S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#1 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
Ahoj,
mam problém s mym veteránem. Když je okolo 10 °C a míň, tak auto chytne na drc, ale zakolísaj mu otáčky. Většinou se to rychle ustálí. Po ujetí pár kilometrů ale začnou problémy. Auto cuká pokud přidám/uberu plyn. To už vim, že je to v prdeli. Pokud v tuto chvíli vyřadim, motor chcípne Pokud ho držim plynem, tak se jede, ale občas si cukne... Jakmile se prohřeje, tak se najednou jede úplně normálně...
Už se mi to dřív stávalo, ale po tom, co jsem vymazal chyby v paměti, tak byl dlouho klid... VIDU s sebou dneska bohužel nemám, abch se mrknul na chyby
Jinak za tepla to jezdí normálně... Napadl mě třeba volnoběžnej ventil u klapky (je od Fordu). Případně co sem četl stará fóra, tak sem narazil na toto téma, kde Martin radí vyměnit snímač polohy kliky... Dá se nějak diagnostikovat že je to skutečně on? Případně kde jej koupit?
Svíčky a kabely k nim mám nový. Filtr paliva má najeto 20 000km
mam problém s mym veteránem. Když je okolo 10 °C a míň, tak auto chytne na drc, ale zakolísaj mu otáčky. Většinou se to rychle ustálí. Po ujetí pár kilometrů ale začnou problémy. Auto cuká pokud přidám/uberu plyn. To už vim, že je to v prdeli. Pokud v tuto chvíli vyřadim, motor chcípne Pokud ho držim plynem, tak se jede, ale občas si cukne... Jakmile se prohřeje, tak se najednou jede úplně normálně...
Už se mi to dřív stávalo, ale po tom, co jsem vymazal chyby v paměti, tak byl dlouho klid... VIDU s sebou dneska bohužel nemám, abch se mrknul na chyby
Jinak za tepla to jezdí normálně... Napadl mě třeba volnoběžnej ventil u klapky (je od Fordu). Případně co sem četl stará fóra, tak sem narazil na toto téma, kde Martin radí vyměnit snímač polohy kliky... Dá se nějak diagnostikovat že je to skutečně on? Případně kde jej koupit?
Svíčky a kabely k nim mám nový. Filtr paliva má najeto 20 000km
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#2 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
Tož koukám, že se tu na mě sere
Vyndal jsem čidlo polohy kliky, nic na něm neni vidět... praskliny nebo tak... Má ale Odpor 300Ω a mělo by mít snad 330
Vyndal jsem čidlo polohy kliky, nic na něm neni vidět... praskliny nebo tak... Má ale Odpor 300Ω a mělo by mít snad 330
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
#3 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
Zkontroluj regulátor tlaku paliva,jestli z podtlaku nejde benzín.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#4 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
Dobře díky za tip, po obědě mrknu.
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#5 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
Tak v hadičce je skutečne benzin Jdu hledat kde ten kram koupim...
Diky za odhalení problému
Diky za odhalení problému
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
#6 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
Pouze origo volvo.Matýsek píše:Tak v hadičce je skutečne benzin Jdu hledat kde ten kram koupim...
Diky za odhalení problému
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#7 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
To není náhrada? To bude raketa zas...
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
#8 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
Tuším okolo 4000KčMatýsek píše:To není náhrada? To bude raketa zas...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#9 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
Tak si měl pravdu, v membránce byla díra v obou vrstvách a občas to propouštělo. Takže 4 litry v prdeli, ale auto jezdí jak za mlada a řekl bych že přibylo pár klokanů výkonu Díky za radu
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
Tvl závidim Martinovi jeho kouli! Asi umíš dobře leštit
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#11 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
Tojo, lepsi jao VIDA
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
#12 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
Jsou poruchy,které jsou něčím příznačné,takže tam jsem schopen poradit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 538
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#13 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
by ma zaujímalo ako tam vznikne diera. či je to únavou materiálu alebo čím....
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#14 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
Podobně děravá umí být membrána u regulátoru benzínového bufíka. Ten vypadá prakticky stejně, gumová membrána se prakticky rozsype a začne propouštět. U bufíka to však člověk spíše pochopí, neb palivo tam může být klidně 3/4 roku bez hnutí. A všechny ty nestabilní bio-složky mohou páchat svoji užitečnou činnost (ochrany přírody)
Nepodloženě spekuluji, že by to ty bio-složky mohly mít na svědomí, benzín dnes a před 15 lety jsou zcela jiné substance. Tehdejší materiály nemohly být logicky testovány na dnešní benzíny - což je naprosto šílená směs uhlovodíků, přísad, aditiv, pšenice, řepky, cukrové řepy, nebo z čeho se vlastně ten biolíh dělá.
Vyměnit, neřešit, kupovat ten nejlepší benzín, ať už to znamená cokoli. Když nic, tak aspoň na pumpách s vysokou výtočí.
P.
Nepodloženě spekuluji, že by to ty bio-složky mohly mít na svědomí, benzín dnes a před 15 lety jsou zcela jiné substance. Tehdejší materiály nemohly být logicky testovány na dnešní benzíny - což je naprosto šílená směs uhlovodíků, přísad, aditiv, pšenice, řepky, cukrové řepy, nebo z čeho se vlastně ten biolíh dělá.
Vyměnit, neřešit, kupovat ten nejlepší benzín, ať už to znamená cokoli. Když nic, tak aspoň na pumpách s vysokou výtočí.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 538
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#15 S40 B4204T3 v zimě cuká a chcípá
jop. ten dnešný benzín aj nafta je teda riadna sračka...to sa potom nemusíme čudovať, že cca po 100 - 150 tisíc km nechce motor štartovať keď niečo také ako benzín, alebo nafta rozožere 3/4 motora.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 597 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Matýsek
-
- 6 Odpovědi
- 294 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od czemartin1
-
- 0 Odpovědi
- 146 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 4 Odpovědi
- 904 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Matýsek
-
- 0 Odpovědi
- 155 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz