nachystejte věštecké koule, mám tu šmakuládu než se dostanu na diagnostiku, tak chci vědět jak moc jsem v háji. Před časem se mi rozsvítila kontrolka motoru, motor v nouzovém režimu. Po druhém až třetím nastartování a jízdě kontrolka motoru zhasla. Tehdy na diagnostice chyba ECM-0038 EGR control - Faulty flow. Mechanik vyrval hadičku u filtr boxu, zaslepil jí a říkal ať jezdím. Chyba se párkrát objevila, tak jsem hadičku zase napojil zpět. V poslední době se začlo zase objevovat kontrolka motoru s nouzovým režimem (auto jede pořád stejně). Stále platilo, že při 2(3) jízdě kontrolka zhasla a byl klid. Dneska ráno jsem skočil do auta nastartoval a začal mi syčet brzdový pedál. ale syčí pořád, ne jenom při brždění. Pedál mi ztvrdnul snad jen jednou. Něco jsem tu načetl, že to může být posilovač brzd, ale ten prý syčí jenom u brždění a když syčí pedál pořád je to prý nějaká hadice. Auto dokonce přestalo klepat (vakuovka). Je možný, že to má souvislost ta chyba egr a ty brzdy, nebo třeba už jenom umřela vakuovka a proto už ani neklepe po jízdě a jak neodsává vzduch tak to začlo syčet kolem brzd a s egrem to vůbec nesouvisí?
Na diagnostiku se teď přes práci nedostanu, tak by mě zajímalo jestli třeba nemá někdo podobnou zkušenost.
Za případné rady a nápady děkuji. Ondra
