Oprava motoru

850 a novější modely řad C/S/V/XC

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Tom Bel
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 09 pro 2006 13:40
Bydliště: Praha

Oprava motoru

Příspěvek od Tom Bel »

Dobrý den.Mám Volvo 850,r.v.1995 najeto 400.000 km.Začalo to brát olej.Pravděpodobně budu potřebovat g.o. motoru.Nemáte někdo typ na firmu,která má zkušenosti a dělá kvalitně opravy motorů?Praha a okolí.
Díky za odpověď.
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995

Harry
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2621
Registrován: 31 črc 2005 17:35
Bydliště: Plzeň-jih

Příspěvek od Harry »

_________________
XC60 r.v. 2014 D5 158kW (s BSR 181kW) AWD Summum+ Obrázek
V60 r.v. 2015 D4 120kW Obrázek
bylo: do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80kW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120kW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75kW

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 390
Registrován: 12 čer 2005 15:58
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

Kolik ti to toho oleje bere, a při jakém kilometrovém proběhu?
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7936
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Re: Oprava motoru

Příspěvek od Honza »

Tom Bel píše:Dobrý den.Mám Volvo 850,r.v.1995 najeto 400.000 km.Začalo to brát olej.Pravděpodobně budu potřebovat g.o. motoru.Nemáte někdo typ na firmu,která má zkušenosti a dělá kvalitně opravy motorů?Praha a okolí.
Díky za odpověď.
Dej si do podpisu ještě motorizaci a r.v.
Naposledy upravil(a) Honza dne 09 pro 2006 21:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

Tom Bel
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 09 pro 2006 13:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom Bel »

Marek Vild píše:Kolik ti to toho oleje bere, a při jakém kilometrovém proběhu?
cca 1 litr na 1000 km
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

Tom Bel píše:
Marek Vild píše:Kolik ti to toho oleje bere, a při jakém kilometrovém proběhu?
cca 1 litr na 1000 km
to uz je moc
co do toho lejes? mam na mysli specifikaci
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

Tom Bel
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 09 pro 2006 13:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom Bel »

bidak píše:
Tom Bel píše: cca 1 litr na 1000 km
to uz je moc
co do toho lejes? mam na mysli specifikaci
Od začátku Mobil syntetika,potom Shell syntetika oboje mě dávali ve značkových servisech Volva.Jednou jsem tam dal Esso polosyntetik teď minerál Mobil Super, 15W40
Naposledy upravil(a) Tom Bel dne 09 pro 2006 22:02, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7936
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

Tom Bel píše:Od začátku Mobil syntetika,potom Shell syntetika jednou jsem tam dal Esso polosyntetik teď minerál Mobil Super, 15W40
Můžeš si doplnit ten podpis, jak jsem tě už jednou žádal.
Zatím nevíme o jakém motoru se bavíme.

Edit:Díky
Naposledy upravil(a) Honza dne 09 pro 2006 22:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 390
Registrován: 12 čer 2005 15:58
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

bidak píše:
Tom Bel píše: cca 1 litr na 1000 km
to uz je moc
co do toho lejes? mam na mysli specifikaci
To je fakt hodně. Já měl ve svém autě 5W-50 a vzalo si 2l na asi 12 000 km.
Motor co má za sebou 400 000 km už má nárok na nějaký ten olej, ale 1l na 1000 km mi přijde taky hodně.
Měnil jsi těsnění? Pod hlavou, pod vanou? Nebo gufera?
Každopádně napiš tu specifikaci co tam máš.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Tom Bel
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 09 pro 2006 13:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom Bel »

Honza píše:
Tom Bel píše: Od začátku Mobil syntetika,potom Shell syntetika jednou jsem tam dal Esso polosyntetik teď minerál Mobil Super, 15W40
Můžeš si doplnit ten podpis, jak jsem tě už jednou žádal.
Zatím nevíme o jakém motoru se bavíme.
Už jsem to doplnil.Jo ještě je to automat - nedám dopustit.Auto jezdí super,dost jsem toho nalítal po dálnicích v Německu a Francii.Teď už víc jezdím po městě.Nejhorší je to v kolonách,když popojíždím,tak se z výfuku začne kouřit jako z komínu :-(.Když jezdím normálně,tak to není skoro poznat
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 390
Registrován: 12 čer 2005 15:58
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

To Honza: To sice nevíme o jakém motoru se bavíme, ale litr oleje na 1000 km je víc než dost u každého motoru. Nicméně máš naprostou pravdu, že by to chtělo doplnit podpis!
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7936
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

Tom Bel píše: Už jsem to doplnil.Jo ještě je to automat - nedám dopustit.Auto jezdí super,dost jsem toho nalítal po dálnicích v Německu a Francii.Teď už víc jezdím po městě.Nejhorší je to v kolonách,když popojíždím,tak se z výfuku začne kouřit jako z komínu :-(.Když jezdím normálně,tak to není skoro poznat
Jo už jsem to zaregistroval. Tak ještě místo Benzín tam napiš automat a bude max spokojenost.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 390
Registrován: 12 čer 2005 15:58
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

Takže to bude asi motor B5254S.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7936
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

Marek Vild píše:To Honza: To sice nevíme o jakém motoru se bavíme, ale litr oleje na 1000 km je víc než dost u každého motoru. Nicméně máš naprostou pravdu, že by to chtělo doplnit podpis!
No ještě že jsi mi to vysvětlil.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 390
Registrován: 12 čer 2005 15:58
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

To Tom Bel: A to ti to ten litr vezme s tím Mobilem 15W-40?
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 390
Registrován: 12 čer 2005 15:58
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

Honza píše:
Marek Vild píše:To Honza: To sice nevíme o jakém motoru se bavíme, ale litr oleje na 1000 km je víc než dost u každého motoru. Nicméně máš naprostou pravdu, že by to chtělo doplnit podpis!
No ještě že jsi mi to vysvětlil.
No rádo se stalo, kdyby jsi něčemu nerozuměl, klidně se zeptej, rád pomůžu. :twisted: :wink:
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Tom Bel
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 09 pro 2006 13:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom Bel »

Marek Vild píše:To Tom Bel: A to ti to ten litr vezme s tím Mobilem 15W-40?
Ano.Nevím,jestli jsem to pos...,jak jsem tam dal jednou Esso nebo prostě to už má nárok - opotřebení.Někdo říká,že stačí vyměnit pístní kroužky,někdo říká,že to chce udělat rovnou generálku motoru.Dával jsem to vždy po 15.000 km do servisu a neřešil to.Teď se mě už nechce (stáří/najeté km) to dávat do značkového,tak hledám ať už radu nebo doporučení na někoho,kdo to umí dát do pořádku.
Za tu dobu se na motoru nic nedělalo,pouze klasika výměna oleje,filtru,svíčky
Naposledy upravil(a) Tom Bel dne 09 pro 2006 22:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 390
Registrován: 12 čer 2005 15:58
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

Tom Bel píše:
Marek Vild píše:To Tom Bel: A to ti to ten litr vezme s tím Mobilem 15W-40?
Ano.Nevím,jestli jsem to pos...,jak jsem tam dal jednou Esso nebo prostě to už má nárok - opotřebení.Někdo říká,že stačí vyměnit pístní kroužky,někdo říká,že to chce udělat rovnou generálku motoru.Dával jsem to vždy po 15.000 km do servisu a neřešil to.Teď se mě už nechce (stáří/najeté km) to dávat do značkového,tak hledám ať už radu nebo doporučení na někoho,kdo to umí dát do pořádku.
Jestli mám správné informace, tak na značce oleje nijak nezáleží. Důležitá je specifikace. Pokud vím tak v našich klimatických podmínkách je ideální 10W-40.
Jinak 400 000 km na benzínovém motoru je celkem dost, ale znám auta co mají najeto 2x tolik a motor je stále bez generálky. Můj názor je, že v tvém případě to bude prostě nějaké těsnění.
Zkus http://www.t6r.cz nebo mi písni SZ, znám taky jednoho šikovného mechanika, ale každopádně s T6R neudéláš chybu.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Tom Bel
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 09 pro 2006 13:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom Bel »

Marek Vild píše:
Tom Bel píše: Ano.Nevím,jestli jsem to pos...,jak jsem tam dal jednou Esso nebo prostě to už má nárok - opotřebení.Někdo říká,že stačí vyměnit pístní kroužky,někdo říká,že to chce udělat rovnou generálku motoru.Dával jsem to vždy po 15.000 km do servisu a neřešil to.Teď se mě už nechce (stáří/najeté km) to dávat do značkového,tak hledám ať už radu nebo doporučení na někoho,kdo to umí dát do pořádku.
Jestli mám správné informace, tak na značce oleje nijak nezáleží. Důležitá je specifikace. Pokud vím tak v našich klimatických podmínkách je ideální 10W-40.
Jinak 400 000 km na benzínovém motoru je celkem dost, ale znám auta co mají najeto 2x tolik a motor je stále bez generálky. Můj názor je, že v tvém případě to bude prostě nějaké těsnění.
Díky a dá se to bez g.o. motoru nebo je lepší vrazit do toho peníze a udělat to komplet?
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995

Tom Bel
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 09 pro 2006 13:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom Bel »

Marek Vild píše:
Tom Bel píše: Ano.Nevím,jestli jsem to pos...,jak jsem tam dal jednou Esso nebo prostě to už má nárok - opotřebení.Někdo říká,že stačí vyměnit pístní kroužky,někdo říká,že to chce udělat rovnou generálku motoru.Dával jsem to vždy po 15.000 km do servisu a neřešil to.Teď se mě už nechce (stáří/najeté km) to dávat do značkového,tak hledám ať už radu nebo doporučení na někoho,kdo to umí dát do pořádku.
Jestli mám správné informace, tak na značce oleje nijak nezáleží. Důležitá je specifikace. Pokud vím tak v našich klimatických podmínkách je ideální 10W-40.
Jinak 400 000 km na benzínovém motoru je celkem dost, ale znám auta co mají najeto 2x tolik a motor je stále bez generálky. Můj názor je, že v tvém případě to bude prostě nějaké těsnění.
Zkus http://www.t6r.cz nebo mi písni SZ, znám taky jednoho šikovného mechanika, ale každopádně s T6R neudéláš chybu.
Díky za radu.Jsem tady poprvé a je vidět,že Volváci jsou good
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 390
Registrován: 12 čer 2005 15:58
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

To Tom Bel: To ti nepovím, nejsem mechanik. Pokud je to těsnění, tak je asi nesmysl dělat G.O. motoru.
Na motor by se měl podívat někdo, kdo tomu rozumí. Kontakt tam máš. :wink:
Ztráta oleje může být způsobena buď netěsností nebo tím, že motor spaluje olej (každý motor spaluje olej, ale musí to být v rozumné míře, což není tvůj případ), takže nejdřív je potřeba zjistit čím to je, a pak to řešit.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Chtělo by to změřit kompresi a pokud bude dobrá, tak vyměnit guferka ventilů.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
This topic is 13 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“