Vždycky tady kotvila, správná švédská flotila
- Autor
- Zpráva
#1 Vždycky tady kotvila, správná švédská flotila
- Přílohy
-
- f3.jpg (54.92 KiB) Zobrazeno 1273 x
-
- f2.jpg (59.77 KiB) Zobrazeno 1272 x
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#3
pekne, trojgeneracni - ale sedma mela jit do stredu, at je to po poradi
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#4
Asi jsou prohozený táhla, ale protože aby ses k tomu dostal, musíš rozebrat palubku, tak jsem to neřešil...Marek Vild píše:Hezký.
Co máš s tím stěračem u Ingrid?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#5
Já preferoval hledisko estetické, před hlediskem historickým...wickey píše:pekne, trojgeneracni - ale sedma mela jit do stredu, at je to po poradi
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#6
Když tak na to koukám znova... Nikdy jsem si neuvědomil, že sedma je oproti 850 o tolik širší. A to mi hodně lidí řeklo, že mám prostorné auto, hlavně na šířku.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
#7
sirsi je jen cumakMarek Vild píše:Nikdy jsem si neuvědomil, že sedma je oproti 850 o tolik širší.
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
#8
No počkej, když na to koukneš zezadu tak je 850 taky užší.bidak píše:sirsi je jen cumakMarek Vild píše:Nikdy jsem si neuvědomil, že sedma je oproti 850 o tolik širší.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#9
optika svina jest.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#10
Neni, je to jen opticky klam... 850 je o 1 cm sirsi... a mezi podbehama ma o 10 cm vice mista... Kdyz mi ty auta stala vedle sebe, tak tam v prostornosti pres kratsi delku neni skoro zadny rozdil...Marek Vild píše:Když tak na to koukám znova... Nikdy jsem si neuvědomil, že sedma je oproti 850 o tolik širší. A to mi hodně lidí řeklo, že mám prostorné auto, hlavně na šířku.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#11
Zajímavý optický srovnání. Eště že ten trend zmenšování dál nepokračoval... By mě docela zajímalo, jak lidi v začátku přijímali 850 coby náhradu sedmy. I když její roli asi převzala 940?
#12
Toť otázka.... trend byl ve zkracování... ale vnitřní prostor mi přijde srovnatelnej... nevím jestli absolutně, ale tím, že je vevnitř 850 širší a má jako jediné velké volvo mnohem níže sedačky, tak máš pocit mnohem většího prostoru....dali píše:Zajímavý optický srovnání. Eště že ten trend zmenšování dál nepokračoval... By mě docela zajímalo, jak lidi v začátku přijímali 850 coby náhradu sedmy. I když její roli asi převzala 940?
850 má širší interiér než 740 a 740 má širší interiér než 240...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#14
Podezřívat tomáše, že nepootočil raménko stěrače na tisícihranu, mě připadá nedůstojné....,tnemec píše:Asi jsou prohozený táhla, ale protože aby ses k tomu dostal, musíš rozebrat palubku, tak jsem to neřešil...Marek Vild píše:Hezký.
Co máš s tím stěračem u Ingrid?
ale táhlama to určitě není. Tomáši, co to dělá (resp. nedělá), když to stírá? Ramínka opisují nesprávné úhly?
Ale v každém případě lze demontovat komplet stěrače, aniž by se musela demontovat palubka.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#15
S tisícihranama jsem si právě hrál, tím to není a dál jsem po tom nepátral, Dělá to to, že levý stěrač (z pohledu řidiče) stírá od dorazu o kraj okna k dorazu a pravý musí být nastaven takto, aby aspoň trochu dosáhl do oblasti, kde stírá levý stěrač... když ho nastavím až dolů, tak zůstává uprostřed 20 cm nesetřené plochy...standa píše:Podezřívat tomáše, že nepootočil raménko stěrače na tisícihranu, mě připadá nedůstojné....,tnemec píše:
Asi jsou prohozený táhla, ale protože aby ses k tomu dostal, musíš rozebrat palubku, tak jsem to neřešil...
ale táhlama to určitě není. Tomáši, co to dělá (resp. nedělá), když to stírá? Ramínka opisují nesprávné úhly?
Ale v každém případě lze demontovat komplet stěrače, aniž by se musela demontovat palubka.
Jak se ty stěrače daj vyndat? Já jen vím, že seshora tam přístup není...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#16
No vim že timhle asi moc lidí nenadchnu, ale aspon jako důkaz podpisu
Tady taky vždycky parkovala správná Švédská flotila
[img]http://www.home.karneval.cz/00010208/DSC00521.jpg[/img]
[img]http://www.home.karneval.cz/00010208/DSC04184.jpg[/img]
Tady taky vždycky parkovala správná Švédská flotila
[img]http://www.home.karneval.cz/00010208/DSC00521.jpg[/img]
[img]http://www.home.karneval.cz/00010208/DSC04184.jpg[/img]
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#18
no ad vnitrni prostor 850 vs 940 - sedacky jsou u 850 nize (blbe se z toho vyleza - ale zas sedis docela pohodlne. Po delsi ceste se ale ozvou zada.)
Takze sedacky u 850 jsou sice sportovnejsi ale co do pohodli za 940 tezce zaostavaji.
Vnitrni prostor - nad hlavou dost, na nohy min - to ze je mozna o cm sirsi mi nepomuze, kdyz kopu kolenem do sloupku rizeni
Kazdopadne kdyby to jen bylo mozne, chtel bych 940 s B5254S motorem a rok 1996
Takze sedacky u 850 jsou sice sportovnejsi ale co do pohodli za 940 tezce zaostavaji.
Vnitrni prostor - nad hlavou dost, na nohy min - to ze je mozna o cm sirsi mi nepomuze, kdyz kopu kolenem do sloupku rizeni
Kazdopadne kdyby to jen bylo mozne, chtel bych 940 s B5254S motorem a rok 1996
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#19
Mne to delala 340. Byl to povolenej sroubek zespodu. Muselo se tam skrz palubku, ale nemusela se sundat jen si lehnout prohnutej o prah na zada a nejak tam narvat ruce. Nevim jestli se tam da dostat u 2kytnemec píše:S tisícihranama jsem si právě hrál, tím to není a dál jsem po tom nepátral, Dělá to to, že levý stěrač (z pohledu řidiče) stírá od dorazu o kraj okna k dorazu a pravý musí být nastaven takto, aby aspoň trochu dosáhl do oblasti, kde stírá levý stěrač... když ho nastavím až dolů, tak zůstává uprostřed 20 cm nesetřené plochy...standa píše:
Podezřívat tomáše, že nepootočil raménko stěrače na tisícihranu, mě připadá nedůstojné....,
ale táhlama to určitě není. Tomáši, co to dělá (resp. nedělá), když to stírá? Ramínka opisují nesprávné úhly?
Ale v každém případě lze demontovat komplet stěrače, aniž by se musela demontovat palubka.
Jak se ty stěrače daj vyndat? Já jen vím, že seshora tam přístup není...
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#20
S pravděpodobností blížící se jistotě nějakej "mechanik" zaměnil táhla na hřídeli spolujezdcova stěrače. Protože se táhla (jedno od motorku a druhé k řidičovu stěrači) odvalují po různých průměrech (aby se dosáhlo různých úhlů pohybu stěračů), tak to dělá neplechu. Po odšroubování spolujezdcova kastliku bude jasněji.
Anžto jsem stěrače rozdělával dávno, omlouvám se za případné nepřesnosti.
Anžto jsem stěrače rozdělával dávno, omlouvám se za případné nepřesnosti.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#21
Díky, když zbyde chvilka, zkusím se v tom porejpat...standa píše:S pravděpodobností blížící se jistotě nějakej "mechanik" zaměnil táhla na hřídeli spolujezdcova stěrače. Protože se táhla (jedno od motorku a druhé k řidičovu stěrači) odvalují po různých průměrech (aby se dosáhlo různých úhlů pohybu stěračů), tak to dělá neplechu. Po odšroubování spolujezdcova kastliku bude jasněji.
Anžto jsem stěrače rozdělával dávno, omlouvám se za případné nepřesnosti.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#22
A maximálně pak vyndáš přístrojovku. Já jsem si musel shodit i volant, páč jsem měl nějak krátký a málo ohebný ruce ...tnemec píše:Díky, když zbyde chvilka, zkusím se v tom porejpat...standa píše:S pravděpodobností blížící se jistotě nějakej "mechanik" zaměnil táhla na hřídeli spolujezdcova stěrače. Protože se táhla (jedno od motorku a druhé k řidičovu stěrači) odvalují po různých průměrech (aby se dosáhlo různých úhlů pohybu stěračů), tak to dělá neplechu. Po odšroubování spolujezdcova kastliku bude jasněji.
Anžto jsem stěrače rozdělával dávno, omlouvám se za případné nepřesnosti.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 267 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od stabur
-
- 8 Odpovědi
- 1186 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od xing
-
- 12 Odpovědi
- 598 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zzabak
-
- 13 Odpovědi
- 562 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 11 Odpovědi
- 2213 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mr1