Tepelně smrštitelné pájecí svorky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1178
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
Jsem objeil takovouto šikovnost - https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20200106025158&SearchText=Waterproof+Solder+Wire+Connectors-50PCS
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5081
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
Já kupuju a používám tyto - https://www.aircraftspruce.com/catalog/elpages/edmosoldersleeve.php?clickkey=14313
Ale pouze na stínění, dva a více vodičů bych s tím rozhodně nespojoval. na to mám toto - https://www.aircraftspruce.com/catalog/elpages/splices11-04425.php?clickkey=6984

Ale pouze na stínění, dva a více vodičů bych s tím rozhodně nespojoval. na to mám toto - https://www.aircraftspruce.com/catalog/elpages/splices11-04425.php?clickkey=6984
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1178
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
njn vy znáte, ale my neznáme. Proto jsme si to objednali 

_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
Jako rychlá nouzovka ano, ale dlouhodobě ne. V práci známé již 15let
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
a proč ne ty dva vodiče prostě "smotat" a spájet cínem?
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5081
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
Obecně pájení není žádná hitparáda, pokud to použiješ na letadlech nebo autech, dříve nebo později to upadne.
Prostě vibrace.
Proto třeba v letectví se pájení (až na případy, kdy to prostě jinak nejde) nepoužívá a místo toho se vodiče spojují krimpováním, včetně konektorů.
Prostě vibrace.
Proto třeba v letectví se pájení (až na případy, kdy to prostě jinak nejde) nepoužívá a místo toho se vodiče spojují krimpováním, včetně konektorů.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Tepelně smrštitelné pájecí svorky


a já doteď žil v tom, že spájený a zaizolovaný lepší.

_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5081
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
Na autě to asi vydrží déle jak v letadle (přeci jenom tam je těch vibrací daleko více), nejhorší jsou vrtulníky, tam si musím sakra dát záležet i na pořádném uchycení kabeláže 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
Elektrikář vědí, ostatní se jen domnívají.
-
Offline
- Příspěvky: 5589
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
Když jsem blahé paměti v Mikrotechně vyráběl pitotky, tak byly spoje bodově vařené přes nerezové spony, a asi to drželoLachtan píše:Na autě to asi vydrží déle jak v letadle (přeci jenom tam je těch vibrací daleko více), nejhorší jsou vrtulníky, tam si musím sakra dát záležet i na pořádném uchycení kabeláže

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
mi to furt nedá..zvedavec píše:Jsem objeil takovouto šikovnost - https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20200106025158&SearchText=Waterproof+Solder+Wire+Connectors-50PCS

jako ten aircraft-grade bez debat, tam bych čekal nějakou tu kvalitu.
Ale to z toho alíku..
mi neřikejte, že se ta bužíra v těch krimp kleštích něžvejkne, nebo nějak nenaruší, aby tam to vlhko nešlo..?

nebo mají ty kleště nějaké silon.lůžko?
sory, já to jen chci pochopit.

_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 2183
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
Tyhle se nekrimpujou. To uprostřed je cín, pouze to zahřeješ, cín se roztaví a bužírka zároveň smrští...
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
To se nemačká. Nahřeješ to zapalovačem a ono se to spájí. Je tam nějaká nizkozeplotni pajka
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 06 led 2020 20:20, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
Oooooou shit! MAGIC!
Hoši! Dnes jsem nežil nadarmo!
jste nejlepČí
OT:
U Kuby si objednávám prosím pár vzorků za úplatu. Snad se uvidíme v SO (že bych taky přiložil kabel k dílu, nebo dělal alespoň Lórence, pokud vyjde ten rošťák...)
mě to právě bylo divné, protože z těch obrázků na Ali to vypadá, že je to duté...

Hoši! Dnes jsem nežil nadarmo!



OT:
U Kuby si objednávám prosím pár vzorků za úplatu. Snad se uvidíme v SO (že bych taky přiložil kabel k dílu, nebo dělal alespoň Lórence, pokud vyjde ten rošťák...)

mě to právě bylo divné, protože z těch obrázků na Ali to vypadá, že je to duté...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
Však to má být duté, jak by jsi do toho chtěl strčit dráty, které se potom spájí (ne spálí
)?

Naposledy upravil(a) raolsa dne 06 led 2020 21:20, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
již jsem překlep psaný na mobilu opravil. občas si ten mobil píše co chce
To Hájčus: něco v práci vyhrabu
To Hájčus: něco v práci vyhrabu
-
Online
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
Jako hobby je to dostačující, nejlepší je krimpovaný spoj a smršťovací bužírka s lepidlem
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
Ja teda nevim, krimpovat sem prave nechtel, bo mi to prislo jako nedokonalej spoj (pokud to teda neni delany profi krimpovackou), misto toho sem draty pajel podle tady toho videa: https://www.youtube.com/watch?v=Zu3TYBs65FM"
Zaizoloval sem je pak 2x smrstovaci buzirkou, a ten spoj je tak prolitej cinem, ze si nedokazu predstavit jak by se to mohlo uklepat, je to pak tak tvrdy ze to ani ohnout neslo.
Zaizoloval sem je pak 2x smrstovaci buzirkou, a ten spoj je tak prolitej cinem, ze si nedokazu predstavit jak by se to mohlo uklepat, je to pak tak tvrdy ze to ani ohnout neslo.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
No, uklepe se to právě proto, že je to tak tvrdý. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
živím se tím 30 let, v náročném provozu kamion, to těsně vedle cínu uhnije po čase, když je to světlo zjistíš to ale když je to datalinka žije to vlastním životem
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
Zajimavy, bych rekl ze to kdyztak udrzi ta buzirka, aby se tam nic nehejbalo. Navic kdyz je to ve vzduchu, ne priletovany ke kastli kde by to dostavalo rany. Je to jenom hardwire kit ke kamere, pokud se to uklepe tak to pude jednoduse poznat, i kdyz neverim tomu ze se to stane 

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
A proč je pájet?Hájčus píše:a proč ne ty dva vodiče prostě "smotat" a spájet cínem?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Tepelně smrštitelné pájecí svorky
tyhle letovací trubičky jsme použivali v lékařství, ale není to nic moc, je to dobrý tak na uzemnění stínění atd , ale moc na praktickou aplikaci to není
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé