Vždycky tady kotvila, správná švédská flotila

Odkazy na ruzne fotky - YouTube, Metacafe, Google, apod.
  • Autor
  • Zpráva
tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#1 Vždycky tady kotvila, správná švédská flotila

Příspěvek od tnemec »

:-)
Přílohy
f3.jpg
f3.jpg (54.92 KiB) Zobrazeno 1265 x
f2.jpg
f2.jpg (59.77 KiB) Zobrazeno 1264 x
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Marek Vild
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 183
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4

#2

Příspěvek od Marek Vild »

Hezký. :D
Co máš s tím stěračem u Ingrid?
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#3

Příspěvek od wickey »

pekne, trojgeneracni :) - ale sedma mela jit do stredu, at je to po poradi 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#4

Příspěvek od tnemec »

Marek Vild píše:Hezký. :D
Co máš s tím stěračem u Ingrid?
Asi jsou prohozený táhla, ale protože aby ses k tomu dostal, musíš rozebrat palubku, tak jsem to neřešil...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#5

Příspěvek od tnemec »

wickey píše:pekne, trojgeneracni :) - ale sedma mela jit do stredu, at je to po poradi 8)
Já preferoval hledisko estetické, před hlediskem historickým...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Marek Vild
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 183
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4

#6

Příspěvek od Marek Vild »

Když tak na to koukám znova... Nikdy jsem si neuvědomil, že sedma je oproti 850 o tolik širší. A to mi hodně lidí řeklo, že mám prostorné auto, hlavně na šířku. :wink:
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 5

#7

Příspěvek od bidak »

Marek Vild píše:Nikdy jsem si neuvědomil, že sedma je oproti 850 o tolik širší.
sirsi je jen cumak
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Marek Vild
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 183
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4

#8

Příspěvek od Marek Vild »

bidak píše:
Marek Vild píše:Nikdy jsem si neuvědomil, že sedma je oproti 850 o tolik širší.
sirsi je jen cumak
No počkej, když na to koukneš zezadu tak je 850 taky užší.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#9

Příspěvek od wickey »

optika svina jest. 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#10

Příspěvek od tnemec »

Marek Vild píše:Když tak na to koukám znova... Nikdy jsem si neuvědomil, že sedma je oproti 850 o tolik širší. A to mi hodně lidí řeklo, že mám prostorné auto, hlavně na šířku. :wink:
Neni, je to jen opticky klam... 850 je o 1 cm sirsi... a mezi podbehama ma o 10 cm vice mista... Kdyz mi ty auta stala vedle sebe, tak tam v prostornosti pres kratsi delku neni skoro zadny rozdil...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#11

Příspěvek od dali »

Zajímavý optický srovnání. Eště že ten trend zmenšování dál nepokračoval... By mě docela zajímalo, jak lidi v začátku přijímali 850 coby náhradu sedmy. I když její roli asi převzala 940?

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#12

Příspěvek od tnemec »

dali píše:Zajímavý optický srovnání. Eště že ten trend zmenšování dál nepokračoval... By mě docela zajímalo, jak lidi v začátku přijímali 850 coby náhradu sedmy. I když její roli asi převzala 940?
Toť otázka.... trend byl ve zkracování... ale vnitřní prostor mi přijde srovnatelnej... nevím jestli absolutně, ale tím, že je vevnitř 850 širší a má jako jediné velké volvo mnohem níže sedačky, tak máš pocit mnohem většího prostoru....

850 má širší interiér než 740 a 740 má širší interiér než 240...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Marek Vild
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 183
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4

#13

Příspěvek od Marek Vild »

wickey píše:optika svina jest. 8)
No to teda jo! :wink:
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#14

Příspěvek od standa »

tnemec píše:
Marek Vild píše:Hezký. :D
Co máš s tím stěračem u Ingrid?
Asi jsou prohozený táhla, ale protože aby ses k tomu dostal, musíš rozebrat palubku, tak jsem to neřešil...
Podezřívat tomáše, že nepootočil raménko stěrače na tisícihranu, mě připadá nedůstojné....,

ale táhlama to určitě není. Tomáši, co to dělá (resp. nedělá), když to stírá? Ramínka opisují nesprávné úhly?

Ale v každém případě lze demontovat komplet stěrače, aniž by se musela demontovat palubka.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#15

Příspěvek od tnemec »

standa píše:
tnemec píše:
Asi jsou prohozený táhla, ale protože aby ses k tomu dostal, musíš rozebrat palubku, tak jsem to neřešil...
Podezřívat tomáše, že nepootočil raménko stěrače na tisícihranu, mě připadá nedůstojné....,

ale táhlama to určitě není. Tomáši, co to dělá (resp. nedělá), když to stírá? Ramínka opisují nesprávné úhly?

Ale v každém případě lze demontovat komplet stěrače, aniž by se musela demontovat palubka.
S tisícihranama jsem si právě hrál, tím to není a dál jsem po tom nepátral, Dělá to to, že levý stěrač (z pohledu řidiče) stírá od dorazu o kraj okna k dorazu a pravý musí být nastaven takto, aby aspoň trochu dosáhl do oblasti, kde stírá levý stěrač... když ho nastavím až dolů, tak zůstává uprostřed 20 cm nesetřené plochy...

Jak se ty stěrače daj vyndat? Já jen vím, že seshora tam přístup není...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#16

Příspěvek od Schumi_01 »

No vim že timhle asi moc lidí nenadchnu, ale aspon jako důkaz podpisu :D
Tady taky vždycky parkovala správná Švédská flotila :lol:
[img]http://www.home.karneval.cz/00010208/DSC00521.jpg[/img]
[img]http://www.home.karneval.cz/00010208/DSC04184.jpg[/img]
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Marek Vild
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 183
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4

#17

Příspěvek od Marek Vild »

Je vidět, že máš přítelkyni z dobré rodiny. :wink:
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#18

Příspěvek od wickey »

no ad vnitrni prostor 850 vs 940 - sedacky jsou u 850 nize (blbe se z toho vyleza - ale zas sedis docela pohodlne. Po delsi ceste se ale ozvou zada.)
Takze sedacky u 850 jsou sice sportovnejsi ale co do pohodli za 940 tezce zaostavaji.
Vnitrni prostor - nad hlavou dost, na nohy min - to ze je mozna o cm sirsi mi nepomuze, kdyz kopu kolenem do sloupku rizeni 8)

Kazdopadne kdyby to jen bylo mozne, chtel bych 940 s B5254S motorem a rok 1996 :D
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#19

Příspěvek od Jirrka »

tnemec píše:
standa píše:
Podezřívat tomáše, že nepootočil raménko stěrače na tisícihranu, mě připadá nedůstojné....,

ale táhlama to určitě není. Tomáši, co to dělá (resp. nedělá), když to stírá? Ramínka opisují nesprávné úhly?

Ale v každém případě lze demontovat komplet stěrače, aniž by se musela demontovat palubka.
S tisícihranama jsem si právě hrál, tím to není a dál jsem po tom nepátral, Dělá to to, že levý stěrač (z pohledu řidiče) stírá od dorazu o kraj okna k dorazu a pravý musí být nastaven takto, aby aspoň trochu dosáhl do oblasti, kde stírá levý stěrač... když ho nastavím až dolů, tak zůstává uprostřed 20 cm nesetřené plochy...

Jak se ty stěrače daj vyndat? Já jen vím, že seshora tam přístup není...
Mne to delala 340. Byl to povolenej sroubek zespodu. Muselo se tam skrz palubku, ale nemusela se sundat jen si lehnout prohnutej o prah na zada a nejak tam narvat ruce. Nevim jestli se tam da dostat u 2ky
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#20

Příspěvek od standa »

S pravděpodobností blížící se jistotě nějakej "mechanik" zaměnil táhla na hřídeli spolujezdcova stěrače. Protože se táhla (jedno od motorku a druhé k řidičovu stěrači) odvalují po různých průměrech (aby se dosáhlo různých úhlů pohybu stěračů), tak to dělá neplechu. Po odšroubování spolujezdcova kastliku bude jasněji.

Anžto jsem stěrače rozdělával dávno, omlouvám se za případné nepřesnosti.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#21

Příspěvek od tnemec »

standa píše:S pravděpodobností blížící se jistotě nějakej "mechanik" zaměnil táhla na hřídeli spolujezdcova stěrače. Protože se táhla (jedno od motorku a druhé k řidičovu stěrači) odvalují po různých průměrech (aby se dosáhlo různých úhlů pohybu stěračů), tak to dělá neplechu. Po odšroubování spolujezdcova kastliku bude jasněji.

Anžto jsem stěrače rozdělával dávno, omlouvám se za případné nepřesnosti.
Díky, když zbyde chvilka, zkusím se v tom porejpat...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#22

Příspěvek od Fery »

tnemec píše:
standa píše:S pravděpodobností blížící se jistotě nějakej "mechanik" zaměnil táhla na hřídeli spolujezdcova stěrače. Protože se táhla (jedno od motorku a druhé k řidičovu stěrači) odvalují po různých průměrech (aby se dosáhlo různých úhlů pohybu stěračů), tak to dělá neplechu. Po odšroubování spolujezdcova kastliku bude jasněji.

Anžto jsem stěrače rozdělával dávno, omlouvám se za případné nepřesnosti.
Díky, když zbyde chvilka, zkusím se v tom porejpat...
A maximálně pak vyndáš přístrojovku. Já jsem si musel shodit i volant, páč jsem měl nějak krátký a málo ohebný ruce ...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Foto“