No já nevím, do 100 tkč s automatem a vším v cajku?
https://www.garaz.cz/clanek/ojetiny-s-automatem-do-100-000-kc-ktere-jsou-nejlepsi-21006779#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&dop_req_id=xbdD84yRCku-202109140526&dop_id=21006779&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Kolik nešťastníků tu za chvíli přibude?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6131
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
-
Offline
- Příspěvky: 910
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Kolik nešťastníků tu za chvíli přibude?

_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Kolik nešťastníků tu za chvíli přibude?
Zrovna to Volvo pěkně v popisu odfláknul co se týče jakékoliv informace o automatu jako časované bombě. 

_________________
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Kolik nešťastníků tu za chvíli přibude?
Když ono to bude u všech těch aut stejný 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10002
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Kolik nešťastníků tu za chvíli přibude?
Ajaj. Další dílek do skládačky o nesmrtelnosti Volva.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6131
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Kolik nešťastníků tu za chvíli přibude?
Dalibor Zak me timto prispevkem tak nejak prekvapil. Vetsinou jeho varovani a doporuceni do sebe zapadaji. Tentokrat ale opomnel ta varovani. Misto toho, aby varoval, ze 5 stupnovy AT uz je problem pomalu opravit, pokud se nemeni naplne, je to tikajici bomba a sdelil, ze v70 s AT muze byt hodne spolehliva, kdyz ale neni srano na servis, tak navnadi nove nestastniky…
-
Offline
- Příspěvky: 5854
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Kolik nešťastníků tu za chvíli přibude?
Tak ideálně, aby si to kupující přitáhl ze zahraničí a byly další díly pro nás 

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: georg, Jakub Svoboda, Macek2