V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
V týdnu jsem měl nouzák. Nešel zrušit vypnutím klíčku, pořád tam visel. Zmizel až po smazání chyb.
Netuší někdo, kam by mě to mohlo směrovat? Některé chyb se objevují pořád dokola, ale příčina nouzáku byla: ECM-580F Confirguration fault - Faulty signal.
Kdyby někdo uměl okomentovat některé z chyb, jestli to třeba ukazuje na jednu větší příčinu.
Air quality senzor je jasnej, ten netřeba komentovat.
Díky
Netuší někdo, kam by mě to mohlo směrovat? Některé chyb se objevují pořád dokola, ale příčina nouzáku byla: ECM-580F Confirguration fault - Faulty signal.
Kdyby někdo uměl okomentovat některé z chyb, jestli to třeba ukazuje na jednu větší příčinu.
Air quality senzor je jasnej, ten netřeba komentovat.
Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
Ja bych vymontoval CEMku a prepajel. Silikon na zatesneni mas a uz ti zbyva povolit jen sroub c. 5. sorry ja musel
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
Neser. Ja se tu trapim a ty z toho mas srandy.Haben píše:Ja bych vymontoval CEMku a prepajel. Silikon na zatesneni mas a uz ti zbyva povolit jen sroub c. 5. sorry ja musel
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
Nikdo nic?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2967
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#5 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
jak je na tom DPF?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
DPF normálně maká. Výfuk čistý a občas cítím po příjezdu do práce, že se vypálilo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#7 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
čekal jsem, že se to tu ve vlákně více rozjede.
Ještě bych nějaký den vydržel na odpovědi a pak když tak do servisu s tím, že to máš rozbité.
Ještě bych nějaký den vydržel na odpovědi a pak když tak do servisu s tím, že to máš rozbité.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
No taky jsem čekal smršť mozkových bouří.Haben píše:čekal jsem, že se to tu ve vlákně více rozjede.
To se lehce řekne, jenže nevím kam bych to na okrese odvezl. Leda do Ávéček, ale to je časově náročná operace.Haben píše:Ještě bych nějaký den vydržel na odpovědi a pak když tak do servisu s tím, že to máš rozbité.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#9 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
joooo, levný kraj na bydlení, ale servisy nula nula nic.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#10 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
Snad nejsem mimo, ale když zadám tu chybu do Google tak se vrátím sem https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=41890&start=50
Nevypadlo jenom spojení s čidlem kvality vzduchu ? ( "CCM-0070 Configuration fault Faulty identification. Permanent fault." VS ECM-580F Confirguration fault - Faulty signal. )
---------------------
Potom jsem našel:
ECM-580F Configuration fault. Faulty signal
XC90, 2007, D5244T4, TF-80SC AWD, L.H.D, YV1CZ714671342786, 342786
Condition The Engine Control Module (ECM) receives information about the vehicle's configuration from the Central Electronic Module (CEM) via the controller area network (CAN). If the Engine Control Module (ECM) registers that the signal is missing or is incorrect, then a Diagnostic Trouble Code (DTC) is stored. The Diagnostic Trouble Code (DTC) can be diagnosed when the ignition is switched
on.
Substitute value
Nothing.
Possible source
Signal missing
Search controller area network (CAN) related Diagnostic Trouble Codes (DTC) in the Central Electronic Module (CEM).
Contact resistance or oxidation in the connectors.
Open circuit in the cables for the controller area network (CAN) tothe Central Electronic Module (CEM).
Internal fault in another control module in the same part of the control area network (CAN).
The Central Electronic Module (CEM) is not designed for this car. For example, a used control module with different software/hardware may have been used.
Faulty signal
The Central Electronic Module (CEM) is not designed for this car. For example, a used control module with different software/hardware may have been used.
Fault symptom
Nothing.
Nevypadlo jenom spojení s čidlem kvality vzduchu ? ( "CCM-0070 Configuration fault Faulty identification. Permanent fault." VS ECM-580F Confirguration fault - Faulty signal. )
---------------------
Potom jsem našel:
ECM-580F Configuration fault. Faulty signal
XC90, 2007, D5244T4, TF-80SC AWD, L.H.D, YV1CZ714671342786, 342786
Condition The Engine Control Module (ECM) receives information about the vehicle's configuration from the Central Electronic Module (CEM) via the controller area network (CAN). If the Engine Control Module (ECM) registers that the signal is missing or is incorrect, then a Diagnostic Trouble Code (DTC) is stored. The Diagnostic Trouble Code (DTC) can be diagnosed when the ignition is switched
on.
Substitute value
Nothing.
Possible source
Signal missing
Search controller area network (CAN) related Diagnostic Trouble Codes (DTC) in the Central Electronic Module (CEM).
Contact resistance or oxidation in the connectors.
Open circuit in the cables for the controller area network (CAN) tothe Central Electronic Module (CEM).
Internal fault in another control module in the same part of the control area network (CAN).
The Central Electronic Module (CEM) is not designed for this car. For example, a used control module with different software/hardware may have been used.
Faulty signal
The Central Electronic Module (CEM) is not designed for this car. For example, a used control module with different software/hardware may have been used.
Fault symptom
Nothing.
Naposledy upravil(a) Warcz dne 17 čer 2019 10:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2967
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#11 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
čidlo kvality vzduchu , jak sám píše, je to poslední, co ho zajímá, nefunkční AQS nemá na nic vliv, sám jsem s ním jezdil několik let
Naposledy upravil(a) Tod2 dne 17 čer 2019 10:11, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#12 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
že by to kvůli čidlu kvality vzduchu padalo do nouzáku?
Předpokládám, že čidlo kvality vzduchu je jen senzor, který přikazuje uzavřít vnitřní okruh ofuku interiéru, aby nešel do auta smrad.
Co vím, tento senzor nefunguje v 95% aut, neb se zasviní a je hotovo. A nikdo to neřeší, protože se zasviní velmi rychle znovu a furt bys ho čistil či měnil.
Předpokládám, že čidlo kvality vzduchu je jen senzor, který přikazuje uzavřít vnitřní okruh ofuku interiéru, aby nešel do auta smrad.
Co vím, tento senzor nefunguje v 95% aut, neb se zasviní a je hotovo. A nikdo to neřeší, protože se zasviní velmi rychle znovu a furt bys ho čistil či měnil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#13 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
a kdyby to čidlo zkratovalo něco dalšího ? Fakt vařím z vody, říkali jste že nejsou žádné nápady
EDIT:
ECM-580
Konfigurationsfehler Falsche Konfiguration, A / C.
höchstwahrscheinlich eine Unterbrechung vo MSTG Stecker/Pin B32 zur
Klimasteuerung ,Anschluß Pin 4 Kabel Grün/weiß
Přeloženo Googlem:
Chyba konfigurace Nesprávná konfigurace, A / C.
s největší pravděpodobností přerušení z MSTG konektoru / pin B32 na
Klimatizace, připojovací pin 4 kabel zelený / bílý
EDIT:
ECM-580
Konfigurationsfehler Falsche Konfiguration, A / C.
höchstwahrscheinlich eine Unterbrechung vo MSTG Stecker/Pin B32 zur
Klimasteuerung ,Anschluß Pin 4 Kabel Grün/weiß
Přeloženo Googlem:
Chyba konfigurace Nesprávná konfigurace, A / C.
s největší pravděpodobností přerušení z MSTG konektoru / pin B32 na
Klimatizace, připojovací pin 4 kabel zelený / bílý
Naposledy upravil(a) Warcz dne 17 čer 2019 10:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#14 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
Čidlo kvality vzduchu bych do toho fakt netahal.
Ještě mi napadá, že jsem teď vyjížděl nádrž s nějakou srágorou od STP pro čištění vstřikovačů. Je možné, že se to pohádalo kvůli špatným hodnotám splodin.
Ještě mi napadá, že jsem teď vyjížděl nádrž s nějakou srágorou od STP pro čištění vstřikovačů. Je možné, že se to pohádalo kvůli špatným hodnotám splodin.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2967
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#15 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
asi nemá co zkratovat, tohle je fakt běžná věc
já bych se spíš zaměřil na věci okolo výfuku, ale taky vařím...
já bych se spíš zaměřil na věci okolo výfuku, ale taky vařím...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
Warcz píše:Snad nejsem mimo, ale když zadám tu chybu do Google tak se vrátím sem https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=41890&start=50
Nevypadlo jenom spojení s čidlem kvality vzduchu ? ( "CCM-0070 Configuration fault Faulty identification. Permanent fault." VS ECM-580F Confirguration fault - Faulty signal. )
---------------------
Potom jsem našel:
ECM-580F Configuration fault. Faulty signal
XC90, 2007, D5244T4, TF-80SC AWD, L.H.D, YV1CZ714671342786, 342786
Condition The Engine Control Module (ECM) receives information about the vehicle's configuration from the Central Electronic Module (CEM) via the controller area network (CAN). If the Engine Control Module (ECM) registers that the signal is missing or is incorrect, then a Diagnostic Trouble Code (DTC) is stored. The Diagnostic Trouble Code (DTC) can be diagnosed when the ignition is switched
on.
Substitute value
Nothing.
Possible source
Signal missing
Search controller area network (CAN) related Diagnostic Trouble Codes (DTC) in the Central Electronic Module (CEM).
Contact resistance or oxidation in the connectors.
Open circuit in the cables for the controller area network (CAN) tothe Central Electronic Module (CEM).
Internal fault in another control module in the same part of the control area network (CAN).
The Central Electronic Module (CEM) is not designed for this car. For example, a used control module with different software/hardware may have been used.
Faulty signal
The Central Electronic Module (CEM) is not designed for this car. For example, a used control module with different software/hardware may have been used.
Fault symptom
Nothing.
No tohle by mohlo právě ukazovat na oxidaci CEM.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
A co ta směsice ostatních chyb? Vidíte někdo nějakou spojitost?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#18 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
Třeba: ECM-5620 Snímač teploty oleje. D5244T4. I5D / D5
podmínky
Motor regulátoru (ECM) monitoruje teplotu motorového oleje.
Pokud motor regulátoru (ECM) zjistí, že signál ze snímače teploty oleje je nesprávný, je nastaven kód chyby.
Řídicí motor (ECM) měří teplotu motoru pomocí čidla teploty chladicí kapaliny. Pokud motor regulátoru (ECM) zjistí, že se teplota mezi čidlem teploty oleje a čidlem teploty chladicí kapaliny příliš liší, nastaví se kód chyby.
Kód chyby je při zapalování diagnostický.
Příliš nízký signál
Kontaktní odpor nebo oxidace ve spojích.
Signální vedení zkratováno k zemi.
Přerušení zemnicího vodiče.
Přerušení elektrického vedení.
Poškozený snímač teploty oleje.
Kód:
ECM-2A10
Definice:
Středový vyhřívaný senzor kyslíku (HO2S) (Chybný signál, příliš vysoký nebo příliš nízký)
Popis:
Řídicí modul motoru (ECM) kontroluje, zda v okruhu předehřívače pro čidlo topného kyslíku (HO2S) nedošlo ke zkratu k zemi nebo napájecímu napětí. Kontroluje také přerušení obvodu nebo zda je topný odpor vadný. Diagnostický poruchový kód (DTC) je uložen, pokud je uložen, pokud řídicí modul motoru (ECM) registruje některý z nich. Diagnostický poruchový kód (DTC) může být diagnostikován při zapnutém zapalování a je-li napětí baterie v rozsahu 11-16 V.
Příliš vysoký signál:
Zkrat na napájecí napětí napájecího kabelu
Poškozené čidlo ohřívaného kyslíku uprostřed (HO2S).
Chybný signál
Kontaktní odpor a / nebo oxidace ve svorkách
Poškozené čidlo ohřívaného kyslíku uprostřed (HO2S).
EDIT:
https://www.dtcdecode.com/Volvo/CCM-0040
https://www.dtcdecode.com/Volvo/CCM-0063
https://www.dtcdecode.com/Volvo/CEM-1F00
https://www.dtcdecode.com/Volvo/CEM-5F3C
https://www.dtcdecode.com/Volvo/CEM-5F40
https://www.dtcdecode.com/Volvo/REM-6A01
https://www.dtcdecode.com/Volvo/ECM-2000
https://www.dtcdecode.com/Volvo/ECM-2A10
podmínky
Motor regulátoru (ECM) monitoruje teplotu motorového oleje.
Pokud motor regulátoru (ECM) zjistí, že signál ze snímače teploty oleje je nesprávný, je nastaven kód chyby.
Řídicí motor (ECM) měří teplotu motoru pomocí čidla teploty chladicí kapaliny. Pokud motor regulátoru (ECM) zjistí, že se teplota mezi čidlem teploty oleje a čidlem teploty chladicí kapaliny příliš liší, nastaví se kód chyby.
Kód chyby je při zapalování diagnostický.
Příliš nízký signál
Kontaktní odpor nebo oxidace ve spojích.
Signální vedení zkratováno k zemi.
Přerušení zemnicího vodiče.
Přerušení elektrického vedení.
Poškozený snímač teploty oleje.
Kód:
ECM-2A10
Definice:
Středový vyhřívaný senzor kyslíku (HO2S) (Chybný signál, příliš vysoký nebo příliš nízký)
Popis:
Řídicí modul motoru (ECM) kontroluje, zda v okruhu předehřívače pro čidlo topného kyslíku (HO2S) nedošlo ke zkratu k zemi nebo napájecímu napětí. Kontroluje také přerušení obvodu nebo zda je topný odpor vadný. Diagnostický poruchový kód (DTC) je uložen, pokud je uložen, pokud řídicí modul motoru (ECM) registruje některý z nich. Diagnostický poruchový kód (DTC) může být diagnostikován při zapnutém zapalování a je-li napětí baterie v rozsahu 11-16 V.
Příliš vysoký signál:
Zkrat na napájecí napětí napájecího kabelu
Poškozené čidlo ohřívaného kyslíku uprostřed (HO2S).
Chybný signál
Kontaktní odpor a / nebo oxidace ve svorkách
Poškozené čidlo ohřívaného kyslíku uprostřed (HO2S).
EDIT:
https://www.dtcdecode.com/Volvo/CCM-0040
https://www.dtcdecode.com/Volvo/CCM-0063
https://www.dtcdecode.com/Volvo/CEM-1F00
https://www.dtcdecode.com/Volvo/CEM-5F3C
https://www.dtcdecode.com/Volvo/CEM-5F40
https://www.dtcdecode.com/Volvo/REM-6A01
https://www.dtcdecode.com/Volvo/ECM-2000
https://www.dtcdecode.com/Volvo/ECM-2A10
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#19 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
Super. Díky moc. Jdu si to prostudovat. Ani jsem nevěděl, že se to dá takhle hledat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#20 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
Hajnej, při čem ti vlastně ten nouzák vyletěl? Akcelerace?
Kdy naposledy se ti vypalovalo DPF?
Co jsi v posledních týdnech na autě dělal?
Měl jsi tam nějaké chyby již dříve a nešly smazat?
Táhlo vířivých klapek ti nevypadlo, že? To teď udělalo několika lidem - asi velké vedro a materiál nevydržel zacvaknutý.
Kdy naposledy se ti vypalovalo DPF?
Co jsi v posledních týdnech na autě dělal?
Měl jsi tam nějaké chyby již dříve a nešly smazat?
Táhlo vířivých klapek ti nevypadlo, že? To teď udělalo několika lidem - asi velké vedro a materiál nevydržel zacvaknutý.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#21 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
Tohle téma jsem nějak minul (asi bylo dost jiné práce mimo PC ). [A se to tu nakonec nějak rozjelo, než jsem stihl dopsat odpověď.]
Ale v kostce:
- v seznamu chyb nevidím nic, co by mělo posílat motor do nouze (ten snímač teploty oleje je čudný)
- ECM-580F Configuration fault (a obvykle s ní chodí ještě jedna) - to je to, že máš časovač bufíka *bez* automatického příhřevu (konfigurace CEM)
- ECM-7700 (a CEM-1F00) - tahle dvojka signalizuje, že je modifikována jednotka motoru (čip?)
Šroub č. 5 nekomentuji. A silikonová hráz nepomůže...
/PL
Ale v kostce:
- v seznamu chyb nevidím nic, co by mělo posílat motor do nouze (ten snímač teploty oleje je čudný)
- ECM-580F Configuration fault (a obvykle s ní chodí ještě jedna) - to je to, že máš časovač bufíka *bez* automatického příhřevu (konfigurace CEM)
- ECM-7700 (a CEM-1F00) - tahle dvojka signalizuje, že je modifikována jednotka motoru (čip?)
Šroub č. 5 nekomentuji. A silikonová hráz nepomůže...
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#22 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
NE! Chybu sensoru AQS má tak 90% P2 aut s tímto typem sensoru. Jen nefunguje automatické přepínání vnitřní recirkulace vzduchu.Haben píše:že by to kvůli čidlu kvality vzduchu padalo do nouzáku?
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#23 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
NE! Viz výše - bufík. A zateklá CEMka sice občas může auto hodit do nouze, ale zde nevidím žádný příznak toho, že by CEM byla zateklá. M.j. v jakém stavu stavu jsou ty dva konektory nahoře v CEM https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451 ? Pokud jsou suché a čisté, s velkou pravděpobností tento problém nemáš. V/XC70+S80/S60 na tohle trpí výrazně méně. XC90 dříve či později asi všechny...hajnej píše:No tohle by mohlo právě ukazovat na oxidaci CEM.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#24 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
ok2ucx píše:Tohle téma jsem nějak minul (asi bylo dost jiné práce mimo PC ). [A se to tu nakonec nějak rozjelo, než jsem stihl dopsat odpověď.]
Ale v kostce:
- v seznamu chyb nevidím nic, co by mělo posílat motor do nouze (ten snímač teploty oleje je čudný)
- ECM-580F Configuration fault (a obvykle s ní chodí ještě jedna) - to je to, že máš časovač bufíka *bez* automatického příhřevu (konfigurace CEM)
- ECM-7700 (a CEM-1F00) - tahle dvojka signalizuje, že je modifikována jednotka motoru (čip?) - to asi bude vypnutej EGR, čípek nemám
Šroub č. 5 nekomentuji. A silikonová hráz nepomůže... s tím šroubem mi to taky vrtá hlavou, no budu se tam muset podívat znovu. A hráz je takový můj zlepšovák, abych to nezaklápěl bez akce
/PL
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#25 V70 D5 2006 nouzak vs. VIDA chyby
ok2ucx píše:M.j. v jakém stavu stavu jsou ty dva konektory nahoře v CEM https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451 ? Pokud jsou suché a čisté, s velkou pravděpobností tento problém nemáš. V/XC70+S80/S60 na tohle trpí výrazně méně. XC90 dříve či později asi všechny...
/PL
Krásně suché a čisté bez naznaku oxidace.
https://postimg.cc/9wT7LGhZ
Naposledy upravil(a) hajnej dne 17 čer 2019 14:24, celkem upraveno 2 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 43 Odpovědi
- 3302 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 8 Odpovědi
- 1442 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Codyhuman
-
- 27 Odpovědi
- 1984 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Borderer
-
- 44 Odpovědi
- 3439 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 10 Odpovědi
- 952 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw