mam problém s mym veteránem. Když je okolo 10 °C a míň, tak auto chytne na drc, ale zakolísaj mu otáčky. Většinou se to rychle ustálí. Po ujetí pár kilometrů ale začnou problémy. Auto cuká pokud přidám/uberu plyn. To už vim, že je to v prdeli. Pokud v tuto chvíli vyřadim, motor chcípne
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Už se mi to dřív stávalo, ale po tom, co jsem vymazal chyby v paměti, tak byl dlouho klid... VIDU s sebou dneska bohužel nemám, abch se mrknul na chyby
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Jinak za tepla to jezdí normálně... Napadl mě třeba volnoběžnej ventil u klapky (je od Fordu). Případně co sem četl stará fóra, tak sem narazil na toto téma, kde Martin radí vyměnit snímač polohy kliky... Dá se nějak diagnostikovat že je to skutečně on? Případně kde jej koupit?
Svíčky a kabely k nim mám nový. Filtr paliva má najeto 20 000km