XC 90 - hláška Přeplněno olejem
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC90, LF68BC, 2.0 D4204T23
#1 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Zajímalo by mě, jak se při normálním provozu může objevit více oleje než se tam nelaje. V servise tvrdí při nějaké regeneraci, že se tam dostane nafta - nevím o regeneraci čeho mluvili. Bohužel auto má už elektronický snímač, není tam klasická měrka, kterou by se dalo něco zjistit pohledem. Jedná se o auto roku výroby 2016. Je tu nějaký servisman z Volva, který by to dokázal zodpovědět?
Jinak obecně musím říct je to moje první Volvo aktuálně najeto 17 tis KM mnou 23k KM tím majitelem přede mnou, ale za 8 měsíců co to mám to bylo na třech opravách závad (Lambda sonda, hadice od turba a ted ten olej) a jednej svolavaci výměně jiné hadice k turbu.
No musím Vám upřímně říct, čekal jsem od toho víc spolehlivosti .
A to jsem ještě vlastně ještě nezapočítal návštěvu mateřského prodejce, protože se hýbala sedačka řidiče a stěrače narážely do sloupku čelního skla. Takže vlastně již 5 servisních zásahů u ani ne tři roky starého auta (nejvyšší řady) s najetými 40k KM. Za mě zatím nejvíce problémové vozidlo co jsem vlastnil, jediné co mě těší je opravdu špicové svezení a budu doufat, že si závady vyberu teď a pak už bude klid.
Jinak obecně musím říct je to moje první Volvo aktuálně najeto 17 tis KM mnou 23k KM tím majitelem přede mnou, ale za 8 měsíců co to mám to bylo na třech opravách závad (Lambda sonda, hadice od turba a ted ten olej) a jednej svolavaci výměně jiné hadice k turbu.
No musím Vám upřímně říct, čekal jsem od toho víc spolehlivosti .
A to jsem ještě vlastně ještě nezapočítal návštěvu mateřského prodejce, protože se hýbala sedačka řidiče a stěrače narážely do sloupku čelního skla. Takže vlastně již 5 servisních zásahů u ani ne tři roky starého auta (nejvyšší řady) s najetými 40k KM. Za mě zatím nejvíce problémové vozidlo co jsem vlastnil, jediné co mě těší je opravdu špicové svezení a budu doufat, že si závady vyberu teď a pak už bude klid.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#2 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Přiznám se, že jsem laik a moc neporadím, ale zeptám se.
Kdy byla poslední výměna oleje ? Po kolika km se mění ? Kdy se hláška objevila ( Po kolika km od výměny ) ? Nemáš poslední fakturu ze servisu co se tam všechno měnilo ?
Možná se tlačí chladící kapalina, nebo nafta přes vstřikovače do oleje, ale to fakt hádám. Mrknout na olej přes Víčko jak vypadá ?
Kdy byla poslední výměna oleje ? Po kolika km se mění ? Kdy se hláška objevila ( Po kolika km od výměny ) ? Nemáš poslední fakturu ze servisu co se tam všechno měnilo ?
Možná se tlačí chladící kapalina, nebo nafta přes vstřikovače do oleje, ale to fakt hádám. Mrknout na olej přes Víčko jak vypadá ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
regenerace DPF
tlačí se nafta do oleje, ale u takhle nového auta???
byla na to aktualizace softu tuším
tlačí se nafta do oleje, ale u takhle nového auta???
byla na to aktualizace softu tuším
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC90, LF68BC, 2.0 D4204T23
#4 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Warcz píše:Přiznám se, že jsem laik a moc neporadím, ale zeptám se.
Kdy byla poslední výměna oleje ? Po kolika km se mění ? Kdy se hláška objevila ( Po kolika km od výměny ) ? Nemáš poslední fakturu ze servisu co se tam všechno měnilo ?
Možná se tlačí chladící kapalina, nebo nafta přes vstřikovače do oleje, ale to fakt hádám. Mrknout na olej přes Víčko jak vypadá ?
