#19 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od georg »

Díky Ondro a to dvakrát. Za přístrojovku - byly z ní funkční hodiny a za wiring diagram. Nějaký bastlíř do devítky nasochal neorigo rádio a přerušil právě stálé napětí od baterky na hodiny - k pojistce č. 5. Kabeláž opravena, hodiny fungují.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#20 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od Ondra. »

Super, kdyz muzu tak pomuzu :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

georg
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 128
Registrován: 17 roků
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo V60 D4 '14
Participant x 1

#21 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od georg »

Ahoj, tak bych zase rád požádal o radu. V devítce mám rádio CR-905, a bohužel jsem delší dobu s autem nejel a byla úplně vybitá baterka. Baterku jsem nabil, s autem pojezdil, ale zakódovalo se radio. Kód mám, ale nejde vložit - zapnu rádio, na displeji se objeví CODE, ale když se jej snažím zadat, displej zhasne a neděje se nic. Asi to dělám nějak blbě. Ví někdo, co s tím?
Děkuji moc za radu.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#22 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)

Příspěvek od kolemjdouci »

_________________
škatule hejbej se
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“