Čerpadlo V70 I
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#1 Čerpadlo V70 I
Zdravím.
Jak jsem již zmínil, jdu s autem k doktorovi, na výměnu čerpadla, neboť nemám na vstřikovací liště tlak.
Jen mám dotaz. Je v nádrži ještě nějaký ventil na vzduch.K čemu slouží?? Měl by se taky vyměnit??
Jen chci mít nějaké info, aby mi potom nevyměnili půl motoru s tím, že mám třeba špatné svíčky , nebo cívky. Vše vyměněno i palivový filtr.
Ale zajímá mně ten ventil, protože v nabídce dílů je a nevím na co.
Pokud ovšem bude mít někdo i jiný nápad , rád se nechám poučit.
Díky moc za názory a diskuse.
Jak jsem již zmínil, jdu s autem k doktorovi, na výměnu čerpadla, neboť nemám na vstřikovací liště tlak.
Jen mám dotaz. Je v nádrži ještě nějaký ventil na vzduch.K čemu slouží?? Měl by se taky vyměnit??
Jen chci mít nějaké info, aby mi potom nevyměnili půl motoru s tím, že mám třeba špatné svíčky , nebo cívky. Vše vyměněno i palivový filtr.
Ale zajímá mně ten ventil, protože v nabídce dílů je a nevím na co.
Pokud ovšem bude mít někdo i jiný nápad , rád se nechám poučit.
Díky moc za názory a diskuse.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#2 Čerpadlo V70 I
Ahoj, s ventilem neporadim... Ale jestli se bude menit pumpa u te AWD V70ky co mas v popisu, tak dej pak prosim vedet jak to probihalo. U AWD neni servisni dira ze shora pod sedackama. Takze se snad musi povolovat cela zadni naprava s nadrzi a to asi bude peknej oser. Tak by me zajimalo jak si s tim poradi
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#3 Čerpadlo V70 I
Ano u AWD se musi svesit nadrz coz znamena svesit zadni napravu.
Delal jsem s t Petrem Chrpou u neho na heverech. Zadnej med to nabyl navic sme pretrhli jeden srbou co zadni napravu drzi.
navic tam jsou ty cerpadla u AWD dve, rovnou doporucuji zkontrolovat stav kovovych palivovych trubicek a pripadne vymenit, ja to cele sundaval proto ze jedna prorezla a z auta tekl benzin.
Delal jsem s t Petrem Chrpou u neho na heverech. Zadnej med to nabyl navic sme pretrhli jeden srbou co zadni napravu drzi.
navic tam jsou ty cerpadla u AWD dve, rovnou doporucuji zkontrolovat stav kovovych palivovych trubicek a pripadne vymenit, ja to cele sundaval proto ze jedna prorezla a z auta tekl benzin.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#4 Čerpadlo V70 I
U P80 AWD modelů je v nádrži je jen jedno čerpadlo. Na levé straně. Vpravo je tzv. ejector, to není čerpadlo, to je pouze přečerpávání benzínu z jedné půlky nádrže do druhé založené na Venturiho principu.
Jsou dvě cesty, jak se dostat na čerpadlo. První je sundat celou zadní nápravu i s nádrží. Druhá cesta, podstatně jednodušší je vyndat zadní sedák, odhrnout koberec a vyříznout do kastle montážní otvor. Přesný návod lze dohledat na u.s. fórech.
Pokud můžu poradit, tak doporučuji nejdřív nastudovat, jak u AWD funguje celá palivová soustava. Je to jinak než u FWD.
Jsou dvě cesty, jak se dostat na čerpadlo. První je sundat celou zadní nápravu i s nádrží. Druhá cesta, podstatně jednodušší je vyndat zadní sedák, odhrnout koberec a vyříznout do kastle montážní otvor. Přesný návod lze dohledat na u.s. fórech.
Pokud můžu poradit, tak doporučuji nejdřív nastudovat, jak u AWD funguje celá palivová soustava. Je to jinak než u FWD.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#5 Čerpadlo V70 I
Rezat do.kastle.bych teda nechtel. Co nasledka.tuhost?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#6 Čerpadlo V70 I
Díra v podlaze ještě nikoho nezabila . Spíš blbý je to, že se musí řezat akorát v místě, kde je držák sedáku. Takže já osobně bych na to místo už asi dětskou sedačku nedal. Na druhou stranu, sundat nápravu a nádrž u těchto aut je takový vos.r, že radši vyříznu za dvě minuty v cca 3 mm plechu tři strany čtverce, ten plech ohnu, jak když otvírám plechovku a po opravě ho tam zas přinýtuju zpátky.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#7 Čerpadlo V70 I
Zas tak hrozny to.nebylo
Jeli sme podle VIDI a trvalo to necelej den. Mit zdviz bylo by to jednodussi.
Jeli sme podle VIDI a trvalo to necelej den. Mit zdviz bylo by to jednodussi.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#8 Čerpadlo V70 I
A kdo menil cerpadlo tak ste pouzili origo nove? Ja bych rad pumpu vymenil za "vykonnejsi" (az teda umre ta puvodni) zatim drzi Ale cetl jsem ze s kompatibilitou aftermarket pump je to bida.
http://v70r.com/forums/topic/12444-98-v70r-awd-fueltank-fuelpump/
http://v70r.com/forums/topic/12444-98-v70r-awd-fueltank-fuelpump/
- Přílohy
-
- post-1416-1205565981.jpg (16.69 KiB) Zobrazeno 774 x
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#9 Čerpadlo V70 I
Já nakonec dával originál (Walbro 235). Lze použít i Walbro GSS340 s průtokem 255 l/hod. Akorát se musí z původní staré pumpy přehodit sání (to v kroužku na fotce co jsi dával) a myslím, že má přehozené + a -. Akorát bacha na padělky. Chce to kupovat opravdu Walbro, ne žádný Walbro Style.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#10 Čerpadlo V70 I
Ahojte.
Děkuji za cenné rady. Někoho,zklamu,někoho ne, ale půjdeme cestou focusu. Tzn, bude pitva, ne rozborka. Protože opravdu nemám to srdce , aby se s tím někdo trápil sundáním nápravy.Kdybych to dělal sám, udělal bych to tak samo. díra a čerpadlo ven.
Nicméně auto jde pod kudlu příští úterý, tak držte pěsti.
Poté poreferuji.
Děkuji za cenné rady. Někoho,zklamu,někoho ne, ale půjdeme cestou focusu. Tzn, bude pitva, ne rozborka. Protože opravdu nemám to srdce , aby se s tím někdo trápil sundáním nápravy.Kdybych to dělal sám, udělal bych to tak samo. díra a čerpadlo ven.
Nicméně auto jde pod kudlu příští úterý, tak držte pěsti.
Poté poreferuji.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#11 Čerpadlo V70 I
UPDATE
Tak jsem auto v pondělí úspěšně převezl do jiného servisu. Ti doslova KO:::TI mi do telefonu řekli , že to řezat nebudou , že tam stačilo nalít benzín a vyměnit svíčky. Auto sice startuje o poznání lépe , ale po mé otázce , jestli je tlak na vstřikovací liště mi bylo řečeno , že to měřil kolega , který je na dovolené , tak vlastně neví.
A že je vybitá baterka, tak to vlastně ani nezkoušeli. Takže jsem lehčí o dvojku , auto je o 8. kilometrů dále a never ending story pokračuje.
Připadám si jako pitomec , když mi po dvou týdnech řekli , že auto bez benzínu nebude nikdy startovat. Ale , že jsem jim doslova řekl , že toto kolečko mám už dávno projité a že potřebuji opravdu vyměnit jen to čerpadlo , udělali ze mně opět pitomce s dotazem , kdy jsem měnil cívky a svíčky.
I přes toto všechno mi ve finále řekli , že nic řezat nebudou, a že to je blízko nádrže a že tam je sám a .,...a.........
a DOST!!!!!!!!!
Nyní čekám do pátku na verdikt z dalšího servisu , tak držte pěsti.
Vypadali tam trošku rozumněji a seriozněji, protože si opravdu zjišťovali , jak se sundává nádrž atp. A cenovou nabídku mám i s prací svářeče, kdyby bylo potřeba něco přihřát. (ne polívku , že??)
Toliko něco pro pobavení. Doufám , že se tomu taky budu smát až mi auto opět pojede.
Tak jsem auto v pondělí úspěšně převezl do jiného servisu. Ti doslova KO:::TI mi do telefonu řekli , že to řezat nebudou , že tam stačilo nalít benzín a vyměnit svíčky. Auto sice startuje o poznání lépe , ale po mé otázce , jestli je tlak na vstřikovací liště mi bylo řečeno , že to měřil kolega , který je na dovolené , tak vlastně neví.
A že je vybitá baterka, tak to vlastně ani nezkoušeli. Takže jsem lehčí o dvojku , auto je o 8. kilometrů dále a never ending story pokračuje.
Připadám si jako pitomec , když mi po dvou týdnech řekli , že auto bez benzínu nebude nikdy startovat. Ale , že jsem jim doslova řekl , že toto kolečko mám už dávno projité a že potřebuji opravdu vyměnit jen to čerpadlo , udělali ze mně opět pitomce s dotazem , kdy jsem měnil cívky a svíčky.
I přes toto všechno mi ve finále řekli , že nic řezat nebudou, a že to je blízko nádrže a že tam je sám a .,...a.........
a DOST!!!!!!!!!
Nyní čekám do pátku na verdikt z dalšího servisu , tak držte pěsti.
Vypadali tam trošku rozumněji a seriozněji, protože si opravdu zjišťovali , jak se sundává nádrž atp. A cenovou nabídku mám i s prací svářeče, kdyby bylo potřeba něco přihřát. (ne polívku , že??)
Toliko něco pro pobavení. Doufám , že se tomu taky budu smát až mi auto opět pojede.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#12 Čerpadlo V70 I
Držím palce. Vůbec nevím kde bych to v Havířově zavezl. Všechny mechaniky co jsem znal uměli opravit tak 120tku, nebo vyměnit gumy. Většina absolventi Lidické kde se naučili akorát odrbávat práci...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#13 Čerpadlo V70 I
Než se bude řezat do nádrže doporučuju vyzkoušet palivové relé - červené relé 103 kvůli tomu mi auto nastartovalo a okamžite chcípalo. Jestli se to nezkoušelo tak vyzkoušet. Je to nejjednoduší věc vyměněná za 1 minutu a může to být opravdu tím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#14 Čerpadlo V70 I
Když jsem to pročetl celé. Nemůže být problém v tom "tzv. ejector". Tedy, že máš opravdu méně paliva v nádrži a došlo ti pouze na té straně, kde máš palivové čerpadlo ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#15 Čerpadlo V70 I
Už je doma.!!!!!!!!
Děkuji všem za postřehy a názory. Bylo to vadné čerpadlo. Bylo tam WALBRO , ale jelikož bylo prasklé , tak čerpalo do systému a do nádrže zároveň, Takže tam se údajně ztrácel tlak.
A krom toho se už v tom někdo vrtal , protože tam údajně byly nějaké nadstavené kable k čerpadlu, tak kdo ví , co s tím čerpadlem kdo dělal, případně v jakém bylo stavu.
Tak opravili i to.
Po výměně tlak OK. A autí startuje jako za mlada.
Jinak nádrž s nápravou šly dolů.
Ještě jednou díky. Nyní se jdu věnovat dalším věcem. Do jiných vláken.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#16 Čerpadlo V70 I
Warcz píše:Když jsem to pročetl celé. Nemůže být problém v tom "tzv. ejector". Tedy, že máš opravdu méně paliva v nádrži a došlo ti pouze na té straně, kde máš palivové čerpadlo ?
Ne. Dělalo to i při půlce nádrže. Ale díky za postřeh.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 495 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 4 Odpovědi
- 613 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali
-
- 9 Odpovědi
- 1541 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Libor Ozzy
-
- 1 Odpovědi
- 667 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss
-
- 2 Odpovědi
- 1040 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jarouš