Zdravím všechny Volvisty, ztracený syn se navrátil s xc 90 (2008) - manuál
Měl jsem jí a musel před 8 lety prodat a tak se mně stýskalo, že jsme jí koupil znova.
Auto je ve výborném stavu (plná výbava-poctivých 160 000, ale nejede....tedy alespoň podle mě
Mám dotaz, prosím nekamenovat... sice to není na tohle tempo ideální vůz, ale kolik Vám točí D5 (136kw) na šestku? Já si možná líznu na doraz plynu 3500 a víc ani tuk (spíš tak 3400), tedy maximálka cca 180,-. Zrychlení na předjíždění taky bída, ale jelikož ho miluji, tak i odpustím...jen chci vědět, jak jste na tom Vy a případně zda někdo umí poradit co s tím....na diagnostice vše OK...
Jsem ochotný zainvestovat, ale musí to mít smysl...hlavně potřebuji vědět, zda jsem tenkrát neměl super kousek, který byl skvěle zajetý chodil 220 tacho, tenkrát jsem byl mladý a hodně jezdil Německo...
Jaké máte zkušenosti s chipem tohoto motoru pro občasné využití výkonu?
Jinak jsem sem byl na horách, jak napadlo a při dodržování limitů a lehké noze 9,4 spotřeba mix Praha a dálnice, hory - to mně přijde Ok
Moc díky všem
nedostatečný výkon...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: xc90 D5, 08
-
Offline
- Příspěvky: 6090
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
nedostatečný výkon...
Auto na diagnostiku, pak uvidíš.
Na 6ku to bude při maximálce řekněme 210 km/h točit přes kolem 4300 ot. Maximálka 180 km/h a otáčky 3400 jsou špatně.
Na 6ku to bude při maximálce řekněme 210 km/h točit přes kolem 4300 ot. Maximálka 180 km/h a otáčky 3400 jsou špatně.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
nedostatečný výkon...
Jako 120kW vs. 136 taky může něco bejt. No a pak taky zajetelený DPF ti zacpe vejfuk a si v loji a je jedno kolik máš výkon, ale když to neufoukáš, tak máš smůlu.
Haben:
Haben:
..na diagnostice vše OK...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
nedostatečný výkon...
Diagnostika origo?
Vířivé klapky fungují?
Čidla tlaku DPF fungují?
Koncovka výfuku je čistá?
Filtry jsou jak staré?
Díru v sání to nemá?
Vířivé klapky fungují?
Čidla tlaku DPF fungují?
Koncovka výfuku je čistá?
Filtry jsou jak staré?
Díru v sání to nemá?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: xc90 D5, 08
nedostatečný výkon...
No vejfuk vypadá čistě nijak moc to nekouříUrvanej píše:Jako 120kW vs. 136 taky může něco bejt. No a pak taky zajetelený DPF ti zacpe vejfuk a si v loji a je jedno kolik máš výkon, ale když to neufoukáš, tak máš smůlu.
Haben:..na diagnostice vše OK...
Nerozumím proč porovnávaš 120kw a 136kw...
Vždy jsem měl 136 kw...
Když bude ucpaný PDF tak to diagnostika přece pozná, ne?
Moc díky za snahu a rady
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: xc90 D5, 08
nedostatečný výkon...
Diagnostika origo T6Rraolsa píše:Diagnostika origo?
Vířivé klapky fungují?
Čidla tlaku DPF fungují?
Koncovka výfuku je čistá?
Filtry jsou jak staré?
Díru v sání to nemá?
Vířivé klapky opraveny měly problém, když nic nehlásí diagnostika tak musí být Ok, ne?
Čidla by taky hlásila nebo ne?
Výfuk čistý suchý, nekouří...trochu se mi zda ze víc smrdí, ale třeba hledám mouchy
Filtry nové
Saní díra asi není má tomhezky zvuk možná když jde víc do otáček
víc duni než bych chtěl, ale třeba si vymýšlim
Moc dík za odpověď a snahu
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
nedostatečný výkon...
Zacal bych dekarbonizaci...
http://www.rychloservis-praha8.cz/
http://www.rychloservis-praha8.cz/
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
nedostatečný výkon...
Maisel: porovnával jsem, protože přítomnost DPF může značně ovlivnit výkon auta. Diagnostika, pokud jsou čidla v pořádku, samozřejmě ucpané DPF pozná, ale to se dá ověřit jen na live datech za jízdy, jestli se se zátěží mění tlak a jak. Moje zkušenost je, že pokud auto nejede, tak může být problém i od turba dozadu.
Decarbonizaci jedině bez DPF, protože kde se ten sajrajt co vyletí zachytí...
Decarbonizaci jedině bez DPF, protože kde se ten sajrajt co vyletí zachytí...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
nedostatečný výkon...
Nevím jestli se to dělá i u Volva ale kamarád měl Forda a tam taky diagnostika nic nehlásila až mu auto kleklo na D1 a zjistil, že tam není filtr ani další věci. Součástí "úpravy" bylo i přehrání SW aby diagnostika hlásila vše OK.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
nedostatečný výkon...
Dekarbonizace DPFko nezanasi, spis ho naopak i nepatrne(sic minimalne) vycisti, spis bych to prirovnalUrvanej píše:Decarbonizaci jedině bez DPF, protože kde se ten sajrajt co vyletí zachytí...
od nuly k nule... To ze bych DPFko pak vypalil, tak to urcite, uz minimalne z principu - ve srpse si taky umejes predek i zadek, ze...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
nedostatečný výkon...
no nesouhlasim s tebou, viděl jsem, sice jen na videu, co při takový kůře umí vyletovat vejfukem ven a to rozhodně nějaká regenrace DPF nespálí. Minimálně proto, že se to do DPF ani nedostane a zustane to u vstupu. Vstupní kanálky do DPF (ty co mi přošly rukama) měly cca 1x1mm a tvar jehlanu, přičemž nejvyšší teplota při regeraci je někde ve 3/4 délky.
No prostě jsem jen vyjádřil svuj názor, že nesprávně použitý (nejen) BG produkty mohou i škodit.
No prostě jsem jen vyjádřil svuj názor, že nesprávně použitý (nejen) BG produkty mohou i škodit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé