V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: praha 4
- Vůz: V60 CC, r.v. 2015
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
Dobry den, rosim o radu. Pred Vanocema jsme do koupili 14-ti mesicni V60CC z volvo selekt. Najeto melo 13 tis. km . Pres svatky jsme byli na horach, kde bylo - 23 st.C. Auto nechtelo v den odjezdu nastartovat, ale po case, kdy na nej svitilo slunce, tak naskocilo, ale zacalo vypisovat hlasku > plny filtr pevnych castic a dalsi - nutny servis. Jelikoz jsme byli s autem na Slovensku, zvolili jsme slovensky zarucni servis v domeni, ze se jedna o zarucni vadu.
Po dnesnim sevisu, kde byla provedna regenerace filtru pevnych castic (servisni technik mi rekl, ze filtr byl plny a vykazoval hodnotu 68-priznam se, ze nevim jestli je ta odnota vysoka, a ze po regeneraci je hodnota 0 ) se auto jevi v poradku. Ale jako zarucni vadu nam to neuznali .
Prosim o zodpovezeni dotazu, z jakeho duvodu se mohl ucpat filtr pevnych castic po tak malem najezdu km, ted ma auto 14 tis km. Nemuze byt chyba ve vadnem vstrikovaci paliva, nebo nekde jinde ?
Dekuji predem za vase odpovedi.
Doda
Po dnesnim sevisu, kde byla provedna regenerace filtru pevnych castic (servisni technik mi rekl, ze filtr byl plny a vykazoval hodnotu 68-priznam se, ze nevim jestli je ta odnota vysoka, a ze po regeneraci je hodnota 0 ) se auto jevi v poradku. Ale jako zarucni vadu nam to neuznali .
Prosim o zodpovezeni dotazu, z jakeho duvodu se mohl ucpat filtr pevnych castic po tak malem najezdu km, ted ma auto 14 tis km. Nemuze byt chyba ve vadnem vstrikovaci paliva, nebo nekde jinde ?
Dekuji predem za vase odpovedi.
Doda
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
68g je uz dost. zvycajne mavam max 20-25 a vypaluje. filter mohol byt ucpany uz pri kupe resp na pokraji a nevim ake trasy jazdis ale ak kratke a po meste tak sa dpf moc nevypali. obcas je dobre to previezt sviznejsie a bude pokoj 

-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: praha 4
- Vůz: V60 CC, r.v. 2015
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
dekuji , jak pisi, najeto pouze tisic km , dlouhe trasy z CR do SR , malo mesto, jsem spse klidny ridic, auto moc nevytacim
-
Offline
- Příspěvky: 428
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
A to je ten problém, zohriaty dizel treba občas poriadne pretiahnuť. Na klobúka sa jazdí s hladkým benzínom.dodik píše:dekuji , jak pisi, najeto pouze tisic km , dlouhe trasy z CR do SR , malo mesto, jsem spse klidny ridic, auto moc nevytacim
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008


bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
Podle nízkého nájezdu mohlo být auto zkušebním vozidlem v autosalonu. To znamená, že těch pár tis km najelo prakticky se studeným motorem na krátkých trasách. Naftové auto s DPF by se měla provozovat na delších trasách a nešolichat to, ale jezdit svižně a pořádně zahřátý to do kopců ještě pořádně přikrmit.
Také je vhodné tankovat naftu bez biosložky.
Také je vhodné tankovat naftu bez biosložky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
Volvo ukazuje gramy? Já myslel, že tlakovou ztrátu na filtru.Arkaz píše:68g je uz dost. ...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
Uz se to tu resilo. PSA to neumi, ale Volvi motory ukazuji gramy.Urvanej píše:Volvo ukazuje gramy? Já myslel, že tlakovou ztrátu na filtru.Arkaz píše:68g je uz dost. ...
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
Pravidelne tomu prislapnout se samozrejme musi, ale urcite ne kvuli vypaleni DPF, to ma presne opacnej ucinek. Jakmile zacne vypalovat, tak jet klidnou plynulou jizdou, zadnej Fitipaldi, a nebudete mit problem.Ares píše:A to je ten problém, zohriaty dizel treba občas poriadne pretiahnuť. Na klobúka sa jazdí s hladkým benzínom.dodik píše:dekuji , jak pisi, najeto pouze tisic km , dlouhe trasy z CR do SR , malo mesto, jsem spse klidny ridic, auto moc nevytacim
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
Jak uz bylo receno, filtr se zaplni podle tras a stylu jak se s nim jezdi. Ale vypaluje jednou zhruba za 1000-1500km, takze za 14000km se uz urcite regeneroval nekolikrat. Pokud ste s nim najeli jenom 1000km, a to jeste dlouhou trasu na Slovensko, tak si ho urcite nezaplnil ty. Po ceste by se mel bez problemu vypalit.dodik píše:Prosim o zodpovezeni dotazu, z jakeho duvodu se mohl ucpat filtr pevnych castic po tak malem najezdu km, ted ma auto 14 tis km. Nemuze byt chyba ve vadnem vstrikovaci paliva, nebo nekde jinde ?
Ale jako zarucni vadu nam to neuznali .
68g je ale opravdu dost, auto-regenerace zacina mezi 25-32g podle motoru, takze tam je mozna neco spatne. A pokud si najel od koupe jenom 1000km, tak za tuhle vzdalenost nemas ani nahodou sanci se dostat na takovou hodnotu, takze to tam uz muselo byt davno predtim. A to podle mne na zaruku opravdu je a nechal bych je to zkontrolovat. Minimalne to, ze ti to prodali s plnym DPFkem

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 6090
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
Tak tak. Taky bych prinesl fakturu o servisnim zasahu ze Slovenska k prodejci.
Pokud byl tak plny DPF, tak to vypada, ze auto byla fakt predvadecka a skakalo po par desitkach km a ikdyz regenerace treba zacala, tak se vypnutim motoru ukoncila a realne to snad nikdy beznou regeneraci neproslo.
Pokud si auto hodlas par let nechat, zvazoval bych origo diagnostiku za cca 2000 kc z Ciny a toto vse si vyresis sam a treba i na ceste
Pokud byl tak plny DPF, tak to vypada, ze auto byla fakt predvadecka a skakalo po par desitkach km a ikdyz regenerace treba zacala, tak se vypnutim motoru ukoncila a realne to snad nikdy beznou regeneraci neproslo.
Pokud si auto hodlas par let nechat, zvazoval bych origo diagnostiku za cca 2000 kc z Ciny a toto vse si vyresis sam a treba i na ceste
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: V70 MY2004 D5244T
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
Zdar,
ono pokud je to DPF funkcni, tak to snese i ty cukacky
zena jezdi D5, 136kW - cesta do prace 4 km, cesta zpet totez. Jakmile prekrocim cca 22g,
staci jedna delsi cesta, kdy se motor zahreje na 90stC a spusti se vypalovani.
Tj staci cesta do 20 km a je cisto.
Pokud jsi jel z cech na slovensko, mohl jsi napriklad dojet se skoro plnym filtrem tesne pred vypalenim a zvazoval bych ze doslo k ucpani pri nepovedenych startech. Nevim jak dlouho jsi to zkousel nastartovat a dalsi podrobnosti, ale v poradku to neni.
Ja bych teda predevsim reklamoval to, ze prakticky nove auto nenastartovalo pri -23stC, coz je proste provozni teplota.
Filtr bych sledovval, ono se to behem 2-3 spotrebovanych nadrzi ukaze ....
B.
ono pokud je to DPF funkcni, tak to snese i ty cukacky
zena jezdi D5, 136kW - cesta do prace 4 km, cesta zpet totez. Jakmile prekrocim cca 22g,
staci jedna delsi cesta, kdy se motor zahreje na 90stC a spusti se vypalovani.
Tj staci cesta do 20 km a je cisto.
Pokud jsi jel z cech na slovensko, mohl jsi napriklad dojet se skoro plnym filtrem tesne pred vypalenim a zvazoval bych ze doslo k ucpani pri nepovedenych startech. Nevim jak dlouho jsi to zkousel nastartovat a dalsi podrobnosti, ale v poradku to neni.
Ja bych teda predevsim reklamoval to, ze prakticky nove auto nenastartovalo pri -23stC, coz je proste provozni teplota.
Filtr bych sledovval, ono se to behem 2-3 spotrebovanych nadrzi ukaze ....
B.
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šaľa
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
to nema s vypalovanim dpf nic spolocne.Ares píše: A to je ten problém, zohriaty dizel treba občas poriadne pretiahnuť. Na klobúka sa jazdí s hladkým benzínom.
v ktorom autorizaku si bol?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 428
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
Priamo s vypalovanim nie, ale súvislosť to určite má.lakio píše:to nema s vypalovanim dpf nic spolocne.Ares píše: A to je ten problém, zohriaty dizel treba občas poriadne pretiahnuť. Na klobúka sa jazdí s hladkým benzínom.
v ktorom autorizaku si bol?
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008


bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šaľa
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
ano paneAres píše: Priamo s vypalovanim nie, ale súvislosť to určite má.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
nech ti spravia v autorizaku nutenu regeneraciu malo by pekne vypalit na 0g a potom sa uvidi. ak sa zanesie zase na takuto velku hodnotu niekde je problem.
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
No ono by to hlavne melo rvat na palubaku minimalne od 35g! Takze nechapu jak se da bez hlasky dostat na 68.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 369
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
Odkud ctete ty hodnoty gramaze? Staci na to nejak "cinska drbka" do OBD II, nebo je potreba sofistikovanejsi, VIDA. Mam V70 MY 2009 a rad bych vedel v jakym je DPF stavu. Na stare V50 ( 2.0 fordak ) jsem menil.
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
Myslim ze musis mit VIDU. Nerekl bych ze to umi precist generic BT OBD ctecka, nikdy sem to nemel.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
Tak tak gramaz ukaze jedine vida. ostatne diag ukazuju tlak.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: praha 4
- Vůz: V60 CC, r.v. 2015
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
Teflon_490 píše:No ono by to hlavne melo rvat na palubaku minimalne od 35g! Takze nechapu jak se da bez hlasky dostat na 68.
Ja si to taky myslel, ale nebylo to tam. Auto jsme prebirali s nulovymi informacemi. Pokousel jsem se to startovat asi 3 - 4 krat. Pak uz ne, az po par hodinach a to naskocilo, i kdyz trochu ze zacatku cukalo. Ale nedrzel jsem dlouho tlacitko, tak 3 - 4 sekundy odhaduji
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
len pre info tlacitko nedrzis vobec len donho tuknes. motor si toci kolko potrebuje. 

-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: praha 4
- Vůz: V60 CC, r.v. 2015
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
Haben píše:Tak tak. Taky bych prinesl fakturu o servisnim zasahu ze Slovenska k prodejci.
Pokud byl tak plny DPF, tak to vypada, ze auto byla fakt predvadecka a skakalo po par desitkach km a ikdyz regenerace treba zacala, tak se vypnutim motoru ukoncila a realne to snad nikdy beznou regeneraci neproslo.
Pokud si auto hodlas par let nechat, zvazoval bych origo diagnostiku za cca 2000 kc z Ciny a toto vse si vyresis sam a treba i na ceste
Mate pravdu, auto byla predvadecka, dale s nim jezdil osobne prodejce . Chci si to auto nechat, proto jsme ho kupovali. Je to sympaticke auto, ani male, ani velke, do mesta a na primestske aktivity jako stvorene.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: praha 4
- Vůz: V60 CC, r.v. 2015
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
Arkaz píše:nech ti spravia v autorizaku nutenu regeneraciu malo by pekne vypalit na 0g a potom sa uvidi. ak sa zanesie zase na takuto velku hodnotu niekde je problem.
jojo, oni tu regeneraci udelali, servisni technik mi rekl, ze tam byla nula. Tak ted uvidim, jak se to vsechno projevi. Dekuji moc za rady
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: praha 4
- Vůz: V60 CC, r.v. 2015
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
No to pouze, kdyz nastartuje napoprve. Kdyz se nedrzel knoflik, tak to ihned vypnulo. proto ty 3 vterinyArkaz píše:len pre info tlacitko nedrzis vobec len donho tuknes. motor si toci kolko potrebuje.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V60 CC 2015 - plny filtr pevnych castic
No nevím, jestli auto s DPF je stvořené do města.dodik píše:do mesta a na primestske aktivity jako stvorene.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé