740 (benzín) - nastaruji a po 2 vteřinách motor chcípne

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
David.j
Offline
Příspěvky: 115
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

740 (benzín) - nastaruji a po 2 vteřinách motor chcípne

Příspěvek od David.j »

nejde benzín do válců , tlak v liště ja jek má bejt, průtok taky zapalování funguje, zkoušel jsem prohazovat obě řídící jednotky , čidlo průtoku vzduchu (měla by to být i váha , pokud se nepletu) , zesilovač čidla natočení klikové hřídele, měřil jsem funkci čidla natočení škrtící klapky a OK.

po demontáži palivové lišty se vstřikama na nastartování daly vstřiky dost a pak "se rozhodly dávat málo - velice málo benzínu" , čidlo teploty motorku po změření taky ukazuje co má.

když jsem vyrobi "karburátor" z hadičky podtlaku a kelímku s benzínem , motor běžel , sice nic moc, protože tento "karburátor" není nic moc a blbě se seřizuje, a chcípl až motor sežral benzín z tohoto kelímku.

prosím o radu na co ještě kouknout a nebo poraduit servis kam to můžu odtáhnout v Brně a okolí, pokud nebude zbytí tak beru jakýkoli servis v ČR

DÍKY MOC

(benzínovej dvouventilovej motor o objemu 2,3litru - lehce přes)ještě nejsem takovej znalec v oboru Volvo
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2056
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

zavolej 603 428 678 v pracovní dny mezi 9 a 17 hodinou
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

David.j
Offline
Příspěvky: 115
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

Příspěvek od David.j »

ok děkuji
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

David.j
Offline
Příspěvky: 115
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

Příspěvek od David.j »

Díky za pomoc , už si přede jako malé kotě

prosimtě pošli mě na mail název , nebo ulici na které je ten music klub, já jsem úpně pitomej a podařilo se mě to zapomenout
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

David.j píše:Díky za pomoc , už si přede jako malé kotě

prosimtě pošli mě na mail název , nebo ulici na které je ten music klub, já jsem úpně pitomej a podařilo se mě to zapomenout
No tak nedělej drahoty a napiš co tomu bylo a jak se to opravilo. :wink:

David.j
Offline
Příspěvky: 115
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

Příspěvek od David.j »

doufám že se nebude Standa zlobit když to prozradím

povytaženej jeden pin konektoru na váze vzduchu
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

bidak
Offline
Příspěvky: 497
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

David.j píše:povytaženej jeden pin konektoru na váze vzduchu
tos byl stastnej jaklo blecha, co? :wink:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

David.j
Offline
Příspěvky: 115
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

Příspěvek od David.j »

jo to jsem byl, já už začal hledat v inzerátech další auto
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

bidak
Offline
Příspěvky: 497
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

jen si jeste dopln podpis, at vime jaky mas motor, rok vyroby, prevodovku, atd.
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

David.j
Offline
Příspěvky: 115
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

Příspěvek od David.j »

doplním až to aspoň zjistím , když jsem se svez jen hned po koupi :-)

typ motoru nevim jen vim že je to 2,32l dvouventil benzín, pětikvalt ,(rv. 89 teda snad)
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

David.j píše:doplním až to aspoň zjistím , když jsem se svez jen hned po koupi :-)

typ motoru nevim jen vim že je to 2,32l dvouventil benzín, pětikvalt ,(rv. 89 teda snad)
Jinýmy slovy V740, motor B230F, převodovka M47?
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

David.j
Offline
Příspěvky: 115
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

Příspěvek od David.j »

ten motor jsem nevěděl zda E nebo F , teď už vím a převodovka fakt netušim, určitě budeš mít pravdu
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

bidak
Offline
Příspěvky: 497
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

David.j píše:ten motor jsem nevěděl zda E nebo F , teď už vím a převodovka fakt netušim, určitě budeš mít pravdu
prevodovkou jsem mel na mysli automat / manual :wink:

ted uz jen ten rok vyroby :)

dikec
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2056
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

Chodí štěstí dokola, občas sedne na vola.

V tomto případě sedlo na mě v okamžiku, kdy jsem vytáhl konektor od váhy vzduchu a místo pěti kontaktů vidím jen čtyři... :)

Davide, sídlím na slepém konci Leitnerovy ulice, zavolej předem, ať se domluvíme.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

stando ja to rikam porad, ze jsi instantni opravar 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

bidak
Offline
Příspěvky: 497
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

standa píše:Chodí štěstí dokola, občas sedne na vola.

V tomto případě sedlo na mě v okamžiku, kdy jsem vytáhl konektor od váhy vzduchu a místo pěti kontaktů vidím jen čtyři... :)
a presne o tom to je :)
bud to stesti mas, nebo ne a pak je prd platny, kolik toho umis
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

David.j
Offline
Příspěvky: 115
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

Příspěvek od David.j »

standa píše:Chodí štěstí dokola, občas sedne na vola.

V tomto případě sedlo na mě v okamžiku, kdy jsem vytáhl konektor od váhy vzduchu a místo pěti kontaktů vidím jen čtyři... :)

Davide, sídlím na slepém konci Leitnerovy ulice, zavolej předem, ať se domluvíme.
ok ozvu se během příštího týdne (pondělí - úterý a domluvíme se)

teď už vím kde to je
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

Fery
Offline
Příspěvky: 365
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od Fery »

wickey píše:stando ja to rikam porad, ze jsi instantni opravar 8)
Jo, je dost dobrej, já k němu taky chodím na rady. Je to pochodující knihovna s praxí, hlavně na 2xx ...

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Fery píše:
wickey píše:stando ja to rikam porad, ze jsi instantni opravar 8)
Jo, je dost dobrej, já k němu taky chodím na rady. Je to pochodující knihovna s praxí, hlavně na 2xx ...
Hele, ať ho nepřechválíte nebo zpychne :lol: Prostě umí prd a má občas kliku :lol: No a taky má štěstí, že se může učit na našich problémech, které bychom bez něj vyřešili dříve a lépe, ale jeho vrozené osobní kouzlo nás nutí mu pomáhat v sebezdokonalování a proto se na něj obracíme! Asi jako když si dáváme hádanky :lol:
P.S. Teď jsem si to pos... :lol: Raději abych zahodil jeho tel. číslo :lol: A na srazu to bude bolet :lol:

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2056
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

bidak píše:
standa píše:Chodí štěstí dokola, občas sedne na vola.

V tomto případě sedlo na mě v okamžiku, kdy jsem vytáhl konektor od váhy vzduchu a místo pěti kontaktů vidím jen čtyři... :)
a presne o tom to je :)
bud to stesti mas, nebo ne a pak je prd platny, kolik toho umis
dovolil bych si nesouhlasit - štěstí jsem měl v tom, že jsem se na ten konektor podíval pět minut poté, co jsem zahájil opravu. kdybych neměl naštudovaný systém jetronic dopodrobna, těžko bych při pohledu na konektor okamžitě věděl, která tluče (konektor má šest pozic, pět má být obsazených, já viděl čtyři kovové piny a jen díky znalostem jsem pátral po pátém). ti, kteří mají JEN štěstí, budou na ten konektor čumět jak husa do flašky a nic nevyčumí - jako třeba ti, kteří se za ty roky, co auto stávkovalo, snažili o opravu.

věř mi, je potřeba velká hromada znalostí a špetka štěstí a jen obchodníkům stačí ostré lokty, velká huba a dutá hlava...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2056
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

Jarda S40 píše:
Fery píše: Jo, je dost dobrej, já k němu taky chodím na rady. Je to pochodující knihovna s praxí, hlavně na 2xx ...
Hele, ať ho nepřechválíte nebo zpychne :lol: Prostě umí prd a má občas kliku :lol: No a taky má štěstí, že se může učit na našich problémech, které bychom bez něj vyřešili dříve a lépe, ale jeho vrozené osobní kouzlo nás nutí mu pomáhat v sebezdokonalování a proto se na něj obracíme! Asi jako když si dáváme hádanky :lol:
P.S. Teď jsem si to pos... :lol: Raději abych zahodil jeho tel. číslo :lol: A na srazu to bude bolet :lol:
děkuji náčelníku, že ses mě zastal... :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

standa píše:
bidak píše:
a presne o tom to je :)
bud to stesti mas, nebo ne a pak je prd platny, kolik toho umis
dovolil bych si nesouhlasit - štěstí jsem měl v tom, že jsem se na ten konektor podíval pět minut poté, co jsem zahájil opravu. kdybych neměl naštudovaný systém jetronic dopodrobna, těžko bych při pohledu na konektor okamžitě věděl, která tluče (konektor má šest pozic, pět má být obsazených, já viděl čtyři kovové piny a jen díky znalostem jsem pátral po pátém). ti, kteří mají JEN štěstí, budou na ten konektor čumět jak husa do flašky a nic nevyčumí - jako třeba ti, kteří se za ty roky, co auto stávkovalo, snažili o opravu.

věř mi, je potřeba velká hromada znalostí a špetka štěstí a jen obchodníkům stačí ostré lokty, velká huba a dutá hlava...
U vás na Moravě to úsloví možná neznáte, ale v Čechách se říká "Štěstí přeje připraveným". Tak jsi to asi myslel, ne? :lol:

bidak
Offline
Příspěvky: 497
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

standa píše:
bidak píše:
a presne o tom to je :)
bud to stesti mas, nebo ne a pak je prd platny, kolik toho umis
dovolil bych si nesouhlasit - štěstí jsem měl v tom, že jsem se na ten konektor podíval pět minut poté, co jsem zahájil opravu. kdybych neměl naštudovaný systém jetronic dopodrobna, těžko bych při pohledu na konektor okamžitě věděl, která tluče (konektor má šest pozic, pět má být obsazených, já viděl čtyři kovové piny a jen díky znalostem jsem pátral po pátém). ti, kteří mají JEN štěstí, budou na ten konektor čumět jak husa do flašky a nic nevyčumí - jako třeba ti, kteří se za ty roky, co auto stávkovalo, snažili o opravu.

věř mi, je potřeba velká hromada znalostí a špetka štěstí a jen obchodníkům stačí ostré lokty, velká huba a dutá hlava...
myslel jsem to tak, ze Te nemuselo napadnout podivat se na ten konektor po peti minutach, ale treba az za pul dne silenyho laborovani :wink:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

Fery
Offline
Příspěvky: 365
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od Fery »

Prostě věděl, kde má začít. Já bych ten konektor maximálně vyčistil a vrazil zpátky. A počet drátů bych věděl, jen kdyby se mi posunula bužírka u konektoru...

Zpět na „700 / 900 - opravy“