Hele bylo to měněno u prodejce při prodeji, od té doby běží long life interval takze auto píše do výměny 12t Km do výměny. Hláška se objevila asi před 100 Km cca od té doby to stojí v servisu kde na to mají ofikočas až v pátek.
Víčko je jediné kde se na to dá kouknout a tam se to zdá v pořádku (černý , nic jinýho na tom vidět není, musel bych kus olee jedině odčerpat nebo vypustit (pokud to něco zespodu na motoru má) .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC90, LF68BC, 2.0 D4204T23
#5 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Ano jediné co mě napadalo je také regenerace DPF, ale měl jsem za to že to spíš naopak naftu vstříkne do výfukového potrubí, aby se to spálilo. Ne že jí to nažene do oleje do motoru. Ale nejsem automechanikTod2 píše:regenerace DPF
tlačí se nafta do oleje, ale u takhle nového auta???
byla na to aktualizace softu tuším
Napsal jsme to sem, protože při přejímce do servisu říkali, že je to vcelku běžná věc, tak jestli se s tím někdo už setkal.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#6 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Hlavně NEOBLOMNĚ trvat na odstranění příčiny. Následek se totiž dá vyřešit na hulváta odsátím části náplně...Ale proto tam člověk nejezdí, že jo...A z mého úhlu pohledu bych na kulanci požadoval plné dořešení + výměnu oleje a jeho interval zkrátil (myslete si co kdo chcete) na 15 000Km. Long life servisní plán u nových, vysokovýkonných (a tím namáhaných) motorů osazených všemi myslitelnými EKO, BIO, RACIO prvky je zabiják životnosti.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC90, LF68BC, 2.0 D4204T23
#7 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Naprostý souhlas s obojím. Uvidíme s čím na mě přijdou.jirka87 píše:Hlavně NEOBLOMNĚ trvat na odstranění příčiny. Následek se totiž dá vyřešit na hulváta odsátím části náplně...Ale proto tam člověk nejezdí, že jo...A z mého úhlu pohledu bych na kulanci požadoval plné dořešení + výměnu oleje a jeho interval zkrátil (myslete si co kdo chcete) na 15 000Km. Long life servisní plán u nových, vysokovýkonných (a tím namáhaných) motorů osazených všemi myslitelnými EKO, BIO, RACIO prvky je zabiják životnosti.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Jaké jezdíš trasy? Zvládá auto plně regenerovat?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Auto pouští do motoru více nafty, která nestihne komplet shořet ve válcích a letí zapálená až do DPF. Takto to funguje u Volva.JirkaCB píše:
Ano jediné co mě napadalo je také regenerace DPF, ale měl jsem za to že to spíš naopak naftu vstříkne do výfukového potrubí, aby se to spálilo. Ne že jí to nažene do oleje do motoru. Ale nejsem automechanik
Napsal jsme to sem, protože při přejímce do servisu říkali, že je to vcelku běžná věc, tak jestli se s tím někdo už setkal.
Některá vozidla však mají extra vstřikovač před DPF.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC90, LF68BC, 2.0 D4204T23
#10 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Jezdím různé, město (převážně) mimo město bydlím takže přes 90 se jede každej den, občas dálnice prostě celosmeska. Jak často to regeneruje DPF? Je nějaká obecná hranice? Třeba max co 10k KM ?hajnej píše:Jaké jezdíš trasy? Zvládá auto plně regenerovat?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Regeneruje podle míry zaplnění (resp propustnosti) DPF. Frekvence se zmenšuje úměrně s tím, jak krátké trasy se studeným motorem jezdíš. Obecně se nedá specifikovat.JirkaCB píše:Jezdím různé, město (převážně) mimo město bydlím takže přes 90 se jede každej den, občas dálnice prostě celosmeska. Jak často to regeneruje DPF? Je nějaká obecná hranice? Třeba max co 10k KM ?hajnej píše:Jaké jezdíš trasy? Zvládá auto plně regenerovat?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Myslím, že běžně se to regeneruje tak kolem 500 km, ale jak píše hajnej, záleží na trasách.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 425
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#13 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Tak takhle to Hajnej určitě nefunguje. Moderní common raily již umí vstříknout naftu do válce vícekrát během jediného zdvihu pístu (u tvého třikrát, u mého pětkrát a u nových modelů sedmkrát). Pokud snímače tlakové ztráty na DPF vyhodnotí potřebu regenerace, řídící jednotka upraví spalovací poměry tak aby stoupla teplota spalin (kvůli tomu jsou v tvém modelu prokleté vířivé klapky). Zároveň zpozdí poslední vstřik z těch několika v jednom zdvihu a ta nafta vstříkne do již otevřených výfukových ventilů a odchází nespálená na oxidační katalyzátor (před DPF). Oxidační katalyzátor se rozžhaví a zapálí saze usazené v DPF. Teplotní čidlo na DPF hlídá teplotu dokud saze nevyhoří a poté motor management přepne řízení motoru do normálního režimu. (Toto celé se dá na vyjmutém zaneseném DPF i s oxikatem nasimulovat teplovzdušnou pistolí). Pokud se u takto nového motoru dostává nafta do oleje (netvrdím, že je to příčina vysoké hladiny oleje v tomto případě - těch příčin může být více), pak není v pořádku mapa vstřikování (což je velice nepravděpodobné), nebo jsou připečené pístní kroužky (karbon) a tím pádem nětěsní a nafta stéká okolo nich. U normálně fungujícího motoru, který je v dobré kondici a nekouřil by ani bez DPF, proběhne tato regenerace cca každých 800 km.hajnej píše: Auto pouští do motoru více nafty, která nestihne komplet shořet ve válcích a letí zapálená až do DPF. Takto to funguje u Volva.
Některá vozidla však mají extra vstřikovač před DPF.
Tolik tedy trochu teorie ale příčina té vysoké hladiny oleje může být různá.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 425
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#14 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Ještě jsem zapomněl dodat, že extra vstřikovač do výfukového potrubí vymyslel a používá Ford. O jiném výrobci nevím, ale je to dobré řešení.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Díky za upřesnění. Vesměs jsem ale nebyl daleko od principu.Macek2 píše:Tak takhle to Hajnej určitě nefunguje. Moderní common raily již umí vstříknout naftu do válce vícekrát během jediného zdvihu pístu (u tvého třikrát, u mého pětkrát a u nových modelů sedmkrát). Pokud snímače tlakové ztráty na DPF vyhodnotí potřebu regenerace, řídící jednotka upraví spalovací poměry tak aby stoupla teplota spalin (kvůli tomu jsou v tvém modelu prokleté vířivé klapky). Zároveň zpozdí poslední vstřik z těch několika v jednom zdvihu a ta nafta vstříkne do již otevřených výfukových ventilů a odchází nespálená na oxidační katalyzátor (před DPF). Oxidační katalyzátor se rozžhaví a zapálí saze usazené v DPF. Teplotní čidlo na DPF hlídá teplotu dokud saze nevyhoří a poté motor management přepne řízení motoru do normálního režimu. (Toto celé se dá na vyjmutém zaneseném DPF i s oxikatem nasimulovat teplovzdušnou pistolí). Pokud se u takto nového motoru dostává nafta do oleje (netvrdím, že je to příčina vysoké hladiny oleje v tomto případě - těch příčin může být více), pak není v pořádku mapa vstřikování (což je velice nepravděpodobné), nebo jsou připečené pístní kroužky (karbon) a tím pádem nětěsní a nafta stéká okolo nich. U normálně fungujícího motoru, který je v dobré kondici a nekouřil by ani bez DPF, proběhne tato regenerace cca každých 800 km.hajnej píše: Auto pouští do motoru více nafty, která nestihne komplet shořet ve válcích a letí zapálená až do DPF. Takto to funguje u Volva.
Některá vozidla však mají extra vstřikovač před DPF.
Tolik tedy trochu teorie ale příčina té vysoké hladiny oleje může být různá.
Co se tedy stane u auta, které několikrát po sobě rozjede regeneraci a tu nedokončí? Možná zrovna ty zapečený kroužky díky vysoké teplotě spalin.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#16 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Dělala nám to v rodině jedna 136-ka hned po koupi asi v roce 2012 vypustili jsme tu hnusnou černou vodu 0W30 dali 10W40 a problém se od té doby neprojevil. Ale osobně bych se tomuto motoru vyhnul pokud to jde
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 425
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#17 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Těch příčin může být opět více - oxikat po smrti, vadné teplotní čidlo, prasklý DPF atd .... atd. Ale to je taky další příčina ředění oleje naftou - často přerušované regenerace (motor se zastaví s naftou ve válcích a ta steče do oleje). Taky je třeba vyvrátit jeden mýtus - vyhnání pavučin z motoru. Pokud během regenerace sešlápneš plyn na podlahu (kickdown) řídící jednotka si myslí, že potřebuješ plný výkon motoru a přeruší regeneraci. Proto je třeba při regeneraci (normální smrtelník ale vůbec neví, že probíhá) jet úplně normálně. Zjistit probíhající regeneraci lze přepnutím palubního PC do režimu okamžité spotřeby paliva (vyšší než obvykle), nebo podle zvýšených otáček při volnoběhu.hajnej píše: Díky za upřesnění. Vesměs jsem ale nebyl daleko od principu.
Co se tedy stane u auta, které několikrát po sobě rozjede regeneraci a tu nedokončí? Možná zrovna ty zapečený kroužky díky vysoké teplotě spalin.
Mám již druhé D5 s DPF (136 a 158 kW) a nikdy jsem s ním neměl žádné problémy a prakticky jsem nevěděl že tam něco takového je namontováno. Poznal jsem to jenom když jsem vypnul motor po jízdě a zrovna probíhala regenerace - po vystoupení bylo cítit, jako když se vypalují trubky od kamen.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC90, LF68BC, 2.0 D4204T23
#18 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Auto jsem dnes vyzvedl, udělali klasiku odsáli olej všechen koukli na to a vrátili zpět méně s tím, že mám sledovat a jakmile začne přibývat, tak že je to pak na větší zkoumání co se kde děje. Nic jinýho jsem ani zatím nečekal, že s tím udělají.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#19 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Hm..Tak to teda velkej palec "nahoru".
Na to konto bych se jich asi zeptal, jak se bude ten motor tvářit na long life olejovou náplň naředěnou naftou, nakolik si ponechal své schopnosti mazat, chladit atd...A taky co na to při těch točkách (kolik ? 120 ? 180 tisíc otáček za minutu? No rozhodně nejsem moc vedle) řekne turbo. Někdo může říct, že to hrotím. Ne. Jen přemýšlím jak mám. Oni by měli taky. By mě zajímalo, jestli by jim nevadilo u auta v záruce...operativního leasingu apod. kdybych si třeba jen tak z legrace odsál 0,5L oleje z náplně a dostříknul to naftou. To by se jim asi nezamlouvalo, že ? Protože totéž vlastně udělali oni. Pokuds ebavíme o normálním motoru s náplní řekněme 5-6L (nevím kolik má ten 5ti hrnek) tak pokud mi vzroste hladina oleje z běžné hladiny "mezi ryskami" na hladinu nad MAX, tak jsem jistě na 0,5L navíc v pohodě.
Auto bych ani omylem nevyzvednul a zakázku nepodepsal.
Na to konto bych se jich asi zeptal, jak se bude ten motor tvářit na long life olejovou náplň naředěnou naftou, nakolik si ponechal své schopnosti mazat, chladit atd...A taky co na to při těch točkách (kolik ? 120 ? 180 tisíc otáček za minutu? No rozhodně nejsem moc vedle) řekne turbo. Někdo může říct, že to hrotím. Ne. Jen přemýšlím jak mám. Oni by měli taky. By mě zajímalo, jestli by jim nevadilo u auta v záruce...operativního leasingu apod. kdybych si třeba jen tak z legrace odsál 0,5L oleje z náplně a dostříknul to naftou. To by se jim asi nezamlouvalo, že ? Protože totéž vlastně udělali oni. Pokuds ebavíme o normálním motoru s náplní řekněme 5-6L (nevím kolik má ten 5ti hrnek) tak pokud mi vzroste hladina oleje z běžné hladiny "mezi ryskami" na hladinu nad MAX, tak jsem jistě na 0,5L navíc v pohodě.
Auto bych ani omylem nevyzvednul a zakázku nepodepsal.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#20 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
No slovy klasika: Chce se mi zvracet. Pokud to nechtěli řešit hned, měla proběhnout korektní výměna oleje a filtru.
Tohle je řešení na úrovni tuzingu kolem roku 1991 a pologramotných mechaniků.
Tohle je řešení na úrovni tuzingu kolem roku 1991 a pologramotných mechaniků.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#21 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Ještě jsem neslyšel o nikom, co by vypustil olej a ten samej tam nalil zpátky.
A čemu ten úkon měl pomoci ? Pokud nechtěli nic udělat, tak stačilo odsát půl litru a nazdar. To spíš byla habaďura na zákazníka. Vypuštěním a znovunapuštěním téhož oleje se závada neprojevila....
Kdyby ti napsali: nevysírej a běž do hajzlu, tak by to vypadalo sice blbě, ale de facto bys na tom byl stejně jako teď.
A čemu ten úkon měl pomoci ? Pokud nechtěli nic udělat, tak stačilo odsát půl litru a nazdar. To spíš byla habaďura na zákazníka. Vypuštěním a znovunapuštěním téhož oleje se závada neprojevila....
Kdyby ti napsali: nevysírej a běž do hajzlu, tak by to vypadalo sice blbě, ale de facto bys na tom byl stejně jako teď.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#22 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
U Fordů/PSA 1,6 byla regenerace z aditivem a olej to ředilo při krátkých jízdách - novější 2,0l měli vstřik před Dpf a to bylo bezproblémové.Macek2 píše:Ještě jsem zapomněl dodat, že extra vstřikovač do výfukového potrubí vymyslel a používá Ford. O jiném výrobci nevím, ale je to dobré řešení.
Já jsem myslel že má XC viz popis už má také vstřik před Dpf když není aditivum a tudíž ředění atd. nehrozí - prostě že má Fordí systém Dpf.
Takže opravdu ne a musím hlídat regeneraci při cukání po městě ??
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#23 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Na cukání po městě i pořiď benzíňák.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#24 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Ty mám dva, ale na předposledním dieselu 550tis - posledním dieselu s dpf jsem nacukal 280tis a motory super pořád jezdí. Prostě rád cukám s naftou..
Když je staráno tak to nevadí - jen kdyby tam výrobce dal kontrolku na regeneraci dpf jako to má každý náklaďák.
Když je staráno tak to nevadí - jen kdyby tam výrobce dal kontrolku na regeneraci dpf jako to má každý náklaďák.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#25 XC 90 - hláška Přeplněno olejem
Tou kontrolkou u nákladáku bych si nebyl jistý !!Munga píše:Ty mám dva, ale na předposledním dieselu 550tis - posledním dieselu s dpf jsem nacukal 280tis a motory super pořád jezdí. Prostě rád cukám s naftou..
Když je staráno tak to nevadí - jen kdyby tam výrobce dal kontrolku na regeneraci dpf jako to má každý náklaďák.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 456 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 17 Odpovědi
- 612 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kein
-
- 11 Odpovědi
- 1074 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft
-
- 7 Odpovědi
- 922 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hladena
-
- 6 Odpovědi
- 676 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Weight