850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#1 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Ahoj pánové,
chtěl bych se zeptat, jak jde vyřešit omezení (údajně tlaku turba) při rozjezdu na 1 rychlostní stupeň?
Zařadím 1dničku a ikdyž dám plyn až na podlahu, auto jede téměř jako bez turba, až po zařazení 2jky
začne táhnout tak, jak se od něj očekává.
Možná už se zde tohle téma probírálo, já jej však nenašel, takže předem díky za odpovědi.
ady.
chtěl bych se zeptat, jak jde vyřešit omezení (údajně tlaku turba) při rozjezdu na 1 rychlostní stupeň?
Zařadím 1dničku a ikdyž dám plyn až na podlahu, auto jede téměř jako bez turba, až po zařazení 2jky
začne táhnout tak, jak se od něj očekává.
Možná už se zde tohle téma probírálo, já jej však nenašel, takže předem díky za odpovědi.
ady.
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#3 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Ahoj
Turbo začíná tlačit při otáčkách takže jednička ,dvojka trojka atd.je jedno.
Zkontroluj těsnost všechny hadice k IC a IC natlakovat ,hadičky od TCV může být vadný ,ale tady asi ne ,seřídit až poté určitě máš budíka na přístrojovce tam musíš vidět jak tlačí a kdy končí pokud ti netlačí min.kousek před koncem pole je něco špatně
Turbo začíná tlačit při otáčkách takže jednička ,dvojka trojka atd.je jedno.
Zkontroluj těsnost všechny hadice k IC a IC natlakovat ,hadičky od TCV může být vadný ,ale tady asi ne ,seřídit až poté určitě máš budíka na přístrojovce tam musíš vidět jak tlačí a kdy končí pokud ti netlačí min.kousek před koncem pole je něco špatně
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#4 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Možná se pletu, ale někde jsem tady četl že u 850 je jednička omezena snad jednotkou, někde to tady psal kdysis Dali..Petr.Chrpa píše:Ahoj
Turbo začíná tlačit při otáčkách takže jednička ,dvojka trojka atd.je jedno.
Zkontroluj těsnost všechny hadice k IC a IC natlakovat ,hadičky od TCV může být vadný ,ale tady asi ne ,seřídit až poté určitě máš budíka na přístrojovce tam musíš vidět jak tlačí a kdy končí pokud ti netlačí min.kousek před koncem pole je něco špatně
A pokud je to opravdu tak, tak bych chtěl zjistit, jak to obejít... .)
Tak proto sonduju, kde je pravda a jak to vyřešit protože jakmile zařadím dvojku, hned to jde do plného záběru..
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#5 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Omezený je to u automatu, ale u manuálu jednotka neví co tam máš za kvalt... spíš si myslim že jednička je dost "krátká" a turbo prostě nenatlačí tolik co na další kvalty
Edit: http://www.ardideas.com/Chip-or-MBC_b_2.html
Edit: http://www.ardideas.com/Chip-or-MBC_b_2.html
With respect to your findings as it relates to boost development in each gear.... 1st gear is a pretty short gear in Volvo transmissions both auto and manual and thus does not provide enough engine load to allow the turbo to reach a 10+ psi boost target. Once 2nd gear is reached then the transmission loading to the engine has a better mechanical advantage and can load the engine enough to allow the turbo to spool to the higher boost targets as you have found in your testing.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#6 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Jinak nemyslel jsem drásat jedničku do konce to jen finále by mělo tak nějak končit jen upřesňuji blbě jsem to možná napsal jako vždyPetr.Chrpa píše: pokud ti netlačí min.kousek před koncem pole je něco špatně
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#7 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Nevím, ale rozdíl je tam dost znatelný...ikdyž jedu na jedničku konstantní rychlostí aby se turbo "nafoukalo" tak po zešlápnutí to stejně postrádá zátah, přitom při přeřazení to hned začne táhnout...Je to zvláštní, zkusím vyměnit TCV a uvidíme, i tak všeobecně se mi zdá že tam mám docela velkou turbodíru.
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#8 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
V pohodě, já si to přebralPetr.Chrpa píše:Jinak nemyslel jsem drásat jedničku do konce to jen finále by mělo tak nějak končit jen upřesňuji blbě jsem to možná napsal jako vždyPetr.Chrpa píše: pokud ti netlačí min.kousek před koncem pole je něco špatně
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#9 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
A co budík při tý jedničce ukazuje ,že tlačí nebo nic ?normálně by měl být nárůst s přidáváním plynu máš kat?
Nebo už je venku?
Nebo už je venku?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#10 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Když jsem jel autem naposledy, tak tam kat ještě byl, až s ním pojedu příště, už nebudePetr.Chrpa píše:A co budík při tý jedničce ukazuje ,že tlačí nebo nic ?normálně by měl být nárůst s přidáváním plynu máš kat?
Nebo už je venku?
Budík něco ukazuje, ale při 1 dničce se to docela špatně určí kolik to bylo, ale myslím že to tlačí méně, kdybych měl auto doma, zítra bych to zjistil, ale teď je pryč..
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#11 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Pak uvidíš jestli byl přicpanej nebo neady123 píše:
až s ním pojedu příště, už nebude
.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#12 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Tak jsem dnes vyzvedl auto a celkově je to podstatný rozdíl s novým výfukem, ale na tu jedničku to není pořád nic moc, zkusím jít tedy po hadicích...
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#13 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
A kolik ti to na tu jedničku tlačí? pokud je to na ostatní kvalty ok tak v hadicích problem asi nebude...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#14 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
docela špatně se to určuje na jedničku ale 0,5-0,7 baru..peter cz píše:A kolik ti to na tu jedničku tlačí? pokud je to na ostatní kvalty ok tak v hadicích problem asi nebude...
Nemohlo by to být třeba únavou hadic ? Že by byly vyměklé...jelikož jednička je krátká a intenzivní a taky dle mého
tomu trošku napovídá docela velká turbo díra..
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#15 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
V tom případě by to mělo být normální, přečti si co jsem psal v příspěvku výše... (jen mě teď nenapadá je správně přeložit "engine load", ale snad se dá pochopit co je tím myšleno)
...ale je pravda že v manuálovým erku jsem zatím nejel, takže píšu jen co jsem se dočetl...
...ale je pravda že v manuálovým erku jsem zatím nejel, takže píšu jen co jsem se dočetl...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#16 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Vcelku nechápu, proč by mělo turbo tlačit na jedničku. Stejně se na ní nedá jet víc než 40, turbo nemá kdy začít tlačit. Turbodíra trvá minimálně jednu vteřinu. Spíš bych vyměnil lana a jejich pouzdra ve vidličce a vyčistil a promazal kulisu, aby šlo řadit zlehka. A naučil se rychle řadit...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#17 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Turbo je přeci poháněné z výfukových svodů to běží stále ,ale necítíš to až s přibývajícími otáčkami a výfukovými plyny nebo tlakem ze svodů se roztáčí takže tlačí prostě podle toho jak přidáváš plyn nevím jak to napsat jinak .
Aby neběželo musel by si uzavřít vlastně svody a poslat to z nich jinudy.
Spíš si myslím,že tázající chce tlačit naplno na jedna (musí vyprodukovat stejné množství tlaku spalin stejně jako při plným třeba na tři)tzn.,že budeš možná nakonec muset drásat tu jedničku aby ti ručička ukázala nakonec ,aby jsi byl spokojenej a pak zahodíš za chvilku převodovku a ještě ke všemu ji budeš možná blbě shánět i když myslím,že jedna je na prodej v Avdílech tak si ji vem hned do foroty
Ber to jinak v pohodě
Ještě jedině přenastavit wastegate ,ale to je podle mě blbost přijdeš o výkon kdy ho hlavně potřebuješ.
Třeba ještě někdo doplní
Aby neběželo musel by si uzavřít vlastně svody a poslat to z nich jinudy.
Spíš si myslím,že tázající chce tlačit naplno na jedna (musí vyprodukovat stejné množství tlaku spalin stejně jako při plným třeba na tři)tzn.,že budeš možná nakonec muset drásat tu jedničku aby ti ručička ukázala nakonec ,aby jsi byl spokojenej a pak zahodíš za chvilku převodovku a ještě ke všemu ji budeš možná blbě shánět i když myslím,že jedna je na prodej v Avdílech tak si ji vem hned do foroty
Ber to jinak v pohodě
Ještě jedině přenastavit wastegate ,ale to je podle mě blbost přijdeš o výkon kdy ho hlavně potřebuješ.
Třeba ještě někdo doplní
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#18 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
je to tak jak píšeš. Doplním, že by tazatel musel hlavně přepsat mapy v ŘJ. Myslím, že by turbo nezačalo "tlačit" na plný tlak (rozumíme si ), ani kdyby tu jedničku držel v 5000 ot/min třeba pět minut. Řídící jednotka to díkybohu nedovolí a včas dá povel k otevření wastegate.
Hlavně pořád nechápu, jaký by to dávalo smysl? Rozjedu se na 1, po pár metrech dám za 2 a tu můžu bez problému točit až do 90-100 km/h, tak proč si ničit auto na jedničku?
Hlavně pořád nechápu, jaký by to dávalo smysl? Rozjedu se na 1, po pár metrech dám za 2 a tu můžu bez problému točit až do 90-100 km/h, tak proč si ničit auto na jedničku?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#19 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Akorát ten náhon ještě pořešit.Fíla píše: Hlavně pořád nechápu, jaký by to dávalo smysl? Rozjedu se na 1, po pár metrech dám za 2 a tu můžu bez problému točit až do 90-100 km/h, tak proč si ničit auto na jedničku?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#20 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Na zpatecku by to slo,tam ta trakce u predohrabu nebude takovej problem jako obracenea kdyz to vezmu u sebe diky bohu ze T5 nefouka na 1 plnej
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#21 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Já si ho ale nechci ničit, základ mého dotazu byl ten, že to dle mě nejede na jedničku jak máFíla píše:je to tak jak píšeš. Doplním, že by tazatel musel hlavně přepsat mapy v ŘJ. Myslím, že by turbo nezačalo "tlačit" na plný tlak (rozumíme si ), ani kdyby tu jedničku držel v 5000 ot/min třeba pět minut. Řídící jednotka to díkybohu nedovolí a včas dá povel k otevření wastegate.
Hlavně pořád nechápu, jaký by to dávalo smysl? Rozjedu se na 1, po pár metrech dám za 2 a tu můžu bez problému točit až do 90-100 km/h, tak proč si ničit auto na jedničku?
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#22 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Jlikož mám možnost porovnat, tak to řeším, ale věřím, že kdybych jiné auto nezkusil, ani by mi to tak nepřišlo.
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#23 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Ještě co wastegate je nastavené správně ?Ale tam by asi třeba netlačilo do konce teda pokud to tlačí jak má
Nebo ovládání wastegate může být špatné těžko takhle tipovat když to nemáš vlastně v ruce je to spíše tipování.
Nebo ovládání wastegate může být špatné těžko takhle tipovat když to nemáš vlastně v ruce je to spíše tipování.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#24 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Petr.Chrpa píše:Ještě co wastegate je nastavené správně ?Ale tam by asi třeba netlačilo do konce teda pokud to tlačí jak má
Nebo ovládání wastegate může být špatné těžko takhle tipovat když to nemáš vlastně v ruce je to spíše tipování.
ještě mě napadla jedna věc, když jsme to auto skládali, spousta dílů tam chybělo, mezi nimi bylo i TCV a jelikož jsem měl po ruce na náhradní díly v70 turbo 132kw, použil jsem z něj...zkusím přehodit
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#25 850 t5R - na 1. rychlostní stupeň netáhne
Ještě pokud by to šlo hoď sem video jak ti to tlačí od rozjezdu až na plnej ,jinak je tady někde odkaz ,aby jsi viděl jak nastavit ovládání wastegate to jste dělali(ještě je to na IPD stránkách a youtube) ? Když mi přišlo 16T taky jsem musel donastavit ,aby to bylo eňo,
Tak zatím tak asi
Tak zatím tak asi
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek