
Svojeho "Volvouše" jsem koupil v říjnu 2014 v Jablonci a mělo být ve skvělém stavu a "pintlich" ovšem nebylo. Je to 1999 C70 v barvě Black Stone motorizace B5204T3 čili Italská T5 2litr 166kW, ve výbavě je Dolby Prologic-paráda, vyhřívané elektrické sedačky atd... Dost peněz do auta zahučelo, ale u koho zde na fóru ne, že



Soupis oprav a dokoupených dílů:
Nejprve přišlo na řadu Audio, to mě štvalo jako první..
Basáky ve dvěřích chyběly, stejně jako horní výšky na palubce a středové repro (mám dolby prologic:)) Anténa která má vyjíždět, nevyjížděla, takže nová a duální anténa v nárazníku nebyla připojená, takže ta se připojila taky a hned to chytá všude

Potom mě štval zvuk u kol při zatáčení, přišlo na řadu uložení kola

V interiéru byla dost nevzhledná páka, roztržená sedačka, nevábivé dřevěné dekory a mnoho dalšího... Proto v interiéru bylo docela dost změněno. Je tu novější nepopraskaná palubka, samozatmavovací zrcátko, natažené 4D karbon fólie na dekorech, nově udělaný volant od Volantechu, zrenovovaná sedačka, nové koberečky, guma i látka origo volvo, alu rámečky, cd6 changer v kufru a mnoho dalších prkotin... jako třeba prasklý radiátor a velká sranda s vyndaváním celého introše...
Dále mě taky dost fučelo skrz okna, takže jsem se dostal až do fáze, kdy jsem to dával do průhonic seštělovat(stejně to nad 140+ mírně fičí a píská), když už jsem je sešteloval tak mi na to odešel zámek řidiče, tzn vyndat stahovačku a rozesrat to a znova štelovat

Velkou radost jsem si pak udělal koupí BBS Tritonů, které jsem nechal přestříkat

Několik detailů bylo doděláno i na laku, jelikož tam bylo pár škrábanců, má auto stříkanou střechu, bok u antény a bok dvěří. Následně taky rozleštění laku u express lakovny, který vydrželo půl roku ale asi mojí blbostí :X A na kufr jsem si nalepil malinký křídlo, který šlo taky do barvy a opravdu céčku sluší

Taky jsem si sehnal mřížku, která není XC grill ale vypadá tak z Parts for Volvo. Nemá totiž stříbrnou kolem dokola a znak je dolepovanej.(vyšlo cenově jak XC...)
U přední části jsem taky místo origo nečirých blinkrů sehnal styling blinkry přední i boční a vcelku tomu sednou s černým pozadím, stejně tak jsem dolakoval do černé neodrazové plochy uvnitř světel.
A v motoru jsem zahučel taky slušně, většinou to bylo neakutní ale předchází se problémům...
Vyměněny všechny hadice podtlaku, odvětrání klikovky, všechny oleje a filtry vyměněny(motrovej olej a filtry samozřejmě pravidelně pro rejpaly a ano Mobil1), sací hadice jsou silikonový z DO88.se, turbo je zrepasovaný, udělány rozvody a těsnění čerpadla u Marry, všechny motorové silentbloky, podomácku udělané přímé sání s K&N filtrem, koncovka a tlumič výfuku udělán ve Spei servisu-zvuk je super

Určitě jsem si na něco nevzpoměl, a omlouvám se za ten slovní průjem, snažil jsem se to dát nějak dohromady

V nejbližší době bych rád udělal Chip, sehnal větší brzdy z C70 II gen (320mm) a zadní čirý světla ale bohužel už mi auto všechny peníze snědlo

Brzdy už na autě jsou, čirá optika taky. Vyměněn kompletně celý podvozek(všechny silentbloky). Výměna předního stabilizátoru za 25mm od UltraRacing.Udělaný výfuk 3" downpipe, sportovní cat magnaflow, střední tlumič magnaflow a zbytek vedení od katu 2,5". Následně jsem na auto dal Eibach pro Kit-30mm. Nový hliníkový intercooler vetší než origo, hliníkový chladič vody.
Fotky chronologicky seřazeny na rajčeti

A video zvuku koncovky sice s nekvalitním zvukem, ale dá se z toho identifikovat rozdíl oproti originálu : https://youtu.be/iNL_DXkxsOY