Oprava motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Oprava motoru
Dobrý den.Mám Volvo 850,r.v.1995 najeto 400.000 km.Začalo to brát olej.Pravděpodobně budu potřebovat g.o. motoru.Nemáte někdo typ na firmu,která má zkušenosti a dělá kvalitně opravy motorů?Praha a okolí.
Díky za odpověď.
Díky za odpověď.
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
-
Offline
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Oprava motoru
Dej si do podpisu ještě motorizaci a r.v.Tom Bel píše:Dobrý den.Mám Volvo 850,r.v.1995 najeto 400.000 km.Začalo to brát olej.Pravděpodobně budu potřebovat g.o. motoru.Nemáte někdo typ na firmu,která má zkušenosti a dělá kvalitně opravy motorů?Praha a okolí.
Díky za odpověď.
Naposledy upravil(a) Honza dne 09 pro 2006 21:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Od začátku Mobil syntetika,potom Shell syntetika oboje mě dávali ve značkových servisech Volva.Jednou jsem tam dal Esso polosyntetik teď minerál Mobil Super, 15W40bidak píše:to uz je mocTom Bel píše: cca 1 litr na 1000 km
co do toho lejes? mam na mysli specifikaci
Naposledy upravil(a) Tom Bel dne 09 pro 2006 22:02, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Můžeš si doplnit ten podpis, jak jsem tě už jednou žádal.Tom Bel píše:Od začátku Mobil syntetika,potom Shell syntetika jednou jsem tam dal Esso polosyntetik teď minerál Mobil Super, 15W40
Zatím nevíme o jakém motoru se bavíme.
Edit:Díky
Naposledy upravil(a) Honza dne 09 pro 2006 22:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 4
To je fakt hodně. Já měl ve svém autě 5W-50 a vzalo si 2l na asi 12 000 km.bidak píše:to uz je mocTom Bel píše: cca 1 litr na 1000 km
co do toho lejes? mam na mysli specifikaci
Motor co má za sebou 400 000 km už má nárok na nějaký ten olej, ale 1l na 1000 km mi přijde taky hodně.
Měnil jsi těsnění? Pod hlavou, pod vanou? Nebo gufera?
Každopádně napiš tu specifikaci co tam máš.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Už jsem to doplnil.Jo ještě je to automat - nedám dopustit.Auto jezdí super,dost jsem toho nalítal po dálnicích v Německu a Francii.Teď už víc jezdím po městě.Nejhorší je to v kolonách,když popojíždím,tak se z výfuku začne kouřit jako z komínu .Když jezdím normálně,tak to není skoro poznatHonza píše:Můžeš si doplnit ten podpis, jak jsem tě už jednou žádal.Tom Bel píše: Od začátku Mobil syntetika,potom Shell syntetika jednou jsem tam dal Esso polosyntetik teď minerál Mobil Super, 15W40
Zatím nevíme o jakém motoru se bavíme.
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Jo už jsem to zaregistroval. Tak ještě místo Benzín tam napiš automat a bude max spokojenost.Tom Bel píše: Už jsem to doplnil.Jo ještě je to automat - nedám dopustit.Auto jezdí super,dost jsem toho nalítal po dálnicích v Německu a Francii.Teď už víc jezdím po městě.Nejhorší je to v kolonách,když popojíždím,tak se z výfuku začne kouřit jako z komínu .Když jezdím normálně,tak to není skoro poznat
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 4
No rádo se stalo, kdyby jsi něčemu nerozuměl, klidně se zeptej, rád pomůžu.Honza píše:No ještě že jsi mi to vysvětlil.Marek Vild píše:To Honza: To sice nevíme o jakém motoru se bavíme, ale litr oleje na 1000 km je víc než dost u každého motoru. Nicméně máš naprostou pravdu, že by to chtělo doplnit podpis!
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Ano.Nevím,jestli jsem to pos...,jak jsem tam dal jednou Esso nebo prostě to už má nárok - opotřebení.Někdo říká,že stačí vyměnit pístní kroužky,někdo říká,že to chce udělat rovnou generálku motoru.Dával jsem to vždy po 15.000 km do servisu a neřešil to.Teď se mě už nechce (stáří/najeté km) to dávat do značkového,tak hledám ať už radu nebo doporučení na někoho,kdo to umí dát do pořádku.Marek Vild píše:To Tom Bel: A to ti to ten litr vezme s tím Mobilem 15W-40?
Za tu dobu se na motoru nic nedělalo,pouze klasika výměna oleje,filtru,svíčky
Naposledy upravil(a) Tom Bel dne 09 pro 2006 22:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 4
Jestli mám správné informace, tak na značce oleje nijak nezáleží. Důležitá je specifikace. Pokud vím tak v našich klimatických podmínkách je ideální 10W-40.Tom Bel píše:Ano.Nevím,jestli jsem to pos...,jak jsem tam dal jednou Esso nebo prostě to už má nárok - opotřebení.Někdo říká,že stačí vyměnit pístní kroužky,někdo říká,že to chce udělat rovnou generálku motoru.Dával jsem to vždy po 15.000 km do servisu a neřešil to.Teď se mě už nechce (stáří/najeté km) to dávat do značkového,tak hledám ať už radu nebo doporučení na někoho,kdo to umí dát do pořádku.Marek Vild píše:To Tom Bel: A to ti to ten litr vezme s tím Mobilem 15W-40?
Jinak 400 000 km na benzínovém motoru je celkem dost, ale znám auta co mají najeto 2x tolik a motor je stále bez generálky. Můj názor je, že v tvém případě to bude prostě nějaké těsnění.
Zkus http://www.t6r.cz nebo mi písni SZ, znám taky jednoho šikovného mechanika, ale každopádně s T6R neudéláš chybu.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Díky a dá se to bez g.o. motoru nebo je lepší vrazit do toho peníze a udělat to komplet?Marek Vild píše:Jestli mám správné informace, tak na značce oleje nijak nezáleží. Důležitá je specifikace. Pokud vím tak v našich klimatických podmínkách je ideální 10W-40.Tom Bel píše: Ano.Nevím,jestli jsem to pos...,jak jsem tam dal jednou Esso nebo prostě to už má nárok - opotřebení.Někdo říká,že stačí vyměnit pístní kroužky,někdo říká,že to chce udělat rovnou generálku motoru.Dával jsem to vždy po 15.000 km do servisu a neřešil to.Teď se mě už nechce (stáří/najeté km) to dávat do značkového,tak hledám ať už radu nebo doporučení na někoho,kdo to umí dát do pořádku.
Jinak 400 000 km na benzínovém motoru je celkem dost, ale znám auta co mají najeto 2x tolik a motor je stále bez generálky. Můj názor je, že v tvém případě to bude prostě nějaké těsnění.
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Díky za radu.Jsem tady poprvé a je vidět,že Volváci jsou goodMarek Vild píše:Jestli mám správné informace, tak na značce oleje nijak nezáleží. Důležitá je specifikace. Pokud vím tak v našich klimatických podmínkách je ideální 10W-40.Tom Bel píše: Ano.Nevím,jestli jsem to pos...,jak jsem tam dal jednou Esso nebo prostě to už má nárok - opotřebení.Někdo říká,že stačí vyměnit pístní kroužky,někdo říká,že to chce udělat rovnou generálku motoru.Dával jsem to vždy po 15.000 km do servisu a neřešil to.Teď se mě už nechce (stáří/najeté km) to dávat do značkového,tak hledám ať už radu nebo doporučení na někoho,kdo to umí dát do pořádku.
Jinak 400 000 km na benzínovém motoru je celkem dost, ale znám auta co mají najeto 2x tolik a motor je stále bez generálky. Můj názor je, že v tvém případě to bude prostě nějaké těsnění.
Zkus http://www.t6r.cz nebo mi písni SZ, znám taky jednoho šikovného mechanika, ale každopádně s T6R neudéláš chybu.
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 4
To Tom Bel: To ti nepovím, nejsem mechanik. Pokud je to těsnění, tak je asi nesmysl dělat G.O. motoru.
Na motor by se měl podívat někdo, kdo tomu rozumí. Kontakt tam máš.
Ztráta oleje může být způsobena buď netěsností nebo tím, že motor spaluje olej (každý motor spaluje olej, ale musí to být v rozumné míře, což není tvůj případ), takže nejdřív je potřeba zjistit čím to je, a pak to řešit.
Na motor by se měl podívat někdo, kdo tomu rozumí. Kontakt tam máš.
Ztráta oleje může být způsobena buď netěsností nebo tím, že motor spaluje olej (každý motor spaluje olej, ale musí to být v rozumné míře, což není tvůj případ), takže nejdřív je potřeba zjistit čím to je, a pak to řešit.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: dumi.cz