georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#1 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Po něčem takovém jsem už koukal před více než 20ti lety - volví sedan se zvednutou prdelí .
Určitě jsem chtěl jen sedana a když jsem uviděl tohle, po nějakém vyjednávání na místě bylo hotovo. Zajsoft mi suše sdělil, že jsem tu cenu měl stáhnout ještě o 10 tis. No, možná ...
Kastle je ve skvělém stavu, agregáty, podvozek, převodovka, diferák vypadají v cajku.
Pro mne velké plus, že to je na veteránských papírech - POV je za 400,- Kč na rok + se nemusí platit dálniční známka. A já to mám jako veterána - jezdit s tím budu jen pro parádu a potěšení.
Samosebou to má i nějaké nedostatky:
- spojka zabírá úplně nahoře, ještě neklouže, mám koupený přítlačák (díky Petře), lamelu a ložisko. Výměna snad příští týden.
- nefunguje ostřikovač stěračů - asi v čudu motůrek čerpadla - opraveno
- nejdou hodiny v přístrojovce
- zaseknutý zámek kastlíku u spolujezdce (už jsem vypáčil, budu potřebovat jiný zámek )
- za studena servo moc neservuje, po zahřátí se to zlepší, snad pomůže proplach
- jsou olámané/popraskané některé plastíky v interiéru
- ventilátor běží jen v poloze 5 (asi je v čudu předřadný odpor) - zkoušel to někdo opravit/obejít?
- je hnusná stropnice - má to šíbr. Vypadá to, že je hlavně nějaká špinavá - ušmouraná.
- chybí mi origo zvedák a klíč na kola - pokud nekdo máte, rád koupím
- je tam neorigo rádio - rád bych CR-905 nebo CR-802
Když se bude dělat spojka, nechám vyměnit olej v převodovce a v diferáku a taky rozvody (byly dělány před 90 tis. km).
Drobné mechanické věci se pokusím dělat sám, ale nejsem na to moc vybaven (o to víc se na to těším).
Parkovat bude zatím devítka venku, koupil jsem na ní krycí plachtu na zimu. V garáži si hoví Ascona - té by počasí ublížilo víc.
Budu všem vděčný za odpovědi na mé otázky, jsem v této kategorii absolutní nováček.
A pár fotek:
Určitě jsem chtěl jen sedana a když jsem uviděl tohle, po nějakém vyjednávání na místě bylo hotovo. Zajsoft mi suše sdělil, že jsem tu cenu měl stáhnout ještě o 10 tis. No, možná ...
Kastle je ve skvělém stavu, agregáty, podvozek, převodovka, diferák vypadají v cajku.
Pro mne velké plus, že to je na veteránských papírech - POV je za 400,- Kč na rok + se nemusí platit dálniční známka. A já to mám jako veterána - jezdit s tím budu jen pro parádu a potěšení.
Samosebou to má i nějaké nedostatky:
- spojka zabírá úplně nahoře, ještě neklouže, mám koupený přítlačák (díky Petře), lamelu a ložisko. Výměna snad příští týden.
- nefunguje ostřikovač stěračů - asi v čudu motůrek čerpadla - opraveno
- nejdou hodiny v přístrojovce
- zaseknutý zámek kastlíku u spolujezdce (už jsem vypáčil, budu potřebovat jiný zámek )
- za studena servo moc neservuje, po zahřátí se to zlepší, snad pomůže proplach
- jsou olámané/popraskané některé plastíky v interiéru
- ventilátor běží jen v poloze 5 (asi je v čudu předřadný odpor) - zkoušel to někdo opravit/obejít?
- je hnusná stropnice - má to šíbr. Vypadá to, že je hlavně nějaká špinavá - ušmouraná.
- chybí mi origo zvedák a klíč na kola - pokud nekdo máte, rád koupím
- je tam neorigo rádio - rád bych CR-905 nebo CR-802
Když se bude dělat spojka, nechám vyměnit olej v převodovce a v diferáku a taky rozvody (byly dělány před 90 tis. km).
Drobné mechanické věci se pokusím dělat sám, ale nejsem na to moc vybaven (o to víc se na to těším).
Parkovat bude zatím devítka venku, koupil jsem na ní krycí plachtu na zimu. V garáži si hoví Ascona - té by počasí ublížilo víc.
Budu všem vděčný za odpovědi na mé otázky, jsem v této kategorii absolutní nováček.
A pár fotek:
Naposledy upravil(a) georg dne 02 pro 2021 20:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Hoj myslim ze hever najdu, jinak gratulace, jinej uzivatel to tady popisoval jak vrak
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#3 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Ano, je to ono. Sned je vidět, jakej to je vrak.
Jinak se rád někdy zastavím - předběžně mám domluvenou zastávku u Uřvanýho, jen nevím, kdy to klapne. Můžeš mi, Ondro, prozradit (třebas i do SZ), kde je VRZČ? Pro ten hever bych se stavil právě s devítkou. A díky.
Jinak se rád někdy zastavím - předběžně mám domluvenou zastávku u Uřvanýho, jen nevím, kdy to klapne. Můžeš mi, Ondro, prozradit (třebas i do SZ), kde je VRZČ? Pro ten hever bych se stavil právě s devítkou. A díky.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
7 km od urvanyho
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#5 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
plachtu na auto venku?! nepřijde mi to rozumné...
spojkový pedál na m46 mi zabírá prostě hodně vysoko i když je nová spojka... myslím si, že je to vlastnost, ne chyba. m47 to bude mít logicky zcela stejně
jinak gratuluji, vypadá takhle moc pěkně
spojkový pedál na m46 mi zabírá prostě hodně vysoko i když je nová spojka... myslím si, že je to vlastnost, ne chyba. m47 to bude mít logicky zcela stejně
jinak gratuluji, vypadá takhle moc pěkně
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#6 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Nimrode, nemám žádnou zkušenost s plachtováním auta na zimu. Ale když nechám stát auto na zámkovce a zaplachtuji jej, je to horší, než kdybych to nechal jen tak? Pořídil jsem tuto plachtu:
https://www.autodoplnky-obchod.cz/plachta-na-auto-volvo-s60-2000-proti-kroupam/
https://www.autodoplnky-obchod.cz/plachta-na-auto-volvo-s60-2000-proti-kroupam/
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#7 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Plachtu jsem chtel taky, ale couvl jsem z toho. Muze se to pod tim rosit a potit, nebude to vetrat.
Kdyz na auto bude prset, tak mu to nevadi. Vadi mu hlavne sul z vozovky.
Proto jsem ja nechal komplet nastrikat voskem podvozek a na karoserii nanesl vosk.
Na jare chci udelat pristresek na chate.
Kdyz na auto bude prset, tak mu to nevadi. Vadi mu hlavne sul z vozovky.
Proto jsem ja nechal komplet nastrikat voskem podvozek a na karoserii nanesl vosk.
Na jare chci udelat pristresek na chate.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#8 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Plachta ve venkovnim pouziti vhodna max pro kratke vyuziti jako napr. boure, kroupy apod.
Jinak spise skodi, auto pod ni vhlne a nevetra, navic pohyby latky skodi laku a prinaseji mu drobne skrabanecky. Plachta se pouziva spise v garazich kde tyto vlivy nehrozi.
Jinak spise skodi, auto pod ni vhlne a nevetra, navic pohyby latky skodi laku a prinaseji mu drobne skrabanecky. Plachta se pouziva spise v garazich kde tyto vlivy nehrozi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#9 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Díky za názory - nechám tedy devítku napospas počasí a nebudu ji dávat pod plachtu.
Dnes jsem se pokoušel dostat k čerpadlu ostřikovačů. Věnoval jsem tomu tak 30 - 40 minut (dokud bylo vidět). Nijak jsem nepokročil. Je to tak, že budu muset vyndat filtrbox a taky tu válcovou věc vedle nádržky? Až potom se dostanu k čerpadýlku?
Našel jsem tohle:
https://automedik.cz/vodni-cerpadlo-ostrikovace-cisteni-skel-era-465039
Edit: Našel jsem si video a už je mi jasné, jak vyndám nádržku. Ale je mi divné, že by byly v čudu obě čerpadla. Vyzkouším je na 12V a pokud budou vrčet, chyba bude "po cestě"
Dnes jsem se pokoušel dostat k čerpadlu ostřikovačů. Věnoval jsem tomu tak 30 - 40 minut (dokud bylo vidět). Nijak jsem nepokročil. Je to tak, že budu muset vyndat filtrbox a taky tu válcovou věc vedle nádržky? Až potom se dostanu k čerpadýlku?
Našel jsem tohle:
https://automedik.cz/vodni-cerpadlo-ostrikovace-cisteni-skel-era-465039
Edit: Našel jsem si video a už je mi jasné, jak vyndám nádržku. Ale je mi divné, že by byly v čudu obě čerpadla. Vyzkouším je na 12V a pokud budou vrčet, chyba bude "po cestě"
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 881
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#10 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Tak tam strč hlavu a někdo ti pustí ostřik, čerpadlo musíš slyšet...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#11 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
K nádržce jsem se dostal, nevyndával jsem ji. Byla plná kapaliny - tzn. že není prasklá. Připojil jsem 12V na čerpadýlko a nic. Vytáh jsem ho sikovkama, přebytečná kapalina vytekla. Mám objednané nové čerpadýlko. Jen jsem koukal, že mám nějako socku verzi - čerpadlo je tam jen jedno a nemá to signalizaci hladiny kapaliny.
A co je ten černý válec u nádžky?
A co je ten černý válec u nádžky?
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
To nemáš socku verzi, ale sedana, ten měl jen jedno čerpadlo. To druhý se cpalo do tý černý ucpávky a bylo na zadní okno
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#13 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Žádám zkušenější o radu - demontoval jsem přístrojovku za účelem opravy hodin (nefungují). Povedlo se, jen nevím, jestli zapojím správně všechny konektory - snad se nedají zaměnit . Teď k těm hodinám - mám je venku, a mám je zkusit připojit na 12V, jestli půjdou? Jsou tam 3 piny, na svorkovnici v autě jsou zapojeny jen 2 dráty. Jak nejlépe poznám, jestli jsou v čudu hodiny, nebo jen do nich nejde šťáva?
Ještě doplním, že nastavování hodin je přes tlačítka - vedle ztlumování podsvícení přístrojovky - ale na hodiny to nijak nereaguje.
Díky za případnou radu.
Ještě doplním, že nastavování hodin je přes tlačítka - vedle ztlumování podsvícení přístrojovky - ale na hodiny to nijak nereaguje.
Díky za případnou radu.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Hele já si to z hlavy nepamatuju, ale vím, že jsem to napájení řešil stopováním drátů na tišťáku, protože do hodin jde tvrdý + i -.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#15 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Když do hodin pustím 12V, nijak nereagují. Odpájel jsem i ten panel s elektronikou (na hodinách), zkoušel proměřovat, ale na elektroniku nejsem. Není tam nic viditelně odpálené.
Neměl by někdo hodiny na prodej? Potřebuji ty bez štelovacího kolíku - elektrické nastavování.
Neměl by někdo hodiny na prodej? Potřebuji ty bez štelovacího kolíku - elektrické nastavování.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Po hodinách se ti podívám, ale musíš se mi připomínat a nesmíš spěchat, až po novym roce.
Jinak s tou nádobkou jsem kecal, dole na foto je nádobka z kombíka. Ta zátka jak ses ptal je od čidla, který bylo jen v některých verzích.
Jo a ten černej kontejner vedle nádržky, jak ses ptal, je nádobka s uhlím, odvětrání nádrže.
Jinak s tou nádobkou jsem kecal, dole na foto je nádobka z kombíka. Ta zátka jak ses ptal je od čidla, který bylo jen v některých verzích.
Jo a ten černej kontejner vedle nádržky, jak ses ptal, je nádobka s uhlím, odvětrání nádrže.
- Přílohy
-
- IMG_3283.JPG (39.07 KiB) Zobrazeno 435 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#17 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Ahoj, neměl by někdo wiring diagram na napájení hodin k této přístrojovce? Zkontroloval jsem pojistku, ta je v cajku, ale do konektoru k hodinám nejde napětí. Budu muset po drátech a moc by mi pomohlo, odkud kam vedou. Tady mají hodiny svůj samostatný konektor - štelování je pomocí tlačítek (vedle regulace podsvícení).
Díky.
Díky.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#18 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Pripomen se mi vecer. Wiring diagram ti poslu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#19 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Díky Ondro a to dvakrát. Za přístrojovku - byly z ní funkční hodiny a za wiring diagram. Nějaký bastlíř do devítky nasochal neorigo rádio a přerušil právě stálé napětí od baterky na hodiny - k pojistce č. 5. Kabeláž opravena, hodiny fungují.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#20 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Super, kdyz muzu tak pomuzu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#21 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
Ahoj, tak bych zase rád požádal o radu. V devítce mám rádio CR-905, a bohužel jsem delší dobu s autem nejel a byla úplně vybitá baterka. Baterku jsem nabil, s autem pojezdil, ale zakódovalo se radio. Kód mám, ale nejde vložit - zapnu rádio, na displeji se objeví CODE, ale když se jej snažím zadat, displej zhasne a neděje se nic. Asi to dělám nějak blbě. Ví někdo, co s tím?
Děkuji moc za radu.
Děkuji moc za radu.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#22 georg - Volvo 940 GLE (B230FB, M47, sedan)
pomohlo by tohle?
https://www.radio-code.co.uk/CR905-code-entry-guide.html
https://www.dndservices.co.uk/volvo-cr-905.html
https://www.radio-code.co.uk/CR905-code-entry-guide.html
https://www.dndservices.co.uk/volvo-cr-905.html
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 38 Odpovědi
- 2259 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 181 Odpovědi
- 16329 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 7 Odpovědi
- 477 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od imrija
-
- 2 Odpovědi
- 450 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 66 Odpovědi
- 3893 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od honzs