Celolak nebo necelolak osmpadiny?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: V70 I TDi, C70 I T5, 850 T5
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
Zdravím,
máte prosimvás zhruba představu, na kolik vyjde celolak sedanu, aby to za něco stálo? Semtam nějakej výbrus puchejřků bude, nic hroznýho ale.. Je to vyšisovaný od slunce no.
Díky
máte prosimvás zhruba představu, na kolik vyjde celolak sedanu, aby to za něco stálo? Semtam nějakej výbrus puchejřků bude, nic hroznýho ale.. Je to vyšisovaný od slunce no.
Díky
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
Ahoj! Cena celolaku muže být na různých místech dost rozdílná. Od známého v polních podmínkách(profi barva, lak) za 20K, přes levnou lakovnu za 30-45K až po profilakovnu v Praze za 60K. Známému řekli v Praze za S60 právě tuto cenu- 60K(někde chtějí určitě i víc) ihned-z fleku. Takže záleží: kde to chceš udělat a co všechno chceš udělat.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: V70 I TDi, C70 I T5, 850 T5
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
Šestpětek zní šíleně no..
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
Pro mě je na malém městě přiměřených asi těch 35K(u menšího auta). Hlavně si nedávej fólii. Teď to hodně lidí dělá fólií-polep, ale nemá to takovou trvanlivost. Po dvou letech se to dost odlepuje a když to třeba škrábneš, tak se to sice opravuje, ale taky se dost řeže(při řezání skalpelem)až na plech a pak to rezne(když to někdo moc neumí). To třeba u laku nehrozí.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
Mne tedy 6petek prijde super. Za 30 neverim, ze by nekdo udelal celolak poradne.
Vim co jsem s lakyrama zazil, kdyz jsem chtel celolak na samuraie. Nakonec jsem sehnal kluka co mi to udela za 50 a byl jsem rad.
Vim co jsem s lakyrama zazil, kdyz jsem chtel celolak na samuraie. Nakonec jsem sehnal kluka co mi to udela za 50 a byl jsem rad.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 3374
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
Za hezký celolak bych těch 6 pětek dal, já bych se spíš bál ať to udělají pořádně.
-
Offline
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
No nedávno tady někdo dělal "celolak" sprejem
a na fotkách to vypadalo docela dobře 


_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 3284
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplice
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
Kvalitně udělanej celolak vyjde na 100+.
Poptával jsem v několika lakovnách který mají dobrý reference.
Poptával jsem v několika lakovnách který mají dobrý reference.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 6288
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
Ale bylo to matný a khaki...




_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
nee, skříkl do do závoďácký grafiky. třeba se ozve
Dost se to tady probíralo. cca rok zpátky. Se mě to docela líbilo a říkal jsem si že bych to asi taky chtěl, jen nevím jak moc by to bylo vhodný na chrochtu.

_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 3284
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplice
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
Myslíš tu 850 TDI? Tu stříkal můj dvorní mechanik, než jí prodal.
Bylo to stříkaný Montanou. https://www.montana-cans.cz/cs/
Bylo to stříkaný Montanou. https://www.montana-cans.cz/cs/
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
Asi ano, máš ještě fotku ?
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
To je tak na chvíli. Spreje nevydrží vlivy počasí. O to víc, když je auto venku. Je to jednosložka. Vyšisuje se ti to, oloupe, zflekatí atd. Nejde to ani leštit, ani snad zalakovat lakem. Když to chceš opravit do normálu, jediná možnost bruska a 20L acetonu na umytí celýho auta(nejde to brousit, protože to vlastně nikdy neztvrdlo!!!
). Svojí kulturu to určitě má, ale ve srovnání s celolakem(tady zmiňovaném-běžně za 100K) je to hodně velkej skok mimo
.


_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
Na fotkách vypadá i vrak dobře když to umíš nafotit.zvedavec píše: 21 lis 2021 21:22 No nedávno tady někdo dělal "celolak" sprejema na fotkách to vypadalo docela dobře
![]()
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
Hele ja tedy se sprejem nemam spatny zkusenosti. Mel jsem to prave na samurajovi 10 let a barva vypadala hodne dobre i po letech. Lestit se to dalo v pohode, umejvat taky.
Oproti puvodnimu laku super.
Otazkou je jestli v tech sprejech taky nejsou rozdily. Mne to michali v nejake specialce na autolaky.
Kdyz jsem to nekomu ukazoval tak neverili, ze to je sprej.
Oproti puvodnimu laku super.
Otazkou je jestli v tech sprejech taky nejsou rozdily. Mne to michali v nejake specialce na autolaky.
Kdyz jsem to nekomu ukazoval tak neverili, ze to je sprej.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
Věřim tomu, spreje jsou i dvousložkový(mezi tunery velká vzácnost). Můžou se v tomto lakům i vyrovnat(pak jsou ale na množství dražší, než autolak. V té sprej-nádobce je žalostně malé množství barvy). Potom je otázka, proč to neudělat místo spreje rovnou autolakem(klidně i venku-s něj.větším kompresorem a půjčenou lak.pistolí)
A druhá věc je, jak se s tim dělá. To, že to nikdy neuděláš tak pravidelně(větší plochu), jako s lak.pistolí, je na první pohled jasný. Sprej-nádobka rychle ztrácí tlak, má malej rozptyl atd. Všechny auta dělaný sprejem(draze dělaný) jsou většinou na první (druhej
) pohled proti světlu poznat.
A druhá věc je, jak se s tim dělá. To, že to nikdy neuděláš tak pravidelně(větší plochu), jako s lak.pistolí, je na první pohled jasný. Sprej-nádobka rychle ztrácí tlak, má malej rozptyl atd. Všechny auta dělaný sprejem(draze dělaný) jsou většinou na první (druhej

_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
Ja delal jen cast auta po nejakych upravach, to nebylo cely auto.
Celolak bych sprejem taky nedelal:-) Vyplacal jsem asi 10 spreju, na blatniky, podbehy a nejaky drobnosti.
Celolak bych sprejem taky nedelal:-) Vyplacal jsem asi 10 spreju, na blatniky, podbehy a nejaky drobnosti.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
popřemýšlel bych o leštění, sám to mám v plánu.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvky: 3284
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplice
Celolak nebo necelolak osmpadiny?
Našel jsem.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé