Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#426 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
to jsem potřeboval slyšet už je to v běhu. Už mě nebudete moct šikanovat za znáček T5 AWD
Prodat to nechci, už kvůli těm nervům, co s tim bylo. Myslim, že už jsem se chipováním poučil, takže tohle nechám
tak jak je (s tim do88, nerez potrubim a zel. vstřikama) to i bez chipu snad pojede o chlup lépe.
Maximálně si troufnu na nějakou symbolickou Stage 1-2 + funkční AWD.
Prodat to nechci, už kvůli těm nervům, co s tim bylo. Myslim, že už jsem se chipováním poučil, takže tohle nechám
tak jak je (s tim do88, nerez potrubim a zel. vstřikama) to i bez chipu snad pojede o chlup lépe.
Maximálně si troufnu na nějakou symbolickou Stage 1-2 + funkční AWD.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 699
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#427 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Nejedná se přímo o radu, spíš do diskuse takový malý postřeh ze života:
Velmi častou chybou vrcholového managementu je neschopnost opustit nějaký nejistý byznys plán, do kterého firma utopila už dost peněz. Víra, že se tyto utopené prostředky přeci jen vrátí, je tak silná, že do toho management cpe další peníze s vírou na obrat. Velmi hezky tuto psychologickou záležitost rozebírá Daniel Kahneman v naprosto fantastické knize Myšlení: rychlé a pomalé.
Velmi častou chybou vrcholového managementu je neschopnost opustit nějaký nejistý byznys plán, do kterého firma utopila už dost peněz. Víra, že se tyto utopené prostředky přeci jen vrátí, je tak silná, že do toho management cpe další peníze s vírou na obrat. Velmi hezky tuto psychologickou záležitost rozebírá Daniel Kahneman v naprosto fantastické knize Myšlení: rychlé a pomalé.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#428 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
no jo, ale říkej to sám sobě, když budeš stát v mojí pozici. To mám prodat na díly auto, který má komplet zrepasovaný AWD, komplet hotové brzdy, k tomu nerez 3 palec, nový vstřiky, nová spojka, dvouhmota, krásnej interiér atd.
Nebo to mám jen jako naoko nechat zfušovat prostym swapem za jinej 2.5T z vraku, uvést do provozuschopnýho stavu se seriovym chipem (jak??? s 3DP se 100 CPI racekatem)
a pak to dát na bazoš jako kulhavou, přisleplou zmršeninu za 100.000 ? no to ne.
Nebo to mám jen jako naoko nechat zfušovat prostym swapem za jinej 2.5T z vraku, uvést do provozuschopnýho stavu se seriovym chipem (jak??? s 3DP se 100 CPI racekatem)
a pak to dát na bazoš jako kulhavou, přisleplou zmršeninu za 100.000 ? no to ne.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#429 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Adame, držím palce ať už konečně zase brzy jezdíš ve vytouženým voze. Auto je holt žumpa,kam peníze jen padaj.Jinak za mne velký respekt a poklona
Nejde všechno měřit jen na peníze, obzvláště v dnešní době.
Nejde všechno měřit jen na peníze, obzvláště v dnešní době.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#430 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Uděláme Adamovi startovač na T5 AWD?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#431 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
VIN dárcovské T5 z GB je YV1SW544962549666
Tak co, přinese to křesťanovy štěstí? (V Rodném čísle mám koncovku 333 - jsem boží syn )
Tak co, přinese to křesťanovy štěstí? (V Rodném čísle mám koncovku 333 - jsem boží syn )
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#432 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Na C30 máme krásnou koncovku VINu 039 039. A můžu ti říci, že se to sere úplně stejně, jak se škaredou koncovkou. Přeji ti ale hodně štěstí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#433 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Dneska jsem v AVčkách viděl tu Ejdovu nemovitost. Stojí tam vcelku smutně, zajištěná špalkem. Ale máš to fakt pěkný, tak snad to jednou už bude jezdit bez starostí...
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#434 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Já myslím, že když ji nechá stát nějaký ten rok, na hodnotě jen a jen poroste a vydělá mu investované prachy nazpět. Byty dle včerejších TV novin šly za rok o 12% nahoru a domy o 9%.
Ať už brzy jezdí a už konečně dělá radost.
Ať už brzy jezdí a už konečně dělá radost.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#435 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
No jsem z toho už dlouho pěkně přešlej. Auto mám 3 roky, za tu dobu stálo minimálně rok po servisech.
Včera jsem odesílal platbu do Hilton Tuning za individual Stage 3 pro B 5244 T5 + K24 + T5 váhu vzduchu
a zbytek mých komponent, co zůstal po předchozím tunění.
Podle HT bude AWD normálně dál fungovat, jen v tom bude F-L 2.4 T5 motor s velkym turbem.
Vůbec nevím, jak to dopadne, modlim se ať už mám pokoj a AUTO KONEČNĚ JEZDÍ!
Pochopitelně jsem si nemohl dovolit kompletní repasi motoru B 5244 T5 a turba K24. Už takhle
bude stát celá sranda s čipem od HT, prací a komponentama šílený prachy.
Jen holej motor se 140.000 mílema vyšel na 35.000 kč
Včera jsem odesílal platbu do Hilton Tuning za individual Stage 3 pro B 5244 T5 + K24 + T5 váhu vzduchu
a zbytek mých komponent, co zůstal po předchozím tunění.
Podle HT bude AWD normálně dál fungovat, jen v tom bude F-L 2.4 T5 motor s velkym turbem.
Vůbec nevím, jak to dopadne, modlim se ať už mám pokoj a AUTO KONEČNĚ JEZDÍ!
Pochopitelně jsem si nemohl dovolit kompletní repasi motoru B 5244 T5 a turba K24. Už takhle
bude stát celá sranda s čipem od HT, prací a komponentama šílený prachy.
Jen holej motor se 140.000 mílema vyšel na 35.000 kč
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#436 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
tak snad bude motor OK - protoze B5244T5 je ten nejlepsi motor od volva pro "tuneni" a vykonove vydrzi mnohem vice nez napr 2.3 T5 uz jen kdyz se podivas na ojnice 2.3 vs 2.4 :
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#437 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 majty
děkuji za pozvednutí morálky, každá pozitivní zpráva v téhle anabázi sr*ček zahřeje u srdce
děkuji za pozvednutí morálky, každá pozitivní zpráva v téhle anabázi sr*ček zahřeje u srdce
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 699
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#438 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
A platíš to ze svého, nebo sis vzal další půjčku?
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#439 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
můžeš hádat dvakrát.....nicméně představa jak jdu za lichvářema vytloukat půjčku půjčkou je pro tebe asi sexy coll scénář.
Matka je velmi úspěšná sklářská výtvarnice - roky ji pomáhám se zakázkama do světa i v CZ. Teď pracujem na Noemově arše pro Bavorsko,
taková 10 metrů dlouhá stěna s basreliéfy - biblický starozákonní výjev. Jinak skleněné oltáře různě po Evropě i tady v Čechách, je
na nich můj rukopis.
Nějak v tomhle stylu - tohle jsou třeba Domažlice - 2 tuny kompoziční skloviny. Každej blok skla musíš 3 týdny chladit, kvůli teplotní roztažnosti,
450 C je kritická teplota, na tý to stojí třeba 10 dní. Čočku Hubleova teleskopu chladili 2 roky. Je to náročná práce, každej kus má třeba 100kg
a musíš s tim balancovat po lešení a v žádném případě nepustit
Matka je velmi úspěšná sklářská výtvarnice - roky ji pomáhám se zakázkama do světa i v CZ. Teď pracujem na Noemově arše pro Bavorsko,
taková 10 metrů dlouhá stěna s basreliéfy - biblický starozákonní výjev. Jinak skleněné oltáře různě po Evropě i tady v Čechách, je
na nich můj rukopis.
Nějak v tomhle stylu - tohle jsou třeba Domažlice - 2 tuny kompoziční skloviny. Každej blok skla musíš 3 týdny chladit, kvůli teplotní roztažnosti,
450 C je kritická teplota, na tý to stojí třeba 10 dní. Čočku Hubleova teleskopu chladili 2 roky. Je to náročná práce, každej kus má třeba 100kg
a musíš s tim balancovat po lešení a v žádném případě nepustit
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#440 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
btw. to tyhle motory neumí naladit nikdo u nás, že se to musí takto na dálku? Vždyť tam je řídící jednotka Bosch, ne? Žádná raketová věda. Co třeba PhoB (ladí teď u Chorche Motorsport tuším), ten zvládá koncerny, bmw, fiaty, japonce... nebo Mirulu (Milan Votava), ten taky zvládne kde co, tuším, že nějakou S60 T5 už dělal...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#441 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 Jirka
právě že ne. Už když jsem tunil B 5254 T2 AWD tak jsem narazil - ještě tak univerzální stage 2, ale já chtěl Stage 4 a předělat LPT na HPT.
Do toho nikdo nechtěl jít. Ani Rica, ani BSR, ani Chorche, ani žádnej jinej z CZ čipařů. Těch úprav a vyměněnejch komponentů
bylo příliš mnoho.
Nakonec do toho šlo ARD/D5T5 a Láďa Motl se s tim autem sral s přestávkama snad 5 měsíců - dílem kvůli čekání na zástavbu spojky v
BSR. Nic mu nevyčítám, dopředu jsme věděli, že je výsledek nejistý.
Ještě mě bude dlouho mrzet, že jsem tehdy místo zástavby LPG nenechal pro jistotu repasovat B 5254 T2, i přes úšklebky lidí tady z fóra,
že to nikdy nepojede a že je to shit. Myslím, že kdyby motor nekleknul kvůli těsnění a kdyby D5T5 tehdy provedlo ještě pár adaptací stage 4,
mohl jsem vyšlapat cestičku ostatním, co chtěli tunit 2.5 T AWD. Takhle mi zůstala v hubě pachuť zmařeného úsilí.
Co se týče B 5244 T5 - tam je situace ještě složitější. Ten T5 motor bude Hilton Tuning adaptovat na čidla a řídící jednotky
mojí původní 2.5 T AWD.
právě že ne. Už když jsem tunil B 5254 T2 AWD tak jsem narazil - ještě tak univerzální stage 2, ale já chtěl Stage 4 a předělat LPT na HPT.
Do toho nikdo nechtěl jít. Ani Rica, ani BSR, ani Chorche, ani žádnej jinej z CZ čipařů. Těch úprav a vyměněnejch komponentů
bylo příliš mnoho.
Nakonec do toho šlo ARD/D5T5 a Láďa Motl se s tim autem sral s přestávkama snad 5 měsíců - dílem kvůli čekání na zástavbu spojky v
BSR. Nic mu nevyčítám, dopředu jsme věděli, že je výsledek nejistý.
Ještě mě bude dlouho mrzet, že jsem tehdy místo zástavby LPG nenechal pro jistotu repasovat B 5254 T2, i přes úšklebky lidí tady z fóra,
že to nikdy nepojede a že je to shit. Myslím, že kdyby motor nekleknul kvůli těsnění a kdyby D5T5 tehdy provedlo ještě pár adaptací stage 4,
mohl jsem vyšlapat cestičku ostatním, co chtěli tunit 2.5 T AWD. Takhle mi zůstala v hubě pachuť zmařeného úsilí.
Co se týče B 5244 T5 - tam je situace ještě složitější. Ten T5 motor bude Hilton Tuning adaptovat na čidla a řídící jednotky
mojí původní 2.5 T AWD.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#442 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
"Ještě mě bude dlouho mrzet, že jsem tehdy místo zástavby LPG nenechal pro jistotu repasovat B 5254 T2, i přes úšklebky lidí tady z fóra,
že to nikdy nepojede a že je to shit. Myslím, že kdyby motor nekleknul kvůli těsnění a kdyby D5T5 tehdy provedlo ještě pár adaptací stage 4,
mohl jsem vyšlapat cestičku ostatním, co chtěli tunit 2.5 T. Takhle mi zůstala v hubě pachuť zmařeného úsilí."
Někdo tomu říká úšklebky, někdo dobré rady. V případě, že budeme diskutovat o tom, proč motor umřel, budu si stát za tím, že motor ti nekleknul kvůli těsnění, ale motor ti kleknul přesně kvůli tomu, od čeho jsme tě tady zrazovali. Tedy kvůli tomu, že motor B5254Tx není vhodný k ladění.
že to nikdy nepojede a že je to shit. Myslím, že kdyby motor nekleknul kvůli těsnění a kdyby D5T5 tehdy provedlo ještě pár adaptací stage 4,
mohl jsem vyšlapat cestičku ostatním, co chtěli tunit 2.5 T. Takhle mi zůstala v hubě pachuť zmařeného úsilí."
Někdo tomu říká úšklebky, někdo dobré rady. V případě, že budeme diskutovat o tom, proč motor umřel, budu si stát za tím, že motor ti nekleknul kvůli těsnění, ale motor ti kleknul přesně kvůli tomu, od čeho jsme tě tady zrazovali. Tedy kvůli tomu, že motor B5254Tx není vhodný k ladění.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#443 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Čidla jsou stejný, ECU taky, tedy ME7.7x. Je to jen záležitost softu. Takže začnete na originální mapě pro 2.4 T5 s upravenou dávkou paliva, tlaku vzduchu a upraveným zapalovaním podle určitých konstant a následně se bude ladit pro konkrétní motor a jeho stav a stav dalších komponentů. Nic, s čím by si zkušený ladič neporadil.Ejdou Rotacak píše: ↑10 lis 2020 15:29 Co se týče B 5244 T5 - tam je situace ještě složitější. Ten T5 motor bude Hilton Tuning adaptovat na čidla a řídící jednotky
mojí původní 2.5 T AWD.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#444 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ja mel taky klukovsky mokry sny. Clovek se necha lehce zlakat mechanikem, ktery rekne nic neni problem, ze to pojede jako blazen. Ano, pro nej ktery si v praci v klidu 2x denne da auto na hever, vlastni praci si nikam nepocita a vlastne ji ani nevnima jako praci.
Ja trpel pokazde, kdyz jsem musel potupne ze servisu domu autobusem.
Takze po prodeji 850R jsem se rozhodl, ze auto uz si koupim pouze takove jake je v stock kongiguraci a nebudu z toho delat neco, co to nemelo byt a budu si to uzivat jak to je. Az me to auto prestane bavit, tak to treba vymenim za jine auto. Proto se vzdy u kazdeho auta, ktere me vizualne uchvati, snazim radsi vyckavat a jit do koupe TOP motorizace, abych nemusel dumat nad tim, ze to neni top, co z automobilky vylezlo. Samozrejme
se vyhybam ekonomickym nesmyslum jako treba S80T6 a pod.
Bohuzel tyhle nase kraksny jsou vesmes rozmarilym konickem, nevim kdo z nas muze s cistym svedomim rict, ze ma a provozuje investicni volvo, ktere mu zaopatri klidny duchod.
Ja trpel pokazde, kdyz jsem musel potupne ze servisu domu autobusem.
Takze po prodeji 850R jsem se rozhodl, ze auto uz si koupim pouze takove jake je v stock kongiguraci a nebudu z toho delat neco, co to nemelo byt a budu si to uzivat jak to je. Az me to auto prestane bavit, tak to treba vymenim za jine auto. Proto se vzdy u kazdeho auta, ktere me vizualne uchvati, snazim radsi vyckavat a jit do koupe TOP motorizace, abych nemusel dumat nad tim, ze to neni top, co z automobilky vylezlo. Samozrejme
se vyhybam ekonomickym nesmyslum jako treba S80T6 a pod.
Bohuzel tyhle nase kraksny jsou vesmes rozmarilym konickem, nevim kdo z nas muze s cistym svedomim rict, ze ma a provozuje investicni volvo, ktere mu zaopatri klidny duchod.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#445 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Auto za to ale nemôže. Nejde o jeho nekvalitu. Ide o duševný problém
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2148
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#446 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tohle bych Igore uplne necekal...skoro bych rekl,ze to je hnusny a zbytecna podpasovka.
Bylo to nutne?
Bylo to nutne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#447 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
proč podpásovka? "Duševní problém" mělo/má na tomhle fóru docela dost lidí.... když si člověk projede některé galerky
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#448 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ejdou igora neres ja ti fandim..
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#449 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Prachy v tom zahučej pokaždý i v obyčejnym autě u někoho kdo to má jako spotřebák.
IgorS je puntičkář. (Obdivuju jeho pedantnost.)
doktor je strategický praktik. (Snažím se do takového přístupu dospět už nějaké roky.)
Basstl je pošuk(Občas jeho rozhodování nechápu, ale baví mě jeho volvopunk)
Ejdou je pošuk srdcař, protože i když si na tom všem vylámal zuby i přes varování, jde si za svym i přes mrtvoly. (Pro některé odstrašující případ, pro jemu podobné inspirace)
A teď jedinců různých kategorii se tu najde celé forum. A ta rozmanitost je na tom to dobré. Každý se v někom může vidět.
Už jste viděli úspěšné lidi, kteří to někam dotáhli aniž by se onich vyprávělo, že to měli snadné?
Osobně znám člověka co žije někde u Lázní Bohdaneč, který u nás v ČR pořadá nejextrémnější hudební festival Obscene Extreme, znají ho kvůli tomu po celém světě a když začínal psát fanzin o extrémní muzice, prodával trička a všechno kolem tehdy bez internetu, skončil myslim v práci v syntezii. Třikrát se do tý práce musel vrátit a na 4.pokus-odchod z práce mu ten festival a jeho vášeň vyšla. Asi není bůhví jak bohatej, ale emocionálně, kdyz procestoval celý svět po kamarádech z death metalovejch či grindcore kapel celýho světa. A ten festival začal jako oslava narozenin asi pro 100 lidí někde na valníku za traktorem před cca 25 lety.
A tohle je podle mě cesta Ejdoua. Ještě si možná namlátí, ale vlastně ho za to bude mít radi a budeme mu přát to dobrý.
PS: Jsem to dopsal a mám dejavu jakk kdybych to už jednou psal. Nevim.
IgorS je puntičkář. (Obdivuju jeho pedantnost.)
doktor je strategický praktik. (Snažím se do takového přístupu dospět už nějaké roky.)
Basstl je pošuk(Občas jeho rozhodování nechápu, ale baví mě jeho volvopunk)
Ejdou je pošuk srdcař, protože i když si na tom všem vylámal zuby i přes varování, jde si za svym i přes mrtvoly. (Pro některé odstrašující případ, pro jemu podobné inspirace)
A teď jedinců různých kategorii se tu najde celé forum. A ta rozmanitost je na tom to dobré. Každý se v někom může vidět.
Už jste viděli úspěšné lidi, kteří to někam dotáhli aniž by se onich vyprávělo, že to měli snadné?
Osobně znám člověka co žije někde u Lázní Bohdaneč, který u nás v ČR pořadá nejextrémnější hudební festival Obscene Extreme, znají ho kvůli tomu po celém světě a když začínal psát fanzin o extrémní muzice, prodával trička a všechno kolem tehdy bez internetu, skončil myslim v práci v syntezii. Třikrát se do tý práce musel vrátit a na 4.pokus-odchod z práce mu ten festival a jeho vášeň vyšla. Asi není bůhví jak bohatej, ale emocionálně, kdyz procestoval celý svět po kamarádech z death metalovejch či grindcore kapel celýho světa. A ten festival začal jako oslava narozenin asi pro 100 lidí někde na valníku za traktorem před cca 25 lety.
A tohle je podle mě cesta Ejdoua. Ještě si možná namlátí, ale vlastně ho za to bude mít radi a budeme mu přát to dobrý.
PS: Jsem to dopsal a mám dejavu jakk kdybych to už jednou psal. Nevim.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#450 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
On je Ejdou náš Jára Cimrman...
A co Cimrman? Nebyl to on, kdo zjistil, že vyfukováním tabákového kouře do vody zlato nevznikne? Někdo přeci musí jít a říct "tudy né, pánové, tudy cesta nevede".
A co Cimrman? Nebyl to on, kdo zjistil, že vyfukováním tabákového kouře do vody zlato nevznikne? Někdo přeci musí jít a říct "tudy né, pánové, tudy cesta nevede".
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek