Náhodou jsem si všiml, že mi na jednom předním kole úplně chybí
Šroub hnací hřídele
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
Šroub hnací hřídele
Jakou přesne funkci má šroub na hnací hřídel - 30640878 ?
Náhodou jsem si všiml, že mi na jednom předním kole úplně chybí
Náhodou jsem si všiml, že mi na jednom předním kole úplně chybí
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Šroub hnací hřídele
Ze by drzel naboj?
Kolo jeste neuteklo? 
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
Šroub hnací hřídele
To mi ani neříkej ... musel to někdo odšroubovat při výměně kol v pneuservisu, od tý doby najeto skoro 2000 km ... kdybych nesundaval kola tak na to ani nepřijdu
Jezdit s tím asi raději nebudu, že?
Jezdit s tím asi raději nebudu, že?
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Šroub hnací hřídele
Drží poloosu v náboji.
Neulomil se? Koukni jestli není zbytek v poloose.
Jezdit s tím moc nedoporučuju, asi by se nic nestalo, ale pokud jde z náboje lehce tak by mohla poloosa z náboje vyskočit.
Neulomil se? Koukni jestli není zbytek v poloose.
Jezdit s tím moc nedoporučuju, asi by se nic nestalo, ale pokud jde z náboje lehce tak by mohla poloosa z náboje vyskočit.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Šroub hnací hřídele
No, ne ze by mi doma tak 4 nevaleli a zrovna sem i v Pze, vedet to o den driv, tak sem klidne vzal i sebou...
Jinak je tam pak nejakej utahovaci moment(placnu 130Nm) + pak nejakej uhel(placnu 120stupnu)) na utazeni...
Kazdopadne nejakej z mechosu urcite bude mit a dat tam i nejakej "obycejnej" pevnostni je pro zacatek lepsi jak nic
Jinak je tam pak nejakej utahovaci moment(placnu 130Nm) + pak nejakej uhel(placnu 120stupnu)) na utazeni...
Kazdopadne nejakej z mechosu urcite bude mit a dat tam i nejakej "obycejnej" pevnostni je pro zacatek lepsi jak nic
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Šroub hnací hřídele
35 Nm a 90°
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
Šroub hnací hřídele
Koukal jsem a fakt tam není ani zbytek .... hlavně, že na tom jezdím skoro 2000 km
To aby člověk po návštěvě servisu si auto ještě sám rozebral a zkontroloval jestli je vše v pořádku
To aby člověk po návštěvě servisu si auto ještě sám rozebral a zkontroloval jestli je vše v pořádku
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvky: 364
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Šroub hnací hřídele
proc by ho nekdo vysroubovaval pri vymene kol ? 
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
Šroub hnací hřídele
To netuším, vím jenom že zrovna u tohodle kola byl problém s pojistňákem, kterej se musel odvrtat, tak nevím jestli náááhodou nezkusili sundat tenhle šroub a už ho tam nedali, ale taky mi to hlava nebere
Každopádně pokud ne pneuservis, tak ještě o to hůř to zapomněl autorizák při výměně řízení, ale to už bych to takhle měl od února a to je nějakých 5000 km
Každopádně pokud ne pneuservis, tak ještě o to hůř to zapomněl autorizák při výměně řízení, ale to už bych to takhle měl od února a to je nějakých 5000 km
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Šroub hnací hřídele
To je zaujímavé, že ti nehlásilo chybu ABS. Pravdepodobne tú časť od homokineťáku tam máš zahryznutú tak že drží v náboji, lebo mne po niekoľkých vytočeniach kolies ju povytiahlo z náboja, oddialilo ABS krúžok od snímača a mal som hneď hlášku o poruche bŕzd.
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
Šroub hnací hřídele
Sám se divím, že se nic nestalo ...
Tak doufám, že bude stačit to jen našroubovat a nečeká mě další překvápko
Tak doufám, že bude stačit to jen našroubovat a nečeká mě další překvápko
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvky: 258
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
Šroub hnací hřídele
Pokud je ten šroub stejnej jak na mem autě (s80 II) tak ho mám doma a je tvuj, v patek jsem měnil náboj.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
Šroub hnací hřídele
Řešil jsem to urychleně, takže jsem sehnal dva origo a rovnou je dal na obě přední kola
Nicméně, kousek se projel a připadá mi, že se povoluje (dotaženo momenťákem na těch 35 Nm) .... dvakrát jsem ho dotáhnul znova a vždycky to šlo
druhej šroub je OK
Nicméně, kousek se projel a připadá mi, že se povoluje (dotaženo momenťákem na těch 35 Nm) .... dvakrát jsem ho dotáhnul znova a vždycky to šlo
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Šroub hnací hřídele
Píše Ti to Raolsa 35Nm plus 90stupńůresk181 píše:Řešil jsem to urychleně, takže jsem sehnal dva origo a rovnou je dal na obě přední kola![]()
Nicméně, kousek se projel a připadá mi, že se povoluje (dotaženo momenťákem na těch 35 Nm) .... dvakrát jsem ho dotáhnul znova a vždycky to šlodruhej šroub je OK
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Šroub hnací hřídele
Tzn. dotáhnout na 35Nm a pak ještě otočit o 90°.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5814
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Šroub hnací hřídele
Kolik to tak může být ve výsledku? Se mi to zdá zbytečně moc. Dyk to "nic" nedrží a šroub bude těsně před mezí kluzu 
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3634
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Šroub hnací hřídele
Jak dotáhnout? Čtvrt otáčky před utržením
(pro jistotu, je ti vtip
)
(pro jistotu, je ti vtip
)_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 896
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Šroub hnací hřídele
No on ten šroub tam drží tu poloosu právě tím přetažením. Jednou jsem ho na V70 přetrhnul, tak to už bylo dotažené moc.
Jinak pro zajímavost, v sadě prachovek spidan a čepu ramene lemforder je pokaždé přiložen tento nový šroub, měnil jsem toho víc najednou, takže už mám také nějaké našetřené
Jinak pro zajímavost, v sadě prachovek spidan a čepu ramene lemforder je pokaždé přiložen tento nový šroub, měnil jsem toho víc najednou, takže už mám také nějaké našetřené
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Šroub hnací hřídele
Keď nie je dotiahnutý dostatočne, resp. presne, tak sa povoľuje. Ak je pritiahnutý príliš, zlomí sa. Vlastná skúsenosť.
Tieto skrutky sa bežne dodávajú v sadách náhradných dielov poloosí, kĺbov, nábojov kolesa atď, rôznych značiek (Febi, Meyle, FAG, SKF ...), pri ktorých sa počíta s nutnosťou demontu poloosi z náboja. Skrutka sa má dávať vždy nová.
Tieto skrutky sa bežne dodávajú v sadách náhradných dielov poloosí, kĺbov, nábojov kolesa atď, rôznych značiek (Febi, Meyle, FAG, SKF ...), pri ktorých sa počíta s nutnosťou demontu poloosi z náboja. Skrutka sa má dávať vždy nová.
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Šroub hnací hřídele
Hlavně doporučuji si schovat ten originál protože ty šrouby co jsou u různých manžet a podobně kolikrát stojí za H...o ! Ten šroub má pevnost 10,9 a nevidím problém ho použít znovu,
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé