740 (benzín) - nastaruji a po 2 vteřinách motor chcípne

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

#1 740 (benzín) - nastaruji a po 2 vteřinách motor chcípne

Příspěvek od David.j »

nejde benzín do válců , tlak v liště ja jek má bejt, průtok taky zapalování funguje, zkoušel jsem prohazovat obě řídící jednotky , čidlo průtoku vzduchu (měla by to být i váha , pokud se nepletu) , zesilovač čidla natočení klikové hřídele, měřil jsem funkci čidla natočení škrtící klapky a OK.

po demontáži palivové lišty se vstřikama na nastartování daly vstřiky dost a pak "se rozhodly dávat málo - velice málo benzínu" , čidlo teploty motorku po změření taky ukazuje co má.

když jsem vyrobi "karburátor" z hadičky podtlaku a kelímku s benzínem , motor běžel , sice nic moc, protože tento "karburátor" není nic moc a blbě se seřizuje, a chcípl až motor sežral benzín z tohoto kelímku.

prosím o radu na co ještě kouknout a nebo poraduit servis kam to můžu odtáhnout v Brně a okolí, pokud nebude zbytí tak beru jakýkoli servis v ČR

DÍKY MOC

(benzínovej dvouventilovej motor o objemu 2,3litru - lehce přes)ještě nejsem takovej znalec v oboru Volvo
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#2

Příspěvek od standa »

zavolej 603 428 678 v pracovní dny mezi 9 a 17 hodinou
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

#3

Příspěvek od David.j »

ok děkuji
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

#4

Příspěvek od David.j »

Díky za pomoc , už si přede jako malé kotě

prosimtě pošli mě na mail název , nebo ulici na které je ten music klub, já jsem úpně pitomej a podařilo se mě to zapomenout
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

GDPR_user

#5

Příspěvek od GDPR_user »

David.j píše:Díky za pomoc , už si přede jako malé kotě

prosimtě pošli mě na mail název , nebo ulici na které je ten music klub, já jsem úpně pitomej a podařilo se mě to zapomenout
No tak nedělej drahoty a napiš co tomu bylo a jak se to opravilo. :wink:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

#6

Příspěvek od David.j »

doufám že se nebude Standa zlobit když to prozradím

povytaženej jeden pin konektoru na váze vzduchu
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 5

#7

Příspěvek od bidak »

David.j píše:povytaženej jeden pin konektoru na váze vzduchu
tos byl stastnej jaklo blecha, co? :wink:
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

#8

Příspěvek od David.j »

jo to jsem byl, já už začal hledat v inzerátech další auto
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 5

#9

Příspěvek od bidak »

jen si jeste dopln podpis, at vime jaky mas motor, rok vyroby, prevodovku, atd.
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

#10

Příspěvek od David.j »

doplním až to aspoň zjistím , když jsem se svez jen hned po koupi :-)

typ motoru nevim jen vim že je to 2,32l dvouventil benzín, pětikvalt ,(rv. 89 teda snad)
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#11

Příspěvek od tnemec »

David.j píše:doplním až to aspoň zjistím , když jsem se svez jen hned po koupi :-)

typ motoru nevim jen vim že je to 2,32l dvouventil benzín, pětikvalt ,(rv. 89 teda snad)
Jinýmy slovy V740, motor B230F, převodovka M47?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

#12

Příspěvek od David.j »

ten motor jsem nevěděl zda E nebo F , teď už vím a převodovka fakt netušim, určitě budeš mít pravdu
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 5

#13

Příspěvek od bidak »

David.j píše:ten motor jsem nevěděl zda E nebo F , teď už vím a převodovka fakt netušim, určitě budeš mít pravdu
prevodovkou jsem mel na mysli automat / manual :wink:

ted uz jen ten rok vyroby :)

dikec
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#14

Příspěvek od standa »

Chodí štěstí dokola, občas sedne na vola.

V tomto případě sedlo na mě v okamžiku, kdy jsem vytáhl konektor od váhy vzduchu a místo pěti kontaktů vidím jen čtyři... :)

Davide, sídlím na slepém konci Leitnerovy ulice, zavolej předem, ať se domluvíme.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#15

Příspěvek od wickey »

stando ja to rikam porad, ze jsi instantni opravar 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 5

#16

Příspěvek od bidak »

standa píše:Chodí štěstí dokola, občas sedne na vola.

V tomto případě sedlo na mě v okamžiku, kdy jsem vytáhl konektor od váhy vzduchu a místo pěti kontaktů vidím jen čtyři... :)
a presne o tom to je :)
bud to stesti mas, nebo ne a pak je prd platny, kolik toho umis
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

#17

Příspěvek od David.j »

standa píše:Chodí štěstí dokola, občas sedne na vola.

V tomto případě sedlo na mě v okamžiku, kdy jsem vytáhl konektor od váhy vzduchu a místo pěti kontaktů vidím jen čtyři... :)

Davide, sídlím na slepém konci Leitnerovy ulice, zavolej předem, ať se domluvíme.
ok ozvu se během příštího týdne (pondělí - úterý a domluvíme se)

teď už vím kde to je
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#18

Příspěvek od Fery »

wickey píše:stando ja to rikam porad, ze jsi instantni opravar 8)
Jo, je dost dobrej, já k němu taky chodím na rady. Je to pochodující knihovna s praxí, hlavně na 2xx ...

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#19

Příspěvek od Jarda S40 »

Fery píše:
wickey píše:stando ja to rikam porad, ze jsi instantni opravar 8)
Jo, je dost dobrej, já k němu taky chodím na rady. Je to pochodující knihovna s praxí, hlavně na 2xx ...
Hele, ať ho nepřechválíte nebo zpychne :lol: Prostě umí prd a má občas kliku :lol: No a taky má štěstí, že se může učit na našich problémech, které bychom bez něj vyřešili dříve a lépe, ale jeho vrozené osobní kouzlo nás nutí mu pomáhat v sebezdokonalování a proto se na něj obracíme! Asi jako když si dáváme hádanky :lol:
P.S. Teď jsem si to pos... :lol: Raději abych zahodil jeho tel. číslo :lol: A na srazu to bude bolet :lol:

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#20

Příspěvek od standa »

bidak píše:
standa píše:Chodí štěstí dokola, občas sedne na vola.

V tomto případě sedlo na mě v okamžiku, kdy jsem vytáhl konektor od váhy vzduchu a místo pěti kontaktů vidím jen čtyři... :)
a presne o tom to je :)
bud to stesti mas, nebo ne a pak je prd platny, kolik toho umis
dovolil bych si nesouhlasit - štěstí jsem měl v tom, že jsem se na ten konektor podíval pět minut poté, co jsem zahájil opravu. kdybych neměl naštudovaný systém jetronic dopodrobna, těžko bych při pohledu na konektor okamžitě věděl, která tluče (konektor má šest pozic, pět má být obsazených, já viděl čtyři kovové piny a jen díky znalostem jsem pátral po pátém). ti, kteří mají JEN štěstí, budou na ten konektor čumět jak husa do flašky a nic nevyčumí - jako třeba ti, kteří se za ty roky, co auto stávkovalo, snažili o opravu.

věř mi, je potřeba velká hromada znalostí a špetka štěstí a jen obchodníkům stačí ostré lokty, velká huba a dutá hlava...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#21

Příspěvek od standa »

Jarda S40 píše:
Fery píše: Jo, je dost dobrej, já k němu taky chodím na rady. Je to pochodující knihovna s praxí, hlavně na 2xx ...
Hele, ať ho nepřechválíte nebo zpychne :lol: Prostě umí prd a má občas kliku :lol: No a taky má štěstí, že se může učit na našich problémech, které bychom bez něj vyřešili dříve a lépe, ale jeho vrozené osobní kouzlo nás nutí mu pomáhat v sebezdokonalování a proto se na něj obracíme! Asi jako když si dáváme hádanky :lol:
P.S. Teď jsem si to pos... :lol: Raději abych zahodil jeho tel. číslo :lol: A na srazu to bude bolet :lol:
děkuji náčelníku, že ses mě zastal... :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#22

Příspěvek od Jarda S40 »

standa píše:
bidak píše:
a presne o tom to je :)
bud to stesti mas, nebo ne a pak je prd platny, kolik toho umis
dovolil bych si nesouhlasit - štěstí jsem měl v tom, že jsem se na ten konektor podíval pět minut poté, co jsem zahájil opravu. kdybych neměl naštudovaný systém jetronic dopodrobna, těžko bych při pohledu na konektor okamžitě věděl, která tluče (konektor má šest pozic, pět má být obsazených, já viděl čtyři kovové piny a jen díky znalostem jsem pátral po pátém). ti, kteří mají JEN štěstí, budou na ten konektor čumět jak husa do flašky a nic nevyčumí - jako třeba ti, kteří se za ty roky, co auto stávkovalo, snažili o opravu.

věř mi, je potřeba velká hromada znalostí a špetka štěstí a jen obchodníkům stačí ostré lokty, velká huba a dutá hlava...
U vás na Moravě to úsloví možná neznáte, ale v Čechách se říká "Štěstí přeje připraveným". Tak jsi to asi myslel, ne? :lol:

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 5

#23

Příspěvek od bidak »

standa píše:
bidak píše:
a presne o tom to je :)
bud to stesti mas, nebo ne a pak je prd platny, kolik toho umis
dovolil bych si nesouhlasit - štěstí jsem měl v tom, že jsem se na ten konektor podíval pět minut poté, co jsem zahájil opravu. kdybych neměl naštudovaný systém jetronic dopodrobna, těžko bych při pohledu na konektor okamžitě věděl, která tluče (konektor má šest pozic, pět má být obsazených, já viděl čtyři kovové piny a jen díky znalostem jsem pátral po pátém). ti, kteří mají JEN štěstí, budou na ten konektor čumět jak husa do flašky a nic nevyčumí - jako třeba ti, kteří se za ty roky, co auto stávkovalo, snažili o opravu.

věř mi, je potřeba velká hromada znalostí a špetka štěstí a jen obchodníkům stačí ostré lokty, velká huba a dutá hlava...
myslel jsem to tak, ze Te nemuselo napadnout podivat se na ten konektor po peti minutach, ale treba az za pul dne silenyho laborovani :wink:
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#24

Příspěvek od Fery »

Prostě věděl, kde má začít. Já bych ten konektor maximálně vyčistil a vrazil zpátky. A počet drátů bych věděl, jen kdyby se mi posunula bužírka u konektoru...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“