S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 102
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha City
Vůz: S40

#1 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

Příspěvek od Matýsek »

Ahoj,

mam problém s mym veteránem. Když je okolo 10 °C a míň, tak auto chytne na drc, ale zakolísaj mu otáčky. Většinou se to rychle ustálí. Po ujetí pár kilometrů ale začnou problémy. Auto cuká pokud přidám/uberu plyn. To už vim, že je to v prdeli. Pokud v tuto chvíli vyřadim, motor chcípne :( Pokud ho držim plynem, tak se jede, ale občas si cukne... Jakmile se prohřeje, tak se najednou jede úplně normálně...
Už se mi to dřív stávalo, ale po tom, co jsem vymazal chyby v paměti, tak byl dlouho klid... VIDU s sebou dneska bohužel nemám, abch se mrknul na chyby :(
Jinak za tepla to jezdí normálně... Napadl mě třeba volnoběžnej ventil u klapky (je od Fordu). Případně co sem četl stará fóra, tak sem narazil na toto téma, kde Martin radí vyměnit snímač polohy kliky... Dá se nějak diagnostikovat že je to skutečně on? Případně kde jej koupit?

Svíčky a kabely k nim mám nový. Filtr paliva má najeto 20 000km
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 102
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha City
Vůz: S40

#2 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

Příspěvek od Matýsek »

Tož koukám, že se tu na mě sere :no: :ROFL:

Vyndal jsem čidlo polohy kliky, nic na něm neni vidět... praskliny nebo tak... Má ale Odpor 300Ω a mělo by mít snad 330 :(
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(

GDPR_user

#3 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

Příspěvek od GDPR_user »

Zkontroluj regulátor tlaku paliva,jestli z podtlaku nejde benzín.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 102
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha City
Vůz: S40

#4 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

Příspěvek od Matýsek »

Dobře díky za tip, po obědě mrknu.
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 102
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha City
Vůz: S40

#5 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

Příspěvek od Matýsek »

Tak v hadičce je skutečne benzin :%) Jdu hledat kde ten kram koupim...
Diky za odhalení problému :)
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(

GDPR_user

#6 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

Příspěvek od GDPR_user »

Matýsek píše:Tak v hadičce je skutečne benzin :%) Jdu hledat kde ten kram koupim...
Diky za odhalení problému :)
Pouze origo volvo.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 102
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha City
Vůz: S40

#7 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

Příspěvek od Matýsek »

To není náhrada? To bude raketa zas... :(
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(

GDPR_user

#8 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

Příspěvek od GDPR_user »

Matýsek píše:To není náhrada? To bude raketa zas... :(
Tuším okolo 4000Kč

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 102
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha City
Vůz: S40

#9 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

Příspěvek od Matýsek »

Tak si měl pravdu, v membránce byla díra v obou vrstvách a občas to propouštělo. Takže 4 litry v prdeli, ale auto jezdí jak za mlada a řekl bych že přibylo pár klokanů výkonu :-) Díky za radu :)
Přílohy
regulator.jpg
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#10 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

Příspěvek od Urvanej »

Tvl závidim Martinovi jeho kouli! Asi umíš dobře leštit :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 102
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha City
Vůz: S40

#11 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

Příspěvek od Matýsek »

Tojo, lepsi jao VIDA :wink:
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(

GDPR_user

#12 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

Příspěvek od GDPR_user »

Jsou poruchy,které jsou něčím příznačné,takže tam jsem schopen poradit. :wink:

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 538
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#13 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

Příspěvek od Dzambor »

by ma zaujímalo ako tam vznikne diera. či je to únavou materiálu alebo čím....
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#14 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

Příspěvek od ok2ucx »

Podobně děravá umí být membrána u regulátoru benzínového bufíka. Ten vypadá prakticky stejně, gumová membrána se prakticky rozsype a začne propouštět. U bufíka to však člověk spíše pochopí, neb palivo tam může být klidně 3/4 roku bez hnutí. A všechny ty nestabilní bio-složky mohou páchat svoji užitečnou činnost (ochrany přírody) :evil:

Nepodloženě spekuluji, že by to ty bio-složky mohly mít na svědomí, benzín dnes a před 15 lety jsou zcela jiné substance. Tehdejší materiály nemohly být logicky testovány na dnešní benzíny - což je naprosto šílená směs uhlovodíků, přísad, aditiv, pšenice, řepky, cukrové řepy, nebo z čeho se vlastně ten biolíh dělá.
Vyměnit, neřešit, kupovat ten nejlepší benzín, ať už to znamená cokoli. Když nic, tak aspoň na pumpách s vysokou výtočí.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 538
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#15 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá

Příspěvek od Dzambor »

jop. ten dnešný benzín aj nafta je teda riadna sračka...to sa potom nemusíme čudovať, že cca po 100 - 150 tisíc km nechce motor štartovať keď niečo také ako benzín, alebo nafta rozožere 3/4 motora.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“