Ahoj,
mam u sveho Volva S80II takovy nespecificky problem. Projevuje se uz par mesicu. V servisech mi rikali, ze je vse OK (nic na diagnostice), resp. kdyz po servise auto projizdeli, nemeli zadne pripominky.
O co jde. Casto, kdyz seslapnu plyn, se ozyva od motoru takove syceni. Clovek by rekl, nic neobvykleho, to bude turbo. Ale mne prijde, ze to syci porad, v nizkych otackach mene, ve vyssich vice. Sykot se vzdy prerusi s prerazenim. Obecne mi v tomto stavu auto prijde linejsi. Co jsem vysledoval, tak nekdy je to lepsi, a to hned po startu. Kdyz to tak moc nesyci, tak auto tahne skvele i za lehkym pridanim plynu - stava se to ale nahodne, mozna bych rekl, ze hraje roli to, ze auto stoji na slunicku nebo s nim treba tyden nejedu, ale ne vzdy.
Jo a kdyz je linejsi, automaticka prevodovka ma tendence pri prerazovani cukat. Kdyz je to lepsi, tak radi plynule.
Vim ze popis je takovy na vode, ale nenapada vas neco, cim by to mohlo byt? Muze to byt odchazejici turbo? Proc by to ale nekdy bylo ok?
Diky!
Volvo S80II D5 syci pri pridavani a je line
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S80 II (2007) D5 136 kW
-
Offline
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Volvo S80II D5 syci pri pridavani a je line
a nemůže to byt něco s vodním okruhem ? Třeba díra v expanzce ? Tak jak to popisuješ se voda ohřeje, zvedne se tlak a začne to syčet... Když zastavíš motor syčí to pořád ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S80 II (2007) D5 136 kW
Volvo S80II D5 syci pri pridavani a je line
Nene, je to spis vzduchove syceni - nasavani/proudeni vzduchu, reaguje jen na plyn, na volnobeh nebo z kopce nic slyset neni
-
Offline
- Příspěvky: 6090
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Volvo S80II D5 syci pri pridavani a je line
Tipuji nejakou mini diru v hadici sani. Uz 2x jsme to resili s kamarady. Pri pridani plynu se to syceni zvysilo raznatne a po ohrati vozu (tedy i hadic) to sycelo taky vice. Tipuji stejny problem. Ohrej auto a pak na miste jeden bude pridavat plyn a druhy poslouchat, odkud to jde. Syceni se ozve az od nekterych otacek. Treba 2500 ot.
Jinak 2x za to mohla trubka, co vede k turbu.
Jinak 2x za to mohla trubka, co vede k turbu.
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Volvo S80II D5 syci pri pridavani a je line
Na 2.4 dost často praskají hadice. Nastartuj dej D zaslapni brzdu a pridej plyn. Chvilku se bude snažit motor preprat brzdy, takže to bude nafoukle a uslysis jistě kde to je. Pak otáčky samy klesnou. Hlavně pořád držet brzdu! Jinak pak natlakovat sani vzduchem no a nebo zkouska kouřem.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Volvo S80II D5 syci pri pridavani a je line
Praskají hadice od intercooleru
Praská i intercooler
Může být také vadná elektronická regulace turba, takže se to trochu pere a špatně i řadí.
Takže nejdřív hledat v cestě tlakového vzduchu, kde bude evidentní čerstvá mastnota, tam bývá díra.
Potom dle diag. VIDA vyzkoušet regulaci, tak běžně odchází a repasuje se. Např. http://www.ECU.de
https://ecu.de/volvo/sonstiges/turbolader-stellglied/volvo-6nw009228-hella-730314-104905.html
Praská i intercooler
Může být také vadná elektronická regulace turba, takže se to trochu pere a špatně i řadí.
Takže nejdřív hledat v cestě tlakového vzduchu, kde bude evidentní čerstvá mastnota, tam bývá díra.
Potom dle diag. VIDA vyzkoušet regulaci, tak běžně odchází a repasuje se. Např. http://www.ECU.de
https://ecu.de/volvo/sonstiges/turbolader-stellglied/volvo-6nw009228-hella-730314-104905.html
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé