Oprava motoru

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Tom Bel
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Oprava motoru

Příspěvek od Tom Bel »

Dobrý den.Mám Volvo 850,r.v.1995 najeto 400.000 km.Začalo to brát olej.Pravděpodobně budu potřebovat g.o. motoru.Nemáte někdo typ na firmu,která má zkušenosti a dělá kvalitně opravy motorů?Praha a okolí.
Díky za odpověď.
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995

Harry
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1663
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
Bydliště: Plzeň-jih

Příspěvek od Harry »

_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 182
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

Kolik ti to toho oleje bere, a při jakém kilometrovém proběhu?
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5065
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Oprava motoru

Příspěvek od Honza »

Tom Bel píše:Dobrý den.Mám Volvo 850,r.v.1995 najeto 400.000 km.Začalo to brát olej.Pravděpodobně budu potřebovat g.o. motoru.Nemáte někdo typ na firmu,která má zkušenosti a dělá kvalitně opravy motorů?Praha a okolí.
Díky za odpověď.
Dej si do podpisu ještě motorizaci a r.v.
Naposledy upravil(a) Honza dne 09 pro 2006 21:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Tom Bel
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom Bel »

Marek Vild píše:Kolik ti to toho oleje bere, a při jakém kilometrovém proběhu?
cca 1 litr na 1000 km
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995

bidak
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

Tom Bel píše:
Marek Vild píše:Kolik ti to toho oleje bere, a při jakém kilometrovém proběhu?
cca 1 litr na 1000 km
to uz je moc
co do toho lejes? mam na mysli specifikaci
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Tom Bel
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom Bel »

bidak píše:
Tom Bel píše: cca 1 litr na 1000 km
to uz je moc
co do toho lejes? mam na mysli specifikaci
Od začátku Mobil syntetika,potom Shell syntetika oboje mě dávali ve značkových servisech Volva.Jednou jsem tam dal Esso polosyntetik teď minerál Mobil Super, 15W40
Naposledy upravil(a) Tom Bel dne 09 pro 2006 22:02, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5065
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

Tom Bel píše:Od začátku Mobil syntetika,potom Shell syntetika jednou jsem tam dal Esso polosyntetik teď minerál Mobil Super, 15W40
Můžeš si doplnit ten podpis, jak jsem tě už jednou žádal.
Zatím nevíme o jakém motoru se bavíme.

Edit:Díky
Naposledy upravil(a) Honza dne 09 pro 2006 22:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 182
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

bidak píše:
Tom Bel píše: cca 1 litr na 1000 km
to uz je moc
co do toho lejes? mam na mysli specifikaci
To je fakt hodně. Já měl ve svém autě 5W-50 a vzalo si 2l na asi 12 000 km.
Motor co má za sebou 400 000 km už má nárok na nějaký ten olej, ale 1l na 1000 km mi přijde taky hodně.
Měnil jsi těsnění? Pod hlavou, pod vanou? Nebo gufera?
Každopádně napiš tu specifikaci co tam máš.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Tom Bel
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom Bel »

Honza píše:
Tom Bel píše: Od začátku Mobil syntetika,potom Shell syntetika jednou jsem tam dal Esso polosyntetik teď minerál Mobil Super, 15W40
Můžeš si doplnit ten podpis, jak jsem tě už jednou žádal.
Zatím nevíme o jakém motoru se bavíme.
Už jsem to doplnil.Jo ještě je to automat - nedám dopustit.Auto jezdí super,dost jsem toho nalítal po dálnicích v Německu a Francii.Teď už víc jezdím po městě.Nejhorší je to v kolonách,když popojíždím,tak se z výfuku začne kouřit jako z komínu :-(.Když jezdím normálně,tak to není skoro poznat
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 182
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

To Honza: To sice nevíme o jakém motoru se bavíme, ale litr oleje na 1000 km je víc než dost u každého motoru. Nicméně máš naprostou pravdu, že by to chtělo doplnit podpis!
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5065
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

Tom Bel píše: Už jsem to doplnil.Jo ještě je to automat - nedám dopustit.Auto jezdí super,dost jsem toho nalítal po dálnicích v Německu a Francii.Teď už víc jezdím po městě.Nejhorší je to v kolonách,když popojíždím,tak se z výfuku začne kouřit jako z komínu :-(.Když jezdím normálně,tak to není skoro poznat
Jo už jsem to zaregistroval. Tak ještě místo Benzín tam napiš automat a bude max spokojenost.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 182
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

Takže to bude asi motor B5254S.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5065
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

Marek Vild píše:To Honza: To sice nevíme o jakém motoru se bavíme, ale litr oleje na 1000 km je víc než dost u každého motoru. Nicméně máš naprostou pravdu, že by to chtělo doplnit podpis!
No ještě že jsi mi to vysvětlil.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 182
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

To Tom Bel: A to ti to ten litr vezme s tím Mobilem 15W-40?
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 182
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

Honza píše:
Marek Vild píše:To Honza: To sice nevíme o jakém motoru se bavíme, ale litr oleje na 1000 km je víc než dost u každého motoru. Nicméně máš naprostou pravdu, že by to chtělo doplnit podpis!
No ještě že jsi mi to vysvětlil.
No rádo se stalo, kdyby jsi něčemu nerozuměl, klidně se zeptej, rád pomůžu. :twisted: :wink:
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Tom Bel
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom Bel »

Marek Vild píše:To Tom Bel: A to ti to ten litr vezme s tím Mobilem 15W-40?
Ano.Nevím,jestli jsem to pos...,jak jsem tam dal jednou Esso nebo prostě to už má nárok - opotřebení.Někdo říká,že stačí vyměnit pístní kroužky,někdo říká,že to chce udělat rovnou generálku motoru.Dával jsem to vždy po 15.000 km do servisu a neřešil to.Teď se mě už nechce (stáří/najeté km) to dávat do značkového,tak hledám ať už radu nebo doporučení na někoho,kdo to umí dát do pořádku.
Za tu dobu se na motoru nic nedělalo,pouze klasika výměna oleje,filtru,svíčky
Naposledy upravil(a) Tom Bel dne 09 pro 2006 22:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 182
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

Tom Bel píše:
Marek Vild píše:To Tom Bel: A to ti to ten litr vezme s tím Mobilem 15W-40?
Ano.Nevím,jestli jsem to pos...,jak jsem tam dal jednou Esso nebo prostě to už má nárok - opotřebení.Někdo říká,že stačí vyměnit pístní kroužky,někdo říká,že to chce udělat rovnou generálku motoru.Dával jsem to vždy po 15.000 km do servisu a neřešil to.Teď se mě už nechce (stáří/najeté km) to dávat do značkového,tak hledám ať už radu nebo doporučení na někoho,kdo to umí dát do pořádku.
Jestli mám správné informace, tak na značce oleje nijak nezáleží. Důležitá je specifikace. Pokud vím tak v našich klimatických podmínkách je ideální 10W-40.
Jinak 400 000 km na benzínovém motoru je celkem dost, ale znám auta co mají najeto 2x tolik a motor je stále bez generálky. Můj názor je, že v tvém případě to bude prostě nějaké těsnění.
Zkus http://www.t6r.cz nebo mi písni SZ, znám taky jednoho šikovného mechanika, ale každopádně s T6R neudéláš chybu.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Tom Bel
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom Bel »

Marek Vild píše:
Tom Bel píše: Ano.Nevím,jestli jsem to pos...,jak jsem tam dal jednou Esso nebo prostě to už má nárok - opotřebení.Někdo říká,že stačí vyměnit pístní kroužky,někdo říká,že to chce udělat rovnou generálku motoru.Dával jsem to vždy po 15.000 km do servisu a neřešil to.Teď se mě už nechce (stáří/najeté km) to dávat do značkového,tak hledám ať už radu nebo doporučení na někoho,kdo to umí dát do pořádku.
Jestli mám správné informace, tak na značce oleje nijak nezáleží. Důležitá je specifikace. Pokud vím tak v našich klimatických podmínkách je ideální 10W-40.
Jinak 400 000 km na benzínovém motoru je celkem dost, ale znám auta co mají najeto 2x tolik a motor je stále bez generálky. Můj názor je, že v tvém případě to bude prostě nějaké těsnění.
Díky a dá se to bez g.o. motoru nebo je lepší vrazit do toho peníze a udělat to komplet?
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995

Tom Bel
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom Bel »

Marek Vild píše:
Tom Bel píše: Ano.Nevím,jestli jsem to pos...,jak jsem tam dal jednou Esso nebo prostě to už má nárok - opotřebení.Někdo říká,že stačí vyměnit pístní kroužky,někdo říká,že to chce udělat rovnou generálku motoru.Dával jsem to vždy po 15.000 km do servisu a neřešil to.Teď se mě už nechce (stáří/najeté km) to dávat do značkového,tak hledám ať už radu nebo doporučení na někoho,kdo to umí dát do pořádku.
Jestli mám správné informace, tak na značce oleje nijak nezáleží. Důležitá je specifikace. Pokud vím tak v našich klimatických podmínkách je ideální 10W-40.
Jinak 400 000 km na benzínovém motoru je celkem dost, ale znám auta co mají najeto 2x tolik a motor je stále bez generálky. Můj názor je, že v tvém případě to bude prostě nějaké těsnění.
Zkus http://www.t6r.cz nebo mi písni SZ, znám taky jednoho šikovného mechanika, ale každopádně s T6R neudéláš chybu.
Díky za radu.Jsem tady poprvé a je vidět,že Volváci jsou good
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 182
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

To Tom Bel: To ti nepovím, nejsem mechanik. Pokud je to těsnění, tak je asi nesmysl dělat G.O. motoru.
Na motor by se měl podívat někdo, kdo tomu rozumí. Kontakt tam máš. :wink:
Ztráta oleje může být způsobena buď netěsností nebo tím, že motor spaluje olej (každý motor spaluje olej, ale musí to být v rozumné míře, což není tvůj případ), takže nejdřív je potřeba zjistit čím to je, a pak to řešit.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2401
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Chtělo by to změřit kompresi a pokud bude dobrá, tak vyměnit guferka ventilů.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Vizibable