No já nevím, do 100 tkč s automatem a vším v cajku?
https://www.garaz.cz/clanek/ojetiny-s-automatem-do-100-000-kc-ktere-jsou-nejlepsi-21006779#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&dop_req_id=xbdD84yRCku-202109140526&dop_id=21006779&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Kolik nešťastníků tu za chvíli přibude?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 685
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#2 Kolik nešťastníků tu za chvíli přibude?
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#3 Kolik nešťastníků tu za chvíli přibude?
Zrovna to Volvo pěkně v popisu odfláknul co se týče jakékoliv informace o automatu jako časované bombě.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Kolik nešťastníků tu za chvíli přibude?
Když ono to bude u všech těch aut stejný
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 Kolik nešťastníků tu za chvíli přibude?
Ajaj. Další dílek do skládačky o nesmrtelnosti Volva.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#6 Kolik nešťastníků tu za chvíli přibude?
Dalibor Zak me timto prispevkem tak nejak prekvapil. Vetsinou jeho varovani a doporuceni do sebe zapadaji. Tentokrat ale opomnel ta varovani. Misto toho, aby varoval, ze 5 stupnovy AT uz je problem pomalu opravit, pokud se nemeni naplne, je to tikajici bomba a sdelil, ze v70 s AT muze byt hodne spolehliva, kdyz ale neni srano na servis, tak navnadi nove nestastniky…
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#7 Kolik nešťastníků tu za chvíli přibude?
Tak ideálně, aby si to kupující přitáhl ze zahraničí a byly další díly pro nás
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek