Páté dveře 940
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Páté dveře 940
Nemáte někdo zkušenost co by mohlo být příčinou toho, že nejdou otevřít páté dveře na mojí 940? Zablokovaný zámek? Rozpadlé táhlo? Nemůžu do kufru.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Páté dveře 940
Máš na mysli kombi,nebo kufr limuzíny???jojo píše:Nemáte někdo zkušenost co by mohlo být příčinou toho, že nejdou otevřít páté dveře na mojí 940? Zablokovaný zámek? Rozpadlé táhlo? Nemůžu do kufru.
-
Offline
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Páté dveře 940
Zkus otevřít dveře z vnitřní strany, je tam páčka. Tato závada je málo obvyklá. A co centrál, ten je slyšet na pátých dveřích při odemykání ze strany řidiče???jojo píše:Nemáte někdo zkušenost co by mohlo být příčinou toho, že nejdou otevřít páté dveře na mojí 940? Zablokovaný zámek? Rozpadlé táhlo? Nemůžu do kufru.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Páté dveře 940
pátý dveře u kombíka, zevnitř to nejde...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Páté dveře 940
Hmm, no u dvojky bych řekl, že jsou zamčené. Nemám je totiž ovládané centrálem, ale zvlášť klíčkem. Tak snad zkusit odemknout extra???jojo píše:pátý dveře u kombíka, zevnitř to nejde...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Zámek na 5 dveřích funguje? Může být i hryzlý motorek centrálu. Nebo něco přivřené do mechanismu zámku, v tomto případě zkusit z venku přitlačit a zevnitř otevírat páčkou. Pokud jde páčka zevnitř volně tak může být prasklý kloubek nebo vyskočené táhlo. To pak už jedině opatrně sundat tapec a nahlédnout do dveří co se stalo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Sundat tapec při zavřených 5tých dveří je skoro neřešitelné, protože potřebuješ začít na spodní hraně tapecu, kam se při zavřených dveřích nedostaneš.jarek.krizan píše:Zámek na 5 dveřích funguje? Může být i hryzlý motorek centrálu. Nebo něco přivřené do mechanismu zámku, v tomto případě zkusit z venku přitlačit a zevnitř otevírat páčkou. Pokud jde páčka zevnitř volně tak může být prasklý kloubek nebo vyskočené táhlo. To pak už jedině opatrně sundat tapec a nahlédnout do dveří co se stalo.
Zkusím se koknout a ještě napíšu.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Páté dveře 940
Zkus centrálem zamknout,páčku zvenčí zatlačit a znovu odemknout.Stává se,že pružina plně nevrací a tak dveře zůstanou zamklé.jojo píše:pátý dveře u kombíka, zevnitř to nejde...
-
Offline
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Páté dveře 940
Tak jsem se vrtal v těch pátých dveřích a zjistil jsem toto: žádný táhla zkřížený nejsou. Po rozborce a sborce zámku pátých dveří už jdou otevřít alespoň zavnitř. Celý problém je ten, že motůrek centrálu jenom cukne a neodemkne. Když vezmu táhlo od centrálu kleštěma a zaberu tak dveře zůstanou odemčený, nebo naopak.
Otázka: je potřebí motůrek vyměnit, nebo jde opravit? Plast s taprcírunkem má tři packy ze čtyř ulámaný.
Otázka: je potřebí motůrek vyměnit, nebo jde opravit? Plast s taprcírunkem má tři packy ze čtyř ulámaný.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 AWD
- Bydliště: Brno
Páté dveře 940
Co dodat si šikulkajojo píše: Plast s taprcírunkem má tři packy ze čtyř ulámaný.
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Páté dveře 940
Buď jde mechanismus tak ztuha, nebo je motorek v háji. Zkus odpojit a vymontovat motorek a vyzkoušej jak ten mechanismus chodí bez něj. Motorek zkus na baterce jestli samostatně chodí, ale opatrně jen krátkodobě připojit ( jen škrtnout o kontakt aby neshořel pokud je ještě dobrý ). Mechanismus vyčistit a promazat. Pokud je motorek KO tak nevím kolik stojí originál, ale náhrada ( univerzál ) stojí asi 70 kč.jojo píše:Tak jsem se vrtal v těch pátých dveřích a zjistil jsem toto: žádný táhla zkřížený nejsou. Po rozborce a sborce zámku pátých dveří už jdou otevřít alespoň zavnitř. Celý problém je ten, že motůrek centrálu jenom cukne a neodemkne. Když vezmu táhlo od centrálu kleštěma a zaberu tak dveře zůstanou odemčený, nebo naopak.
Otázka: je potřebí motůrek vyměnit, nebo jde opravit? Plast s taprcírunkem má tři packy ze čtyř ulámaný.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Pokud je ten "škrt" dlouhej asi půl vteřiny, tak souhlas.
Starý dobrý dvoustovky, který mají nezničitelný motorky - jak dlouho držíš klíček, tak dlouho jde do motorku šťáva.
Starý dobrý dvoustovky, který mají nezničitelný motorky - jak dlouho držíš klíček, tak dlouho jde do motorku šťáva.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nižbor
To DejFe: nenapsal jsem, že tři packy ze čtyř jsem ulámal, ale že jsou ulámaný nějakej umělec se v tom vrtal přede mnou.
To Standa: Amen!
To Standa: Amen!
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 AWD
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nižbor
-
Offline
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Takže pánové! Před chvílí jsem dokončil opravu zámku pátých dveří mé 940. Resume je toto:
Táhla centrálu i kličky jsou uložena na koncích v plastových futýrkách. Když se futýrko používáním vyčvachtá táhlo už netahá tak jak má. V mém případě to vypadalo tak, že táhlo kličky otevírání zvenku mělo nedostatečný zdvih a centrál zůstával permanentně zamknutý, bo mu při odemykání překážela packa, za kterou normálně tahá klička otevírání.
Ale ve Volvu s tím pravděpodobně někdo počítal a táhlo kličky udělal ze dvou kusů. Jeden kus má závit a druhý je zakončen dlouhou maticí.
Pokud to člověk ví, může si táhlo v jednom uložení uvolnit a několikerým otočením táhlo přiměřeně zkrátit.
Kdo to neví (bo to normálně není v namontovaném stavu vidět), několikrát kompletně rozebere celý mechanismus zámku a centrálu, haby zjistil, že vše bezchybně funguje. A když pak v zoufalství a bezradnosti konečně vymontuje i to zasraný táhlo, zjistí to a má velikou radost. Poučení pro budoucí generace! Děkuji vám všem za vyjádřenou účast a marné rady. Doufám, že moje zkušenost ušetří někomu mnoho hodin zbytečné práce a odřených kloubků na prstech, jakož i pořezané hřbety dlaní od hliníkových dveří. Howgh!!!
Táhla centrálu i kličky jsou uložena na koncích v plastových futýrkách. Když se futýrko používáním vyčvachtá táhlo už netahá tak jak má. V mém případě to vypadalo tak, že táhlo kličky otevírání zvenku mělo nedostatečný zdvih a centrál zůstával permanentně zamknutý, bo mu při odemykání překážela packa, za kterou normálně tahá klička otevírání.
Ale ve Volvu s tím pravděpodobně někdo počítal a táhlo kličky udělal ze dvou kusů. Jeden kus má závit a druhý je zakončen dlouhou maticí.
Pokud to člověk ví, může si táhlo v jednom uložení uvolnit a několikerým otočením táhlo přiměřeně zkrátit.
Kdo to neví (bo to normálně není v namontovaném stavu vidět), několikrát kompletně rozebere celý mechanismus zámku a centrálu, haby zjistil, že vše bezchybně funguje. A když pak v zoufalství a bezradnosti konečně vymontuje i to zasraný táhlo, zjistí to a má velikou radost. Poučení pro budoucí generace! Děkuji vám všem za vyjádřenou účast a marné rady. Doufám, že moje zkušenost ušetří někomu mnoho hodin zbytečné práce a odřených kloubků na prstech, jakož i pořezané hřbety dlaní od hliníkových dveří. Howgh!!!
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
o tom ze je tahlo seriditelne jsem te informoval v treboraticich....ale asi jsi mne neposlouchal, nebo jenom na pul ucha...jojo píše:Takže pánové! Před chvílí jsem dokončil opravu zámku pátých dveří mé 940. Resume je toto:
Táhla centrálu i kličky jsou uložena na koncích v plastových futýrkách. Když se futýrko používáním vyčvachtá táhlo už netahá tak jak má. V mém případě to vypadalo tak, že táhlo kličky otevírání zvenku mělo nedostatečný zdvih a centrál zůstával permanentně zamknutý, bo mu při odemykání překážela packa, za kterou normálně tahá klička otevírání.
Ale ve Volvu s tím pravděpodobně někdo počítal a táhlo kličky udělal ze dvou kusů. Jeden kus má závit a druhý je zakončen dlouhou maticí.
Pokud to člověk ví, může si táhlo v jednom uložení uvolnit a několikerým otočením táhlo přiměřeně zkrátit.
Kdo to neví (bo to normálně není v namontovaném stavu vidět), několikrát kompletně rozebere celý mechanismus zámku a centrálu, haby zjistil, že vše bezchybně funguje. A když pak v zoufalství a bezradnosti konečně vymontuje i to zasraný táhlo, zjistí to a má velikou radost. Poučení pro budoucí generace! Děkuji vám všem za vyjádřenou účast a marné rady. Doufám, že moje zkušenost ušetří někomu mnoho hodin zbytečné práce a odřených kloubků na prstech, jakož i pořezané hřbety dlaní od hliníkových dveří. Howgh!!!
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nižbor
travex píše:o tom ze je tahlo seriditelne jsem te informoval v treboraticich....ale asi jsi mne neposlouchal, nebo jenom na pul ucha...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé