


Je to jen kozmeticka vada ale docela mne se*e, ze vypadam jak stara Karosa..
Nerovnost nejlépe prstem, nebo ocelovým pravítkem, a pastu dělá více firem např. loctite sakr. nevím jak se to píše a hledím na to skoro každý den.wickey píše:no rovne kotouce - poznam tu nerovnost i pohledem pouhym? :?
a tu medenou pastu zakoupim kde? normal v autovecech?
Nebo namazat olejem.jarek.krizan píše:Nerovnost nejlépe prstem, nebo ocelovým pravítkem, a pastu dělá více firem např. loctite sakr. nevím jak se to píše a hledím na to skoro každý den.wickey píše:no rovne kotouce - poznam tu nerovnost i pohledem pouhym? :?
a tu medenou pastu zakoupim kde? normal v autovecech?
martine, jsem rad, ze tak dbas o moje zdravimartinopel píše:Nebo namazat olejem.jarek.krizan píše:
Nerovnost nejlépe prstem, nebo ocelovým pravítkem, a pastu dělá více firem např. loctite sakr. nevím jak se to píše a hledím na to skoro každý den.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaksi nerozumim dotazu :/ - na druhe strane desticek nebylo zhola nic, jen nalepka s vyrobcem, ktera se sesoupala po chvili dolu..mikis píše:maj ty tvoje desky nalepené z druhé strany ten plastík(gumovou podložku) nebo jsou k nim ocelogumové platničky??wickey píše:piskaji delphi i bosch - zda se mi to dost, kdyz jsou to dve odlisne zancky.. treba zkusim jeste do tretice?
tak nějak.... ale spíš že když výrobce nedává tento pogumovaný plech tak je přímo na deskách nalepená cca 1mm silná guma která právě omezuje tohle pískání. případně různé vybrace.Hans píše:U V40 do roku výroby 1997 je mezi pístem a destičkou vložený ocelový pogumovaný plech, který by měl být u originálních destiček v krabičce společně s destičkama. Od roku 1998 jsou používány jiné destičky a pogumovaný plech už mezi pístem a destičkou není.
Ta guma vám žádné pískání neodstraní!!!Je to jen na snížení vibrací.mikis píše:tak nějak.... ale spíš že když výrobce nedává tento pogumovaný plech tak je přímo na deskách nalepená cca 1mm silná guma která právě omezuje tohle pískání. případně různé vybrace.Hans píše:U V40 do roku výroby 1997 je mezi pístem a destičkou vložený ocelový pogumovaný plech, který by měl být u originálních destiček v krabičce společně s destičkama. Od roku 1998 jsou používány jiné destičky a pogumovaný plech už mezi pístem a destičkou není.
takže jestli tam nemáš ani jednu variantu...zkus to tam dát... za pokus....no vždyť víš....
a že to víš tak jistě.....kolikrát jsi to zkoušel??? a myslim že to je to nejmenší co může udělat, minimálně mu to odtlumí nějaké vibrace....martinopel píše:Ta guma vám žádné pískání neodstraní!!!Je to jen na snížení vibrací.
Pískání brzd údajně způsobuje tenká vrstva skloviny která se vytváří při lehkém brždění.mikis píše:a že to víš tak jistě.....kolikrát jsi to zkoušel??? a myslim že to je to nejmenší co může udělat, minimálně mu to odtlumí nějaké vibrace....martinopel píše:Ta guma vám žádné pískání neodstraní!!!Je to jen na snížení vibrací.
ps:jak myslíš že vzniká to pískání?? řekl bych že jsou to dost vysoké vibrace co??
následkem čehož vznikají vibrace které vnímáme jako pískání...ne?martinopel píše:Pískání brzd údajně způsobuje tenká vrstva skloviny která se vytváří při lehkém brždění.mikis píše:
a že to víš tak jistě.....kolikrát jsi to zkoušel??? a myslim že to je to nejmenší co může udělat, minimálně mu to odtlumí nějaké vibrace....
ps:jak myslíš že vzniká to pískání?? řekl bych že jsou to dost vysoké vibrace co??
Taky myslim. Kremity pisek z cest a prach se pri te teplote a tlaku spece do sklovite hmoty, ktera pak v tom miste snizuje treni desticek o kotouce a jine mista desticek - nepokryte touto vrstvou, maji vetsi treni. Pak to zpusobuje pisteni...v extremnich pripadech kdy shoblujete desky az na kov tak uz piska/dre kov o kotouc...to uz pak mate i se s svetelnymi efektymartinopel píše:Pískání brzd údajně způsobuje tenká vrstva skloviny která se vytváří při lehkém brždění.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé