Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Krasty
Offline
Příspěvky: 542
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)

Příspěvek od Krasty »

Panove, mate nekdo chipnutej tenhle motor? Nejake zkusenosti, poznatky? Je to nejak znat? Nedejboze spotreba? Prevodovka by asi trpet nejak vice nemela nebo ji tim mohu uskodit? (prece jen automat-petikvalt)
Diky
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5869
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Krasty
Offline
Příspěvky: 542
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)

Příspěvek od Krasty »

Coz to diky za odkaz...videl jsem. Mel jsem na mysli spise osobni zkusenosti. Pac teorie pry, ze to lepe radi, rychleji jede, mene zere, mi prijde nejak divna....
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1737
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)

Příspěvek od labanos »

Co si pamatuju, tak tyhle větší objemy nejsou na velké úpravy moc stavěné, právě kvůli většímu vrtání.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Mirek Kabát
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 296
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: P2 04'-07'

Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)

Příspěvek od Mirek Kabát »

11 let jsem měl BSR a byl jsem spokojen. Zlepšení oproti základu citelný. Pak mi tam dali na zkoušku ARD a už 3 roky jezdím s ARD. :)
_________________
Od roku 2002 pouze Volva.
Byly: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Jsou: S60 R, 04', B5254T4; S60 2,4, 05', B5244S2; XC70, 06' B5254T2 aut.; V70 R, 07', B5254T4 aut.;

Ejdou Rotacak
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3677
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

https://hiltontuning.com/
exceletní komunikace. Vyzkoušel jsem BSR (2.4i), ARD/D5T5 (2.5T) a Hilton Tuning (2.4 T5) - vede ve všem. Mrzí mě, že jsem nedal na rady Fíly dříve.
Robert Hilton má Public Relation na 1 s * - ostatní by si z něj měli vzít příklad. Pokud uvažuješ o razantnějších úpravách, vyvaruj se mé lehkovážnosti.
U "Stage 2" je to asi fuk, ale to je jen takovej čajíček, moc si od toho neslibuj. Pro adekvátní výsledek to chce razantnější úpravy, které se ve výsledku velmi
prodraží. Tohle má ale každý jinak, někomu přijde jako raketa i zdechlá svině, která jede trochu rychleji než má zapsáno ve VTP z výroby.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

JaSk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 431
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)

Příspěvek od JaSk »

182kW, 380Nm podlě mě optimum :)
K tomu není špatný nějaký výfuk, třeba BSR.
Dle mého názoru, vyšší výkon chce 4x4. Většina lidí, co už jde do velkých úprav ale volí jinou značku, hlavně kvůli životnosti právě čtyřkolky.

Mirek Kabát
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 296
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: P2 04'-07'

Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)

Příspěvek od Mirek Kabát »

V mém případě pouze úprava software a výfuk BSR. Pro hezčí zvuk. Sice se mi moc nelíbí, jak tam trčí , ale po letech je furt, jako novej.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva.
Byly: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Jsou: S60 R, 04', B5254T4; S60 2,4, 05', B5244S2; XC70, 06' B5254T2 aut.; V70 R, 07', B5254T4 aut.;

JaSk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 431
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

Zkusenosti s chipem u 2,5 T (B5254T2)

Příspěvek od JaSk »

Souhlas, ten BSR výfuk čumí ven jako hroznej kanón :D alespoň není ohnuté dolu, jak origo...

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé