Crash test 850 vs 850
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#1 Crash test 850 vs 850
Svého času zde byla debata že ty naše postarší vozejky už s tou bytelností nebudou na tom bůh ví jak. Tak zde je odpověď
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3363
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#2 Crash test 850 vs 850
to ujde ne?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5061
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#3 Crash test 850 vs 850
Také bych řekl
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 953
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#4 Crash test 850 vs 850
A jak se to pozná? Že auto vypadá podobně jako před bourackou?
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
#5 Crash test 850 vs 850
Ta zlomená sedačka nic moc...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#6 Crash test 850 vs 850
To nebude zlomená sedačka, ale systém WHIPS
https://www.volvocars.com/cz/support/manuals/v70/2014w20/bezpecnost/whips/obecne-informace-o-systemu-whips-ochrana-pred-poranenim-krcni-patere
Jak je vidět z odkazu, používá se to stále.
#7 Crash test 850 vs 850
Mně to právě přijde že sedadlo na WHIPS zůstalo až moc položené. Měl jsem za to, že se položí jenom o kus, ne zcela. Při představě že za ním bude někdo sedět a držet na klíně vajíčka od tetičky, tak vejce nepřežijou:-)
Pod strejdou se takhle v Lancii Dedře zlomila sedačka po nárazu zezadu a vypadalo to stejně.
Ale sedačku s aktivovaným WHIPSem jsem teda taky neviděl, jak vypadá po nárazu.
Pod strejdou se takhle v Lancii Dedře zlomila sedačka po nárazu zezadu a vypadalo to stejně.
Ale sedačku s aktivovaným WHIPSem jsem teda taky neviděl, jak vypadá po nárazu.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5194
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#8 Crash test 850 vs 850
Je to i v manuálu, že nemáš dávat za sedačku nic, aby to správně fungovalo. sedačka se vice sklopí a prodlouží.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3083
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#9 Crash test 850 vs 850
na auto vyvíjené na konci 70.let to je sakra dobré.
ale třeba na tomhle crashi je vidět, že novější generace jsou o chlup dál, byť to pro P80 taky nedopadlo nejhůř.
ale třeba na tomhle crashi je vidět, že novější generace jsou o chlup dál, byť to pro P80 taky nedopadlo nejhůř.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
#10 Crash test 850 vs 850
Tady se taky sklopí a prodlouží a vrátí zhruba zpět
Podle mě se fakt zlomila. A mít za sebou dítě ve vajíčku, nebo v té o jednu větší kategorii není nic moc. Sedačky Volva patří prý i tak mezi nejpevnější a pevnost sedaček při zadním nárazu má nově testovat i IIHS.
Podle mě se fakt zlomila. A mít za sebou dítě ve vajíčku, nebo v té o jednu větší kategorii není nic moc. Sedačky Volva patří prý i tak mezi nejpevnější a pevnost sedaček při zadním nárazu má nově testovat i IIHS.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1220
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#11 Crash test 850 vs 850
Tak ta lůžková úprava asi už nebude WHIPS, ne? Leda, aby to měli funebráci jednodušší...
Kdybych si mohl vybrat, tak vždycky radši budu sedět v něčem novějším a těžším. Sleduju poškození předního skla, sice menší rychlosti, ale třeba
Kdybych si mohl vybrat, tak vždycky radši budu sedět v něčem novějším a těžším. Sleduju poškození předního skla, sice menší rychlosti, ale třeba
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3363
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#12 Crash test 850 vs 850
850 whisp nema. Spis se to zlomilo. Dostala 90km/h zezadu. Na to se auta bezne netestuji.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1220
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#13 Crash test 850 vs 850
U Volva bych předpokládal, že se to testuje, dělají různé testy nad rámec NCAPu. O to je tu smutnější.
Naposledy upravil(a) labanos dne 18 dub 2021 09:34, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#14 Crash test 850 vs 850
Borci, je to staré auto, kdo ví v jakém stavu. Asi bych se v tom nerejpal, dopadlo to docela dobře, bych řekl.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1220
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#16 Crash test 850 vs 850
Co? Že lepší, když se mi zlomí sedačka v autě, než záda, když na ní sedím..?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 21 Odpovědi
- 2629 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pedrozo
-
- 5 Odpovědi
- 2554 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx
-
- 8 Odpovědi
- 580 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 2 Odpovědi
- 342 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 16 Odpovědi
- 677 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ejdou Rotacak