Panove, mate nekdo chipnutej tenhle motor? Nejake zkusenosti, poznatky? Je to nejak znat? Nedejboze spotreba? Prevodovka by asi trpet nejak vice nemela nebo ji tim mohu uskodit? (prece jen automat-petikvalt)
Diky
Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 542
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1
Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 542
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1
Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)
Coz to diky za odkaz...videl jsem. Mel jsem na mysli spise osobni zkusenosti. Pac teorie pry, ze to lepe radi, rychleji jede, mene zere, mi prijde nejak divna....
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)
Co si pamatuju, tak tyhle větší objemy nejsou na velké úpravy moc stavěné, právě kvůli většímu vrtání.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 296
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: P2 04'-07'
Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)
11 let jsem měl BSR a byl jsem spokojen. Zlepšení oproti základu citelný. Pak mi tam dali na zkoušku ARD a už 3 roky jezdím s ARD. 

_________________
Od roku 2002 pouze Volva.
Byly: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Jsou: S60 R, 04', B5254T4; S60 2,4, 05', B5244S2; XC70, 06' B5254T2 aut.; V70 R, 07', B5254T4 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva.
Byly: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Jsou: S60 R, 04', B5254T4; S60 2,4, 05', B5244S2; XC70, 06' B5254T2 aut.; V70 R, 07', B5254T4 aut.;
-
Offline
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)
https://hiltontuning.com/
exceletní komunikace. Vyzkoušel jsem BSR (2.4i), ARD/D5T5 (2.5T) a Hilton Tuning (2.4 T5) - vede ve všem. Mrzí mě, že jsem nedal na rady Fíly dříve.
Robert Hilton má Public Relation na 1 s * - ostatní by si z něj měli vzít příklad. Pokud uvažuješ o razantnějších úpravách, vyvaruj se mé lehkovážnosti.
U "Stage 2" je to asi fuk, ale to je jen takovej čajíček, moc si od toho neslibuj. Pro adekvátní výsledek to chce razantnější úpravy, které se ve výsledku velmi
prodraží. Tohle má ale každý jinak, někomu přijde jako raketa i zdechlá svině, která jede trochu rychleji než má zapsáno ve VTP z výroby.
exceletní komunikace. Vyzkoušel jsem BSR (2.4i), ARD/D5T5 (2.5T) a Hilton Tuning (2.4 T5) - vede ve všem. Mrzí mě, že jsem nedal na rady Fíly dříve.
Robert Hilton má Public Relation na 1 s * - ostatní by si z něj měli vzít příklad. Pokud uvažuješ o razantnějších úpravách, vyvaruj se mé lehkovážnosti.
U "Stage 2" je to asi fuk, ale to je jen takovej čajíček, moc si od toho neslibuj. Pro adekvátní výsledek to chce razantnější úpravy, které se ve výsledku velmi
prodraží. Tohle má ale každý jinak, někomu přijde jako raketa i zdechlá svině, která jede trochu rychleji než má zapsáno ve VTP z výroby.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)
182kW, 380Nm podlě mě optimum 
K tomu není špatný nějaký výfuk, třeba BSR.
Dle mého názoru, vyšší výkon chce 4x4. Většina lidí, co už jde do velkých úprav ale volí jinou značku, hlavně kvůli životnosti právě čtyřkolky.

K tomu není špatný nějaký výfuk, třeba BSR.
Dle mého názoru, vyšší výkon chce 4x4. Většina lidí, co už jde do velkých úprav ale volí jinou značku, hlavně kvůli životnosti právě čtyřkolky.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 296
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: P2 04'-07'
Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)
V mém případě pouze úprava software a výfuk BSR. Pro hezčí zvuk. Sice se mi moc nelíbí, jak tam trčí , ale po letech je furt, jako novej.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva.
Byly: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Jsou: S60 R, 04', B5254T4; S60 2,4, 05', B5244S2; XC70, 06' B5254T2 aut.; V70 R, 07', B5254T4 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva.
Byly: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Jsou: S60 R, 04', B5254T4; S60 2,4, 05', B5244S2; XC70, 06' B5254T2 aut.; V70 R, 07', B5254T4 aut.;
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)
Souhlas, ten BSR výfuk čumí ven jako hroznej kanón
alespoň není ohnuté dolu, jak origo...

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé