Nezavisle topeni

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 29
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Velké Albrechtice
Vůz: V70,2004 120 kW D5 AWD

#1 Nezavisle topeni

Příspěvek od Vembloud »

Zdravím kolegové,
Na začátku zimy (má první zima s bufikem)mi při teplptě pod 5 stupňů auto pouštělo kouřovou clonu, byla cítit nafta ale auto bylo za chviličku krásně vyhřáté. Potom tipení přestalo topit a nešlo spustit, hlásilo chybu. Po opravě (výměna ventilátoru, komínku a trysky) se mi zdá, že netopí. Manuálně lze stav změnit z on na off a pokud je v nádrži málo nafty, napíše mi řídicí jednotka, že topeni nelze spustit kvůli málo paliva. Z přední části auta se belouří, necítím naftu a nehřeje to, auto začne topit asi až po 5 minutách a to zvolna, jako by se vyhřívalp jen od motoru. Při vypnutí auta slyším několikrát blafnout jako i naftových kamen.
Je to takto v pořádku? Díky moc za rady

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2 Nezavisle topeni

Příspěvek od hajnej »

Máš to rozbitý. Nejblíže to máš do Lichnova. Tam ti to opraví. Nejspíš bude jen propouštět tryska.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 29
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Velké Albrechtice
Vůz: V70,2004 120 kW D5 AWD

#3 Nezavisle topeni

Příspěvek od Vembloud »

Díky, zajedu tam
Říkal jsem si, že to musí mít jiné grády 8)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 Nezavisle topeni

Příspěvek od hajnej »

Vembloud píše:Díky, zajedu tam
Říkal jsem si, že to musí mít jiné grády 8)
Musí to hučet jak kamna.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 29
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Velké Albrechtice
Vůz: V70,2004 120 kW D5 AWD

#5 Nezavisle topeni

Příspěvek od Vembloud »

Tak to hučelo před poruchou
Díky

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#6 Nezavisle topeni

Příspěvek od hajnej »

Pardon. Nečetl jsem pořádně Tvůj příspěvek. Píšeš, že jsi měnil komínek, ventilátor a trysku. V tom případě by závada něměla být na trysce, jestli je nová.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#7 Nezavisle topeni

Příspěvek od eLzyx »

to bude mít jen zablokovaný kvůli předchozí poruše, ne?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5915
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#8 Nezavisle topeni

Příspěvek od Haben »

Mas moznost rucne zapnout nezavisle topeni? Tedy spustit podrzenim tlacitka RESET primy start? Pokud ano, tak to zkus. Pokud se ti na displaii objevi ZAP a po chvilce to skoci opet na VYP, nefunguje ti to. Pokud bude svitit ZAP a oranzovy trojuhelnik, tak jdi k LP kolu a poslouchej. Topeni prvnich cca 15 sec jen tak tise vrci a pal se rozjede na plny vykon, tu zmenu sluchem poznas, proste hukot, kdy citis, jak to v bufiku vre. Z vyfuku pred LP kolem musi jit teply vzduch
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

smidcze
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 199
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011

#9 Nezavisle topeni

Příspěvek od smidcze »

Zdravím Pánové, čtu tady, že je tu řeč o nezávislém topení u mě naštěstí vše funguje jak má ale mám dotaz nemá někdo náhodou zkušenost jak zapínat bufik přes mobilní aplikaci. Popř. Prosím o návod jak topení ovládat a hlavně zprovoznit popř. spárovat nebo co se s tím dá dělat díky
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#10 Nezavisle topeni

Příspěvek od hajnej »

smidcze píše:Zdravím Pánové, čtu tady, že je tu řeč o nezávislém topení u mě naštěstí vše funguje jak má ale mám dotaz nemá někdo náhodou zkušenost jak zapínat bufik přes mobilní aplikaci. Popř. Prosím o návod jak topení ovládat a hlavně zprovoznit popř. spárovat nebo co se s tím dá dělat díky
Na to nemáš hardware. Prodávají se k tomu nějaké krabičky na ebay, ale v akci jsem to nikdy neviděl.
EDIT:Ale abych nekecal. Ty už máš další generaci a tam je webasto. Máš dálkový ovládání nebo taky jen časovač?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

smidcze
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 199
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011

#11 Nezavisle topeni

Příspěvek od smidcze »

Ahoj uvažoval jsem, že bych si ovladač koupil ale mám jen časovač. Ptám se proto kámoš má subaru model nevím ale je to takový menší suv a ten si to nastavuje přes telefon. A nevíš náhodou přímo v samotné aplikaci je potřeba zvolit model toho bufiku tuším , že tam byly tři typy
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#12 Nezavisle topeni

Příspěvek od hajnej »

smidcze píše:Ahoj uvažoval jsem, že bych si ovladač koupil ale mám jen časovač. Ptám se proto kámoš má subaru model nevím ale je to takový menší suv a ten si to nastavuje přes telefon. A nevíš náhodou přímo v samotné aplikaci je potřeba zvolit model toho bufiku tuším , že tam byly tři typy
Sorry, tyhle novější verze zatím nemám moc zmáklý. Jen vím, že se dávalo Webasto místo Eberu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

smidcze
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 199
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011

#13 Nezavisle topeni

Příspěvek od smidcze »

Ok ale i přesto díky. Zkusím to zjistit ve Volvu asi jsem moc rozmazlenej nevěděl jsem, že to bude takový problém. Díky a ať to jezdí třeba se ještě někdo podělí o zkušenosti
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“